Maar dat is helemaal niet in de buurt van LA en Vegas (toch?)... anders hadden we wel een bakje hollandse pleur gedaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je gaat bij Wonderer op de koffie![]()
Da's lichtjes uit de slinger ja, want Wonderer zit in het noordoosten Dus wat wordt hooguit zwaaien vanachter het vliegtuig raamquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:52 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet in de buurt van LA en Vegas (toch?)... anders hadden we wel een bakje hollandse pleur gedaan.
We vliegen van Amsterdam naar LA, dan gaan we eerst een beetje bijkomen bij een vriend en dan gaan we samen met hem richting de Grand Canyon en natuurlijk Hooverdam. Vervolgens een paar dagen Vegas, incl. een Streisand concertquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's lichtjes uit de slinger ja, want Wonderer zit in het noordoosten Dus wat wordt hooguit zwaaien vanachter het vliegtuig raam
Jullie het het beroemde rondje doen tussen LA en SF met uitstapje naar Vegas en de tussenliggende en omliggende National Parks ?
Volgens mij vind mijn cheff dat niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 5 september 2006 14:55 schreef HuubTuub het volgende:
nou dan moet je NU naar de AH, daar ligt het helemaal vol met de Sint pre-pret.
ik heb die wel eens zelf gebakken, dan is hij nog weer veel lekkerder dan uit de winkel of bij de bakker vandaanquote:
wat een naar vooruitzicht, wat een naar vooruitzichtquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:57 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
We vliegen van Amsterdam naar LA, dan gaan we eerst een beetje bijkomen bij een vriend en dan gaan we samen met hem richting de Grand Canyon en natuurlijk Hooverdam. Vervolgens een paar dagen Vegas, incl. een Streisand concert![]()
en dan naar LA. Daar doen we lekker mee aan Thanksgiving en de grote uitverkoop die de dag erna begint en dan zijn we eind november weer terug.
Ja in het vliegtuig wel ja, maar in het bezettingsrooster hier niet vrees ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef HuubTuub het volgende:
Er zal nog wel plek zijn in het vliegtuig.
Ik ben in 1997 ook al eens die kant uit geweestquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:38 schreef HuubTuub het volgende:
Het is een aanrader. Ik heb de route al een keer gedaan in m'n uppie dus nu met gezelschap erbij zal het zeker weer heel anders worden.
Op Capitol Hill kan toch nooit het laagste punt liggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:58 schreef HuubTuub het volgende:
Het laagste punt in de USA zit toch in het Witte Huis nu...![]()
tuurlijk welquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Sunjammer het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken eigenlijk?
Of is dat een vraag die niet bij me past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |