quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:17 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ach hoeveel mensen kijken nou die streams snachts...
Bedankt voor de streamsquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:22 schreef Papabear het volgende:
Ik moet over 4½ uur m'n bed uit,dus ik ga nu toch echt afhaken, hoe spannend het ook allemaal is
Fijne voortzetting allemaal!
Zou een mooie climax van de avond/nacht zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:22 schreef bloodymary het volgende:
Milica wordt dadelijk verkracht door een homo en een racist.......
Prachtige quotes inderdaad.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:21 schreef Isabeau het volgende:
Het zit Hilde maar dwars hè, dat ze dachten haar te kennen. Ze blijft maar zeggen dat niemand haar zomaar leert kennen.
Hiermee een bepaalde diepgang insinuerend die er domweg niet is![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zou een mooie climax van de avond/nacht zijn.
Dat idee krijg ik dus ook, en ALS dat klopt is BB aardig dom bezig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:18 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat E10 en Marcel bedoelen dat ze wisten dat ze extreme gedachten hadden en daarom als eerste dan afgerekend zouden worden
Hij gaat zingenquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:24 schreef paultjuhhh het volgende:
E10 gaat weer hoor
quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:26 schreef flugeltje het volgende:
E10 en Marcel zoeken troost bij André Hazes
*hik*quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:27 schreef flugeltje het volgende:
En Hilde maakt het nog even erger.
"André werd nooit begrepen in het leven, en wij ook niet"
OMG
ROFLMAOquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:27 schreef flugeltje het volgende:
En Hilde maakt het nog even erger.
"André werd nooit begrepen in het leven, en wij ook niet"
OMG
Welcome to paradise!quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Volg het sinds deze avond, precies met mn neus in de boter
zonder handjes?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:27 schreef Isabeau het volgende:
Zit Rik zich nou af te trekken? Ik hoor steeds een schurend geluid op die cam.
Negatieve balans ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:28 schreef Peter6000 het volgende:
Toch een negatieve balans
Er zijn 3 "kampers" genomineerd, en er zijn 2 jokers in handen van de "niet-kampers".
Wat een onzinquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:29 schreef soylent het volgende:
Andre Hazes filosofie![]()
![]()
Als je me kent... dan ken je me.
NET ALS ANDRE.
Hilde Hilde.... wat heb ik me in jou vergist. En zo'n leuke dochter!!
Het had alleen gebakken op d'r rug moeten hangen. (Hazes mopje)quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:28 schreef Stereotomy het volgende:
Hilde: "Ik heb een goed hart, net als Andre"
Nee, ik bedoel echt dat dit negatief is (vooral voor het programma en de mogelijkheid voor "de andere groep" de "kampers" weg te nomineren).quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Negatieve balans ?
huh ?Positief bedoel je ruim positief.
Nou het lijkt erop dat Milica juist helemaal niet dat aandachttrekkerige heeft. Je ziet vaak bij kinderen van aandachttrekmoeders dat die juist teruggetrokken zijn en niet constant hun mening overal ventileren. Op zich hele prettige mensen, alleen zijn ze soms wat ongelukkig.quote:Op dinsdag 5 september 2006 02:30 schreef Stereotomy het volgende:
Wat een onzinDie dochter is van binnen hard op weg om even verrot te worden als haar moeder.
Dat lieve gezichtje is ook een plofkop geworden binnen 5 jaar. Net zoals BB1 Sabine, die had na 4 jaar ook een onderkin van hier tot Australie
Mwah, daar verschillen we van mening maar dat magquote:Op dinsdag 5 september 2006 02:31 schreef soylent het volgende:
[..]
Nou het lijkt erop dat Milica juist helemaal niet dat aandachttrekkerige heeft. Je ziet vaak bij kinderen van aandachttrekmoeders dat die juist teruggetrokken zijn en niet constant hun mening overal ventileren. Op zich hele prettige mensen, alleen zijn ze soms wat ongelukkig.
daar deed je iets langer over stereoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |