Duurt wel lang ja.quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef Marble het volgende:
Wat is dit voor onzin? We hebben al anderhalve aflevering erop zitten en ze zitten nog niet op het eiland (behalve de twee leiders dan).
Ik dacht dat dit de eerste aflevering wasquote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef Marble het volgende:
Wat is dit voor onzin? We hebben al anderhalve aflevering erop zitten en ze zitten nog niet op het eiland (behalve de twee leiders dan).
ik denk het niet eigenlijkquote:Op maandag 4 september 2006 21:46 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen Klaar en Robin eigenlijk wel de prijs winnen?
quote:Op maandag 4 september 2006 21:49 schreef cora4034 het volgende:
Klaar heeft haar mangrove kleding al die jaren gewoon aangehouden
ik denk dat het Robins isquote:Op maandag 4 september 2006 22:15 schreef Zhenar het volgende:
"Het onderdelf moesten spitten"Is dat Belgisch?
dat was de vuilnisvrouwquote:Op maandag 4 september 2006 22:20 schreef Zhenar het volgende:! Stomme havenarbeiders die hun eigen lichaam maar kapot werken
![]()
![]()
Hoe dan ook!quote:Op maandag 4 september 2006 22:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was de vuilnisvrouw![]()
tja met al die klikko's valt er ook niet veel meer te sjouwen he
Ik vind ze beide ook contactgestoord.quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Zhenar het volgende:
Wat wel jammer is, is dat Klaar en Robin de groepsdynamiek verstoren, omdat zij bijna automatisch de Alpha-(fe)male zijn.![]()
Dat viel mij ook al op.quote:
Tijdens de introductie zei Olga al dat ze tegen d'r blonde bimbo imago moest opboksen, maar dat ze heel wat survival boeken gelezen heeft. Ze heeft aardig wat meegemaakt in haar leven dus ik denk dat ze heel wat doorzettingsvermogen heeft. Niet onderschatten dus!quote:Op maandag 4 september 2006 23:03 schreef Kantar het volgende:
Vooral Olga viel me mee, ik had gedacht dat het echt zo'n domme blonde bimbo zou zijn die helemaal niks anders zou doen dan een beetje lui proberen mooi te wezen maar ik vond haar tot mijn grote verrassing de leukste v/h vrouwenkamp!![]()
inderdaad:quote:Een kamp met alleen belgische mannen kan alleen maar een zootje worden
Ze is geen nietsnut, maar laat zich wel compleet uit het veld slaan. Ik heb het vermoeden dat ze geen idee heeft aan welk avontuur ze begonnen is en dat ze een totaal verkeerd beeld heeft van wat je moet doen om op een eiland te overleven.quote:Op maandag 4 september 2006 22:38 schreef hardsilence het volgende:
Waarom zou Saron daar niet thuis horen, volgens mij is het niet zo'n nietsnut.
he zo heb ik 't nog niet bekeken, maar klopt inderdaad helemaalquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:39 schreef weathergirl het volgende:
Dit jaar minder honger lijden, maar meer afzien met de regen... slim gedaan. Na 5 jaar verwachten alle kandidaten natuurlijk honger op een warm, zonnig eiland, nu krijgen ze soppige ananas en natte voeten.![]()
de vraag blijft of dat nou echt was of gespeeldquote:Trouwens, was Robin tijdens de vorige expeditie niet een beetje doorgedraaid? Tegen het gekke aan, zeg maar? Wat doet ie er nu dan?
Als ik op dag 1 in een half uurtje 20 vissen omhoog haal dan maak ik me ook niet echt zorgen meer of er wel genoeg rijst is.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:48 schreef Mr_Romano het volgende:
inderdaad:
- De Belgische mannen zijn blij met EEN pizza als troostprijs maar vergeten dat ze geen rijstkorreltje meer hebben...
- Ze vonden het helemaal niet zo erg dat de magnesiumstick weg was. Iemand maakte daar nog een opmerking over t.o.v. Robin
- Ik ga op survival en neem mee ..... een gitaar ?
Robin was wel sympathiek. Altijd vriendelijk. Hij maakte wel een hele wazige periode door, alsof hij iets te veel paddo's tot zich had genomenquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef TheGimp het volgende:
Robin was in zijn vorige expeditie toch 1 van die belgische mannetjes die heel irritant waren.
Ze waren met zo'n groepje van drie. Met Gio geloof ik. Hoe zat dat nog maar???
Ja klopt. Ik vond Robin de vorige keer supertof, behalve op het einde. Hij draaide helemaal door en deed debiel, dat was ook met het bananenincident.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef TheGimp het volgende:
Robin was in zijn vorige expeditie toch 1 van die belgische mannetjes die heel irritant waren.
Ze waren met zo'n groepje van drie. Met Gio geloof ik. Hoe zat dat nog maar???
Was Judge toen ook niet een van die vervelende mannetjes?quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:32 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik vond Robin de vorige keer supertof, behalve op het einde. Hij draaide helemaal door en deed debiel, dat was ook met het bananenincident.
Klopt, Judge, Gio en Robin, die waren irritant, en die hebben de bananen gejat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:01 schreef TheGimp het volgende:
[..]
Was Judge toen ook niet een van die vervelende mannetjes?
Ze kon die gids ook prima vertalenquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:46 schreef Lollifant het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)683/typeofpage=47019
Na ongeveer de 10 minuten praat Olga, en ze zegt dat ze de Universiteit heeft gedaan.![]()
Ik dacht al wel dat die meid niet achterlijk zou zijn.
Ik ga voor Olga!![]()
Haha ik dacht serieus dat het aan mijn (oude) televisie lag, die rode armen, ik heb wel vaker last van vlekken in mijn beeld.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die rode armen van Frederik vond ik echt heel erg eng.
Dat had ik nou ook. En ik vind het nog niet zo dom om haar kaarten een beetje dicht te houden. Robin heeft nu te maken met een stel uitsloverige slijmerds.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:27 schreef vencodark het volgende:
Viel me op dat Klaar (nu dr haar wat langer is) er ineens wat "zachter" en jonger eruit zag. Zowaar minder een heks enzo.![]()
Zou het kunnen dat 'ie zich daarom zo beroerd voelt?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Haha ik dacht serieus dat het aan mijn (oude) televisie lag, die rode armen, ik heb wel vaker last van vlekken in mijn beeld.
Maar dit was dus echt! Wel creepy.
Ik ben in ieder geval pro Olga. Ze komt gewoon leuk over. Slim? Aardig? Geen idee.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:03 schreef weathergirl het volgende:
Wat ik me opeens bedacht, Olga is wel een type dat door de regie / editing van het programma gemaakt en gebroken kan worden. Volgens mij kun je met een paar dagen materiaal van haar heel veel. Dan kun je haar neerzetten als domme sexbom, met wat arrogante blikken er tussen door en poses enzo (zie ook de leader, waarin ze als enige uitdagend uit de zee komt). Maar je kunt haar ook neerzetten zoals nu, slim en sympathiek. Ik ben benieuwd in hoeverre we als kijkers worden 'gestuurd' (en dat geldt trouwens niet alleen voor Olga...)
Ze is geboren in Siberië, dus Rusland.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Uit welk land komt Olga eigenlijk?
Neej, had dat wel eens eerder gedacht, maar met Olga is het nóg meer uitgesproken, zeg maar. Je kunt met iedereen alle kanten op, maar met haar helemaal, vanwege haar uiterlijk. Ach.quote:
Daarvoor in de plaats hebben we nu Olga.quote:
ik ken alle namen nog nie.. weet nog niet wie zij isquote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor in de plaats hebben we nu Olga.
Die is naast erg mooi ook best oke geloof ik.quote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor in de plaats hebben we nu Olga.
Hij probeert het behalen van de 200000e post te versnellen.quote:Op maandag 11 september 2006 21:43 schreef Scope het volgende:
Zeg je alles vandaag 2x tong?
ah joh, dat is ze elk jaar wel 'n keer gelukt [zonder stick dus]... gewoon volhardenquote:Op maandag 11 september 2006 21:44 schreef trepper het volgende:
Petje af met dat vuur. Dat krijgen ze zelfs in Survivor niet voorelkaar zo.
Na 3 dagen al instortenquote:Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een mietje is die Frederik zeg
Ga jij weer samenvattingen geven?quote:Op maandag 11 september 2006 22:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn god, wat zijn die Belgen rancuneus en kattig. Lekker zo'n groep met schijnheilige klootzakken.
"Hij doet het om aandacht te trekken"
Je zal het maar als doktor hebben.
Maar daarna wel heel vakkunfig het beessie verder ontleed en verdeeld in smakelijke etenswaren.quote:Op maandag 11 september 2006 22:14 schreef golfer het volgende:
De slager die niet eens dat beesje zelf slacht en het overlaat aan Ignasio.
exact...quote:Op maandag 11 september 2006 22:22 schreef Kugari-Ken het volgende:
het wiel de verkeerde kant opdraaien... het blijven Belgen.
Uiteraard. Dit is een duur programma, dan moet je natuurlijk niet hebben dat de kandidaten er zomaar mee kappenquote:Op maandag 11 september 2006 22:34 schreef Marble het volgende:
Het zit E-P echt hoog he?
Nou ja, golf... Meer een golfje. Het wordt geen tweede New Orleans of zo.quote:
Terechte opmerking natuurlijk van EPHquote:Op maandag 11 september 2006 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vergeet je gitaar niet
Geniaal!
haha, ja hij was echt pissigquote:Op maandag 11 september 2006 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Terechte opmerking natuurlijk van EPH.
Je hebt helemaal gelijk, sorry.quote:Op maandag 11 september 2006 23:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
Matthijs wilde toch kappen?
Ik akn ze niet uit elkaar houden. Ik dacht dat Fred die jankzak was die instortte en zo zwak was dat hij de overgang van eiland naar eilandraad niet zou overleven.
Matthijs was toch die eikel met z'n koembajah gitaar?
Gek is dat. Van te voren denk je...heerlijk, lekker ergeren aan zo'n type als Olga met d'r Engels/Nederlands mengelmoesje en d'r geplamuurde gezicht. Maar ze is gewoon leukquote:Op maandag 11 september 2006 23:27 schreef El_Rolando het volgende:
Olga valt mij niks tegen.
Ik denk dat men 'achter de schermen' ook niet zo blij is met 3 opgaves in 2 uitzendingen.quote:Je zou verwachten dat ze na 5/6 jaar ER ervaring dit soort mensen eruit kunnen filteren in de screening...
quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:48 schreef TheGimp het volgende:
Ga toch lekker fietsen rond de noordkaap
Bij ER zijn ze nogal grote fan van Hans Zimmer, dus die muziek is ongetwijfeld afkomstig van hem.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:44 schreef Argonath het volgende:
weet iemand toevallig uit welke film of serie de muziek van de eilandraad komt. Hij is nieuw deze serie volgens mij en klinkt erg goed!
Jah zo klinkt het ook een beetje, ik heb al meerdere van zijn soundtracks, maar deze ken ik nog niet helaas.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:45 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Bij ER zijn ze nogal grote fan van Hans Zimmer, dus die muziek is ongetwijfeld afkomstig van hem.
http://www.imdb.com/name/nm0001877/
Zo zie je maar weer dat je voorzichtig moet zijn om snel een vooroordeel te hebben over iemand.quote:Op maandag 11 september 2006 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Gek is dat. Van te voren denk je...heerlijk, lekker ergeren aan zo'n type als Olga met d'r Engels/Nederlands mengelmoesje en d'r geplamuurde gezicht. Maar ze is gewoon leuk![]()
De muziek die je daar hoorde komt als het goed is uit de film The Island (2005). Erg mooiquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:44 schreef Argonath het volgende:
weet iemand toevallig uit welke film of serie de muziek van de eilandraad komt. Hij is nieuw deze serie volgens mij en klinkt erg goed!
zal ik geen last van hebben, het enige tijdstip wanneer ik Talpa weet te vinden is maandagavond vanaf 21.30 uur.quote:Op maandag 18 september 2006 14:10 schreef Cybart het volgende:
Talpa met hun spoilers
(let op als de reclame voor de aflevering van vanavond komt, anders weet je al wie de proef verliezen en naar de eilandraad moeten)
quote:Op maandag 18 september 2006 14:10 schreef Cybart het volgende:
Talpa met hun spoilers
(let op als de reclame voor de aflevering van vanavond komt, anders weet je al wie de proef verliezen en naar de eilandraad moeten)
Same here. Ik kijk al bijna geen TV en Talpa kom ik echt nooit behalve hiervoor. En dan nog eens op video ook.quote:Op maandag 18 september 2006 14:51 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
zal ik geen last van hebben, het enige tijdstip wanneer ik Talpa weet te vinden is maandagavond vanaf 21.30 uur.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 18 september 2006 14:10 schreef Cybart het volgende:
Talpa met hun spoilers
dat zal nog wel elke week zo zijnquote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef cora4034 het volgende:
Big Brother loopt uit, grrrrr, alweer
Je kan het terugkijken via talpa.tv dus waarom herhalenquote:Op maandag 18 september 2006 21:38 schreef Emmetje37 het volgende:
wanneer niet ..... en ook al geen herhalingen te vinden in de gids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom er wat moeilijk in vandaag, waarschijnlijk omdat 't vorige week zo suf was...
en ik vind dat havenmens zó vreselijk![]()
Anders knal je dat ook in spoilertags.quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef Zhenar het volgende:
Vroeg 't me ook af, volgens mij had Robinquote:Op maandag 18 september 2006 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Had Robin de code nou fout of goed? t Kan ook zo zijn dat de vrouwen eerst mogen omdat ze langer op die plank zijn blijven staan.
En bedankt maar weer ....quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef Zhenar het volgende:
De trailer voor deze aflevering gaf ook weer veel weg ....
ze hebben veel te veel te eten dit jaarquote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef babette21 het volgende:
zo'n resort vind ik dan weer zó'n onzin... elke editie zou harder moeten zijn, maar zolang ze dit soort dingen blijven doen, blijft het 'n beetje 'de plank misslaan' ofzo.... hup, terug naar de rimboe
mja "veel eten, veel regen" is dit jaar de insteek.. dus eh...quote:Op maandag 18 september 2006 22:14 schreef Wup het volgende:
ze hebben veel te veel te eten dit jaar
misschien is 'n paraplu een idee...quote:dan wordt prijzen verzinnen blijkbaar moeilijk
helemaal mee eens echt!quote:maar niets is zo triest als telefoontjes & berichtjes van thuis
Het kan aan mij liggen, maar ik denk dat juist contact met het thuisfront, door brieven of telefoontjes, het veel zwaarder maakt. Je weet vantevoren dat je niet voor onbepaalde tijd op dat eiland zit, na 40 dagen mag je weer naar huis, dan zie je iedereen weer.quote:Op maandag 18 september 2006 22:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ze hebben veel te veel te eten dit jaar
dan wordt prijzen verzinnen blijkbaar moeilijk
maar niets is zo triest als telefoontjes & berichtjes van thuis
zolang dat achterwege blijft hoor je mij niet klagen over een resort
yep, ze maken zichzelf gek met dat sentemintele gedoe...quote:Op maandag 18 september 2006 22:19 schreef WheeleE het volgende:
Een soort van knopje omzetten en doorbijten.
nope, ik ken na (bijna) 3 afleveringen pas 5 namen: Klaar, Robin, Olga, Saron en Curt (ofzo)...quote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef Jesssica het volgende:
Ik moet er trouwens erg inkomen dit jaar... weet niet hoe dat komt![]()
ben ik de enige?
John!quote:Op maandag 18 september 2006 22:29 schreef cora4034 het volgende:
Nee, mij lukt het ook nog niet zo erg. Ik mis de irritatiefactor. Zoals die blonde lul van vorig jaar.
quote:Op maandag 18 september 2006 22:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
John!
Echte irritantjes zijn er (nog) niet dit jaar nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |