quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ach hoeveel mensen kijken nou die streams snachts...
Bedankt voor de streamsquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:22 schreef Papabear het volgende:
Ik moet over 4½ uur m'n bed uit,dus ik ga nu toch echt afhaken, hoe spannend het ook allemaal is
Fijne voortzetting allemaal!
Zou een mooie climax van de avond/nacht zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:22 schreef bloodymary het volgende:
Milica wordt dadelijk verkracht door een homo en een racist.......
Prachtige quotes inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Het zit Hilde maar dwars hè, dat ze dachten haar te kennen. Ze blijft maar zeggen dat niemand haar zomaar leert kennen.
Hiermee een bepaalde diepgang insinuerend die er domweg niet is![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zou een mooie climax van de avond/nacht zijn.
Dat idee krijg ik dus ook, en ALS dat klopt is BB aardig dom bezig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:18 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat E10 en Marcel bedoelen dat ze wisten dat ze extreme gedachten hadden en daarom als eerste dan afgerekend zouden worden
Hij gaat zingenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:24 schreef paultjuhhh het volgende:
E10 gaat weer hoor
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:26 schreef flugeltje het volgende:
E10 en Marcel zoeken troost bij André Hazes
*hik*quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:27 schreef flugeltje het volgende:
En Hilde maakt het nog even erger.
"André werd nooit begrepen in het leven, en wij ook niet"
OMG
ROFLMAOquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:27 schreef flugeltje het volgende:
En Hilde maakt het nog even erger.
"André werd nooit begrepen in het leven, en wij ook niet"
OMG
Welcome to paradise!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Volg het sinds deze avond, precies met mn neus in de boter
zonder handjes?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:27 schreef Isabeau het volgende:
Zit Rik zich nou af te trekken? Ik hoor steeds een schurend geluid op die cam.
Negatieve balans ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:28 schreef Peter6000 het volgende:
Toch een negatieve balans
Er zijn 3 "kampers" genomineerd, en er zijn 2 jokers in handen van de "niet-kampers".
Wat een onzinquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:29 schreef soylent het volgende:
Andre Hazes filosofie![]()
![]()
Als je me kent... dan ken je me.
NET ALS ANDRE.
Hilde Hilde.... wat heb ik me in jou vergist. En zo'n leuke dochter!!
Het had alleen gebakken op d'r rug moeten hangen. (Hazes mopje)quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hilde: "Ik heb een goed hart, net als Andre"
Nee, ik bedoel echt dat dit negatief is (vooral voor het programma en de mogelijkheid voor "de andere groep" de "kampers" weg te nomineren).quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Negatieve balans ?
huh ?Positief bedoel je ruim positief.
Nou het lijkt erop dat Milica juist helemaal niet dat aandachttrekkerige heeft. Je ziet vaak bij kinderen van aandachttrekmoeders dat die juist teruggetrokken zijn en niet constant hun mening overal ventileren. Op zich hele prettige mensen, alleen zijn ze soms wat ongelukkig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een onzinDie dochter is van binnen hard op weg om even verrot te worden als haar moeder.
Dat lieve gezichtje is ook een plofkop geworden binnen 5 jaar. Net zoals BB1 Sabine, die had na 4 jaar ook een onderkin van hier tot Australie
Mwah, daar verschillen we van mening maar dat magquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:31 schreef soylent het volgende:
[..]
Nou het lijkt erop dat Milica juist helemaal niet dat aandachttrekkerige heeft. Je ziet vaak bij kinderen van aandachttrekmoeders dat die juist teruggetrokken zijn en niet constant hun mening overal ventileren. Op zich hele prettige mensen, alleen zijn ze soms wat ongelukkig.
daar deed je iets langer over stereoquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef rubstar het volgende:
E10 komt melden dat Rikkepik aan het kotsen is
Zo zie je nooit een mod, zo zie je er 2quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:31 schreef Day het volgende:
Ik heb het gehad met Hilde. TAFNAH is ze vanaf nu voor mij.
33k modem de deur uit flikkeren en kabel nemenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef avonne het volgende:
Waarom lees ik hier wat ik later op de streams hoor![]()
In windows mediaplayer de buffer op 5sec zetten ipv 30quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:32 schreef avonne het volgende:
Waarom lees ik hier wat ik later op de streams hoor![]()
Te luisteren hoe Rik aan het kotsen is?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:33 schreef flugeltje het volgende:
Waarom staat iedereen ineens in de hal?
Net als Andre en Rachelquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
Marcel en Hilde begrijpen elkaar![]()
[afbeelding]
Goed opgemerktquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:34 schreef n1ek het volgende:
Nu zegt Milicia weer dat ze zo anders is dan dr moeder...echt ze lullen na aanleiding van de groep waar ze zich in begeven, echt te kansloos!
Jaloers?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:37 schreef Day het volgende:
Zeg, hebben beide zussen neptieten?
allemaal, behalve Janinequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:37 schreef Day het volgende:
Tijn ja, niet Rik. Maar heeft ie nou daarna flink doorlopen zuipen, anders kan die zich toch niet zo lam voelenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, hij wil geloof ik gaan zwemmen
Nee, die van mij zijn echt.quote:
die van E10 zijn ook nep dacht ik...quote:
pardon?? Micheline ook niet hoor!quote:
Das Tijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, hij wil geloof ik gaan zwemmen
Hoe zit dat met die handtekeningen?quote:
pfft dat ken ik van afgelopen 2 nachten nogquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:39 schreef flugeltje het volgende:
O man, zo kom ik nooit m'n bed in vannacht
bij mij wint het 'bed' momenteel. Lief zijn vannacht allemaal. Morgen weer een dag.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:42 schreef toxikon het volgende:
[..]
pfft dat ken ik van afgelopen 2 nachten nog![]()
ik heb nog nooit een vakantie zo "vergooid " met internet, maar het is weer de moeite waard om op te blijven,
oh ja ik heb nog een weekje extra gevraagd door dit avondvullend cabaret.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:42 schreef toxikon het volgende:
[..]
pfft dat ken ik van afgelopen 2 nachten nog![]()
ik heb nog nooit een vakantie zo "vergooid " met internet, maar het is weer de moeite waard om op te blijven,
Marcia ook niet volgens mijquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
pardon?? Micheline ook niet hoor!
Dat zal heftig worden. Etien die die hem verteld dat ie toch wel respekt voor hem heeft en Eggie die er maar een cigaretje aan toe doet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:40 schreef BB-King het volgende:
Ik wil een confrontatie tussen E10 en Eggbert zien.
Ik weet dat dit het verkeerde topic is en daarom doe ik het juistquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:37 schreef Day het volgende:
en weer ligt het niet aan hem.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:44 schreef Coos het volgende:
En ja hoor, die geilzeiker staat weer bij Sabrina.![]()
klopt eend!! hoe kan ik marcia nou vergeten!quote:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
bij mij wint het 'bed' momenteel. Lief zijn vannacht allemaal. Morgen weer een dag.
Wat een nacht, wat een nacht
Sure en dat gaat zij toelatenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:48 schreef Coos het volgende:
Volgens mij gaat E10 met het oog op zijn a.s. exit nu Sabrina effe aanranden.![]()
Zie FAQ.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:48 schreef TerroRobbie het volgende:
ff streamlink?
Weet inmiddels het antwoord al.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik weet dat dit het verkeerde topic is en daarom doe ik het juist![]()
HOI DAY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ONtopic: zou het niet weten![]()
http://bb.florisd.nlquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Pos nou maar gewoon ipv steeds ergens anders naar te verwijzen.
Nee.quote:
welke stream??quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:50 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies gaat ff plassen, en daarna gaat ze ook zwemmen
Ze mag Tijn wel
Gaat ze het voelen, denk jequote:Op dinsdag 5 september 2006 02:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee.
En dan heet het dus verkrachting.
E10.
![]()
Ik schakel me rot met die ouwe bak van mij.quote:
mazzelaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:49 schreef Fikkert het volgende:
gelukkig lopen de streams niet gelijk dus kon ik de herhaling van e<10 zn schwalbe zien
Een dom blondje die problemen heeft met een domme racist?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:51 schreef noucky het volgende:
Hij gaat zijn hachie redden, hij weet dat Roel hierdoor in de finale kwam.
jammer dat Sabrina niet de ware E10 heeft gezien, ik weet zeker dat ze dan niet zo had gedaan
Ik zou het niet weten, heb de streams nog heeeel weinig bekeken en ook de afleveringen op tv heb ik nog niet bekekenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:50 schreef Day het volgende:
[..]
Weet inmiddels het antwoord al.
Hoi Kribs!![]()
Hoe komt het trouwens dat Sabrientje zo goed met E10 op kan schieten? En dan niet op zus/broer-niveau?
Het gekke is dat ik hem nog geloof ook, ik heb er ook zo 1 hier in de buurt. Mist een moederfiguur ofzo en dat ben ik geeneensquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:53 schreef noucky het volgende:
Morgen gaat E10 weer een lulverhaal ophangen van: tja ik viel in slaap maar dat was mijn bedoeling niet om naast haar te willen gaan liggen !!!!!!!!!!
Sabrina is geen dom blondje.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een dom blondje die problemen heeft met een domme racist?
Hij ziet er voor vrouwen toch lekker uit? Lijkt me geen probleem.
Sorry, ik dacht dat zij 1 van die 2 zusjes was. Ik ben er nog niet helemaal bij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina is geen dom blondje.
Sorry hoor, Sabrina is toch wel een stuk minder snugger dan Monique, vooral als ze bij elkaar in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sabrina is geen dom blondje.
Ik geloof idd dat Etiënne dergelijke uitspraken niet doet, als zij in de buurt is.
Ik heb Sabrina tijdens Etiënnes oprechte woede ook niet in de buurt gezien.
hij is een echte gluiperd, maar e10 ga zo door met die stoere praatjes en je bent remyquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat Etiënne dergelijke uitspraken niet doet, als zij in de buurt is.
Ik heb Sabrina tijdens Etiënnes oprechte woede ook niet in de buurt gezien.
Lahmacuns aan het draaien voor E10quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waar is die Turk met zijn Venazuluaanse chick?
23:16Is het Semih's schuld?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:57 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waar is die Turk met zijn Venazuluaanse chick?
edit: o nee, toch niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:00 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne is nu een stuk genuanceerder over Egbert
Ondanks de drank, blijft Tijn snugger.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:59 schreef avonne het volgende:
[..]
23:16Is het Semih's schuld?
Tijn zegt grappend tegen Semih dat het eigenlijk zijn schuld is dat Micheline genomineerd is. Doordat er op Semih niet meer gestemd kon worden, heeft bijna iedereen van de ene groep Bewoners op haar gestemd. Tijn heeft wel een idee hoe Semih het goed kan maken: “Zeg nu maar vast tegen haar dat ze zich gaat douchen, want jij ligt straks een half uur te beffen als een trein, om het goed te maken.”
wedden dat ie het niet doet? tenzij eggie begint natuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:04 schreef Peter6000 het volgende:
Sabrina vindt dat het het beste is dat Etiënne Egbert erop aanspreekt.
"En dan komen jullie er samen uit"
Je bent de enige in de COS die hem zo noemt hoor, hij heet Etiënne, of E10quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, stel je eens open voor Semih, plofkop
Na al zijn uitspraken van vanavond.. als ie morgen een koffer in zijn hand heeft zou het me niets verbazen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
Als die gast erin blijft, is het wel pijnlijk duidelijk waar Nederland staat..
http://zoeken.fok.nl/quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je bent de enige in de COS die hem zo noemt hoor, hij heet Etiënne, of E10![]()
nee hoor ik noem pindapik ook heel vaak plofkop of kampsjaak. soms vat ik het kort samen met lulquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je bent de enige in de COS die hem zo noemt hoor, hij heet Etiënne, of E10![]()
Dank uquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:09 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee hoor ik noem pindapik ook heel vaak plofkop of kampsjaak. soms vat ik het kort samen met lul![]()
Me tooquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:09 schreef toxikon het volgende:
[..]
nee hoor ik noem pindapik ook heel vaak plofkop of kampsjaak. soms vat ik het kort samen met lul![]()
Ik mag het wel hopen, ja.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Na al zijn uitspraken van vanavond.. als ie morgen een koffer in zijn hand heeft zou het me niets verbazen.
niet echt..ik hoor ze al weer huilerig roepen: in dit land mag je je mening niet uitspreken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik mag het wel hopen, ja.
Of hem erin laten en op alle mogelijke manieren naaien, zou ik ook wel een aardig concept vinden.
tja op hulp van sabrina hoeven we niet te rekenenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik mag het wel hopen, ja.
Of hem erin laten en op alle mogelijke manieren naaien, zou ik ook wel een aardig concept vinden.
met liefde doe ik dat hoorquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:14 schreef toxikon het volgende:
ik word echt moe van die gosert, kan iemand de bek van plofkop dicht nieten?
zijn gemoed is er vol van, en vol is vol, het moet eruit...quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:14 schreef toxikon het volgende:
ik word echt moe van die gosert, kan iemand de bek van plofkop dicht nieten?
zeg maar gerust .straal bezoppenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:16 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn geeft Marcia een kusje, en maakt een aangeschoten indruk.
hummie, hint hint.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:15 schreef Ifa het volgende:
[..]
zijn gemoed is er vol van, en vol is vol, het moet eruit...
eindelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:16 schreef Coos het volgende:
Vanaf nu ben ik fan voor Tijn. ( en de zusjes)![]()
Ik heb een ander probleem.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
hummie, hint hint.
ps door bb gaat mijn wiet er 4x zo snel doorheen, kan ik het bij john declareren?
Op zich wel. Wel jammer van dat accent.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:16 schreef Coos het volgende:
Vanaf nu ben ik fan voor Tijn.
heb er nog genoegquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb een ander probleem.
M'n peuken zijn op.![]()
Welkom!quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:16 schreef Coos het volgende:
Vanaf nu ben ik fan voor Tijn. ( en de zusjes)![]()
Ja, maar wat ie zegt telt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Op zich wel. Wel jammer van dat accent.
Doe dat maar effe.quote:
werd tijdquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe dat maar effe.![]()
Dan heb ik ook nog iets voor jou.![]()
Spring dan maar op je paard.quote:
Nope dronkemans actquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:25 schreef toxikon het volgende:
zo dronken is tijn niet nu...of vergis ik me
op de gang stond ie net wel te waggelen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:25 schreef toxikon het volgende:
Klopt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:25 schreef toxikon het volgende:
Hij heeft echt wel door dat Marlies op hem loopt te geilen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Klopt.
Tijn heeft echt ALLES in de gaten!!!![]()
Mwah, hij stond toch redelijk te wankelen buiten het zicht van de restquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, hij stond toch redelijk te wankelen buiten het zicht van de rest![]()
hehehe yepquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:29 schreef n1ek het volgende:
Ik zou van geen ander het kunnen hebben dat ie 300x in 1 zin 'zeg maar' zegt, maar van hem weer wel he
Je moet ook niet op elke slak zout leggen hè!!quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, hij stond toch redelijk te wankelen buiten het zicht van de rest![]()
jupquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:31 schreef Ifa het volgende:
hoorde ik daar nou "jetzt geht's los?"
hoorde ik ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:31 schreef Ifa het volgende:
hoorde ik daar nou "jetzt geht's los?"
TUINslakquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet ook niet op elke slak zout leggen hè!!![]()
Je hebt nogal wat gemist maar das teveel om hier even neer te droppen. Lees de blog zou ik zeggenquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:34 schreef Coraatje het volgende:
sorry beetje offtopic..
ik kom net van madonna vandaan ,heb net de live uitzending gekeken en zie nu dat de nominaties weer veranderd zijn... en begrijp heel tranen dal?
Je hebt de leukste streamavond van BB6 gemistquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:34 schreef Coraatje het volgende:
sorry beetje offtopic..
ik kom net van madonna vandaan ,heb net de live uitzending gekeken en zie nu dat de nominaties weer veranderd zijn... en begrijp heel tranen dal?
we kwamen streams en ogen/oren tekort.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:34 schreef Coraatje het volgende:
sorry beetje offtopic..
Madonna zat ook in de uitzendingquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:34 schreef Coraatje het volgende:
sorry beetje offtopic..
Cora je hebt echt veel gemist, tjee wat een hilarische avond, echt tof om naar te kijken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 03:34 schreef Coraatje het volgende:
sorry beetje offtopic..
madonna was kinderspel bij wat hier is gebeurtquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:35 schreef Ifa het volgende:
[..]
we kwamen streams en ogen/oren tekort.
dat heb ik weerquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt de leukste streamavond van BB6 gemistMaar madonna was vast óók heel gaaf
Het liep met een sisser af en iedereen is weer toededokiquote:Op dinsdag 5 september 2006 03:36 schreef noucky het volgende:
[..]
Cora je hebt echt veel gemist, tjee wat een hilarische avond, echt tof om naar te kijken.
De kmapers lachten eerst om hun meerderheid qua nominaties maar toen geen BB acties ondernemen ( door E10 en Marcel ) en nu zijn de kampers in de minderheid. Nou je wil niet weten wat er toen gebeurde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |