Ja dat riep hij ( die roept wel vaker dingen die hijzelf niet snapt)quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:33 schreef miraculeus het volgende:
het is gvd net thailand hierzo
zei hij dat nou echt?
precies.. als je vindt dat je genaaid wordt moet je ook niet het spel door gaan spelen en gewoon kappen.. maar dat doen ze dan weer niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Als Marcel en Etienne echt sterk het gevoel hebben dat ze worden genaaid, moeten ze gewoon opstappen.
Ik zou ze er gelijk uitflikkeren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:32 schreef Ifa het volgende:
of ze bij BB al vergaderen of ze consequenties aan het gedreig in de badkamer verbinden?
Dit wil ik eigenlijk ook wel meemakenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef rubstar het volgende:
Als E10 en Marcel er samen inblijven gaan ze BB gek maken.. nu ga ik twijfelen.. erin/eruit.. erin/eruit
Bij de uitgang dan een 1000 koppig Gospelkoor, graagquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die kans acht ik best wel aanwezig![]()
ja een poging om de schutting over te klimmen is genoegquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:34 schreef rubstar het volgende:
[..]
precies.. als je vindt dat je genaaid wordt moet je ook niet het spel door gaan spelen en gewoon kappen.. maar dat doen ze dan weer niet.
Jeroen zit als een soort van magneet aan Marcel vast.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef Day het volgende:
Wat doet die Jeroen eigenlijk tussen die kampers? Hij past daar helemaal niet tussen.
Ongelooflijk, ben net terug en ik heb het Fok-taaltje nu alweer overgenomen![]()
die zit daar al vanaf het begin tussen.. Marcel is zijn grote maatje namelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef Day het volgende:
Wat doet die Jeroen eigenlijk tussen die kampers? Hij past daar helemaal niet tussen.
Ongelooflijk, ben net terug en ik heb het Fok-taaltje nu alweer overgenomen![]()
Ik kan hem zóoooo goed voorstellenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:36 schreef Day het volgende:
Die E10 solliciteert echt naar een vroegtijdige exit.
Die laat zich kennenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef StevenZen het volgende:
E10 zet zichzelf zo voor lul op televisie
als Marcel weg gaat... dan valt Jeroen in een zwart gatquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jeroen zit als een soort van magneet aan Marcel vast.
Let maar op we vermoeden ook al dat er meer is tussen die twee.
KKK misschienquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef LeonII het volgende:
Ben wel benieuwd wat de mediaconnecties van Marcel zijnzou er vuurwerk komen.
'quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef DaMook het volgende:
Als ik BB was zou ik nu de streams op zwart zetten en die patser eruit SCHUPPEN.
En wat heeft die gast met zijn arm ????
Niets op zwart ik wil zien hoe die er uit getrokken wordt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef DaMook het volgende:
Als ik BB was zou ik nu de streams op zwart zetten en die patser eruit SCHUPPEN.
En wat heeft die gast met zijn arm ????
Sure, BB vs. Omroep Overijsselquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef LeonII het volgende:
Ben wel benieuwd wat de mediaconnecties van Marcel zijnzou er vuurwerk komen.
is ie al vanaf het begin mee bezigquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef StevenZen het volgende:
E10 zet zichzelf zo voor lul op televisie
Ik heb elke keer het idee dat ze een hartaanval/herseninfarct krijgt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:36 schreef pullup het volgende:
Hilde stikt er bijna in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |