dat jouw moeder nu een hoer is en dat jij dat ok vindt, wil nog niet zeggen dat een accepteerd dat je zoiets zegt over naasten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zidane is een relnicht die zich door niks laat opnaaien. Pussy....
ooit één voetbalwedstijd gezien of misschien nog beter: ooit een wedstrijd in een teamsport gespeeld?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
dat jouw moeder nu een hoer is en dat jij dat ok vindt, wil nog niet zeggen dat een accepteerd dat je zoiets zegt over naasten.
idd, dat wordt tegen je gezegd en dan geef je als reactie iemand een kopstootquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:03 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
dat jouw moeder nu een hoer is en dat jij dat ok vindt, wil nog niet zeggen dat een accepteerd dat je zoiets zegt over naasten.
Als je het verbaal niet af kunt wel ja...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
idd, dat wordt tegen je gezegd en dan geef je als reactie iemand een kopstoot
Snap sowieso niet dat mensen het in deze voor Zidane op gaan nemen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Als je het verbaal niet af kunt wel ja...
Zidane gehypt?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat mensen het in deze voor Zidane op gaan nemen.
Wat die gehypte lul heeft gedaan is simpelweg niet goed te praten maar omdat het Zidane is die geprovoceerd werd door Materazzi (boehoe) moeten we allemaal medelijden hebben?
Materazzi is absoluut niet 1 van mijn favoriete spelers en verfoeter hem vaker dan dat ik achter hem sta maar dit slaat werkelijk nergens op.
Man, er worden zoveel dingen gezegd tijdens een wedstrijd en als je daar niet tegen kan zou ik stoppen met voetbal.
Het mooiste aan dit verhaal is dan nog dat ie lul zelf begonnen is met provoceren.
Ja, 6jaar.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ooit één voetbalwedstijd gezien of misschien nog beter: ooit een wedstrijd in een teamsport gespeeld?![]()
Opmerking was inderdaad scherp, en hij is niet gehyped, maar wel een domme achterlijk mongool die een ECHT grote voetballer had kunne zijn als hij zich niet zo zou laten provoceren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Zidane gehypt?!!!!
Als er 1 speler gehyped wordt is het Materazzi wel... En zeggen "je mag mn shirt na de wedstrijd" is niet provoceren, maar gewoon scherp..
Gehyped ja, tis absoluut een geweldige speler maar zoals men die gast behandeld oa hier in Nederlandquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:12 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Zidane gehypt?!!!!
Als er 1 speler gehyped wordt is het Materazzi wel... En zeggen "je mag mn shirt na de wedstrijd" is niet provoceren, maar gewoon scherp..
Over welke kneus heb je 't nu?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, 6jaar.
Nooit echt gescholden daarin. En ja, voetbal.
Waarom zou je schelden. Die kneus zouden ze gewoon voor de lol nog een kopstoot moeten geven.
Schelden is voor mietjes die niet durven te vechten. Krijgt hij een stoot terug begint hij meteen te huilen.![]()
Vechten is voor hersenloze paupers die verbaal zwak zijn en zichzelf niet in de hand hebben. Bovendien hoor je Materazzi nooit klagen over overtredingen die in een duel gemaakt worden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, 6jaar.
Waarom zou je schelden. Die kneus zouden ze gewoon voor de lol nog een kopstoot moeten geven.
Schelden is voor mietjes die niet durven te vechten. Krijgt hij een stoot terug begint hij meteen te huilen.![]()
Over zichzelf wsl.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over welke kneus heb je 't nu?![]()
Materazziquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over welke kneus heb je 't nu?![]()
ik praat schelden of provoceren niet goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ja, 6jaar.
Goed artikelquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
voorpagina van de Gazzetta vandaag trouwens:
[afbeelding]
Het profvoetbal is belachelijk. Er wordt nu eenmaal niet meer gespeeld zoals in de jaren 80. Helaasquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik praat schelden of provoceren niet goed
Maar de schorsing vanwege provoceren van Materazzi is lachwekkend, ook de gehele straf van beiden. Die Duitser kreeg voor een vuistslag in de kwartfinale maar één wedstrijd. Die laffe honden van de FIFA zullen verder nooit meer een speler schorsen voor provoceren ofzo omat hun Zidaan gestopt is.
niks te profvoetbal helaas. Amateurs ook, zelfs al vanaf de c-pupillen. Trieste sport geworden en dit soort dingen maakt mijn afkeer naar voetbal des te groter. Was tot 3 jaar geleden voetbalfanaat, nu echt niet meerquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het profvoetbal is belachelijk. Er wordt nu eenmaal niet meer gespeeld zoals in de jaren 80. Helaas![]()
Toen werd de elleboog van wouters ook niet goedgekeurd...quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het profvoetbal is belachelijk. Er wordt nu eenmaal niet meer gespeeld zoals in de jaren 80. Helaas![]()
Ik blijf die kopstoot ook nog steeds cool vinden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:17 schreef Roi het volgende:
Prachtige reactie van Matterazzi! (het blijft wel een klootzak, maar dat is Zidane ook)
En discussies voeren is gewoon voor mensen die niet kunnen vechten.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vechten is voor hersenloze paupers die verbaal zwak zijn en zichzelf niet in de hand hebben. Bovendien hoor je Materazzi nooit klagen over overtredingen die in een duel gemaakt worden.
Wat terecht was. Maar toen werd er meer geroepen in de trent van: ik zaag je fietsketting door, jij vlegelquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Toen werd de elleboog van wouters ook niet goedgekeurd...
Teon werd er ook genoeg gezegd in het veld, alleen liep men er niet zo over te zeuren.
Ik herinner me toch nog wel akkefietje met Abdellaoui en Woutersquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Teon werd er ook genoeg gezegd in het veld, alleen liep men er niet zo over te zeuren.
Wauw wat een onzin.... ik die jaren werd iemand moeder ook uit gemaakt voor hoer hoor..quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wat terecht was. Maar toen werd er meer geroepen in de trent van: ik zaag je fietsketting door, jij vlegel
IDD, maar toen waren er nog echte mannen in plaats van Prima Ballerina'squote:Op dinsdag 5 september 2006 12:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wauw wat een onzin.... ik die jaren werd iemand moeder ook uit gemaakt voor hoer hoor..
Dat is een hele andere discussie maat... het gaat hier over de overtreding van Zidane en het "schelden" van Materazziquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:26 schreef satecl het volgende:
Materazzi, waarom schorsen ze hem gewoon niet een keer voor een half jaar ofzo.... al die harde overtredingen,,, t ken te gek ok...
Dat staat los van dit voorval. In dze is hij niet de schuldige, maar zo wordt hij wel behandeld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:26 schreef satecl het volgende:
Materazzi, waarom schorsen ze hem gewoon niet een keer voor een half jaar ofzo.... al die harde overtredingen,,, t ken te gek ok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |