Ja, ouch.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:48 schreef Asmodian het volgende:
Save Me - Aimee Mann
Yay!quote:
Inderdaad, maar sommige nummers skip ik soms omdat ze gewoon te veel pijn doen. Aimee is geweldig, PTA is geweldig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:50 schreef Asmodian het volgende:
Zoals ik zei, de Magnolia soundtrack is heel ergen
enzo.
Zo is het maar netquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, maar sommige nummers skip ik soms omdat ze gewoon te veel pijn doen. Aimee is geweldig, PTA is geweldig.
Je zou 'ns in je mailbox kunnen kijken. Misschien dat Sinterklaas het daar heeft verstoptquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:54 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft iemand het online staan?
Sinterklaas is een oude geilneefquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je zou 'ns in je mailbox kunnen kijken. Misschien dat Sinterklaas het daar heeft verstopt
Oh ja, die gast waarvan ik altijd zijn naam vergeetquote:
http://www.nembrionic.com/madrugada.zipquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je zou 'ns in je mailbox kunnen kijken. Misschien dat Sinterklaas het daar heeft verstopt
O, die....quote:
Als je zo geniaal bent, maakt dat ook echt geen ene reet uit.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
nooit van gehoord. Die foto's zijn ook niet op z'n meest beste dag genomen, lijkt 't wel.
Helemaal correct!quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:59 schreef MaJo het volgende:
Tet Offensief? Vietnamees nieuwjaar
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:01 schreef wyccie het volgende:
Stel dan nu maar een vraag over Full Metal Jacket
Yay!quote:
AVOND?? In welke tijdzone leef jij?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:04 schreef Gooitzen het volgende:
hoi hoi, goedenavond!
Beter, verband van mijn arm af, redelijk bruikbaar weer (alhoewel fietsen weer erg spannend was).quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:06 schreef Asmodian het volgende:
Heej Gooitzen!. Lang niet gezien, hoe issie?
Juist!quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:06 schreef MaJo het volgende:
Washington en Lincoln?
voornaam?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:10 schreef Gooitzen het volgende:
Kurpershoek?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef Gooitzen het volgende:
Wouter
Waar ga je heen nem?quote:
Fly-and-drive naar Las Vegas, Los Angeles en San Francisco voor 15 dagenquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef Asmodian het volgende:
Maar goed, ik weet deze niet dus kan ik met een gerust hart gaan slapen. Welterusten iedereen!![]()
Oh, ik Dacht je ook ging slapenquote:
Oh coolquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fly-and-drive naas Las Vegas, Los Angeles en San Francisco voor 15 dagen
Heel erg coolquote:
Wow, geweldig!quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fly-and-drive naar Las Vegas, Los Angeles en San Francisco voor 15 dagen
Leukquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fly-and-drive naar Las Vegas, Los Angeles en San Francisco voor 15 dagen
Ja klopt... 'zo'quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh, ik Dacht je ook ging slapen
Yo, ik kan naar zijn broer vragen, die is mijn predikant, maar dat is ook zo flauw.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:11 schreef MaJo het volgende:
[..]Het punt had je al hoor, just testin'
gooitzen + 1
Een mooie vervolgvraag zou zeer welkom zijn
Ben best wel een beetje jaloersquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel erg cool
Ik ben al een paar keer in Vegas geweest maar LA en SF zijn nieuw voor me.
Voor de 2 vrienden waar ik mee ga is het sowieso de eerste keer aan die kant van de oceaan en een grote droom voor ze. Dus dat moet een topvakantie worden
Ik vlieg woensdag middag om 13:30
Dus ik ben hier morgen nog wel even te vinden
Vetquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:15 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Wow, geweldig!. Ik heb zelf afgelopen winter Dallas-SF als roadtrip gedaan via de Grand Canyon, Las Vegas en LA
Daar hebben ze cruiseboten voor uitgevondenquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben best wel een beetje jaloersMaar met mijn vliegangst blijf ik liever thuis
Veel plezier in ieder geval!
Klinkt echt helemaal fantastisch! Ik ben bijzonder jaloers, maar zal in december ook de driehoek SF-LA-Vegas aandoenquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heel erg cool
Ik ben al een paar keer in Vegas geweest maar LA en SF zijn nieuw voor me.
Voor de 2 vrienden waar ik mee ga is het sowieso de eerste keer aan die kant van de oceaan en een grote droom voor ze. Dus dat moet een topvakantie worden
Ik vlieg woensdag middag om 13:30
Dus ik ben hier morgen nog wel even te vinden
Woensdag dusquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:15 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
LeukLas Vegas en L.A. ben ik ook geweest
Wanneer ga je?
De enige Haye die ik kenquote:
Doe datquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:17 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Klinkt echt helemaal fantastisch! Ik ben bijzonder jaloers, maar zal in december ook de driehoek SF-LA-Vegas aandoen. Ik zal je morgen dan wel een fijne reis enzo toewensen
Ben ook bang voor botenquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hebben ze cruiseboten voor uitgevonden![]()
Jij ook zometeenquote:
Oh ja lees t nu pasquote:
Daffodil31LE +1quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
Haye Thomas
quote:
Oh echt? Zal het eens checken. Het jammere alleen is dat het zo verschrikkelijk duur isquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Woensdag dus
Trouwens Majo, ik geloof dat Schiphol zojuist een centrum geopend heeft om van vliegangst af te komen
BA gaven ze altijd een spuitje. Dat werkte ook als een treinquote:
Dank u!quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh ja lees t nu pasbut have a ball en een hele fijne vakantie alvast
![]()
Vliegen of zo'n *kuch* afkickcursus?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt? Zal het eens checken. Het jammere alleen is dat het zo verschrikkelijk duur is
Of eentje over een journalistieke film als Citizen Kane?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:20 schreef MaJo het volgende:
Nee doe maar een journalistieke vraag daf
whatever Daf ik weet m toch nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
"Literair" vraagje?
Wie is BA? Of bedoel je British Airways? Ik wil ook zo'n spuitjequote:Op dinsdag 5 september 2006 04:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BA gaven ze altijd een spuitje. Dat werkte ook als een trein
Die cursussen, kosten rond de 500 euro. Wel erg veel voor een arme studentquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vliegen of zo'n *kuch* afkickcursus?
Op zich ook niet verkeerd!quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie is BA? Of bedoel je British Airways? Ik wil ook zo'n spuitjeHeb het wel geprobeerd met valium, maar dat begint pas te werken als ik geland ben
Ben ik opeens zo stoned als een garnaal
Dus een aantal jaren wachten, of die net iets te grote auto van je verkopen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die cursussen, kosten rond de 500 euro. Wel erg veel voor een arme student![]()
B.A. Baraccus you fool! Mr. T!quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wie is BA? Of bedoel je British Airways? Ik wil ook zo'n spuitjeHeb het wel geprobeerd met valium, maar dat begint pas te werken als ik geland ben
Ben ik opeens zo stoned als een garnaal
Helegaar niet...maar niet echt HEEL handig bij de US Customsquote:
Ja, ongeveer. Maar hoe zit die link precies?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:23 schreef BwennieBren het volgende:
De tekenaar?
Ik heb helemaal geen autoquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:23 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dus een aantal jaren wachten, of die net iets te grote auto van je verkopen.
Ok, dan heb ik die foto van de iets te grote auto zonder achtergrond informatie onthouden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen autoDie is van mijn moeder
Welke browser gebruik je? Ik zit hier op 1440x900 en de layout is perfectquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, ongeveer. Maar hoe zit die link precies?
Nem, kort die link even in... Zelfs op 1600*1200 is het lay-out-verneukend.
Nee, dat scheelt nogal in leeftijd, vrees ik. Als ik me niet vergis was de heer Kieviet al een paar jaar dood toen Paulus werd bedacht.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:25 schreef MaJo het volgende:
De schrijver van Dik Trom is de tekenaar van Paulus de Boskabouter?
Gewoon, Netschaap. Al jaren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Ik zit hier op 1440x900 en de layout is perfect![]()
ik zal 'm toch even inkorten voor je
Kap nahquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gewoon, Netschaap. Al jaren.
Je wil niet weten hoe dicht je bij het juiste antwoord zit....quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:27 schreef MaJo het volgende:
De schrijver van Paulus de Boskabouter is de tekenaar van Dik Trom?
Die vragen van jou zijn altijd net van de categorie iets te moeilijk en onbekend voor me.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, dat scheelt nogal in leeftijd, vrees ik. Als ik me niet vergis was de heer Kieviet al een paar jaar dood toen Paulus werd bedacht.
Woeah! Dat is hoog. Maar nee, ik dacht dat er een ander centrum geopend was. Wellicht zoek ik het morgen even op.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:28 schreef MaJo het volgende:
Nem ik ken Valk wel, heb al eens informatie aangevraagd en een online test gedaan. Qua angst scoorde ik 98 uit 100
Dat antwoord omgedraaidquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe dicht je bij het juiste antwoord zit....
Had ik al gedaanquote:
De tekenaar van Dik Trom is misschien familie van de tekenaar van Paulus de Boskabouter?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:30 schreef MaJo het volgende:
De zoon van de schrijver van Dik Trom is de tekenaar van Paulus de Boskabouter?
Nee, maar je zit in de goede richting te zoeken. Familiebanden zijn heel belangrijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:30 schreef MaJo het volgende:
De zoon van de schrijver van Dik Trom is de tekenaar van Paulus de Boskabouter?
Ja, maar welke familieband?quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
De tekenaar van Dik Trom is misschien familie van de tekenaar van Paulus de Boskabouter?
Nee, opa Johan Braakensiek.quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:32 schreef BwennieBren het volgende:
opa weet ik veel
jeujquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, opa Johan Braakensiek.
Dat was de opa van Jean Dulieu (ofwel voor de burgerlijke stand Jan van Oort)
BwennieBren +1
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:42 schreef Gooitzen het volgende:
Bagdad?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:44 schreef Gooitzen het volgende:
Babylon? Ik heb geen flauw idee...
Urak lijkt het er het meest op dus weg met die laatste Aquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:52 schreef Gooitzen het volgende:
Arak? Orak? Urak?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 04:56 schreef Gooitzen het volgende:
Uruk, Susa, Nineveh, Uruk dus (er moeten meer steden zijn)
ik probeer er nog een en daarna ga ik maar eens idd mijn mandje in. Slechts een verzoek, geen sportquote:Op dinsdag 5 september 2006 04:59 schreef Gooitzen het volgende:
Jij nog een verzoek, of ga je ook slapen?
Yo!quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:17 schreef BwennieBren het volgende:
Dare.. Darius!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:27 schreef Gooitzen het volgende:
Pulp Fiction, Die Hard (1,2,3?), Sin City, Armageddon, The whole 9/10 yards, Unbreakable.
Ik ga ook slapen. Jij ook slaap lekker.quote:Op dinsdag 5 september 2006 05:29 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Gooitzen +1
En nu ga ik lekker slapen![]()
![]()
![]()
Welterusten Gooitzen, slaap lekker
psstquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:32 schreef peaceman het volgende:
tvp... mijn hemel wat gaan die topics snel...
Crikey!quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:39 schreef dartfanaat het volgende:
Steve Irwin
Helemaal goed!quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:54 schreef macondo het volgende:
Arthur Conan Doyle, zelfs als ik me niet vergis
Sir Arthur Conan Doyle zelfsquote:Op dinsdag 5 september 2006 09:54 schreef macondo het volgende:
Arthur Conan Doyle, zelfs als ik me niet vergis
Wat had hij volgens de grap nou eigenlijk op zijn hoofd zitten?quote:Jason Lee (born 9 May 1971 in Forest Gate, England) is a footballer, currently playing for Notts County, who enjoyed a brief period of notoriety in the mid-1990s while he played for Nottingham Forest, where he was best remembered for having a rather strange haircut.
Lee's fame however did not derive so much from his play as the decision of Frank Skinner and David Baddiel to lampoon him, and in particular his "" haircut on their laddish football chat show Fantasy Football League. Following repeated ridicule on the programme, Lee suffered a torrent of chants and abuse from the terraces, including chants like "He's got a
, on his head, he's got a
, on his head!" (to the tune of He's Got The Whole World In His Hands by Laurie London). Once the joke wore thin, Lee returned to relative obscurity. He has since shaved his head.
Gezien en accoord, het was Octave Mirbeau. En ja, verplichte kost!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:48 schreef wyccie het volgende:
Ik geef je de punten wel, anders vergeet klenski dit morgen misschien.
In naam van klenski voor Mirbeau:
punten voor Asmodian (punten reeds in dat topic toegewezen)
quote:
Niet als je op kantoor zit....quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:41 schreef Tokay het volgende:
Hardop zingen helpt.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef ChrisJX het volgende:
Ik verzin nog wel eens een Boudewijn de Groot vraag
quote:Plot Outline: Tormented and bedridden by a debilitating disease, a mystery writer relives his detective stories through his imagination and hallucinations.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:01 schreef Oxyligen het volgende:
Zit nu met Harry Potter in mijn hoofd, maar... Dennis Potter?
Soempie heeft iets met ruiters met cape?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:12 schreef macondo het volgende:
Inkoppertje voor Soempie...
prins op het witte paard hequote:Op dinsdag 5 september 2006 11:17 schreef klenski het volgende:
[..]
Soempie heeft iets met ruiters met cape?
nee, de naam is echt ergens van afgeleid. Mijn vraag is dus watquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:31 schreef Etcetera het volgende:
het betekent decoratieve kunstis volgens mij afgeleid van andere stromingen, weet alleen niet meer welke
gelukkig, m'n grote concurrent weet het ook niet. Hopelijk komt k-man niet online en weet pyl het ook nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:39 schreef Oxyligen het volgende:
Ik weet het ook niet beter.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:50 schreef klenski het volgende:
mitochondrion?
Nietsquote:
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:16 schreef Etcetera het volgende:
Hein Donner![]()
deze vergde nog enig denkwerk ook![]()
Nee, Hitler overleed in 1945.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:25 schreef Oxyligen het volgende:
Hitler?
Nope.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:25 schreef Etcetera het volgende:
vind ik een goeie, heb geen idee
Fidel Castro? (hij is in de ontdekking van de hemel naar cuba geweest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |