Neleos +2quote:Op maandag 4 september 2006 21:19 schreef Neleos het volgende:
Dave Grohl?
Ja, Roger Glover, maar ik haal die 2 altijd door elkaarquote:Op maandag 4 september 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
Waarom is ie niet van Paul McCartney? Zijn er nog meer clips met getekende zingende kikkers?
Die van Paul McM is veel dikker.quote:Op maandag 4 september 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
Waarom is ie niet van Paul McCartney? Zijn er nog meer clips met getekende zingende kikkers?
jij bedoelt die van pom pom pom paria?quote:Op maandag 4 september 2006 21:18 schreef wyccie het volgende:
Te simpel voor 2 punten, zo te zien, nahja.quote:Op maandag 4 september 2006 21:23 schreef wyccie het volgende:
Kalifornia
1977 was dat.quote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
Treinkaping door Molukkers?
Ohquote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef wyccie het volgende:
Chernobyl.
Maar dat weet ik alleen omdat eergisteren de vraag andersom werd gesteld
quote:Op maandag 4 september 2006 21:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uit welke landen komen deze (oud)wielrenners?
Abdoesjaparov - Oekraine?
Boardman - Groot Brittanie
Hushovd - Noorwegen
Botero - Colombia
Weening - Nederland
Ik doe er ook altijd heel lang over, vooral het schuiven in de ranglijst.quote:Op maandag 4 september 2006 21:42 schreef Homdeck het volgende:
Nou ik heb mn plicht weer gedaan. Waarom heb ik het idee dat anderen dat in 5 minuten doen terwijl ik 20 minuten bezig ben?
ok dan hoef ik dus niet aan mezelf te twijfelenquote:Op maandag 4 september 2006 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe er ook altijd heel lang over, vooral het schuiven in de ranglijst.
Maar Daf, Asmo en MaJo maken het nieuwe topic vaak al tijdens het oude topic. Daarom zijn ze ook sneller klaar.
wyccie + 2quote:Op maandag 4 september 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
Boy meets world
Wow, na 7 minuten ben ik nog de eerste.
voor mijn zenuwgestel is het beter dat ik dat ook doe.quote:Op maandag 4 september 2006 22:13 schreef Neleos het volgende:
Ik denk dat ik FOK! verder voor vandaag voor gezien hou![]()
maakt niet uit, ze is wel lekkerquote:
Heb jij haar al horen praten?quote:Op maandag 4 september 2006 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
wyccie.. Geef de lieve schat een kans.
Stanley +2quote:Op maandag 4 september 2006 22:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hugo Camps, Johan Derksen. Ruud Ter Weijden.
Nee, ik kijk er verder niet naar. Oppervlakkig gedoe.quote:Op maandag 4 september 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Heb jij haar al horen praten?
Nu wordt er 1 weggestuurd.
Berkery +2quote:Op maandag 4 september 2006 22:39 schreef Berkery het volgende:
Pater Damiaan
quote:Er zijn tijden geweest dat ik haar kon vermoorden
Maar ik zou niet willen dat haar iets overkomt.
Nee, ik wil haar niet zien.
Denkt u dat ze het redt?
Denkt u dat ze het redt?
Denkt u..
Er zijn tijden geweest dat ik haar kon wurgen.
Maar ik zou niet willen dat haar iets overkomt.
Mag ik haar alstublieft zien?
Denkt u dat ze het redt?
Denkt u dat ze het redt?
Denkt u..
Laat me haar zachtjes vaarwel zeggen.
Ik weet 't, het is ernstig.
De titel van het nummer is +- 'Geliefde in een diepe slaap'quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 23:57 schreef dartfanaat het volgende:
Ron Moss?
Als je me even een puntje erbij wilt gevenquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:00 schreef doeka het volgende:
Jelle Claassen?
Skippyquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:00 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Als je me even een puntje erbij wilt geven
Dubbele punten-topic
Wie versloeg vanavond Raymond van Barneveld tijdens het BWDT?
bijna goedquote:
hoi BBquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 23:24 schreef peaceman het volgende:
Girlfriend in a coma
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef macondo het volgende:
Taylor?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef wyccie het volgende:
Hoi BB
Ja goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:03 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
hoi BB![]()
dank je wel voor je mail. Stuur je morgen een reactie
quote:
Ik merk het al. geen dartfan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:04 schreef Supersheep het volgende:
Flipper dan?
Yepquote:
Je moet die 2 eens zien darten op van Barneveld, die is binnen de kortste keren echt helemaal lekgegooidquote:
sorry heb t even in Engels opgezochtquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:13 schreef Supersheep het volgende:
Maki, Madagascar
Ah, vroeg me al serieus af wat er fout aan was dus was al op zoek gegaan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ringstaartmakiquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:19 schreef BwennieBren het volgende:
Mijn antwoord op antwoord van Supersheep heb ik aangepast
BwennieBren +2!quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:32 schreef BwennieBren het volgende:
jack en Judy Geller
Maak t nou niet te moeilijk voor jezelfquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:32 schreef wyccie het volgende:
Elliott Gould....
Had jij de vraag maar moeilijker gemaaktquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:33 schreef Supersheep het volgende:
Maak t nou niet te moeilijk voor jezelf
sorry, ik sta nou eenmaal bekend om mijn makkelijke vragenquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had jij de vraag maar moeilijker gemaakt
komt me echt heel bekend voor volgens mij, maar heb geen idee wie of welke filmquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:37 schreef BwennieBren het volgende:
Wie is deze dame en noem 1 film met haar erin.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ingrid Bergman.
Death on the Nile.
Echt creepy, ik zie gewoon Isabella rosselini.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:42 schreef doeka het volgende:
casablanca
ik denk aangepast hoor, film was idd in zwart-witquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:47 schreef Supersheep het volgende:
Casablanca is toch een zwartwit-film? Of is t gewoon een aangepaste foto?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:47 schreef klenski het volgende:
Normandie
Franse kaasquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:48 schreef BwennieBren het volgende:
Camembert?
I knowquote:
ooooooooh, zo,quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
I knowdie wordt in Camembert gemaakt, idd Normandië dus
je maakt dezelfde fout als ik, 2 puntjes dus...
Laetitia is hier niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
Mis ik net de mooiste vrouw allertijden
De tandarts is ook niet mijn favoriet, niettemin succesquote:Op dinsdag 5 september 2006 00:54 schreef doeka het volgende:
[..]
ooooooooh, zo,ben een beetje suf; zit me in de stress te gooien; morgen weer naar de tandarts.
Da's de huidige mooistequote:
Welterusten Dart, slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:00 schreef dartfanaat het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot morgen
dank je wel; dat is lief.quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
De tandarts is ook niet mijn favoriet, niettemin succes
Nee, maar ik ben wel blij met je poging...quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Marquis de Sade?
trusten dart!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:00 schreef dartfanaat het volgende:
Mensen, ik ga slapen. Welterusten allemaal en tot morgen
proost dan in ieder geval!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:07 schreef klenski het volgende:
nee niet Proust
Ik dacht dat Meki ons eigen knuffel-kutmarokkaantje was...quote:Op dinsdag 5 september 2006 00:13 schreef Supersheep het volgende:
Meki, Madagascar
Das Mbark Boussoufa toch in België?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik dacht dat Meki ons eigen knuffel-kutmarokkaantje was...
Je bedoelt Abou JahJah zeker?. Ook hoi allemaal. En ik weet het niet.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:22 schreef Supersheep het volgende:
nti
[..]
Das Mbark Boussoufa toch in België?
Ga nou maar gewoon mee met mijn antwoordquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:23 schreef Homdeck het volgende:
sartre? of zeg ik nu wat doms?
ook goedquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je bedoelt Abou JahJah zeker?. Ook hoi allemaal. En ik weet het niet.
dat getuigt van meer kennis van de franse literatuur inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon mee met mijn antwoord![]()
aangezien ik niet zo'n (vrijwillige) lezer ben zul je me toch over moeten halen wil je me vrijwillig dat boek laten lezen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:27 schreef klenski het volgende:
Hoe het ook zij, morgen allemaal naar de bibliotheek en lezen dat boek!
hey MaJo!quote:
In dat geval ga ik voor de bultrug walvisquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...de naam van het plaatje reken ik niet goed natuurlijk.
Nee...dat is het het ook niet. Ik zoek een eeeh...latijnse(?) naam.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:35 schreef BwennieBren het volgende:
Chipmunk!
die stonden aan de basis voor dezequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:35 schreef BwennieBren het volgende:
Chipmunk!
dat weet k nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...dat is het het ook niet. Ik zoek een eeeh...latijnse(?) naam.
Nee niet helemaal nee..zie de aanhalingstekensquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef Supersheep het volgende:
Ow, op die fiets
Squiridea of zo?
trusten Klenski!
Je kan hetquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:36 schreef wyccie het volgende:
Shit, ik weet wel wat je bedoelt geloof ik. Maar het is wel erg laat om na te denken
wie helpt me de draad vinden? Ik ben m nu echt helemaal kwijtquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee niet helemaal nee..zie de aanhalingstekens
Neequote:Op dinsdag 5 september 2006 01:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat ook nog eens cryptisch bedoeld?
De eerste 2 letters zijn goedquote:
asje...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
wie helpt me de draad vinden? Ik ben m nu echt helemaal kwijt
dank je, ik ben nog wakker blijkbaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
Ik zie ook geen aanhalingstekens, schaapje.
het was een rode weet ik nog, toch bedankt voor het zoekenquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dan zat ik met m'n bultrug walvis dus nog het meest in de buurt.......![]()
Jij hebt al 1 puntje verdient.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:40 schreef Supersheep het volgende:
dan zat ik met m'n bultrug walvis dus nog het meest in de buurt.......![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:41 schreef Asmodian het volgende:
Heej iedereen trouwens!(en
voor MaJo, wyccie en Bwennie
)
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie trouwens ook geen aanhalingstekens
Bu....ukquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef MaJo het volgende:
Buondobuk?
Nootje in hun wangen bewaren doen ze inderdaad. Maar ze verstoppen ze ook OVERALquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:42 schreef BwennieBren het volgende:
[..]![]()
Knabbel en babbel bewaarden ook nootjes in hun wang. Is het een wangzakeekhoorn maar dan de latijnse naar ervan die ikniet weet?
Niet in een dubbele punten-topique, joh!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bu....uk
elke punt een letter. Laten we galgje spelen
Je zit er 1 letter naastquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Burunbuk?
Yhay!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:43 schreef MaJo het volgende:
Asmo, the Killers komen misschien naar paradiso in november
BwennieBren +2quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yhay!. Dan gaan we daar toch zeker heen?
Ik kan toch niet toverenquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef MaJo het volgende:
Nem edit die eerste post even
Als jij het zegt zal het wel zo zijn. En dat noemt ie dan verplichte kost?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef Asmodian het volgende:
Dat Franse boek is toch van Mirbeau?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:45 schreef Asmodian het volgende:
Dat Franse boek is toch van Mirbeau?
Het is een goed boek, maar zo ver zou ik niet willen gaan...quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het wel zo zijn. En dat noemt ie dan verplichte kost?
Verdachtquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Asmodian het volgende:
Gamma-Hydroxy-Butiraat - ook wel: Rufies
Ik wil niet weten wat jij uitspooktquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Asmodian het volgende:
Hoezo? Heb jij nooit naar Sublime geluisterd?quote:
quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:49 schreef Asmodian het volgende:
Jawel. Maar:quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Hoezo? Heb jij nooit naar Sublime geluisterd?
Dit had ik ook goedgerekend Wyc maar je was later dan Asmo, sorryquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:50 schreef wyccie het volgende:
Gamma hydroxy boterzuur dan dus?
Ik wel - bij allebeiquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel. Maar:
1. ik ben heel slecht in teksten. dwz ik luister zelden naar teksten
2. Sublime vind ik niet zo goed
Ik weet wel wat GHB isquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik wel - bij allebei. Het is een bekende daterape-drug en heet in't engels Gamma-Hydroxy-Butyric Acid. daar heb ik dus 'Butiraat' bij gegokt, denkende dat het wel goed zat, en anders hopende op de zachtheid van BB
Je hebt t punt: Gammahydroxybutyraatquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:54 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik wel - bij allebei. Het is een bekende daterape-drug en heet in't engels Gamma-Hydroxy-Butyric Acid. daar heb ik dus 'Butiraat' bij gegokt, denkende dat het wel goed zat, en anders hopende op de zachtheid van BB
Yay!quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:51 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Asmodian +2
Ruffies = Rohypnol
F5-erquote:Op dinsdag 5 september 2006 01:58 schreef wyccie het volgende:
Hong Kong, Gibraltar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |