quote:
Op dinsdag 5 september 2006 12:20 schreef Crane. het volgende:zit op dit moment op school en ben mezelf aan het opvreten dak m straks pas kan zien. Wat lopen jullie dom te doen? Prison break is leuk, onrealistisch is niet onvermakeljk. soms is onrealisme in een serie om het wat leuk te houden.
vind je het niet leuk? bederf svp dan niet dit topic.
Prison Break blijft leuk, gaan jullie maar lekker gtst kijken ofzo
![]()
nog zo'n kleuter met stembanden.
Die laatste zin van je is vooral leuk, aangezien de klacht juist is dat de serie meer richting gtst niveau gaat.
Jezus zeg, je zet enkele punten van kritiek neer en meteen komen de puisterige fanboys piepen dat je Op M0t Rottuhhh Sukk0l.
De Mod hier probeerde nog enig verstand in jullie kopjes te praten maar helaas, ziet er naar uit dat FTR niet meer zal zijn dan een childrens playground waar er stoer gedaan wordt met download info en een hoop geblaat zonder argumentatie en zwart/wit denkend gezeik waarin iedereen die wat kritiek levert meteen anti is en moet optyfen
![]()
Dus volgens jullie moet je als fan van een show altijd fan blijven hoe slecht het ook wordt? Nou met dat soort mafkezen zullen de tv netwerken erg blij zijn, want kijkcijfers behouden ze toch maakt niet uit hoe slecht ze het maken he?
Goh hoe zouden jullie filmreviews schrijven, iets als dit misschien: 'het was vet enzo' ?
Simpele feit is dat ik Prison Break veelbelovend vond in het begin en dat ik het spijtig vind dat het niveau zo snel zo hard gedaald is en als ik dat dan uit en onderbouw met argumenten en ik dat eenmalig doe en niet al wekenlang dan is daar absoluut niets mis mee.. dat het teveel is voor jouw kleine hersenen om te bevatten en dat jullie daarom maar gaan lopen blaten is mijn probleem verder niet.
Dit topic kan je geen eens bederven want het is geen topic, enkel inhoudloos geblaat van pubers.