abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41646827
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:14 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hij kwam in ieder geval vaak zo over in interviews; hoe hij in het echt was/is weet ik natuurlijk niet.
Ik vond hem nooit arrogant over komen, eerder inteligent en serieus.
Ik kon hem nooit betrappen op een grapje of een lach.
Ik denk dat de meeste mensen dat als arrogantie ervaarden.
pi_41646841
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:05 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Bij Milan vormt dat allemaal geen probleem en is men zeer lovend over hem. Waarom zou hij dat in Oranje niet kunnen? Bovendien is Seedorf ook niet meer de arrogant ogende blaaskaak van twintig, maar is hij een ervaren prof geworden die inmiddels ook wel zal inzien dat hij gewoon z'n werk moet doen.
Ik ben dat helemaal met je eens, ik vond Van der Vaart alleen een betere spelverdeler. Ik ben er wel helemaal voor om Seedorf op de plaats van Landzaat te zetten.

Mijn opstelling:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Robben                      Huntelaar                      Van Persie

Van der Vaart                              Seedorf
       (Sneijder)
                             Schaars
                (of De Jong, afhankelijk van tegenstander)

Gio             Mathijsen              Boulahrouz               Ooijer
                                                     (tot Kromkamp weer in vorm is)

Van der Sar

Klasse-elftal
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:18:30 #253
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41646867
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:16 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik vond hem nooit arrogant over komen, eerder inteligent en serieus.
Ik kon hem nooit betrappen op een grapje of een lach.
Ik denk dat de meeste mensen dat als arrogantie ervaarden.
Wellicht, maar ook op het veld wilde hij al te snel de dragende speler zijn, iets wat natuurlijk nog niet kan op 20-jarige leeftijd. Nu heeft hij echter alles om het middenveld van Oranje sdamen met Van Bommel te dragen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_41646895
Zou wellicht goed zijn voor het moraal in het team enkele vedettes. Ik mis toch wat ehm, ja, hoe zal ik het noemen...vaderlandsliefde misschien wel. Oranje hoort je grootste droom te zijn en daar behoor je dan ook naar te spelen.
Spelers als Seedorf en Davids zijn de idolen van de jeugd van nu. En wat motiveert nou meer dan samen spelen met je idolen? Zou het je ook een beetje het idee van: Ik speel in Oranje, met oa Seedorf, en zulke spelers kan ik echt niet teleurstellen.

Eerlijk is eerlijk, als je nu als debutant in Oranje in de verdediging komt, trek je jezelf niet op aan de prestaties van bijvoorbeeld een Heitinga of een Vlaar. Daar straalt maar bar weinig vanuit.
pi_41646995
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:18 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wellicht, maar ook op het veld wilde hij al te snel de dragende speler zijn, iets wat natuurlijk nog niet kan op 20-jarige leeftijd. Nu heeft hij echter alles om het middenveld van Oranje sdamen met Van Bommel te dragen.
Mee eens, hij nam te veel hooi op zijn vork toen hij nog jong was.
Mentaal kon hij het wel aan, maar het Nederlands publiek ervaarde dat als arrogant.
Je zou nu echt een prachtig middenveld kunnen opstellen naar voor EK 2008

Van Persie op 10
Seedorf op links
Bommel op rechts
Schaars met de punt naar achteren.
Een prachtig middenveld lijkt mij dat zonder problemen de rest van Europa zou kunnen kwijt spelen.
pi_41647068
------------Robben----------Van Persie

---------------------Sneijder-------------

-----Schaars------Davids------Van Bommel

---de Cler---Boula---Ooijer-----Kromkamp

------------------------van de Sar-------------
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:27:12 #257
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_41647079
Ik denk dat het voornaamste probleem is dat hij de regels die hij bij zijn aantreden opstelde, zelf lijkt te breken op het moment. Voetballers weten nu gewoon niet meer waar ze aan toe zijn, al weet je natuurlijk nooit wat er precies op de trainingen wordt gezegd.
Hij klaagt over internationale ervaring, maar hij gooit er wel willens en wetens jongens uit die dat hebben.
Van mij hoeft hij niet weg, ik wil hem de kans op het EK nog wel gunnen, maar dat veel mensen het zat worden, zeker na het spel op het WK kan ik me ook wel voorstellen.

Laten we aan de andere kant wel zijn, Oranje heeft niet altijd het spel kunnen spelen waar we onszelf zo graag mee identificeren, soms zat/zit het er gewoon niet in. Met geen enkele wereldtitel op zak en lang niet altijd uberhaupt aanwezig, moeten we het imago dat we hebben ook weer niet overschatten.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:27:40 #258
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41647093
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:23 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Mentaal kon hij het wel aan, maar het Nederlands publiek ervaarde dat als arrogant.
Je zou nu echt een prachtig middenveld kunnen opstellen naar voor EK 2008

Van Persie op 10
Seedorf op links
Bommel op rechts
Schaars met de punt naar achteren.
Een prachtig middenveld lijkt mij dat zonder problemen de rest van Europa zou kunnen kwijt spelen.
Ik kies dan voor Robben op tien en Boateng of Schaars op zes. Daarnaast heb je dan spelers als VD Vaart, Sneijder en De Jong achter de hand.

Het had zo mooi kunnen zijn.
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:29:04 #259
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41647122
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:27 schreef kingmob het volgende:
Laten we aan de andere kant wel zijn, Oranje heeft niet altijd het spel kunnen spelen waar we onszelf zo graag mee identificeren, soms zat/zit het er gewoon niet in. Met geen enkele wereldtitel op zak en lang niet altijd uberhaupt aanwezig, moeten we het imago dat we hebben ook weer niet overschatten.
En juist daarom moeten we niet halsstarrig vasthouden aan dat o zo geweldige 4-3-3.
pi_41647172
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:27 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik kies dan voor Robben op tien en Boateng of Schaars op zes. Daarnaast heb je dan spelers als VD Vaart, Sneijder en De Jong achter de hand.

Het had zo mooi kunnen zijn.
Ik zou Robben een keertje in de spits proberen naast een echte afmaker, combinatie Robben van Nistelrooy.
En ik weet niet hoe oud Boateng is maar als hij nog fit is zou ik hem ook zeker meenemen naar het EK.
pi_41667680
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 11:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af. Ik denk dat Van der Vaart de beste spelmaker is die wij op dit moment hebben, als hij fit is. Ik vind Seedorf meer een rechtshalf. Die zowel zijn aanvallende als verdedigende taken moet kunnen opbrengen.
Ik bedoelde ook als links of rechtshalf. Maar dan had ik wel van Persie achter de spits in 4-4-2 ruit, die vind ik toch wat creatiever en die kapt wat makkelijker een mannetje uit.

------------------------van der Sar/Timmer/Stekelenburg---------------------------------
Zuiverloon----------------Ooijer----------------Boulahrouz----------------De Cler
Kromkamp---------------Luirink---------------Mathijsen------------------van Bronckhorst
----------------------------------------Schaars---------------------------------
----------------------------------------De Zeeuw------------------------------
----------Seedorf--------------------------------------------------------------Davids
----------van Bommel--------------------------------------------------------Boateng
---------------------------------------Van Persie-------------------------------
---------------------------------------Van der Vaart---------------------------
-------------------Van Nistelrooij-------------------------Makaay------------------
-------------------Huntelaar--------------------------------Robben-----------------

Zo had ik het gezien, met het meeste ervaren spelers, maar ook met jonge talenten d'rin die zich daaraan kunnen optrekken. Trouwens ook spelers als van der Vaart, Robben, Huntelaar en van Bommel op de bank die een verandering kunnen brengen.
pi_41671885
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:23 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Nederland is sowieso wel extreem in het blijf maar klein. Van Basten was een mega talent dat al vroeg boven het niveau van de anderen uitsteeg. Juist dankzij zijn inzicht in zijn talent heeft hij t goed kunnen gebruiken. Van Basten is niet arrogant, hij is gewoon ook eerlijk over hoe hij zichzelf inschat. Intelligente mensen hebben ook goed inzicht in zichzelf. En in Nederland schijn je niet positief over jezelf te horen praten en moet je maar bescheiden zijn. Ik merk ook bij mezelf dat ik zon gevoel krijg als een ander positief over zichzelf praat en gewoon over zn kwaliteiten praat. Eigenlijk is het onzin en echt iets Nederlands. Je hebt als persoon zelf ook gebreken en kwaliteiten en het is juist heel goed als je dat inziet. Het is beetje jammer dat zodra je dat naar buiten brengt je arrogant wordt gevonden. Als je zegt 'ik ben stom geweest' is dat goed, want we leven in een salchtoffermaatschappij. Maar zodra Van Basten zegt 'ik maakte een geweldige beweging, en stond er zelf versteld van' dan is ie opeens arrogant. Ik geef Van Basten groot gelijk dat ie schijt heeft aan de oppervlakkige mening van de massa. Anders kun je zijn baan ook niet uitvoeren.
pi_41672063
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:56 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Nederland is sowieso wel extreem in het blijf maar klein. Van Basten was een mega talent dat al vroeg boven het niveau van de anderen uitsteeg. Juist dankzij zijn inzicht in zijn talent heeft hij t goed kunnen gebruiken. Van Basten is niet arrogant, hij is gewoon ook eerlijk over hoe hij zichzelf inschat. Intelligente mensen hebben ook goed inzicht in zichzelf. En in Nederland schijn je niet positief over jezelf te horen praten en moet je maar bescheiden zijn. Ik merk ook bij mezelf dat ik zon gevoel krijg als een ander positief over zichzelf praat en gewoon over zn kwaliteiten praat. Eigenlijk is het onzin en echt iets Nederlands. Je hebt als persoon zelf ook gebreken en kwaliteiten en het is juist heel goed als je dat inziet. Het is beetje jammer dat zodra je dat naar buiten brengt je arrogant wordt gevonden. Als je zegt 'ik ben stom geweest' is dat goed, want we leven in een salchtoffermaatschappij. Maar zodra Van Basten zegt 'ik maakte een geweldige beweging, en stond er zelf versteld van' dan is ie opeens arrogant. Ik geef Van Basten groot gelijk dat ie schijt heeft aan de oppervlakkige mening van de massa. Anders kun je zijn baan ook niet uitvoeren.
Wijs gesproken
  zondag 10 september 2006 @ 14:29:43 #264
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_41674407
quote:
Op zondag 10 september 2006 12:56 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Marco van Basten komt eerder autistisch over dan intelligent, je ziet gewoon dat hij veel moeite heeft in de omgang met mensen, en dit geval met voetballers, en al helemaal als ze een eigen mening hebben.
schorriemorie
pi_41684878
quote:
Op zondag 10 september 2006 14:29 schreef Danzig het volgende:

[..]

Marco van Basten komt eerder autistisch over dan intelligent, je ziet gewoon dat hij veel moeite heeft in de omgang met mensen, en dit geval met voetballers, en al helemaal als ze een eigen mening hebben.
Ik krijg de indruk (boek van m gelezen)dat t wel een gecompliceerde jongen is ja en niet altijd makkelijk, maar ik denk dat het geen eigen mening vooroordeel niet helemaal klopt. Ze mogen wel een eigen mening hebben, maar Van Basten wil dat ze zijn opdracht invullen en als ze dat niet goed doen dan kan hij weinig met zo iemand. Over de manier waarop hij met mensen omgaat, zullen de meningen wel verschillen ja. Ik had Van Nistelrooij wel even persoonlijk gebeld als ik die opeens zou laten vallen. Maar hij bepaalt. Hij heeft ook weleens mensen die hij bij hem thuis had uitgenodigd weggestuurd toen ze voor de deur stonden of is zonder iets te zeggen weggegaan bij van t schip toen hij bij zn ouders logeerde. Hij kan wel hard zijn. Maar hij is wel zichzelf en trekt zijn eigen plan, ik vind het ook wel iets hebben. Beter dan zon onzekere advocaat.
pi_41691686
quote:
Op zondag 10 september 2006 20:02 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Ik krijg de indruk (boek van m gelezen)dat t wel een gecompliceerde jongen is ja en niet altijd makkelijk, maar ik denk dat het geen eigen mening vooroordeel niet helemaal klopt. Ze mogen wel een eigen mening hebben, maar Van Basten wil dat ze zijn opdracht invullen en als ze dat niet goed doen dan kan hij weinig met zo iemand. Over de manier waarop hij met mensen omgaat, zullen de meningen wel verschillen ja. Ik had Van Nistelrooij wel even persoonlijk gebeld als ik die opeens zou laten vallen. Maar hij bepaalt. Hij heeft ook weleens mensen die hij bij hem thuis had uitgenodigd weggestuurd toen ze voor de deur stonden of is zonder iets te zeggen weggegaan bij van t schip toen hij bij zn ouders logeerde. Hij kan wel hard zijn. Maar hij is wel zichzelf en trekt zijn eigen plan, ik vind het ook wel iets hebben. Beter dan zon onzekere advocaat.
Alweer wijs gesproken.

Zeker voorzitter van zijn fanclub? (geintje)
pi_41693579
quote:
Op zondag 10 september 2006 22:54 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Alweer wijs gesproken.

Zeker voorzitter van zijn fanclub? (geintje)
Nee, maar ik vind het wel een intrigerende persoonlijkheid en ik woon in het huis waar zn tante heeft gewoond, kom ook uit Utrecht en herken wel wat dingetjes ja.
pi_41693667
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef PPWB84 het volgende:
en ik woon in het huis waar zn tante heeft gewoond
OMG, mag ik je handtekening?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_41693742
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:39 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

ik woon in het huis waar zn tante heeft gewoond, kom ook uit Utrecht en herken wel wat dingetjes ja.
Ben ook wel eens in Utrecht geweest en snoof de lucht op van Van Basten. Darom vind ik het een goede trainer. Jee, wat een onzin PPWB84. Val je toch even van een voetstuk voor me.
pi_41695166
quote:
Op zondag 10 september 2006 23:44 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ben ook wel eens in Utrecht geweest en snoof de lucht op van Van Basten. Darom vind ik het een goede trainer. Jee, wat een onzin PPWB84. Val je toch even van een voetstuk voor me.
Ik reageerde op jouw opmerking van fanclub. Die was niet al te serieus, dus hoef ik daar ook niet al te serieus op in te gaan. Ik zeg nergens dat ik van basten een goede trainer vind trouwens, dat moet ie op langere termijn bewijzen.
  maandag 11 september 2006 @ 01:19:07 #271
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_41695923
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:38 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Ik reageerde op jouw opmerking van fanclub. Die was niet al te serieus, dus hoef ik daar ook niet al te serieus op in te gaan. Ik zeg nergens dat ik van basten een goede trainer vind trouwens, dat moet ie op langere termijn bewijzen.
dat is nou net wat een bondscoach niet behoort te doen
op lange termijn bewijzen.
Een bondscoach moet in 2 jaar hebben bewezen dat ie bondscoach mag zijn.
Er moet progressie inzitten, en hebben we die tot dus ver gezien? nee!
want tegenvallende resultaat van het WK + een team wat nog verre van draaiende is voor het EK over 2 jaar.
hij heeft 2 jaar lang de tijd gehad om een team te bouwen en alleen cocu haakte af als basisspeler waar v basten geen invloed op heeft.
pi_41705047
quote:
GOALS
0-1 (16’): Perfect triangulation between Beckham, Diarra and Cassano, who serves the assist to Van Nistelrooy, who doesn't miss.
1-3 (56'): Van Nistelrooy's second after a brilliant Beckham assist.
1-4 (90'): Fantastic goal by Van Nistelrooy, thus capping off his hat-trick.
  maandag 11 september 2006 @ 14:07:43 #273
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_41705358
Dat arrogante lachje ook toen hem gevraagd werd of ie nu Kluivert in de gaten ging houden voor Oranje....'Ja, iedereen die goed of opvallend speelt heeft onze aandacht.'

Van Nistelrooy hattrick....hij ook, Marco?
Nu doe je het weer!
pi_41705379
Sommigen zouden eens naar PPWB84's commentaar moeten luisteren, erg goed gesproken. Ben blij dat Van Basten zich weinig aan blijft trekken van de onwetende en per minuut van opinie veranderende massa.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41705462
quote:
Van Nistelrooy hattrick....hij ook, Marco?
Goh, hij kreeg ze ook op een presenteerblaadje. En had er minstens 5 moeten scoren. Geen goed duel dus. Jij bent er zeker ook zo eentje die gezegd heeft dat Huntelaar in een 'vormcricis' zat?
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41705916
Geen goed duel ,

Zet je Huntelaar bril en feestneus eens af.
  maandag 11 september 2006 @ 14:35:13 #277
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41706161
Ruud van Nistelrooij is zonder twijfel de beste Nederlandse spits die we hebben, beter (dus) dan KJH en daarom dient hij dan ook minimaal geselecteerd te worden. Marco van Basten selecteert hem echter niet, aangezien hij geen tegenspraak duldt. Klaas Jan Huntelaar is volgzaam, net als Jan Vennegoor of Hesselink, terwijl Ruud van Nistelrooij zijn bek opentrekt wanneer hem iets niet zint. Hetzelfde geldt voor jongens als Edgar Davids, Clarence Seedorf en Mark van Bommel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41708720
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
Ruud van Nistelrooij is zonder twijfel de beste Nederlandse spits die we hebben, beter (dus) dan KJH en daarom dient hij dan ook minimaal geselecteerd te worden. Marco van Basten selecteert hem echter niet, aangezien hij geen tegenspraak duldt. Klaas Jan Huntelaar is volgzaam, net als Jan Vennegoor of Hesselink, terwijl Ruud van Nistelrooij zijn bek opentrekt wanneer hem iets niet zint. Hetzelfde geldt voor jongens als Edgar Davids, Clarence Seedorf en Mark van Bommel.
Zou dat ook de reden zijn waarom Boulahrouz in Oranje niet zeker is van een basisplaats?

Hij was tenslotte de reden dat Van Nistelrooy zijn bek open trok tegen Marco. Ruud nam het op voor Boulah en moest dat met zijn eigen basisplaats bekopen.

Het is dat Boulah niet rond de dertig is, anders was hij waarschijnlijk ook afgeserveerd.
pi_41712465
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:55 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zou dat ook de reden zijn waarom Boulahrouz in Oranje niet zeker is van een basisplaats?

Hij was tenslotte de reden dat Van Nistelrooy zijn bek open trok tegen Marco. Ruud nam het op voor Boulah en moest dat met zijn eigen basisplaats bekopen.

Het is dat Boulah niet rond de dertig is, anders was hij waarschijnlijk ook afgeserveerd.
Boulah is niet te vervangen, wie zouden ze dan in zijn plaats moeten zetten.
Dat verhaaltje valt moeilijk te verkopen bij de pers.
Seedorf, Davids, van Bommel en van Nistelrooy waren in principe makkelijk te dumpen omdat hij toch over genoeg middenvelders kan beschikken en omdat de massa helemaal geen verstand van voetbal heeft en alleen maar kijkt voor de gezelligheid.
  maandag 11 september 2006 @ 17:54:12 #280
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41712530
Ik vindt ook niet dat Ruud er in moet.Respect voor wat ie op clubniveau doet, maar hij is weinig bepalend voor Oranje.Dan kun je beter in de kwalificatie Huntelaar laten spelen.Dan is ie op euro 2008 gewend aan het oranje spel en scoort ie als water.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41717347
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:54 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik vindt ook niet dat Ruud er in moet.Respect voor wat ie op clubniveau doet, maar hij is weinig bepalend voor Oranje.Dan kun je beter in de kwalificatie Huntelaar laten spelen.Dan is ie op euro 2008 gewend aan het oranje spel en scoort ie als water.
54 interlands 28 goals, en niet tegen de minste landen. Als dat niet bepalend is, dan vreet ik m'n schoenen en m'n sokken d'r bij op. Pas sinds van Basten is het, dat van Nistelrooij minder in Oranje draait, maar d'r zijn d'r dan ook weinig die beter zijn gaan draaien.
pi_41717499
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:21 schreef Solstice het volgende:

[..]

54 interlands 28 goals, en niet tegen de minste landen. Als dat niet bepalend is, dan vreet ik m'n schoenen en m'n sokken d'r bij op. Pas sinds van Basten is het, dat van Nistelrooij minder in Oranje draait, maar d'r zijn d'r dan ook weinig die beter zijn gaan draaien.
Ik vind dat van der Sar veel beter is gaan keepen.
  maandag 11 september 2006 @ 20:34:33 #283
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41717867
quote:
Op maandag 11 september 2006 17:51 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Boulah is niet te vervangen, wie zouden ze dan in zijn plaats moeten zetten.
Dat verhaaltje valt moeilijk te verkopen bij de pers.
Seedorf, Davids, van Bommel en van Nistelrooy waren in principe makkelijk te dumpen omdat hij toch over genoeg middenvelders kan beschikken en omdat de massa helemaal geen verstand van voetbal heeft en alleen maar kijkt voor de gezelligheid.
Van die veldslagen als tegen portugal leveren bij mij thuis geen gezellig avondje op Ik was daarna ff niet te genieten.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_41718032
quote:
Op maandag 11 september 2006 20:25 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik vind dat van der Sar veel beter is gaan keepen.
Lijkt zo omdat ie meer ballen krijgt
  maandag 11 september 2006 @ 22:05:49 #285
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_41721454
quote:

[..]

als die uit vorm is ook niet opstellen. maar niet selecteren is gelijk zo drastisch
ff opsom lijstje maken van de fouten van vbasten??

1, drastisch thuislaten van RvN
2, thuislaten van MvBommel
3, seedorf geen kans geven.
4, niet de doelstelling bereikt: namelijk aanvallend voetbal spelen.
5, onduidelijk zijn in selectiebeleid.
6, jongere voor de leeuwen gooien en daarna afbranden en uitserveren.
7, te weinig resultaart behaald op het WK
8, spelen met veroudert systeem waarin niet de beste spelers hun spel kunnen spelen

Daar tegenover staat
1, succesvol inbgreng boula en matthijsen.
2, van persie een halve volksheld laten worden
3, euh.... gewonnen van luxemburg?
  maandag 11 september 2006 @ 22:09:09 #286
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41721562
quote:

[..]

Ik neem aan dat jij dat beter zal weten, ik herriner me de goalscorers vaak niet.Maar bepalend op het wk tegen ivoorkust en het vorige ek tegen duitsland een belangrijke 1-1.Welke nog meer, als je het weet dan zal ik meteen zeggen dat je gelijk hebt.Maar kan het me ff niet zo meer herrineren.
LUHG
  maandag 11 september 2006 @ 22:11:20 #287
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41721628
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:05 schreef Boomstam het volgende:

[..]

als die uit vorm is ook niet opstellen. maar niet selecteren is gelijk zo drastisch
ff opsom lijstje maken van de fouten van vbasten??

1, drastisch thuislaten van RvN
2, thuislaten van MvBommel
3, seedorf geen kans geven.
4, niet de doelstelling bereikt: namelijk aanvallend voetbal spelen.
5, onduidelijk zijn in selectiebeleid.
6, jongere voor de leeuwen gooien en daarna afbranden en uitserveren.
7, te weinig resultaart behaald op het WK
8, spelen met veroudert systeem waarin niet de beste spelers hun spel kunnen spelen

Daar tegenover staat
1, succesvol inbgreng boula en matthijsen.
2, van persie een halve volksheld laten worden
3, euh.... gewonnen van luxemburg?
Sorry maar van Bommel zal best goed voetballen bij Barca, maar die man heeft in het nederlands elftal ook nog geen goede wedstrijd gespeeld.
LUHG
  maandag 11 september 2006 @ 22:19:36 #288
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_41721918
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Sorry maar van Bommel zal best goed voetballen bij Barca, maar die man heeft in het nederlands elftal ook nog geen goede wedstrijd gespeeld.
zie punt 8?
  dinsdag 12 september 2006 @ 01:09:42 #289
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41726766
quote:
Op maandag 11 september 2006 22:19 schreef Boomstam het volgende:

[..]

zie punt 8?
Uhm Sneijder speelde verdedigende middenvelder op het WK en die werd volledig afgebrand.Terwijl Sneijder op 10 een wereldspeler is/kan worden.
LUHG
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:46:06 #290
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41729614
Jammer dat we de kwalificatie tóch wel doorkomen, dat wordt weer een afgang op het EK.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:09:53 #291
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_41730037
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer dat we de kwalificatie tóch wel doorkomen, dat wordt weer een afgang op het EK.
Daar ben ik ook bang voor. Dan zegt ie natuurlijk ook dat het EK maar een oefenpotje was en dat het gaat om 2010 waar de KNVB hem toch al een contract voor wilde aanbieden.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 12 september 2006 @ 10:11:37 #292
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41730066
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:09 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor. Dan zegt ie natuurlijk ook dat het EK maar een oefenpotje was en dat het gaat om 2010 waar de KNVB hem toch al een contract voor wilde aanbieden.
Denk dat hij dan opstapt, om na een korte pauze (net als Frank Rijkaard) in dienst te treden bij AC Milan. Maar goed, voor mij kan dat moment niet snel genoeg komen, hij verneukt nu al ruim twee jaar het Nederlandse interlandvoetbal en ik zie hem dan ook liever wat eerder vertrekken.
pi_41736198
Van Persie is idd echt het beste wat het Nederlands Elftal laat zien. Werkt hard, is sluw, geeft niet op en kan gewoon erg goed voetballen en heeft scorend vermogen.
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:21:37 #294
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41737503
Maar waar zien we nog potentie in, of wat zijn nou spelers waarvan je zegt:"die kun je erbij houden en richting euro 2008 ballen"?

Van Persie, Robben, Sneijder(op 10), Boula, van der Sar(haalt euro 2008 wel), Schaars en de Zeeuw.Die laatste 2 moeten echt een kans hebben, die komen er wel.Huntelaar moet het ook nog maar bewijzen, die is er ook nog niet.
LUHG
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:23:53 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41737571
Er is genoeg potentie, met een goede bondscoach zou het er nog uitkomen ook.
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:25:19 #296
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41737611
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Er zijn genoeg spelers met potentie, ik zie het alleen niet zitten in de huidige bondscoach.
Dat is duidelijk, maar vroeg me het me gewoon ff af.Trouwens Montana, wie vindt jij een geschikte opvolger?
LUHG
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:30:59 #297
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41737749
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Dat is duidelijk, maar vroeg me het me gewoon ff af.Trouwens Montana, wie vindt jij een geschikte opvolger?
Guus Hiddink, maar van de beschikbare mensen is Co Adriaanse de beste optie.
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:35:32 #298
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41737855
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:30 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Guus Hiddink, maar van de beschikbare mensen is Co Adriaanse de beste optie.
Ik weet het niet, heb geen naam in gedachten.Maar bij Hiddink heb ik m'n twijfels, toptrainer, maar ik herriner me het EK 96 nog.Tuurlijk 98 was goed, maar de halve finale halen we wel vaker.Adriaanse kan ik me wel wat bij voorstellen, kijk wat hij bij AZ en willem 2 heb gedaan.Dat het bij porto minder ging kan liggen aan dat hij nu met een andere cultuur te maken had.
LUHG
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:39:15 #299
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_41737937
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:11 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Goh, hij kreeg ze ook op een presenteerblaadje. En had er minstens 5 moeten scoren. Geen goed duel dus. Jij bent er zeker ook zo eentje die gezegd heeft dat Huntelaar in een 'vormcricis' zat?
Ik ben er helemaal niet 'zo een'. Huntelaar kreeg ze anders ook aardig op een presenteerblaadje tegen Wit-Rusland. Feit is gewoon dat als je in Amsterdam voetbalt, en je speelt anderhalve goede wedstrijd, dat je dan geselecteerd word voor het Nederlands Elftal. En wanneer je hele seizoenen goed speelt bij, zeg, AC Milan, dan kun je dus gewoon verrekken volgens Marco.
Nu doe je het weer!
  dinsdag 12 september 2006 @ 15:39:26 #300
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41737945
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 15:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, heb geen naam in gedachten.Maar bij Hiddink heb ik m'n twijfels, toptrainer, maar ik herriner me het EK 96 nog.Tuurlijk 98 was goed, maar de halve finale halen we wel vaker.Adriaanse kan ik me wel wat bij voorstellen, kijk wat hij bij AZ en willem 2 heb gedaan.Dat het bij porto minder ging kan liggen aan dat hij nu met een andere cultuur te maken had.
Co Adriaanse won met FC Porto in zijn eerste seizoen de landstitel én de beker, dus dat vind ik ook een best aardige prestatie. Guus Hiddink heeft zich na 1996 meerdere malen bewezen, maar is helaas onhaalbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')