Alsof Fileman dat van te voren wistquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef doppelgänger het volgende:
Was Filemon niet de laatste die Pim Fortuyn had geinterviewd? Alles voor zijn carričre, hij gaat over lijken..
Dat was Ruud de Wild toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef doppelgänger het volgende:
Was Filemon niet de laatste die Pim Fortuyn had geinterviewd? Alles voor zijn carričre, hij gaat over lijken..
Is inderdaad best waarschijnlijk dat 'ie 'm na dat interview uit de weg heeft geruimd om carričre te maken. Zaten al die "De kogel kwam van links!" miepkonten er tķch naast.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:37 schreef doppelgänger het volgende:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef Vlindur het volgende:
[afbeelding]
Doe mij Sophie maar!![]()
![]()
lekker wijf vinnik dat
Goed uitziende vrouwen heb ik sowieso liever dan Filemonquote:Op dinsdag 5 september 2006 12:59 schreef Vlindur het volgende:
[afbeelding]
Doe mij Sophie maar!![]()
![]()
lekker wijf vinnik dat
Sander de Heer kreeg toch wel een 'tik' hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:42 schreef dubidub het volgende:
Iemand gisteravond 'Try before you die' gezien? Mocht 'ie alle andere presentatoren op hun wang slaan. En wat doet die takkemongool? Een beetje aaiende tikjes.
Fillemon mocht als een soort stage het laatste kwartier ofzo een interview doen.quote:
omdat het gratis is, en jij alle gratis dingen doet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:43 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Waarom zou ik drugs willen gebruiken?
Waarom zou ik op primetime tv vrouwen willen bevredigen?
'Hee Pim, Try before you die! Wat zeg je, heb je alles al gedaan? Damn....'quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Is inderdaad best waarschijnlijk dat 'ie 'm na dat interview uit de weg heeft geruimd om carričre te maken. Zaten al die "De kogel kwam van links!" miepkonten er tķch naast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |