Ja!!! Denk bijvoorbeeld aan ratten. Wie zou er nou geen rat willen zijn?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:44 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
So fucking what, wat ben jij voor een moraalridder?
Parasieten zijn de meest succesvolle organismen ooit.
Wehehe jij gebruikt heroine, ben jij dat daar achter Nijmegen Centraal ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:44 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
So fucking what, wat ben jij voor een moraalridder?
Parasieten zijn de meest succesvolle organismen ooit.
Ik ben nu op mn werkquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:46 schreef hydrah het volgende:
[..]
Wehehe jij gebruikt heroine, ben jij dat daar achter Nijmegen Centraal ?
De meest succesvolle mensen op aarde zijn parasiterende ratten meneer Echo99quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:46 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja!!! Denk bijvoorbeeld aan ratten. Wie zou er nou geen rat willen zijn?![]()
Hij wreef over hun kutje en ging later droogneuken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
geen idee
[..]
Kreeg je die kans maar eens
-2 goedkoop en voorspelbaar
En en die vrouwen worden heel niet bevredigd, alleen Filemon z'n wens wordt bevredigd.
En dat bevredigt een vrouw?quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Hij wreef over hun kutje en ging later droogneuken.
Kommaneuker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
En dat bevredigt een vrouw?
goh, das niet veel moeite dan zeg.
Je mag me ook bij mijn voornaam aanspreken hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:48 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
De meest succesvolle mensen op aarde zijn parasiterende ratten meneer Echo99
Ik heb het over maatschappelijk succes, je weet wel...geld status en machtquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je mag me ook bij mijn voornaam aanspreken hoor.Ik denk dat jouw definitie van succesvol iets anders is als de mijne...
Redelijk oftopic dit![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:51 schreef hydrah het volgende:
TS is gewoon jaloers omdat hij zelf geen vrouwen mag bevredigen en/of drugs gebruiken, ik had dat in de eerste post al door dus sluit het topic maar.
Ach wij hebben tenminste vriendjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik ben niet jaloers.
Dat jullie Filemon Wesselink zo leuk vinden, omdat al jullie vriendjes zeggen dat dat moet, daar kan ik ook niks aan doen.
Dan is jouw definitie van succes inderdaad anders dan de mijne...quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:52 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ik heb het over maatschappelijk succes, je weet wel...geld status en macht
Nee, ik ging niet in op je domme vraag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:49 schreef hydrah het volgende:
[..]
Dus je beaamde net dat achter het Centraal Station Nijmegen, je werkplek is ?
Ik ook, maar ik sta vrij in het leven.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach wij hebben tenminste vriendjes
quote:
Wie nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:53 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jij bent gewoon obsessief verliefd op Filemon Wesselink.
Dat is niet mijn definitie van succes, dat is de heersende definitie van succes.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dan is jouw definitie van succes inderdaad anders dan de mijne...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |