niet met dat wrak neequote:Op donderdag 7 september 2006 10:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
naja leiden kom ik niet dagelijks
bwhehehe. die moeren zoek je zeker overal waar je met je auto hebt geredenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik heb sowieso geen moer in leiden te zoeken?
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Moeten er geen spinners onder dan.. Dat is pas echt pimp...![]()
(en ja, die heb je ook goedkoop om erop te zetten..)
Je gaat eerst nieuwe voorbanden en daarna nieuwe velgenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:08 schreef Asmooh het volgende:
k ga sowieso nieuwe velgen halen
ow eerste wat ik ga doen zijn 2 nieuwe voorbanden btw :p
misschien wel, maar aan de andere kant zijn mn banden echt super gaarquote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Je gaat eerst nieuwe voorbanden en daarna nieuwe velgen. Lijkt me niet echt economisch. Koop gelijk je velgen met goede banden, dan ben je voor minder geld verder dan dat je het dubbelop doet.
Als je dan toch van plan bent om nieuwe velgen + banden te halen, dan kan je wel bij de sloop een redelijk bandje vinden op velg.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:45 schreef Asmooh het volgende:
[..]
misschien wel, maar aan de andere kant zijn mn banden echt super gaar
Op banden moet je niet gaan bezuinigen vind ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je dan toch van plan bent om nieuwe velgen + banden te halen, dan kan je wel bij de sloop een redelijk bandje vinden op velg.
Maar als het toch maar voor tijdelijk is (2 maanden vind ik tijdelijk), maakt het niet zoveel uit. Zolang deze auto nog standaard is, zal er nog niet zoveel brandend rubber aan te pas komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Op banden moet je niet gaan bezuinigen vind ik.
idd, maar een maand rondrijden met rot banden lijkt me ook niksquote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Op banden moet je niet gaan bezuinigen vind ik.
mmhh.. 25 euro word wel heel moeilijk... minimaal 45 euro voor 14" denk ik...quote:Op donderdag 7 september 2006 15:51 schreef Asmooh het volgende:
[..]
idd, maar een maand rondrijden met rot banden lijkt me ook niks
dus dan ff banden kopen voor 25 euro bij de kwikfit kan wel denk ik
Tegelijkertijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Hmm heb ooit 2 astra GSI 2.0 16V's gereden.
Tsja. blijft slopel
Overreageren is ook een vakquote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef Asmooh het volgende:
heel fok block ik vanaf mn router
Tjsa, als het gaat om met een blindemansbril op niet naar je roest kijken. Toch rijden in je auto terwijl je wielkasten haast omkomen van de bruine aanslagquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:07 schreef Bombardier het volgende:
Hahahahaha typisch weer opel dit hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |