Haha ik dacht serieus dat het aan mijn (oude) televisie lag, die rode armen, ik heb wel vaker last van vlekken in mijn beeld.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die rode armen van Frederik vond ik echt heel erg eng.
Dat had ik nou ook. En ik vind het nog niet zo dom om haar kaarten een beetje dicht te houden. Robin heeft nu te maken met een stel uitsloverige slijmerds.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:27 schreef vencodark het volgende:
Viel me op dat Klaar (nu dr haar wat langer is) er ineens wat "zachter" en jonger eruit zag. Zowaar minder een heks enzo.![]()
Zou het kunnen dat 'ie zich daarom zo beroerd voelt?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Haha ik dacht serieus dat het aan mijn (oude) televisie lag, die rode armen, ik heb wel vaker last van vlekken in mijn beeld.
Maar dit was dus echt! Wel creepy.
Ik ben in ieder geval pro Olga. Ze komt gewoon leuk over. Slim? Aardig? Geen idee.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:03 schreef weathergirl het volgende:
Wat ik me opeens bedacht, Olga is wel een type dat door de regie / editing van het programma gemaakt en gebroken kan worden. Volgens mij kun je met een paar dagen materiaal van haar heel veel. Dan kun je haar neerzetten als domme sexbom, met wat arrogante blikken er tussen door en poses enzo (zie ook de leader, waarin ze als enige uitdagend uit de zee komt). Maar je kunt haar ook neerzetten zoals nu, slim en sympathiek. Ik ben benieuwd in hoeverre we als kijkers worden 'gestuurd' (en dat geldt trouwens niet alleen voor Olga...)
Ze is geboren in Siberië, dus Rusland.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
Uit welk land komt Olga eigenlijk?
Neej, had dat wel eens eerder gedacht, maar met Olga is het nóg meer uitgesproken, zeg maar. Je kunt met iedereen alle kanten op, maar met haar helemaal, vanwege haar uiterlijk. Ach.quote:
Daarvoor in de plaats hebben we nu Olga.quote:
ik ken alle namen nog nie.. weet nog niet wie zij isquote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor in de plaats hebben we nu Olga.
Die is naast erg mooi ook best oke geloof ik.quote:Op maandag 11 september 2006 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor in de plaats hebben we nu Olga.
Hij probeert het behalen van de 200000e post te versnellen.quote:Op maandag 11 september 2006 21:43 schreef Scope het volgende:
Zeg je alles vandaag 2x tong?
ah joh, dat is ze elk jaar wel 'n keer gelukt [zonder stick dus]... gewoon volhardenquote:Op maandag 11 september 2006 21:44 schreef trepper het volgende:
Petje af met dat vuur. Dat krijgen ze zelfs in Survivor niet voorelkaar zo.
Na 3 dagen al instortenquote:Op maandag 11 september 2006 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een mietje is die Frederik zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |