daar zit wel weer wat inquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:28 schreef JufJoop het volgende:
Hilde had met hun op de bank willen zitten... dan had ze zeker kunnen vertrekken, nu maakt ze nog kans om te blijven..
dat duurt ook 24 uur. Nog steeds zin in die iq test. of misschien voor jou een eq testquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:29 schreef Canisfire het volgende:
Marcel is echt dom. waarom doen ze het niet meteen vraagt ie nu.
Omdat ze die beelden aan het kijken waren.
Nou, en terecht toch?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef intoyou het volgende:
[..]
rustig? haha, die kropt al z'n woede op, die barst nog wel een keer los.
Hm, ik denk dat als e10 of marcel eruit gaat het best wel gezellig kan worden met de overblijvende.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens vergeet niet dat het saai wordt als de kampers het huis verlaten, je kan nu wel juichen ...
Door deze actie van BB is het helemaal erg geworden. Het is nu bijna oorlog denk ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef Day het volgende:
Wat zijn er al snel groepjes ontstaan, zeg!
Duidelijk geen 'eerst de kat uit de boom kijkers'
Na twee weken was 't al complete oorlogquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef Day het volgende:
Wat zijn er al snel groepjes ontstaan, zeg!
Duidelijk geen 'eerst de kat uit de boom kijkers'
naaah.. ze hadden natuurlijk eerder wat kunnen zeggen.. beelden bekijken duurt geen hele dag.. maar deze actie is wel mooiquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:29 schreef Canisfire het volgende:
Marcel is echt dom. waarom doen ze het niet meteen vraagt ie nu.
Omdat ze die beelden aan het kijken waren.
Omdat ze anders nergens heen kan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef toxikon het volgende:
ik snap niet waarom een neger het voor een rechts radicaal opneemt
daarom eerst die drank en daarna pas dat bericht, gooi er wat drank in de de emoties lopen nog wat hoger op. Eindelijk een goeie actie van Hummie, dit willen we toch allemaal zienquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd overduidelijk uitgelegd in de brief. Maar ja, als je dronken bent vang je niet alles op
ga lekker sp stemmen dan. en niet zeuren dat je klein kinderen straks niet over straat kunnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef toxikon het volgende:
ik snap niet waarom een neger het voor een rechts radicaal opneemt
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Werd overduidelijk uitgelegd in de brief. Maar ja, als je dronken bent vang je niet alles op
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Als Marcel en Etienne echt sterk het gevoel hebben dat ze worden genaaid, moeten ze gewoon opstappen.
laat hunmmie het maar niet horen, wat ik van hummie weet is het geen makkelijke om ruzie mee te hebben. ze schijnt ooit een akkevietje gehad te hebben met een voormalige werkgever(story of prive ofzo) dat liep ook niet helemaal vlekkeloos voor die werkgeverquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef witste het volgende:
Marcel heeft 'mannetjes' in de media.. Sukkel-loser!!
Nee, als je ergens mee zit dan moet je dat gelijk zeggen (vind ik). Net zoals bijvoorbeeld met dat koken, als je ermee zit zeg het dan gewoon. Ik denk niet dat ik graag naast hem wil staan wanneer de bom barst.quote:
Die kans acht ik best wel aanwezigquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:32 schreef Ifa het volgende:
of ze bij BB al vergaderen of ze consequenties aan het gedreig in de badkamer verbinden?
wie?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:32 schreef natronic het volgende:
ROT DAN OP SUKKEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |