quote:Op maandag 4 september 2006 20:28 schreef n1ek het volgende:
ik zag anton!
ik denk hummie..mag zij ook us wat zuigenquote:Op maandag 4 september 2006 20:29 schreef ThaSandman het volgende:
Ze hebben nog tijd zat. Ik denk dat John himself staat te stofzuigen.
Kunnen ze die er niet in laten ? Hij lijkt me wel komischquote:
via kanalenkiezer.nl kun je ook gewoon talpa kijken, onder kopje entertainment..quote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
ik denk hummie..mag zij ook us wat zuigen![]()
* Stamp_Kip vind talpa zender niet![]()
Hij staat nu al leuker op de foto als Janinequote:
http://www.kanalenkiezer.nl/ Eerst entertainment en dan Talpa klikken. Dan kun je op de pc kijken met een klein beetje vertraging.quote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
Die zit toch op 10?quote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
dikke smakkiequote:Op maandag 4 september 2006 20:31 schreef HiDiHo het volgende:
Of Talpa Live op internet
http://streamers.at.brussels.crossmediaventures.com/talpastream1
Dat zei de producente tegen de werklui...quote:Op maandag 4 september 2006 20:34 schreef Nostalgist het volgende:
Deur dicht ?
ja iddquote:
LANGquote:Op maandag 4 september 2006 20:37 schreef Marrije het volgende:
Hahaha, een stoel aan een touw in de tuin, ben benieuwd hoelang iemand daarop moet zitten.
http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op maandag 4 september 2006 20:39 schreef remboy het volgende:
kut de streams liggen hier de uit kan dus niet mee luisteren wat ze denken wat ze tewachten staat.
http://bb.roy.servehttp.comquote:Op maandag 4 september 2006 20:39 schreef remboy het volgende:
kut de streams liggen hier de uit kan dus niet mee luisteren wat ze denken wat ze tewachten staat.
http://www.kanalenkiezer.nl/quote:Op maandag 4 september 2006 20:39 schreef remboy het volgende:
Geen idee, bij mij zijn ze ook alle vier zwart...quote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef remboy het volgende:
txn maar waarom doet ie het niet in die bbstream progamma ?
Echt geweldig die jongen..quote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef Stamp_Kip het volgende:
Not my cup of tea
haha die rik prachtig![]()
Omdat die de verkeerde streams gebruikt !!quote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij zijn ze ook alle vier zwart...
je moet de streams instellen op Versatel in BBstream via configuratie>streamadressenquote:Op maandag 4 september 2006 20:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat die de verkeerde streams gebruikt !!
Vergis je niet in het IQ in het huisquote:Op maandag 4 september 2006 20:46 schreef ThaSandman het volgende:
En dan zien ze straks de sneeuw en weten meteen dat BB een geintje met ze uithaalt. Dan is het hele geintje toch geen geintje meer maar gewoon een flop om 5 minuten beeld te vullen.
Ik snap ook al dat gedoe niet hoor...quote:Op maandag 4 september 2006 20:46 schreef ThaSandman het volgende:
En dan zien ze straks de sneeuw en weten meteen dat BB een geintje met ze uithaalt. Dan is het hele geintje toch geen geintje meer maar gewoon een flop om 5 minuten beeld te vullen.
Ze bedoelen de tuindeuren buiten.. die waar vorig jaar iemand door naar buiten ging die eruit moest (die deuren met het oogquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef MissHobje het volgende:
Muahhahaha tjek this::
van de site :
Maar niets is natuurlijk minder waar. De Bewoners zijn uiteraard blij met de mooie Tuin en de buitenlucht, maar ze zitten nog steeds opgesloten. Wie door de bosdeuren naar buiten stapt, gaat definitief het Huis uit!
euh ?? is dat het rotgeintje dan ?
terug te vinden hier: http://www.talpa.tv/web/s(...)383/typeofpage=47019
Stond hier al eerderquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef MissHobje het volgende:
Maar niets is natuurlijk minder waar. De Bewoners zijn uiteraard blij met de mooie Tuin en de buitenlucht, maar ze zitten nog steeds opgesloten.[b] Wie door de bosdeuren naar buiten stapt, gaat definitief het Huis uit!
Kijk, zo hoort het !!quote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef MissHobje het volgende:
van de site :
Maar niets is natuurlijk minder waar. De Bewoners zijn uiteraard blij met de mooie Tuin en de buitenlucht, maar ze zitten nog steeds opgesloten. Wie door de bosdeuren naar buiten stapt, gaat definitief het Huis uit!
Dus de eerste die een stap in de buitenlucht zet mag er blijven?quote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef MissHobje het volgende:
van de site :
Met dank aan kanus die heeft me vorige x al tip gegeven dat deze stream beter werkt : http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=231&x=.asx 231 veranderen in 2,3,4 dan werkt alles weer.quote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Geen idee, bij mij zijn ze ook alle vier zwart...
quote:Op maandag 4 september 2006 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef MissHobje het volgende:
van de site :
zou het >? want die deuren binnen.. zijn ook met een bos bekleed..quote:Op maandag 4 september 2006 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze bedoelen de tuindeuren buiten.. die waar vorig jaar iemand door naar buiten ging die eruit moest (die deuren met het oog)
Tjaquote:Op maandag 4 september 2006 20:49 schreef eborn het volgende:
[..]Lijkt wel op vorig jaar, al dat achter elkaar gepost van ons
![]()
De tuindeuren buiten hebben ook een bosquote:Op maandag 4 september 2006 20:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zou het >? want die deuren binnen.. zijn ook met een bos bekleed..
we zullen zo zien.. en kan best dat ze dat bedoelen.. maar staat er zo wazig.
En andersom net zo!quote:Op maandag 4 september 2006 20:51 schreef Marrije het volgende:
Micheline nomineert Hilde!
Oef gelukkig dan maarquote:Op maandag 4 september 2006 20:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
De tuindeuren buiten hebben ook een bos
Er is vanmiddag ook over gepraat, ik denk ook gewoon buiten
Als je naar een musical bent geweest heb je vast een leuke avond gehad.quote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap ook al dat gedoe niet hoor...
Die mensen hebben er zoveel werk aan en voor hoelang?
Erg flauw dat dat niet mag.quote:Op maandag 4 september 2006 20:57 schreef miraculeus het volgende:
Ze nomineren 'allemaal' Michelline, omdat ze Semih natuurlijk niet mogen nomineren
waarom mag dat niet?quote:Op maandag 4 september 2006 20:57 schreef miraculeus het volgende:
Ze nomineren 'allemaal' Michelline, omdat ze Semih natuurlijk niet mogen nomineren
BB weer he.quote:
Wat zei hij?quote:Op maandag 4 september 2006 21:04 schreef JufJoop het volgende:
Haha... die broer van Semih.... GOED PUNT ^_^
Ook al zo'n mooie man!quote:Op maandag 4 september 2006 21:04 schreef JufJoop het volgende:
Haha... die broer van Semih.... GOED PUNT ^_^
Dat er geen zak gebeurtquote:Op maandag 4 september 2006 21:05 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Wat zei hij?
zat net aan de telefoon
Inderdaadquote:Op maandag 4 september 2006 21:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Hilde vliegt er toch uit (tenminste dat mag ik toch hopen!!)
Och.. Hilde vliegt er toch uitquote:Op maandag 4 september 2006 21:12 schreef Marrije het volgende:
Micheline staat het huilen nader dan het lachen.
dat hoorde ik ookquote:Op maandag 4 september 2006 21:14 schreef Tazmaniac het volgende:
zei ze nou VANAF volgende week maandag pas stemmen![]()
ja volgens mij zei ze na de reguliere uitzendingquote:
Zou een goeie tactiek zijnquote:Op maandag 4 september 2006 21:15 schreef ThaSandman het volgende:
Marlies en Tijn jokers verkopen aan Semih en Micheline en dan Jeroen en E10 op de bank zetten.
en dan hebben we tot 21.00 uur de tijd ofzo ??quote:Op maandag 4 september 2006 21:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja volgens mij zei ze na de reguliere uitzending
Dus vanaf maandag 19.30 kun je pas stemmen denk ik
snap ik niet zo goed.. 'we' hebben dus maar 2uurtjes om te stemmen?? Dan lopen ze veel inkomsten mis lijkt me?!quote:Op maandag 4 september 2006 21:17 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja volgens mij zei ze na de reguliere uitzending
Dus vanaf maandag 19.30 kun je pas stemmen denk ik
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 4 september 2006 21:15 schreef ThaSandman het volgende:
Marlies en Tijn jokers verkopen aan Semih en Micheline en dan Jeroen en E10 op de bank zetten.
Wat zei ze?quote:Op maandag 4 september 2006 21:21 schreef Kinga het volgende:
Milica, schijnheilige kut!!!!
e10 is geen bedreiging.. niet dat Hilde dat wel is maar goed..quote:Op maandag 4 september 2006 21:23 schreef bitwizard het volgende:
dus E10 is racist en wordt niet genomineerd of veroordeeld om z'n denkbeelden in het huis? jongens wakker worden!
quote:Op maandag 4 september 2006 21:21 schreef Kinga het volgende:
Milica, schijnheilige kut!!!!
quote:Op maandag 4 september 2006 21:27 schreef JufJoop het volgende:
LOSERS.... mogen ze naar buiten, gaan ze binnen juichen...
het gaat erom dat mensen het tolereren en dus niets uit het verleden hebben geleerd... dat is toch triestquote:Op maandag 4 september 2006 21:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
e10 is geen bedreiging.. niet dat Hilde dat wel is maar goed..
Leuk als je geen klok hebtquote:Op maandag 4 september 2006 21:29 schreef Marrije het volgende:
Van 8 tot 9 en van 15 tot 16 is de tuin open.
kan ik me niet voorstellen. Dat zou betekenen dat ze maar een uur sms-inkomsten krijgen...quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
volgende week een exit, maar ook volgende week pas stemmen dus
Micheline is de enige die ik goed zie zoeken.quote:Op maandag 4 september 2006 21:31 schreef Kinga het volgende:
jezus christus wan idioten....ze zoeken niet eens fatsoenlijk....weet bijna zeker dat die schat een feestje is...
Ben idd benieuwd wanneer dat harde nou eens gaat komenquote:Op maandag 4 september 2006 21:32 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hard jonge! Boah.
Dan had Hilde net zo goed vanavond nog kunnen vertrekkenquote:Op maandag 4 september 2006 21:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen. Dat zou betekenen dat ze maar een uur sms-inkomsten krijgen...
Nieuw topic ?quote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/BB040953.jpg]afbeelding][/URL]
Volgende week maandag na de daily gaan de lijnen open.quote:Op maandag 4 september 2006 21:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen. Dat zou betekenen dat ze maar een uur sms-inkomsten krijgen...
quote:Op maandag 4 september 2006 21:33 schreef toxikon het volgende:
wat een nickelodeon gehalte die bridget. talpa zuigt
Marcia heeft een dikke reet!quote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef LudoSanders het volgende:
Marcia loopt als een penguin.
Idd Rik is buiten toch?quote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef LeonII het volgende:
WTF doet die egbert op zijn knieen in het huis?
Waar Monique net liep volgens mij... Ze liep er rakelings langquote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
waar hebben ze ergens dat ding gelegd nou?
onder een hoopie sneeuwquote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
onder de sneeuwquote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef rubstar het volgende:
waar lag die fles ookal weer?
Fuck hard, dat betekent saai.quote:Op maandag 4 september 2006 21:34 schreef arneaux het volgende:
Nou echt, wat een harde BB dit jaar. Ze krijgen nu dus wel een tuin en zodirect volgens mij een feestje.
quote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef ThaSandman het volgende:
Ik denk dat die tuin straks helemaal is afgebroken.
De afgelopen jaren bleken dat er door de week nauwelijks werd gestemd, vandaar dat ze nu pas op de avond zelf de lijnen openen denk ik.quote:Op maandag 4 september 2006 21:35 schreef dl3b het volgende:
[..]
Volgende week maandag na de daily gaan de lijnen open.
Die smelt als een tiet.quote:
die heeft reumaquote:Op maandag 4 september 2006 21:37 schreef the_hunter het volgende:
En Hilde doet weer geen fuck..
Zie pics, pagina terugquote:Op maandag 4 september 2006 21:36 schreef Kinga het volgende:
Aldoor z'n arm vasthouden, bah. Vraag dan een dokter als het zó erg is.quote:Op maandag 4 september 2006 21:38 schreef toxikon het volgende:
tjonge wat is die kampsjaak zielig, ik zou BIJNA stoppen met bashen. pindapik doe es normaal? anders amputeren we dat armpje van je
http://bb.roy.servehttp.com !quote:
stream 2 en 4 zit iequote:Op maandag 4 september 2006 21:41 schreef D.Rose het volgende:
kan de regie niet ff de plek in beeld nemen?
ja maar alleen omdat ze (kampers) niet op semir konden stemmen.quote:Op maandag 4 september 2006 20:43 schreef Marrije het volgende:
Zo te horen hebben ze allemaal op een vrouw gestemd.
Verbaasd me niks. Hilde moet echt oprotten!quote:Op maandag 4 september 2006 21:40 schreef Marrije het volgende:
Hilde is alweer binnen.
Kunnen wij de hele week naar zieke bewoners kijken.quote:Op maandag 4 september 2006 21:41 schreef Bubbz het volgende:
Ze moeten die sneeuwmachine weer aanzetten! En de bewonders moeten verplicht buiten blijven tot ze de fles gevonden hebben!!
BB is keihard dit jaarquote:Op maandag 4 september 2006 21:42 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Kunnen wij de hele week naar zieke bewoners kijken.
Daar begrijp ik dus geen ruk van... Bridget noemde nog een exit volgende week...quote:Op maandag 4 september 2006 21:43 schreef Canisfire het volgende:
Tijn blijft nog minimaal twee weken![]()
Helaas Marcel ook![]()
Echt ? Niets van gehoord.quote:Op maandag 4 september 2006 21:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dus geen ruk van... Bridget noemde nog een exit volgende week...
Ik ook niet en inmiddels ook al geen beeld meer...quote:
Yep, tijdens de eindtune. Nou ja, ze zal zich wel vergissen, of ze is niet op de hoogte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |