Het geeft niet hoor.... dat je geen vriendjes hebt... je mag er best eerlijk voor uitkomenquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:54 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik sta vrij in het leven.
ik weiger mijzelf te conformeren naar heersende definitiesquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:55 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Dat is niet mijn definitie van succes, dat is de heersende definitie van succes.
Gothquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:56 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ik weiger mijzelf te conformeren naar heersende definities![]()
Mooi. Neucken?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:55 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Precies. Wij begrijpen elkaar.
Wat doe je nu danquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:57 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Tevens weiger ik in te gaan op dergelijke hersenloze reacties
Ga ik er op in dan?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:58 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan![]()
Conformist fuck![]()
Geen idee.... ga even kijken voor me wil jequote:Op dinsdag 5 september 2006 10:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het dooien forum dan? Valt daar niks te baggeren?![]()
Eeennnn.... KLIKquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen idee.... ga even kijken voor me wil je
Is bij lange na niet genoeg om de programma's van BNN te maken, ze krijgen def. wel subsiddies van de overheid.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:25 schreef NeoTribalist het volgende:
Is het niet zo dat de leden BNN financieren dmv hun lidmaatschap?
Jij wel zeker als je hoort dat 50% na 1 malig gebruik meteen verslaafd is?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:29 schreef Aurelianus het volgende:
Dat mietje durfde niet eens heroïne te gebruiken.
Dat is bullshit,quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:37 schreef jstn het volgende:
[..]
Jij wel zeker als je hoort dat 50% na 1 malig gebruik meteen verslaafd is?
Alsof Fileman dat van te voren wistquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef doppelgänger het volgende:
Was Filemon niet de laatste die Pim Fortuyn had geinterviewd? Alles voor zijn carrière, hij gaat over lijken..
Dat was Ruud de Wild toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef doppelgänger het volgende:
Was Filemon niet de laatste die Pim Fortuyn had geinterviewd? Alles voor zijn carrière, hij gaat over lijken..
Is inderdaad best waarschijnlijk dat 'ie 'm na dat interview uit de weg heeft geruimd om carrière te maken. Zaten al die "De kogel kwam van links!" miepkonten er tóch naast.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef doppelgänger het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef Vlindur het volgende:
[afbeelding]
Doe mij Sophie maar!![]()
![]()
lekker wijf vinnik dat
Goed uitziende vrouwen heb ik sowieso liever dan Filemonquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef Vlindur het volgende:
[afbeelding]
Doe mij Sophie maar!![]()
![]()
lekker wijf vinnik dat
Sander de Heer kreeg toch wel een 'tik' hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:42 schreef dubidub het volgende:
Iemand gisteravond 'Try before you die' gezien? Mocht 'ie alle andere presentatoren op hun wang slaan. En wat doet die takkemongool? Een beetje aaiende tikjes.
Fillemon mocht als een soort stage het laatste kwartier ofzo een interview doen.quote:
omdat het gratis is, en jij alle gratis dingen doet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Waarom zou ik drugs willen gebruiken?
Waarom zou ik op primetime tv vrouwen willen bevredigen?
'Hee Pim, Try before you die! Wat zeg je, heb je alles al gedaan? Damn....'quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Is inderdaad best waarschijnlijk dat 'ie 'm na dat interview uit de weg heeft geruimd om carrière te maken. Zaten al die "De kogel kwam van links!" miepkonten er tóch naast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |