Ja want alleen echte bikkels doen dat, of waren dat nu de parasieten van de samenleving ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:29 schreef Aurelianus het volgende:
Dat mietje durfde niet eens heroïne te gebruiken.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ja want alleen echte bikkels doen dat, of waren dat nu de parasieten van de samenleving ?
Nee, het gaat me om die kop die hij er bij trekt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:23 schreef hydrah het volgende:
Kortom, je bent jaloers ?
kortom je bent jaloers.......quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:37 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, het gaat me om die kop die hij er bij trekt.
True Truequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:38 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
kortom je bent jaloers.......
Nee. Teleurgesteld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:38 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
kortom je bent jaloers.......
+2 waarheidquote:
Waarom zou ik drugs willen gebruiken?quote:
Als je een programma maakt waarin je drugs test is het wel zo normaal dat je alles aan bod laat komen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef hydrah het volgende:
[..]
Ja want alleen echte bikkels doen dat, of waren dat nu de parasieten van de samenleving ?
So fucking what, wat ben jij voor een moraalridder?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:31 schreef hydrah het volgende:
[..]
Gewoon, omdat je beide genoemde dingen niet in je echte leven zou mogen/kunnen uitproberen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Waarom zou ik drugs willen gebruiken?
Waarom zou ik op primetime tv vrouwen willen bevredigen?
t was maar een grapje. Sorryquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
geen ideequote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Kreeg je die kans maar eensquote:Waarom zou ik vrouwen willen bevredigen?
Ja!!! Denk bijvoorbeeld aan ratten. Wie zou er nou geen rat willen zijn?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:44 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
So fucking what, wat ben jij voor een moraalridder?
Parasieten zijn de meest succesvolle organismen ooit.
Wehehe jij gebruikt heroine, ben jij dat daar achter Nijmegen Centraal ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:44 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
So fucking what, wat ben jij voor een moraalridder?
Parasieten zijn de meest succesvolle organismen ooit.
Ik ben nu op mn werkquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:46 schreef hydrah het volgende:
[..]
Wehehe jij gebruikt heroine, ben jij dat daar achter Nijmegen Centraal ?
De meest succesvolle mensen op aarde zijn parasiterende ratten meneer Echo99quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja!!! Denk bijvoorbeeld aan ratten. Wie zou er nou geen rat willen zijn?![]()
Hij wreef over hun kutje en ging later droogneuken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
geen idee
[..]
Kreeg je die kans maar eens
-2 goedkoop en voorspelbaar
En en die vrouwen worden heel niet bevredigd, alleen Filemon z'n wens wordt bevredigd.
En dat bevredigt een vrouw?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hij wreef over hun kutje en ging later droogneuken.
Kommaneuker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dat bevredigt een vrouw?
goh, das niet veel moeite dan zeg.
Je mag me ook bij mijn voornaam aanspreken hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:48 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
De meest succesvolle mensen op aarde zijn parasiterende ratten meneer Echo99
Ik heb het over maatschappelijk succes, je weet wel...geld status en machtquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je mag me ook bij mijn voornaam aanspreken hoor.Ik denk dat jouw definitie van succesvol iets anders is als de mijne...
Redelijk oftopic dit![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:51 schreef hydrah het volgende:
TS is gewoon jaloers omdat hij zelf geen vrouwen mag bevredigen en/of drugs gebruiken, ik had dat in de eerste post al door dus sluit het topic maar.
Ach wij hebben tenminste vriendjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik ben niet jaloers.
Dat jullie Filemon Wesselink zo leuk vinden, omdat al jullie vriendjes zeggen dat dat moet, daar kan ik ook niks aan doen.
Dan is jouw definitie van succes inderdaad anders dan de mijne...quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:52 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik heb het over maatschappelijk succes, je weet wel...geld status en macht
Nee, ik ging niet in op je domme vraag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef hydrah het volgende:
[..]
Dus je beaamde net dat achter het Centraal Station Nijmegen, je werkplek is ?
Ik ook, maar ik sta vrij in het leven.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach wij hebben tenminste vriendjes
quote:
Wie nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:53 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij bent gewoon obsessief verliefd op Filemon Wesselink.
Dat is niet mijn definitie van succes, dat is de heersende definitie van succes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dan is jouw definitie van succes inderdaad anders dan de mijne...![]()
Het geeft niet hoor.... dat je geen vriendjes hebt... je mag er best eerlijk voor uitkomenquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:54 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik sta vrij in het leven.
ik weiger mijzelf te conformeren naar heersende definitiesquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:55 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Dat is niet mijn definitie van succes, dat is de heersende definitie van succes.
Gothquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ik weiger mijzelf te conformeren naar heersende definities![]()
Mooi. Neucken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:55 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Precies. Wij begrijpen elkaar.
Wat doe je nu danquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Tevens weiger ik in te gaan op dergelijke hersenloze reacties
Ga ik er op in dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:58 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan![]()
Conformist fuck![]()
Geen idee.... ga even kijken voor me wil jequote:Op dinsdag 5 september 2006 10:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het dooien forum dan? Valt daar niks te baggeren?![]()
Eeennnn.... KLIKquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen idee.... ga even kijken voor me wil je
Is bij lange na niet genoeg om de programma's van BNN te maken, ze krijgen def. wel subsiddies van de overheid.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:25 schreef NeoTribalist het volgende:
Is het niet zo dat de leden BNN financieren dmv hun lidmaatschap?
Jij wel zeker als je hoort dat 50% na 1 malig gebruik meteen verslaafd is?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:29 schreef Aurelianus het volgende:
Dat mietje durfde niet eens heroïne te gebruiken.
Dat is bullshit,quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:37 schreef jstn het volgende:
[..]
Jij wel zeker als je hoort dat 50% na 1 malig gebruik meteen verslaafd is?
Alsof Fileman dat van te voren wistquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef doppelgänger het volgende:
Was Filemon niet de laatste die Pim Fortuyn had geinterviewd? Alles voor zijn carrière, hij gaat over lijken..
Dat was Ruud de Wild toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef doppelgänger het volgende:
Was Filemon niet de laatste die Pim Fortuyn had geinterviewd? Alles voor zijn carrière, hij gaat over lijken..
Is inderdaad best waarschijnlijk dat 'ie 'm na dat interview uit de weg heeft geruimd om carrière te maken. Zaten al die "De kogel kwam van links!" miepkonten er tóch naast.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef doppelgänger het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef Vlindur het volgende:
[afbeelding]
Doe mij Sophie maar!![]()
![]()
lekker wijf vinnik dat
Goed uitziende vrouwen heb ik sowieso liever dan Filemonquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef Vlindur het volgende:
[afbeelding]
Doe mij Sophie maar!![]()
![]()
lekker wijf vinnik dat
Sander de Heer kreeg toch wel een 'tik' hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:42 schreef dubidub het volgende:
Iemand gisteravond 'Try before you die' gezien? Mocht 'ie alle andere presentatoren op hun wang slaan. En wat doet die takkemongool? Een beetje aaiende tikjes.
Fillemon mocht als een soort stage het laatste kwartier ofzo een interview doen.quote:
omdat het gratis is, en jij alle gratis dingen doet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
'Hee Pim, Try before you die! Wat zeg je, heb je alles al gedaan? Damn....'quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Is inderdaad best waarschijnlijk dat 'ie 'm na dat interview uit de weg heeft geruimd om carrière te maken. Zaten al die "De kogel kwam van links!" miepkonten er tóch naast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |