kan ik me niet voorstellen. Dat zou betekenen dat ze maar een uur sms-inkomsten krijgen...quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
volgende week een exit, maar ook volgende week pas stemmen dus
Micheline is de enige die ik goed zie zoeken.quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef Kinga het volgende:
jezus christus wan idioten....ze zoeken niet eens fatsoenlijk....weet bijna zeker dat die schat een feestje is...
Ben idd benieuwd wanneer dat harde nou eens gaat komenquote:Op maandag 4 september 2006 21:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hard jonge! Boah.
Dan had Hilde net zo goed vanavond nog kunnen vertrekkenquote:Op maandag 4 september 2006 21:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen. Dat zou betekenen dat ze maar een uur sms-inkomsten krijgen...
Nieuw topic ?quote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040953.jpg]afbeelding][/URL]
Volgende week maandag na de daily gaan de lijnen open.quote:Op maandag 4 september 2006 21:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen. Dat zou betekenen dat ze maar een uur sms-inkomsten krijgen...
quote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef toxikon het volgende:
wat een nickelodeon gehalte die bridget. talpa zuigt
Marcia heeft een dikke reet!quote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Marcia loopt als een penguin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |