quote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Mooie stukjes over die soortvormingen
Standaard. Ik heb hem bijvoorbeeld ook al veel eerder op de moleculaire klok gewezen. Dus nu zakt dit topic in de vergetelheid, en kan hij over twee maanden ergens anders weer claimen dat er geen bewijs is.quote:
Zet de voorbeelden in de evolutie Wiki, dan is een linkje de volgende keer voldoende.quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Standaard. Ik heb hem bijvoorbeeld ook al veel eerder op de moleculaire klok gewezen. Dus nu zakt dit topic in de vergetelheid, en kan hij over twee maanden ergens anders weer claimen dat er geen bewijs is.
Door wie is het achterhaald?quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat mensen nog altijd met dat idiote en achterhaalde voorbeeld van fruitvliegjes komen
Dat mensen nog altijd met die idiote en achterhaalde ongefundeerde statements komenquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dat mensen nog altijd met dat idiote en achterhaalde voorbeeld van fruitvliegjes komen
Ja, als in "Ja het is een voorbeeld van evolutie" ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef speknek het volgende:
Ja.
Ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:33 schreef Secretus het volgende:
Ja, als in "Ja het is een voorbeeld van evolutie" ?
Ja.quote:Dan gebeurt het vlak voor onze neus, en gaan mensen nog steeds claimen dat er geen bewijs is ?
Ja. Wordt het ook. HIV is een nog beter voorbeeld trouwens, want dat evolueert als de neten.quote:Ik twijfel toch wel, anders zou dit voorbeeld toch veel meer worden aangehaald ?
Ah okquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ja.
[..]
Ja. Wordt het ook. HIV is een nog beter voorbeeld trouwens, want dat evolueert als de neten.
Maar mensen die de evolutie afwijzen zullen zeggen dat er geen soortvorming plaatsvindt, omdat bacteries zichzelf asexueel voortplanten, en dus technisch gezien geen soorten zijn.
Waar is die bacterie dan in veranderd? Een arend? Een bacterie is een bacterie is een bacterie is een bacterie en zal nooit een mus worden. Dus, nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef Secretus het volgende:
Ik heb geen tijd om heel het topic na te lopen, maar heb toch wel een vraag:
Bacteriën ontwikkelen een weerstand tegen antibiotica (om het voortbestaan van de soort te verzekeren ?), en uiteindelijk, na vele generaties (bacteriën planten zich snel voort) is de bacterie dus veranderd, (geëvolueerd ?) naar een stadium waarin het zich heeft aangepast aan de antibiotica en verder kan leven.
Is dat geen voorbeeld van evolutie ? Dezelfde soort die gelinkt word aan het ontstaan van soorten etc.
En een zoogdier is een zoogdier dus een woelmuis en een olifant zijn ook hetzelfde en kunnen samen voortplanten? Sorry die redenatie van je gaat niet opquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Waar is die bacterie dan in veranderd? Een arend? Een bacterie is een bacterie is een bacterie is een bacterie en zal nooit een mus worden. Dus, nee.
Juist, en een zoogdier kan geen plant worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En een zoogdier is een zoogdier dus een woelmuis en een olifant zijn ook hetzelfde en kunnen samen voortplanten? Sorry die redenatie van je gaat niet op
Maar een woelmuis dus wel een olifant? Okay.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Juist, en een zoogdier kan geen plant worden.![]()
Als ik darwinisten moet geloven wel ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Maar een woelmuis dus wel een olifant? Okay.
Ik denk dat je weinig darwinisten vindt die denken dat convergent evolution zover reiktquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als ik darwinisten moet geloven wel ja.
Volgens darwinisten is het theoretisch niet ondenkbaar dat dat kan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig darwinisten vindt die denken dat convergent evolution zover reikt.
zegt nog niet dat het daadwerkelijk is gebeurd en dat het dus niet ondenkbaar is een reden is om de evolutieleer te verwerpen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Volgens darwinisten is het theoretisch niet ondenkbaar dat dat kan.
Zijn leven begint als zijn ongelijk hier bewezen wordt?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien houdt hij er een leven op na
Ik zie anderen anders ook niet bepaald veel moeite doen om zelf iets te bewijzen i.p.v. terug te verwijzen naar andermans onderzoeken, die ook nog eens nergens op gestoeld zijn behalve aannames?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:50 schreef Alicey het volgende:
KirmiziBeyaz, iets meer moeite doen om de materie te begrijpen voordat je er kritiek op levert mag wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |