Dan kun je je referentiekader even finetunen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Even bookmarken, want dan kan ik alle stoere users in 1 keer terugvinden.
Dus mijn vriend waar ik al langer mee samen ben dan alleen 2006 telt niet mee? Raar hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:26 schreef Asmooh het volgende:
Een meisje/jongen dat je al heb gehad vorig jaar, of eerder telt niet mee.
Alleen meiden/jongens die je hiervoor nooit heb gehad..
gaat om verschillende die je niet eerder heb gehadquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Dus mijn vriend waar ik al langer mee samen ben dan alleen 2006 telt niet mee? Raar hoor.
wil je ontkennen dat het niet stoer is? of vind jij maagd zijn stoerderquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:41 schreef slaapkamermug het volgende:
TS wil volgens mij zoveel mogelijk meisjes neuken want dat vind 'ie stoer
Vind je mij het slettentype, ripley?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan kun je je referentiekader even finetunen?
Let's fix that.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Dus mijn vriend waar ik al langer mee samen ben dan alleen 2006 telt niet mee? Raar hoor.
je geeft dus toe dat je een kneus bentquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:41 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Wat een kneuzentopic.
A) Wie heeft er in godsnaam nou een boodschap aan met hoeveel freaks of nature je hebt liggen ballen.
B) Wat word je er wijzer van als je daarmee op een kneuzenforum te koop gaat lopen?
C)!!
ik vind het allebei niet stoerquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:42 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wil je ontkennen dat het niet stoer is? of vind jij maagd zijn stoerder
Hij heeft gelijk hoor het topic slaat nergens opquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:43 schreef Asmooh het volgende:
[..]
je geeft dus toe dat je een kneus bent
Er is echt niets stoer aan neuken. Gewoon iets heel natuurlijks.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:42 schreef Asmooh het volgende:
[..]
wil je ontkennen dat het niet stoer is? of vind jij maagd zijn stoerder
Dus het is *echt* een kijk-ik-ben-een-slet topic. Woot.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:41 schreef Asmooh het volgende:
[..]
gaat om verschillende die je niet eerder heb gehad
dus nee telt niet mee, alleen als je andere jongens heb gehad die je niet eerder heb gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |