Hmm, alle hoogopgeleide meisjes die ik heb geneukt waren allemaal zo verstandig om genoeg condooms in huis te hebben. Ik heb nog nooit gehoord dat ze niet genoeg geld hadden om condooms te kopen. Dat van twee keer gebruiken heb ik wel eens gehoord, maar de dame in kwestie was een of andere 13 jarige domme Britse doos.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:55 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ze zeggen ook dat van die hoog opgeleide meide iedereen neuken, maar geen geld hebben voor condooms dus ze 2x gebruiken enz..
dus ach
Slet.... wat doe je vanavond?quote:
lol, we gaan gelijk op...dit jaarquote:
Ditoquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Maeghan het volgende:
- Zoenen: 0
- Sex: 0
Geweldig jaar, dit.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:52 schreef Scorpie het volgende:
Zoenen: 0
Sex: 0
Afgezien van mijn vriendin dan
Whoopsy, jij sletje![]()
Kut heh.. bepaalde vraagstellingen waarbij je niet even lekker kan pimpen met het feit dat je een relatie hebt en je regelmatig vol laat blaffen door je geliefde. Dan open jij toch een topic voor de mensen met relaties met de vraag hoeveel seks ze sinds januari hebben gehad. Echter is dat niet zo boeiend om te lezen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:08 schreef angelfist het volgende:
Ik heb al zeven jaar een relatie en dat telt niet, vreemd...
* Noteerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Kut heh.. bepaalde vraagstellingen waarbij je niet even lekker kan pimpen met het feit dat je een relatie hebt en je regelmatig vol laat blaffen door je geliefde. Dan open jij toch een topic voor de mensen met relaties met de vraag hoeveel seks ze sinds januari hebben gehad. Echter is dat niet zo boeiend om te lezen.
Ik lees liever slettebak verhalen van vrijgezellen dan zoetsappige sleurverhaaltjes van mensen met een relatie.![]()
miauwquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat mag je in het echt komen doen, jij tijger RAAAAAAAAAAAURW![]()
Je hoeft niet meteen te gaan zeiken, vond het gewoon vreemd. In eerste instantie had ik gewoon een opgeschreven nl, maar die telt niet...quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Kut heh.. bepaalde vraagstellingen waarbij je niet even lekker kan pimpen met het feit dat je een relatie hebt en je regelmatig vol laat blaffen door je geliefde. Dan open jij toch een topic voor de mensen met relaties met de vraag hoeveel seks ze sinds januari hebben gehad. Echter is dat niet zo boeiend om te lezen.
Ik lees liever slettebak verhalen van vrijgezellen dan zoetsappige sleurverhaaltjes van mensen met een relatie.![]()
Tja, ik heb en goede regelmatige seks met mijn vaste partner en seks met mensen die ik al iets langer ken waardoor dat ook allemaal wel goed zit en met leuke sletjesquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:15 schreef LasTeR het volgende:
Al die mensen die stoer zijn omdat ze veel meisjes hebben "gepaald", waar slaat dat op? Ik heb gemiddeld zo'n 7 keer seks per week met mijn vriendin (meestal weekend dan) en dat lijkt me toch een stuk beter dan telkens zo'n sletje. Ik en mijn vriendin zijn gewend aan elkaar en doen wat we allebei lekker vinden, ik bij haar, en zij bij mij. Bij een keer op een avond met iemand weet je dat niet, en dan zou ik er veel minder van genieten. Ik heb dus meer kwantiteit en kwaliteit dan al die stoere mensen hier. (Asmooh, er is niets mis met mensen die oud zijn en maagd zijn, sommige mensen hebben andere dingen die ze leuk vinden.)
same herequote:Op woensdag 6 september 2006 21:50 schreef Blackletter het volgende:
zoenen: 1
sex: 1
dezelfde persoon![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |