En ze verkocht ook gewoon onder de kostprijs! En vooral naar elkaar wijzenquote:Op woensdag 6 september 2006 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Valt me wel vaker op.
Mensen die een horeca-gelegenheid kopen voor veel geld en totaal geen ervaring of achtergrond in de horeca hebben en dan vreemd opkijken dat er met verlies gedraaid wordt.
Tnx! Had het einde gemist.quote:
Die bestond al: Gordon Ramsay - Oorlog in de keukenquote:Op woensdag 6 september 2006 19:35 schreef VeX- het volgende:
Ik snap niet echt wat dit topic hier doet ipv in FTR, maar goed.
Het was gisteren weer eens ouderwets goed. Prachtig als Gordon die kok een uitbrander geeft. Als het niet zulke luie werkers waren had ik zelfs enige plaatsvervangende schaamte gevoeld.
Jammer. Wanneer komt oorlog in de keuken dan weer?quote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef FoXje het volgende:
Hee! Volgende week komt het niet, dan komt Jamie Oliver in Italie![]()
Ik wil Gordon![]()
Dat wil ik ook wetenquote:Op donderdag 7 september 2006 21:24 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Jammer. Wanneer komt oorlog in de keuken dan weer?
Ik vond de aankondiging daarvan best leukquote:Op donderdag 7 september 2006 17:03 schreef FoXje het volgende:
Hee! Volgende week komt het niet, dan komt Jamie Oliver in Italie![]()
Ik wil Gordon![]()
ik heb het gemistquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:14 schreef FoXje het volgende:
Jamie's programma was ook ok. Wel gelachen
quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:17 schreef mirugai het volgende:
Quote van Gordon uit een van de afleveringen, terwijl hij lekkere geflambeerde flensjes eet:
'who needs a wine list when you get pissed in a dessert'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |