De bullebak.quote:Ramsay stelt orde op zaken.
Programma waarin Gordon Ramsay zijn best doet om orde op zaken te stellen in keukens van restaurants waar het flink mis is.
Hij doet dit op zijn geheel eigen manier: arrogant, bikkelhard, maar wel effectief. Als je stalen zenuwen hebt tenminste...
Of je leest de topictitel even.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:33 schreef Frida-ster het volgende:
Zijn dit gloednieuwe afleveringen, of weer een zoveelste herhaling?
Hij gaf hem de kans.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:33 schreef static het volgende:
Je zag het al aankomen met die chef. Nog vreemd dat Gordon hem niet eigenhandig de deur heeft uitgezet.
`quote:
Ja maar had ie dat gedaan was het minder leuk voor het programma. Allres voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:38 schreef static het volgende:
[..]
`
Wat ik erg vreemd vond van Gordon, normaal bonjourt hij dat soort sujets er meteen uit.
Of adviseert ze dat te doen op zijn eigen manier.
Vanavond herhaling op RTL7.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:08 schreef Brentmeister het volgende:
Ook gemistTerug vind programma.
Valt me wel vaker op.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:34 schreef Ole het volgende:
Hij was weer leuk!![]()
En die eigenaresse, die had echt geen flauw benul waar ze mee bezig was!
En ze verkocht ook gewoon onder de kostprijs! En vooral naar elkaar wijzenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt me wel vaker op.
Mensen die een horeca-gelegenheid kopen voor veel geld en totaal geen ervaring of achtergrond in de horeca hebben en dan vreemd opkijken dat er met verlies gedraaid wordt.
Tnx! Had het einde gemist.quote:
Die bestond al: Gordon Ramsay - Oorlog in de keukenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:35 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet echt wat dit topic hier doet ipv in FTR, maar goed.
Het was gisteren weer eens ouderwets goed. Prachtig als Gordon die kok een uitbrander geeft. Als het niet zulke luie werkers waren had ik zelfs enige plaatsvervangende schaamte gevoeld.
Jammer. Wanneer komt oorlog in de keuken dan weer?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef FoXje het volgende:
Hee! Volgende week komt het niet, dan komt Jamie Oliver in Italie![]()
Ik wil Gordon![]()
Dat wil ik ook wetenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Jammer. Wanneer komt oorlog in de keuken dan weer?
Ik vond de aankondiging daarvan best leukquote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef FoXje het volgende:
Hee! Volgende week komt het niet, dan komt Jamie Oliver in Italie![]()
Ik wil Gordon![]()
ik heb het gemistquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:14 schreef FoXje het volgende:
Jamie's programma was ook ok. Wel gelachen
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:17 schreef mirugai het volgende:
Quote van Gordon uit een van de afleveringen, terwijl hij lekkere geflambeerde flensjes eet:
'who needs a wine list when you get pissed in a dessert'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |