Ja dat riep hij ( die roept wel vaker dingen die hijzelf niet snapt)quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:33 schreef miraculeus het volgende:
het is gvd net thailand hierzo
zei hij dat nou echt?
precies.. als je vindt dat je genaaid wordt moet je ook niet het spel door gaan spelen en gewoon kappen.. maar dat doen ze dan weer niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Als Marcel en Etienne echt sterk het gevoel hebben dat ze worden genaaid, moeten ze gewoon opstappen.
Ik zou ze er gelijk uitflikkeren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:32 schreef Ifa het volgende:
of ze bij BB al vergaderen of ze consequenties aan het gedreig in de badkamer verbinden?
Dit wil ik eigenlijk ook wel meemakenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef rubstar het volgende:
Als E10 en Marcel er samen inblijven gaan ze BB gek maken.. nu ga ik twijfelen.. erin/eruit.. erin/eruit
Bij de uitgang dan een 1000 koppig Gospelkoor, graagquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die kans acht ik best wel aanwezig![]()
ja een poging om de schutting over te klimmen is genoegquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:34 schreef rubstar het volgende:
[..]
precies.. als je vindt dat je genaaid wordt moet je ook niet het spel door gaan spelen en gewoon kappen.. maar dat doen ze dan weer niet.
Jeroen zit als een soort van magneet aan Marcel vast.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef Day het volgende:
Wat doet die Jeroen eigenlijk tussen die kampers? Hij past daar helemaal niet tussen.
Ongelooflijk, ben net terug en ik heb het Fok-taaltje nu alweer overgenomen![]()
die zit daar al vanaf het begin tussen.. Marcel is zijn grote maatje namelijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef Day het volgende:
Wat doet die Jeroen eigenlijk tussen die kampers? Hij past daar helemaal niet tussen.
Ongelooflijk, ben net terug en ik heb het Fok-taaltje nu alweer overgenomen![]()
Ik kan hem zóoooo goed voorstellenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:36 schreef Day het volgende:
Die E10 solliciteert echt naar een vroegtijdige exit.
Die laat zich kennenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef StevenZen het volgende:
E10 zet zichzelf zo voor lul op televisie
als Marcel weg gaat... dan valt Jeroen in een zwart gatquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jeroen zit als een soort van magneet aan Marcel vast.
Let maar op we vermoeden ook al dat er meer is tussen die twee.
KKK misschienquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef LeonII het volgende:
Ben wel benieuwd wat de mediaconnecties van Marcel zijnzou er vuurwerk komen.
'quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef DaMook het volgende:
Als ik BB was zou ik nu de streams op zwart zetten en die patser eruit SCHUPPEN.
En wat heeft die gast met zijn arm ????
Niets op zwart ik wil zien hoe die er uit getrokken wordt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef DaMook het volgende:
Als ik BB was zou ik nu de streams op zwart zetten en die patser eruit SCHUPPEN.
En wat heeft die gast met zijn arm ????
Sure, BB vs. Omroep Overijsselquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef LeonII het volgende:
Ben wel benieuwd wat de mediaconnecties van Marcel zijnzou er vuurwerk komen.
is ie al vanaf het begin mee bezigquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:35 schreef StevenZen het volgende:
E10 zet zichzelf zo voor lul op televisie
Ik heb elke keer het idee dat ze een hartaanval/herseninfarct krijgt.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:36 schreef pullup het volgende:
Hilde stikt er bijna in
Meen je dit nou ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Tijn komt even slijmen bij de andere groep.
bad move Tijnquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Tijn komt even slijmen bij de andere groep.
ah, daaromquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marcel: "Waaom deden ze het tijdens de live niet?..."
Antwoord, BB is nog maar 2 week oud en zal wel vol hebben gezeten met kampers, en de studio moet nog weken mee. En is nog niet aan een verbouwing toe.
Of Jeroen zit in die groep omdat ie stiekem toch een oogje op Milica heeft.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef GeerenGoor het volgende:
[..]
als Marcel weg gaat... dan valt Jeroen in een zwart gat
Idd, valt me ook meequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:40 schreef witste het volgende:
Nou, wel even hulde aan BB dat ze de streams niet op de ogen gooien... wil ik wel even kwijt...
dat kan ook ja..quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of Jeroen zit in die groep omdat ie stiekem toch een oogje op Milica heeft.![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:40 schreef flugeltje het volgende:
wil iemand de streamverslagen ff overnemen ajb? Er gebeurd nu zoveel...
Dat heeft hij altijd al gezegt hoor.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
Rik: Jeroen en Marcel mogen er van mij ook wel uit
Laten we nou zélf ook eens iets doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik copy past ze straks wel ff, het is nu te leuk hier
![]()
![]()
kan eigenlijk al niet anders na al die uitspraken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:41 schreef sander89 het volgende:
e10 gaat nog effe lekker door hoplijk word die er uit getrapt
Nee joh, E10 moet blijven en z'n pa mag van mij oprottenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:41 schreef sander89 het volgende:
hoezo? het is toch gewoon hetzelfde? alleen nu zijn er 3 uit de andere groep genomineerd. Heeft niets met verheven boven de andere te maken...quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Ik symphatiseer toch echt met de underdog hoor, met Hilde, Marcel, Etiënne dus.
Gadverdamme, wat vindt dat andere keurige groepje zich nu verheven boven de andere![]()
Als het andersom zou zijn, zouden ze heel anders doen nu.
Neéééé !!! Dan wordt het meteen 50% saaier.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:41 schreef sander89 het volgende:
Hoezo?quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:42 schreef Tazmaniac het volgende:
BB is wel flink aant censuren overal!
nou hou er maar rekening mee dat ie er uit geflikkerd wordtquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:41 schreef sander89 het volgende:
gaat ook maar het bed in....morgen weer vroeg de wekker...houden jullie het bij in de Streamverslagen....quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:40 schreef JufJoop het volgende:
Nou... ik ga slapen...
Zie morgen wel weer hoe het allemaal afloopt...
(ik hoooop dat E10 weg gaat)
en lossquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:43 schreef StevenZen het volgende:
"Ik fuck heel die Big Brother gebeuren hier?"
Echt naast welke kerncentrale wonen die sjonnie's?
Beide zusjes zijn super storend als die lang aan het woord zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:43 schreef Day het volgende:
Die Sabrina heeft, zeg maar, een zwaar irritante manier van praten, zeg maar.
Wat ik probeer te vertellen, is dat zij hun boosheden op een nette manier uiten (als ze boos zijn), en daardoor correcter overkomen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:42 schreef rubstar het volgende:
[..]
hoezo? het is toch gewoon hetzelfde? alleen nu zijn er 3 uit de andere groep genomineerd. Heeft niets met verheven boven de andere te maken...
sem had het erover dat e10 iets aan 'zijn' groepje over de andere vertelde terwijl hij sem gewoon zag staan bij de wc's.. toen werd de mic uitgeschakeldquote:
Mooi moment om alles eruit te gooien zodat we mee kunnen genietenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Marcel vertel nu dat er al vanalles mis was tussen hem en de organisatie tussen ze aankwamen.
Dat denk ik wel ja. Ik geloof er niks van dat 'de anderen' zich zo zouden laten gaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Gadverdamme, wat vindt dat andere keurige groepje zich nu verheven boven de andere![]()
Dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee joh, E10 moet blijven en z'n pa mag van mij oprotten
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |