Idd Rik is buiten toch?quote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef LeonII het volgende:
WTF doet die egbert op zijn knieen in het huis?
Waar Monique net liep volgens mij... Ze liep er rakelings langquote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
waar hebben ze ergens dat ding gelegd nou?
onder een hoopie sneeuwquote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
onder de sneeuwquote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef rubstar het volgende:
waar lag die fles ookal weer?
Fuck hard, dat betekent saai.quote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef arneaux het volgende:
Nou echt, wat een harde BB dit jaar. Ze krijgen nu dus wel een tuin en zodirect volgens mij een feestje.
quote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef ThaSandman het volgende:
Ik denk dat die tuin straks helemaal is afgebroken.
De afgelopen jaren bleken dat er door de week nauwelijks werd gestemd, vandaar dat ze nu pas op de avond zelf de lijnen openen denk ik.quote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef dl3b het volgende:
[..]
Volgende week maandag na de daily gaan de lijnen open.
Die smelt als een tiet.quote:
die heeft reumaquote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef the_hunter het volgende:
En Hilde doet weer geen fuck..
Zie pics, pagina terugquote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
Aldoor z'n arm vasthouden, bah. Vraag dan een dokter als het zó erg is.quote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef toxikon het volgende:
tjonge wat is die kampsjaak zielig, ik zou BIJNA stoppen met bashen. pindapik doe es normaal? anders amputeren we dat armpje van je
http://bb.roy.servehttp.com !quote:
stream 2 en 4 zit iequote:Op maandag 4 september 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
kan de regie niet ff de plek in beeld nemen?
ja maar alleen omdat ze (kampers) niet op semir konden stemmen.quote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef Marrije het volgende:
Zo te horen hebben ze allemaal op een vrouw gestemd.
Verbaasd me niks. Hilde moet echt oprotten!quote:Op maandag 4 september 2006 21:40 schreef Marrije het volgende:
Hilde is alweer binnen.
Kunnen wij de hele week naar zieke bewoners kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 21:41 schreef Bubbz het volgende:
Ze moeten die sneeuwmachine weer aanzetten! En de bewonders moeten verplicht buiten blijven tot ze de fles gevonden hebben!!
BB is keihard dit jaarquote:Op maandag 4 september 2006 21:42 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Kunnen wij de hele week naar zieke bewoners kijken.
Daar begrijp ik dus geen ruk van... Bridget noemde nog een exit volgende week...quote:Op maandag 4 september 2006 21:43 schreef Canisfire het volgende:
Tijn blijft nog minimaal twee weken![]()
Helaas Marcel ook![]()
Echt ? Niets van gehoord.quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus geen ruk van... Bridget noemde nog een exit volgende week...
Ik ook niet en inmiddels ook al geen beeld meer...quote:
Yep, tijdens de eindtune. Nou ja, ze zal zich wel vergissen, of ze is niet op de hoogte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |