quote:Materazzi: 'Onjuiste beslissing'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 23 juli om 20:07
In verklaringen aan de Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport heeft Marco Materazzi laten weten diep teleurgesteld te zijn in de beslissing van de wereldvoetbalbond FIFA.
De verdediger werd namelijk voor twee wedstrijden geschorst naar aanleiding van het incident met Zinedine Zidane in de WK-finale. De Fransman gaf de Italiaan een kopstoot in de borststreek nadat deze zogenaamd de familie van Zidane had beledigd.
"Ik ben diep teleurgesteld, maar ik kan tenminste met opgeheven hoofd over straat. Ik heb niets te verbergen. Iedereen heeft van alles over mij geschreven en bovendien allemaal in negatieve zin."
"Ik heb fouten gemaakt in mijn leven, maar niet continue. Het leven gaat door en nogmaals, ik kan tenminste met opgeheven hoofd over straat," aldus de verdediger van Internazionale.
Had ie niet zelf toegegeven dat ie iets gezegd had?quote:De Fransman gaf de Italiaan een kopstoot in de borststreek nadat deze zogenaamd de familie van Zidane had beledigd
Marco Materazzi gaf toe dat hij Zinedine Zidane beledigd had, maar volgens mij niet dat het over de familie van de Fransman ging. Hij gaf aan dat het iets was wat je meer hoort op de voetbalvelden, ben benieuwd of het ooit nog bekend wordt gemaakt wat de precieze woorden waren?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:32 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Had ie niet zelf toegegeven dat ie iets gezegd had?
De spijker op zijn kop, hij mag dan wel een uitgesproken mening hebben, hier valt niets op af te dingen.quote:Seedorf nam het niet alleen op voor zichzelf, maar ook voor Marco Materazzi, die vorige week een schorsing voor twee interlands kreeg opgelegd omdat Zinedine Zidane hem een kopstoot had gegeven tijdens de WK-finale. De FIFA pakte de Italiaan aan omdat deze de Fransman had uitgedaagd. "Ik ben van mening dat alleen Zidane fout zat. Materazzi heeft moeten boeten omdat hij geen voorbeeld is voor schoon voetbal. Maar het is niet juist. Het is voor het eerst in het voetbal dat iemand voor zoiets is veroordeeld. Of men bestraft het altijd of men doet het nooit," wijst Seedorf op de willekeur van de straf voor Materazzi. "Zidane mag niet op zo'n manier reageren. En het is niet voor het eerst dat Zidane zoiets doet. Als je groots bent, moet je ook in alles groots zijn. Er zijn andere grote spelers die nog nooit zoiets hebben gedaan. Het geweld hoeft niet."
Wat een tuig!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef the_legend_killer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6dj3-UjAGyo
Marco's zwaarste overtredingen volgens een talk-show
Dat maakt niet uit Marco blijft een held, zolang hij maar van Sheva afblijftquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:06 schreef Suijk het volgende:
En het ergste is dat ze allemaal gewoon doelbewust waren.
Wat een jankerd is die Sheva, naar zijn hoofd grijpen, terwijl hij op zijn rug geraakt wordt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:02 schreef the_legend_killer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6dj3-UjAGyo
Marco's zwaarste overtredingen volgens een talk-show
Mooiere foto:quote:
Als je goed kijkt zie je dat hij hem eerste in zijn gezicht slaat.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een jankerd is die Sheva, naar zijn hoofd grijpen, terwijl hij op zijn rug geraakt wordt.![]()
Overigens staan er op youtube.com ook nog enkele mooie eigen doelpunten van Marco Materazzi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |