nehquote:Op woensdag 6 september 2006 11:08 schreef CiQNiZ het volgende:
Wat vind je eigenlijk van OPC Blauw?
[afbeelding]
(mocht je besluiten hem uiteindelijk over te spuiten dan)
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:00 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou denk ik eerst roest weg halen, hoe langer het blijft zitten hoe erger het wordt. Maar jouw keuzeWelke bodykit wordt het eigenlijk? of heb je die al es gepost?
mss gemist..
Hij is langzaam in een roestigequote:Op woensdag 6 september 2006 19:16 schreef 2NutZ het volgende:
dies zeer netjes ja
ja 1.4 is niet de snelste, maar beter iets langzamer in een nette bak dan snel in een roestige toch..
alleen daar jah, en dat wordt ook gedaan..quote:Op woensdag 6 september 2006 21:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Oppervlakkige roest? Als je hem al door de lak heen ziet komen? Dus niet! Reken er maar op dat je hele nieuwe stukken in de spatborden aan het lassen komt. Vandaar dat ook iedereen je aanraadt met een betere basis te beginnen....
2 dingen; die roest komt van binnenuit, en die is NIET zo weg.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:03 schreef CiQNiZ het volgende:
Men...is gewoon oppervlakkige roest... Is zo weg... Kun je in feite als eerste doen ja, want zou niet zoveel moeten kosten, aangezien het niet doorgerot is. Zo'n 1.4 is in ieder geval haast onmogelijk afgetrapt jongens! 90% van de GSi-tjes wel...
Gast dat is de basis, overal ergens anders roest maakt niet uit, wielkastranden/ tankdop rechts, en dorpels zijn enige belangrijke plekken.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:24 schreef Asmooh het volgende:
[..]
alleen daar jah, en dat wordt ook gedaan..
en das enige plek waar roest is.. verder nergens..
dus inpreciepe niks mis met de basis
naja leiden kom ik niet dagelijksquote:Op donderdag 7 september 2006 00:29 schreef peacetaker het volgende:
ik moet zeggen dat ik die kit die de TS heeft gepost toch wel erg netjes is in mijn ogen
zoals al eerder is gezegd
investeer eerst geld in het goed krijgen van je auto (roest wegwerken etc..etc..)
daarna de motor
en dan pas de kit
ik hoop hem eens te zien als hij af is...woon volgens mij best in de buurt
niet met dat wrak neequote:Op donderdag 7 september 2006 10:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
naja leiden kom ik niet dagelijks
bwhehehe. die moeren zoek je zeker overal waar je met je auto hebt geredenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:12 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik heb sowieso geen moer in leiden te zoeken?
quote:Op woensdag 6 september 2006 09:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Moeten er geen spinners onder dan.. Dat is pas echt pimp...![]()
(en ja, die heb je ook goedkoop om erop te zetten..)
Je gaat eerst nieuwe voorbanden en daarna nieuwe velgenquote:Op donderdag 7 september 2006 12:08 schreef Asmooh het volgende:
k ga sowieso nieuwe velgen halen
ow eerste wat ik ga doen zijn 2 nieuwe voorbanden btw :p
misschien wel, maar aan de andere kant zijn mn banden echt super gaarquote:Op donderdag 7 september 2006 14:11 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Je gaat eerst nieuwe voorbanden en daarna nieuwe velgen. Lijkt me niet echt economisch. Koop gelijk je velgen met goede banden, dan ben je voor minder geld verder dan dat je het dubbelop doet.
Als je dan toch van plan bent om nieuwe velgen + banden te halen, dan kan je wel bij de sloop een redelijk bandje vinden op velg.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:45 schreef Asmooh het volgende:
[..]
misschien wel, maar aan de andere kant zijn mn banden echt super gaar
Op banden moet je niet gaan bezuinigen vind ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:46 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Als je dan toch van plan bent om nieuwe velgen + banden te halen, dan kan je wel bij de sloop een redelijk bandje vinden op velg.
Maar als het toch maar voor tijdelijk is (2 maanden vind ik tijdelijk), maakt het niet zoveel uit. Zolang deze auto nog standaard is, zal er nog niet zoveel brandend rubber aan te pas komen.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Op banden moet je niet gaan bezuinigen vind ik.
idd, maar een maand rondrijden met rot banden lijkt me ook niksquote:Op donderdag 7 september 2006 15:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Op banden moet je niet gaan bezuinigen vind ik.
mmhh.. 25 euro word wel heel moeilijk... minimaal 45 euro voor 14" denk ik...quote:Op donderdag 7 september 2006 15:51 schreef Asmooh het volgende:
[..]
idd, maar een maand rondrijden met rot banden lijkt me ook niks
dus dan ff banden kopen voor 25 euro bij de kwikfit kan wel denk ik
Tegelijkertijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:41 schreef Daniel1976 het volgende:
Hmm heb ooit 2 astra GSI 2.0 16V's gereden.
Tsja. blijft slopel
Overreageren is ook een vakquote:Op donderdag 7 september 2006 15:58 schreef Asmooh het volgende:
heel fok block ik vanaf mn router
Tjsa, als het gaat om met een blindemansbril op niet naar je roest kijken. Toch rijden in je auto terwijl je wielkasten haast omkomen van de bruine aanslagquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:07 schreef Bombardier het volgende:
Hahahahaha typisch weer opel dit hè.
Dan pleurt die Opel eerder uit elkaar denk ikquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:07 schreef hamkaastosti het volgende:
ik zou met je opel over je router heenrijden
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Tjsa, als het gaat om met een blindemansbril op niet naar je roest kijken. Toch rijden in je auto terwijl je wielkasten haast omkomen van de bruine aanslag. Erg slim. En als je dan toch per se een opel wilt, neem er dan een met geen roest. Die zijn er ook. Het klinkt ongeloofwaardig maar ze zijn er
![]()
Wij hadden vroeger een Astra sedan 1.8i (CD versie). En daar zat echt geen grammetje roest onder! (Dat we op den duur met 3 wielen reden is een ander verhaalquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:14 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dan moet je óf een splinternieuwe kopen, óf eentje van vóór de jaren '80. Alles wat daar tussenin zit, is dikke vette bagger van de allerbelabberste kwaliteit.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:21 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een Astra sedan 1.8i (CD versie). En daar zat echt geen grammetje roest onder! (Dat we op den duur met 3 wielen reden is een ander verhaal)
Hyundaiquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:22 schreef Bombardier het volgende:
[..]
En nog zweren er mensen bij dat merk. Hoe DOM en onwetend kun je zijn.
Fok geblokkeerd?quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:43 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Je kan het topic beter sluiten; TS heeft fok op zn router geblokkeerd ( proest) dus erg veel zal hij niet meer schrijven
![]()
*wacht*quote:Op vrijdag 8 september 2006 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
Of jullie houden gewoon je klep dicht, waarna we met zijn allen wachten op TS.
dus dat fluister je m snachts inquote:Op vrijdag 8 september 2006 09:47 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Fok geblokkeerd?
Last van stemmetjes in z'n hoofd zeker.
"ga naar FOk!" "Ga naar dat topic!" "Lees dat topic of je bent morgen dood!"
PNG in actiequote:Op zaterdag 9 september 2006 00:23 schreef PNG het volgende:
http://www.mobilenetworki(...)dam06_Megastadfm.mpg
http://video.google.com/videoplay?docid=-4874209547937246192quote:Op zaterdag 9 september 2006 01:07 schreef PNG het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=b9IlZHoqyZk
'Quartermile Opel Kadett GSi 16V vs. Bike'
Klopt niet helemaal magoed, Iets met 2001 en Vebtra 2001 en C19LET enzo![]()
die filmpjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:05 schreef Asmooh het volgende:
in het vorige deel.. hadden mensen niks beters te doen dan zeiken en klagen.
Nu heb ik hier geen zin meer in, de eerst volgende die zit te zeiken, wordt voortan door mij ignored, maakt niks uit of een post daarna werl serieus is.
Ik heb geen zin meer in gezeik van iedereen, en enz enz enz.. ging me beetje vervelen.
Heb je niks te melden, dan kijk je in een ander topic! Maar ga niet mijn topic verklooien.
Ik zou het proberen beetje up-2-date te houden, het is een lang durig project.
Als ik zin heb om verder te gaan doe ik dat, geen zin.. doe ik het niet.. zo simpel is het nou.
Verder voor fotos verwijs ik je naar deel 1.
Uit het vorige deel bleek dat mensen het leuk vonden om iemand uit te lachen, en dat mensen zin hadden om hun lach spieren te trainen..
voor deze mensen heb ik speciaal een filmpje gemaakt gister.. kun je een keer lachen..
"lach" filmpje #1 (beetje pimp doen)
http://www.youtube.com/watch?v=CbCdq3xRm-Y
"lach" filmpje #2 (met tieten en chickys)
http://www.youtube.com/watch?v=1dfyOqYsS9M
UpdateS:
- De complete uitlaat is nu HOL, geen dempers niks meer er tussen.
HOU het deze keer serieus, anders maak ik volgende keer geen nieuw deel aan.
Lachen om de filmpjes die ik ga maken, en heb gemaakt.. sure.. maar ga niet zeiken over de verbouwing
Nog een paar dingen waar ik wil dat je je aan gaat houden
- Mijn nickname is: Asmooh gebruik dat dus ook, doe je dat niet.. dan negeer ik je de rest van alle topics.
- De auto heet een Opel geen Slopel.
ELKE poging tot verneuken van mijn topic, dat gaat een ignore opleveren.
Have fun, and go on
Slopel, briljant!quote:
FWD en het feit dat het een jappaner is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:29 schreef Incolumis het volgende:
Honda Civic Coupe uit 1999 met 75000 op de teller, probeer daar maar eens wat negatiefs over te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er, eerlijk gezegd, nog niet over uit of hij zit te stangen of echt zo hopeloos is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:49 schreef Nerdmans het volgende:
asmooth loop t jullie denk ik harder in de zeik te nemen dan jullie hem.
Wheheh geniaal dit.
Je blijft wel bezig met zo een Manta. Ik heb de mijne nu vanaf April. Ik word hem zo onderhand een beetje zat.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:45 schreef MrSASO het volgende:
Oke effe serieus Asmooh.
Maar waarom niet zo eentje Opel Astra GSI.
Ik persoonlijk zou voor deze gaan.
Opel Manta GSI.
Heb je denk ik veel meer plezier aan dan aan zo`n Astra waar half Nederland al mee rijd.
Bovendien heb je de aandrijven dan op de achterwielen, een stuk leuker dan op de voorwielen.
Hij heeft die astra echt gekochtquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:49 schreef Nerdmans het volgende:
asmooth loop t jullie denk ik harder in de zeik te nemen dan jullie hem.
Wheheh geniaal dit.
Niet boven de 1300 toerenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef GSi het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig met zo een Manta. Ik heb de mijne nu vanaf April. Ik word hem zo onderhand een beetje zat.
Mja.. blijft wel mijn Mantatje heDus ga maar weer es verder zoeken naar het probleem waarom die nu weer niet boven de 1300 toeren komt
Ik weet de oplossing!quote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef GSi het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig met zo een Manta. Ik heb de mijne nu vanaf April. Ik word hem zo onderhand een beetje zat.
Mja.. blijft wel mijn Mantatje heDus ga maar weer es verder zoeken naar het probleem waarom die nu weer niet boven de 1300 toeren komt
Wat doe je zieligquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik weet de oplossing!
Je petje viel namelijk af toen het gebeurde. Toen ging hij over op econimal mode, max. 1300 toeren. Je moet weer even je petje weer op doen, dan gaat hij op sjon-mode en kan je weer harder.
Wat het ook kan zijn is dat de druk van je elleboog op de armleuning te laag is, waardoor er niet genoeg compressie op de versnellingsbak is. Simpel op te lossen door even goed te leunen op de armleuning!
Welcome in my world... Heb je vast wel eens van de term EVO750 gehoord icm C20LET?quote:Op dinsdag 12 september 2006 00:51 schreef yup het volgende:
Astra GSi 16v, turbo + 6 bak erop en al uw problemen zijn opgelost.
Je geestelijke gesteldheid is je limiet. Hoe debieler je bent hoe meer pk's je uit zo een motor kan krijgen.
Voor mij : het kan nooit gek genoeg
is het uit eindelijk al gelukt met je manta? anders weet ik wel iemand die em overwil nemenquote:Op zaterdag 9 september 2006 18:52 schreef GSi het volgende:
[..]
Je blijft wel bezig met zo een Manta. Ik heb de mijne nu vanaf April. Ik word hem zo onderhand een beetje zat.
Mja.. blijft wel mijn Mantatje heDus ga maar weer es verder zoeken naar het probleem waarom die nu weer niet boven de 1300 toeren komt
waarom ik mn uitlaat weg doe is omdat ik andere heb.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:33 schreef Geckoo het volgende:
[..]
is het uit eindelijk al gelukt met je manta? anders weet ik wel iemand die em overwil nemen
en aan de TS *(Asmooh)
mocht je nou een echte motor in die astra willen, ik heb hierzo nog een donor astra staan met een 2liter blok liggen. mocht je interesse hebben weet je me te vinden.
en hoezo gooi je je uitlaat al weer in de verkoop?
quote:Op woensdag 27 september 2006 13:24 schreef Asmooh het volgende:
Calibra
2.0iquote:Op woensdag 27 september 2006 13:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
vette bakwat voorn moter hangt er nu in?
das mijn astra jaquote:Op woensdag 27 september 2006 13:55 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Hele vooruitgang, asmooh! Ook een wat betere basis voor echte motortuning lijkt me zo. Ben geen opelfan, maar Calibra heb ik altijd wel een aardige auto gevonden. Staat daar op de achtergrond je astra nog, of is dat een andere?
Succes met je project...
vleugeldeurenquote:Op woensdag 27 september 2006 14:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Wat zijn LSD deuren?
boeiequote:Op woensdag 27 september 2006 14:59 schreef _GdR_ het volgende:
weer een slopel!!!1111!!!!1!!einzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |