De muziek die je daar hoorde komt als het goed is uit de film The Island (2005). Erg mooiquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:44 schreef Argonath het volgende:
weet iemand toevallig uit welke film of serie de muziek van de eilandraad komt. Hij is nieuw deze serie volgens mij en klinkt erg goed!
zal ik geen last van hebben, het enige tijdstip wanneer ik Talpa weet te vinden is maandagavond vanaf 21.30 uur.quote:Op maandag 18 september 2006 14:10 schreef Cybart het volgende:
Talpa met hun spoilers
(let op als de reclame voor de aflevering van vanavond komt, anders weet je al wie de proef verliezen en naar de eilandraad moeten)
quote:Op maandag 18 september 2006 14:10 schreef Cybart het volgende:
Talpa met hun spoilers
(let op als de reclame voor de aflevering van vanavond komt, anders weet je al wie de proef verliezen en naar de eilandraad moeten)
Same here. Ik kijk al bijna geen TV en Talpa kom ik echt nooit behalve hiervoor. En dan nog eens op video ook.quote:Op maandag 18 september 2006 14:51 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
zal ik geen last van hebben, het enige tijdstip wanneer ik Talpa weet te vinden is maandagavond vanaf 21.30 uur.
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 18 september 2006 14:10 schreef Cybart het volgende:
Talpa met hun spoilers
dat zal nog wel elke week zo zijnquote:Op maandag 18 september 2006 21:33 schreef cora4034 het volgende:
Big Brother loopt uit, grrrrr, alweer
Je kan het terugkijken via talpa.tv dus waarom herhalenquote:Op maandag 18 september 2006 21:38 schreef Emmetje37 het volgende:
wanneer niet ..... en ook al geen herhalingen te vinden in de gids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom er wat moeilijk in vandaag, waarschijnlijk omdat 't vorige week zo suf was...
en ik vind dat havenmens zó vreselijk![]()
Anders knal je dat ook in spoilertags.quote:Op maandag 18 september 2006 21:45 schreef Zhenar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |