in 1982 geboren, 2 jaar ouder en maagd.. das like: zieligquote:Op woensdag 6 september 2006 10:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
En wat dan nog als ie het zou zijn? Is dat dan zo hilarisch dat je er maar zo'n smily achter moet zetten? Hoe triest ben je zeg, als je uit dat soort dingen je plezier moet halen. Get a life, wekker!
het jaar is nog niet omquote:Op woensdag 6 september 2006 10:02 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Matige score voor een loverboy...![]()
Ik wilde ook 1 zeggen, maar mijn vriendin telt dus inderdaad niet mee..quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Dus mijn vriend waar ik al langer mee samen ben dan alleen 2006 telt niet mee? Raar hoor.
Nee een half jaar al over en pas 4 geneukt...dat is pas zielig!quote:Op woensdag 6 september 2006 10:55 schreef Asmooh het volgende:
[..]
in 1982 geboren, 2 jaar ouder en maagd.. das like: zielig
zal ik je wat vertellen.. de eerste dit jaar was op 5 juli, en de laatste was vorige week..quote:Op woensdag 6 september 2006 11:57 schreef KumA het volgende:
[..]
Nee een half jaar al over en pas 4 geneukt...dat is pas zielig!
dude grow up!
Aha, dat heb je dan zeker gedaan op een van die jongeren / sex campings op een der Waddeneilanden. Daar is het inderdaad niet moeilijk. Gooi er een Breezer Ananas in en je zit gebeiteld voor diezelfde avond.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:54 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zal ik je wat vertellen.. de eerste dit jaar was op 5 juli, en de laatste was vorige week..
dus 4 in 2 maanden
helaas, je zit weer fout.quote:Op donderdag 7 september 2006 09:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aha, dat heb je dan zeker gedaan op een van die jongeren / sex campings op een der Waddeneilanden. Daar is het inderdaad niet moeilijk. Gooi er een Breezer Ananas in en je zit gebeiteld voor diezelfde avond.
Mijn huidige girl was 24 en ook nog maagd.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:55 schreef Asmooh het volgende:
[..]
in 1982 geboren, 2 jaar ouder en maagd.. das like: zielig
nee maar komop... boven de 20...quote:Op donderdag 7 september 2006 10:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Mijn huidige girl was 24 en ook nog maagd.
Is dat... like... ook zielig?
Alsof er standaarden voor zijn wanneer je ontmaagd moet zijn of niet betreft leeftijd.
Zeker meiden van 14 horen er tegenwoordig niet meer bij als ze nog niet flink gepaald zijn... please zeg...![]()
Nou nog een beetje persoonlijkheid kwekenquote:Op donderdag 7 september 2006 10:08 schreef Asmooh het volgende:
[..]
helaas, je zit weer fout.
aangezien ik niet naar een camping ga!.
en ook niet op vakantie ben geweest...
gewoon goede uitstraling hebben, knap genoeg zijn en tis niet zo lastig hoor
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:15 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nee maar komop... boven de 20...
zal wel aan mij liggen
dat boeit meiden tegewoordig niet meer zo hoorquote:Op donderdag 7 september 2006 10:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou nog een beetje persoonlijkheid kweken
Maar uhm... is het nooit bij je opgekomen dat er ook mensen zijn die, zeg maar, liever serieuzere relaties hebben? Bovendien ken ik nog genoeg meisjes die hele andere dingen willen dan het rijtje wat jij opnoemt. Het gaat er maar net om uit voor voor milieu de meisjes komen waar jij mee omgaat. Als ik op het VMBO had gezeten had ik ook vast veel meer van dat soort meisjes ontmoet.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
dat boeit meiden tegewoordig niet meer zo hoor
wat willen meiden
- populair
- (soms) lastig te krijgen
- knap
- veel meiden hebben gehad (zie 1)
verder boeit ze nog heel erg weinig, die denken.. voor diepaar keer sex boeit het meniet
tuurlijk zijn die dr welquote:Op donderdag 7 september 2006 11:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar uhm... is het nooit bij je opgekomen dat er ook mensen zijn die, zeg maar, liever serieuzere relaties hebben? Bovendien ken ik nog genoeg meisjes die hele andere dingen willen dan het rijtje wat jij opnoemt. Het gaat er maar net om uit voor voor milieu de meisjes komen waar jij mee omgaat. Als ik op het VMBO had gezeten had ik ook vast veel meer van dat soort meisjes ontmoet.
Ik blijf t zo'n humor topic vindenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:55 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tuurlijk zijn die dr welik heb ook een serieuse relatie gehad ooit..
maar ik wil nu sowieso niks vasts, dus ik hoef ok geen meisje die een vaste relatie wil
en kweni ik ontmoet dat soort meisjes overal, heeft niks met niveau opleiding te maken.
ze zeggen ook dat van die hoog opgeleide meide iedereen neuken, maar geen geld hebben voor condooms dus ze 2x gebruiken enz..
dus ach
Hmm, alle hoogopgeleide meisjes die ik heb geneukt waren allemaal zo verstandig om genoeg condooms in huis te hebben. Ik heb nog nooit gehoord dat ze niet genoeg geld hadden om condooms te kopen. Dat van twee keer gebruiken heb ik wel eens gehoord, maar de dame in kwestie was een of andere 13 jarige domme Britse doos.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:55 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ze zeggen ook dat van die hoog opgeleide meide iedereen neuken, maar geen geld hebben voor condooms dus ze 2x gebruiken enz..
dus ach
Slet.... wat doe je vanavond?quote:
lol, we gaan gelijk op...dit jaarquote:
Ditoquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef Maeghan het volgende:
- Zoenen: 0
- Sex: 0
Geweldig jaar, dit.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:52 schreef Scorpie het volgende:
Zoenen: 0
Sex: 0
Afgezien van mijn vriendin dan
Whoopsy, jij sletje![]()
Kut heh.. bepaalde vraagstellingen waarbij je niet even lekker kan pimpen met het feit dat je een relatie hebt en je regelmatig vol laat blaffen door je geliefde. Dan open jij toch een topic voor de mensen met relaties met de vraag hoeveel seks ze sinds januari hebben gehad. Echter is dat niet zo boeiend om te lezen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:08 schreef angelfist het volgende:
Ik heb al zeven jaar een relatie en dat telt niet, vreemd...
* Noteerdquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Kut heh.. bepaalde vraagstellingen waarbij je niet even lekker kan pimpen met het feit dat je een relatie hebt en je regelmatig vol laat blaffen door je geliefde. Dan open jij toch een topic voor de mensen met relaties met de vraag hoeveel seks ze sinds januari hebben gehad. Echter is dat niet zo boeiend om te lezen.
Ik lees liever slettebak verhalen van vrijgezellen dan zoetsappige sleurverhaaltjes van mensen met een relatie.![]()
miauwquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat mag je in het echt komen doen, jij tijger RAAAAAAAAAAAURW![]()
Je hoeft niet meteen te gaan zeiken, vond het gewoon vreemd. In eerste instantie had ik gewoon een opgeschreven nl, maar die telt niet...quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:38 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Kut heh.. bepaalde vraagstellingen waarbij je niet even lekker kan pimpen met het feit dat je een relatie hebt en je regelmatig vol laat blaffen door je geliefde. Dan open jij toch een topic voor de mensen met relaties met de vraag hoeveel seks ze sinds januari hebben gehad. Echter is dat niet zo boeiend om te lezen.
Ik lees liever slettebak verhalen van vrijgezellen dan zoetsappige sleurverhaaltjes van mensen met een relatie.![]()
Tja, ik heb en goede regelmatige seks met mijn vaste partner en seks met mensen die ik al iets langer ken waardoor dat ook allemaal wel goed zit en met leuke sletjesquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:15 schreef LasTeR het volgende:
Al die mensen die stoer zijn omdat ze veel meisjes hebben "gepaald", waar slaat dat op? Ik heb gemiddeld zo'n 7 keer seks per week met mijn vriendin (meestal weekend dan) en dat lijkt me toch een stuk beter dan telkens zo'n sletje. Ik en mijn vriendin zijn gewend aan elkaar en doen wat we allebei lekker vinden, ik bij haar, en zij bij mij. Bij een keer op een avond met iemand weet je dat niet, en dan zou ik er veel minder van genieten. Ik heb dus meer kwantiteit en kwaliteit dan al die stoere mensen hier. (Asmooh, er is niets mis met mensen die oud zijn en maagd zijn, sommige mensen hebben andere dingen die ze leuk vinden.)
same herequote:Op woensdag 6 september 2006 21:50 schreef Blackletter het volgende:
zoenen: 1
sex: 1
dezelfde persoon![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |