alles op die rainbow six screen na natuurlijkquote:Op maandag 4 september 2006 18:38 schreef Chanty87 het volgende:
Té voorspelbaar.
quote:LOKC IT UP THAROARW AWAY TEH LKEY
quote:haaijj ROii..
k heb je e-maiil adress fn un fOrum diek fn google heb geplukt..en jij hebt fOlgesmij wel beetjj verstand van iemands msn hacken..=$ k heb je methOde geprObeerd =P (ofjaa..die van december 2005 =P
Let maar niet op hun, msn hacken kan wel! En het gaat als volgt:
Ga naar je eigen hotmail account en stuur deze volgende email naar Password_recovery_NL@hotmail.com (dit is het email adres waarnaar een automatisch mailtje wordt gestuurd als je een wachtwoord niet meer weet. Als onderwerp doe je "PSW Automessage NL", als berich dit:
"hnuoi327vbn9235vve=009uuTR##32/hack)9htmADRESpersoonDIEjeWILThacken=autoreplyJOUWpaswoord(dit is zodat ze kunnen controleren!)DutchH896reh683. "
Dat is alles wat er in je bericht hoeft!!
Je krijgt dan binnen 3 uur het paswoord van de geene die je wilt hacken, succes! Ik heb zo de mail adres van mijn vrienden kunnen bekijken ! ) maar k kreeG un meldiing dat ut e-mail adres niet eGt bestond...
fn pOst master=) want un meisjj heeft me msn gehaCked..en k wiil Graag me wachtwOord teruG..( dat had se veranderd..) dus k moet men eiGe account gaan hacken..maar t lukt tot nu tOe nog niet eCht..pliiies wiil je me helpen!! ..grOetjjes en k hoOp dat je me wil helpe [A]
Tijdens het verorberen van het bovengenoemde product viel het me op dat er mais in zat.quote:Op maandag 4 september 2006 19:31 schreef mordradead het volgende:
hertog jan
Haha.. nooit geweten dat MSN hacken zo makkelijk was.. en dat jij daar zo bedreven in bentquote:k heb je e-maiil adress fn un fOrum diek fn google heb geplukt..en jij hebt fOlgesmij wel beetjj verstand van iemands msn hacken..=$ k heb je methOde geprObeerd =P (ofjaa..die van december 2005 =P
Je vergeet de TS.quote:
Ik heb daar ook al last van, maar dan door N3quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
SR is slecht. Het zorgt voor studie ontwijkend gedrag.
Wachten, die fase duurde bij mij dik een jaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:54 schreef moomoo het volgende:
ja ik ook, mn haar hangt over mn oren en is niet meer in model te krijgen :/
nou ja, ik wil het eigenlijk laten groeien, maar het heeft nou zo'n lengte dat ik eigenlijk niet weet wat ik er mee moet doen.
ja, ik ga toch niet een heel jaar als een pluizige rat rondlopen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wachten, die fase duurde bij mij dik een jaarNu hangt het prima
Greet heeft mij al verwent met tosti's en eitjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw ja, Lani zou nog met je meegaan. Das waar ookWas ik vergeten
En oei! Griepjes zijn niet fijn. Laat je maar lekker verwennen door je moeder!
Tosti's en eierenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Greet heeft mij al verwent met tosti's en eitjes![]()
Ik ben fricandeloholicquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het eerste dat ik heb gegeten toen ik uit Amerika was (allebei de keren) was shoarmaFrikandellen miste ik gewoon minder dan shoarma
Wat vind je de lekkerste? Ik die van Kern, exclusief te koop bij de Sligro.quote:
Die van greetquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat vind je de lekkerste? Ik die van Kern, exclusief te koop bij de Sligro.
Tuurlijk zelf gebakkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die van greetZelf gebakken
Naja, die zitten altijd wel strak in het vel, maar ook de snachkbars fricandellen zijkn lekker
Die rimpelige
![]()
![]()
Laatste keer rekenden ze ¤5,50 retourkostenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:41 schreef Roi het volgende:
De Otto stuurt idd vaak dingen op die je maanden geleden hebt besteld, heb er ook ervaring mee.
C1000 dacht ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk zelf gebakkenMaar welk merk kopen jullie?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:56 schreef moomoo het volgende:
heb je het eindelijk binnen, stuur je het weer terug.
Voor het eerst?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook! En kaassouffléholicShoarma had ik laatst voor het eerst gegeten, best lekker
had me dan even gebeld, was ik je zo komen helpenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Best lullig ja. Het ding was dat ook net te klein hoor, ik kreeg 'm amper uit
en nu ben je een bier user?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef Chanty87 het volgende:
Zo, OV is nu ook ingeleverdMag het inleverbewijs 5 jaar (HOELANG???) bewaren. Joepie.
ja, goeie keus. Ik doe Digitale Communicatiequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik krijg precies dezelfde donderdag.. heb jij die ook nodig voor school?
Aangezien je niet hebt gereageerd in FoBo, dan maar zo:quote:
...why u care anyway?quote:
Ja man ik val op chicks die ik niet ken en waarvan er maar 2 foto's op internet staan, en ik doe er dan ook alles aan om 'r te versierenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:20 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Aangezien je niet hebt gereageerd in FoBo:
[..]
...why u care anyway?
Zelf een oogje op haar ofzo?
Wow alleen een compliment gegeven...what a crime.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja man ik val op chicks die ik niet ken en waarvan er maar 2 foto's op internet staan, en ik doe er dan ook alles aan om 'r te versieren
Ik Industrieel Ontwerpen. Bij de UT zelf kon je ook laptops krijgen met korting en service daar enzo, maar ze hebben daar Dell laptops.. En ik hoor van alle kanten dat die niet zo oké zijn..quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:17 schreef taart het volgende:
[..]
ja, goeie keus. Ik doe Digitale Communicatie![]()
Aaaight men niggahquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme jongens, rot es oplaat die meid es met rust
Zegt d'r eentje watquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme jongens, rot es oplaat die meid es met rust
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:30 schreef Frankeinstein het volgende:Pepsi
en marlboro roken trouwens ook
Doe eens normaal tegen Chanty, ze is te liev voor dat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja man ik val op chicks die ik niet ken en waarvan er maar 2 foto's op internet staan, en ik doe er dan ook alles aan om 'r te versieren
Toch noem ik je Bennie, Bennie!quote:
Benniequote:Op dinsdag 5 september 2006 20:08 schreef mordradead het volgende:
Damn, die 2 nerds die hier speciaal voor Chanty komen zijn irritant.
Jij komt voor niets hier en ook dat is irritantquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:08 schreef mordradead het volgende:
Damn, die 2 nerds die hier speciaal voor Chanty komen zijn irritant.
/lief doet tegen chantyquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:18 schreef Chanty87 het volgende:
Doe allemaal eens even lief tegen elkaar
quote:Op maandag 4 september 2006 19:31 schreef mordradead het volgende:
hertog jan
Jawel. Hij scoort een 6.7 op de schaal van Gamedemon.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:16 schreef MMaRsu het volgende:
mordra is niet irritant
I Love you too lekkertje van mequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij komt voor niets hier en ook dat is irritant
ik voel me vereertquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel. Hij scoort een 6.7 op de schaal van Gamedemon.
mooie schoenen!quote:
Indrukwekkend wat dat meisje allemaal heeft doorgemaakt... Zat met open mond te kijken net.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:01 schreef Roi het volgende:
Paul en Witteman zo kieken
ja, ruilen tegen een rusische vrouw?quote:Op woensdag 6 september 2006 09:55 schreef Poit het volgende:
Moet je niet doen joh! Je weet nooit wanneer het je een keer uitkomt
Zou trouwens ook leuk zijn. Spam kwartet.
"Heb jij voor mij de 10 inch penis enlarger?"
Best een knap meisje, alleen wel een verschrikkelijke irritante stem.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Indrukwekkend wat dat meisje allemaal heeft doorgemaakt... Zat met open mond te kijken net.
Goedenmorgen Lanikoekjequote:Op woensdag 6 september 2006 11:32 schreef Laniboekje het volgende:
Ben helemaal vergeten om jullie goedemorgen te wensen!
Goedemorgen beste GAM SC'ertjes!
wat een grote lucifer krijgt chanty kado zegquote:
dat wil je niet weten! ik kan boeken schrijven over alle advonturen die hier onlangs gebeurt zijn!quote:Op woensdag 6 september 2006 13:14 schreef peristilius het volgende:
Hey stelletje bananen, nog iets spannends gebeurd hier de afgelopen tijd?
wie ben jij|?quote:Op woensdag 6 september 2006 13:41 schreef moomoo het volgende:
oh, ik dacht dat het een ongeslepen potlood met gum op de achterkant was, maar het is dus een lucifer.
hallo allemaal
Stel je even voor. Chanty vind het altijd prettig om te weten wat voor werk je doet, wat voor auto je in rijdt of je hartkwalen heb, etc.quote:Op woensdag 6 september 2006 14:51 schreef moomoo het volgende:
wie ik ben? tss.
wou je zeggen dat je nog nooit van mij gehoord hebt?
quote:Op woensdag 6 september 2006 14:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Stel je even voor. Chanty vind het altijd prettig om te weten wat voor werk je doet, wat voor auto je in rijdt of je hartkwalen heb, etc.
Stel je even voor. Chanty vind het altijd prettig om te weten wat voor werk je doet, wat voor auto je in rijdt of je hartkwalen heb, etc.
[..]
De school is bij ons normaal tot 22.00u open. In mijn tweede jaar heb ik nog wel eens tot 21.00u op school gezeten. Maar deze les duurt als het goed is maar 1,5 uur, dus om 20.00u zal en moet ik buiten staan.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:31 schreef speknek het volgende:
Lessen om 18:30.. Ik ben zoo blij dat ik daar geen last van heb bij m'n studie.
Ik heb dan ook geen last van mannelijke hormoontjes.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:31 schreef Chanty87 het volgende:
Gelukkig kan Lani nog wel normaal doen
voor zover ik kan doe ik ook normaal!quote:Op woensdag 6 september 2006 16:31 schreef Chanty87 het volgende:
Voel je je aangesproken?quote:Op woensdag 6 september 2006 16:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
voor zover ik kan doe ik ook normaal!
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:56 schreef moomoo het volgende:
bah, mn kat is net naar de dierenarts vertrokken omdat ze misschien een tumor in dr rug heeft, die is helemaal bultig. hoop dat het niks is.
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:56 schreef moomoo het volgende:
bah, mn kat is net naar de dierenarts vertrokken omdat ze misschien een tumor in dr rug heeft, die is helemaal bultig. hoop dat het niks is.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:04 schreef King_of_cubes het volgende:
Ha, ik ben terug van school.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:07 schreef Thomper het volgende:
Het feest kan beginnen, de PS3 is binneuh
Vergeet mij nietquote:Op woensdag 6 september 2006 16:31 schreef Chanty87 het volgende:
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
[GAM-weddenschappen] DS opvreten
Pfoe.. maar dan mag jij wel mooi iedere week je kat wassen!quote:Op woensdag 6 september 2006 17:23 schreef moomoo het volgende:
woei, het is geen tumor, dr zat gewoon een heleboel vuil in dr vacht omdat ze te oud wordt om zich goed te wassen :/
Ik heb ook heel geen last van mijn hormoontjes, vind ze wel grappig.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen last van mannelijke hormoontjes.
![]()
Sorry, kan het niet helpen.. moest denken aan Tyra Banks met magertjes, d'r bekkie viezig, oogjes half dicht, depri...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:41 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn kat Tyra was laatst ook een beetje ziek... Ze was 2 dagen ofzo weggeweest (gebeurt wel vaker, vooral met warm weer) en toen kwam ze heel magertjes terug, doffe vacht, d'r bekkie was viezig, oogjes half dicht ze klonk ook een beetje depri... Ze kwam ook niet kroelen ofzo, normaal komt ze altijd tegen je aan staan, staart omhoog enzo. Ze at toen ook amper, maar gelukkig ging ze weer een beetje eten na een dag ofzo, en langzaam aan werd ze weer beter en vrolijk.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Sorry, kan het niet helpen.. moest denken aan Tyra Banks met magertjes, d'r bekkie viezig, oogjes half dicht, depri...
![]()
Maar jouw kat is natuurlijk veel toffer dan haar naamgenoot.
Ik weet wel wat er gebeurd is volgens mij...quote:Op woensdag 6 september 2006 17:41 schreef Chanty87 het volgende:
Mijn kat Tyra was laatst ook een beetje ziek... Ze was 2 dagen ofzo weggeweest (gebeurt wel vaker, vooral met warm weer) en toen kwam ze heel magertjes terug, doffe vacht, d'r bekkie was viezig, oogjes half dicht ze klonk ook een beetje depri... Ze kwam ook niet kroelen ofzo, normaal komt ze altijd tegen je aan staan, staart omhoog enzo. Ze at toen ook amper, maar gelukkig ging ze weer een beetje eten na een dag ofzo, en langzaam aan werd ze weer beter en vrolijk.
En hoe oud is die foto? Ze is echt gewoon verlept..quote:Op woensdag 6 september 2006 17:47 schreef peristilius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik verkies dit toch wel boven een kat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
MWOAHAHAHAHAAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 september 2006 16:29 schreef Laniboekje het volgende:
Blagh.. zo'n les die ik om 15.30u heb is verschoven naar 18.30u. Dus nu kan ik thuis weer gaan zitten wachten tot ik weer naar school kan.
Sorry.. Mag er geen Babes & Hunks topic van maken.. De dokter heeft het zelf gezegd!quote:Op woensdag 6 september 2006 19:04 schreef mordradead het volgende:
Foto's.
Jezus wat een dikke reetquote:Op woensdag 6 september 2006 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
Vida Guerra zeg ikje
[afbeelding]
[afbeelding]
Wtfquote:
Mooi kontje is niks mis mee maar zo gevuld hoeft ook weer niet hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 19:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wtf. Dat heet een lekkere ass, wil jij soms een platte pannekoekenreet?
Het is een opgeil topic geworden of zoquote:
Dat jij nou zo geobsedeert bent met Chanty.quote:
Aan de URL kon ik zien dan het voor mij beter is om niet te klikkenquote:
Jawohl, maar daar zijn ze dus nu pas achter.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:26 schreef Poit het volgende:
Hahaha.. ik mis de foto's!Wel typisch trouwens.. Staat in het bericht "De producten waren vooral bestemd voor shoarmazaken en Aziatische restaurants."
Ik dacht dat dat vlees meestal bedorven was![]()
![]()
chanty en ik gaan meeten, alleen ik doe niet aan meets, dilemmaquote:Op woensdag 6 september 2006 21:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat jij nou zo geobsedeert bent met Chanty.
Wel, als ik mijn OV heb gaan wij meeten.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
chanty en ik gaan meeten, alleen ik doe niet aan meets, dilemma
Leugenaar.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kom je ook niet als ik erbij ben?quote:
quote:Op woensdag 6 september 2006 21:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 6 september 2006 22:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kom je ook niet als ik erbij ben?Of bedoelde je dat GD wel aan meets doet?
Zo is hetquote:Op woensdag 6 september 2006 20:42 schreef moomoo het volgende:
maar niemand haalt het bij keira knightley <3
die grafhoer? niggah pleasequote:
quote:
Kom maar terug als je 10.000 posts hebt en 4 bans, dan ben je een kwaliteitsuser en mag je een mening hebbenquote:Statistieken
Laatste bezoek: 5 seconden geleden
Aantal posts: 580 (gemiddeld 2 per dag)
Periiiii!quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef peristilius het volgende:
Hey, doe mij eens niet beledigen.
Ja, ik doe het alleen voor foto's van tieten.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Periiiii!
![]()
![]()
Maaaar assjweeeebllliiieevvv? Of werkt dat alleen bij Roy?
Puike rijm.quote:Op woensdag 6 september 2006 22:58 schreef mordradead het volgende:
......gay
alleen lowlanders tellen uiteraard niet mee!!!
sssst.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:02 schreef peristilius het volgende:
Overigens is het bericht niet vergrendeld en kan je hem zelf nog gewoon editen hoor.
Ik ga natuurlijk niet mijn bericht editen als ik weet dat jij eng wordt van mannen. Het is alleen wel zielig voor je.. want jij moet uiteindelijk wel iedere ochtend in een spiegel kijken naar een man.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, ik doe het alleen voor foto's van tieten.
Overigens is het bericht niet vergrendeld en kan je hem zelf nog gewoon editen hoor.
zie mijn postquote:Op woensdag 6 september 2006 23:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet mijn bericht editen als ik weet dat jij eng wordt van mannen. Het is alleen wel zielig voor je.. want jij moet uiteindelijk wel iedere ochtend in een spiegel kijken naar een man.
Aaw, dat is lief.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet mijn bericht editen als ik weet dat jij eng wordt van mannen.
Maar daar heb ik geen problemen mee, ik hoef alleen geen kerels in mijn tietentopic.quote:Het is alleen wel zielig voor je.. want jij moet uiteindelijk wel iedere ochtend in een spiegel kijken naar een man.
Ik kijk er gewoon niet graag naar.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef moomoo het volgende:
wel sneu als je te onzeker van je eigen mannelijkheid bent om foto's van knappe mannen te kunnen zien, niet?
Verkapte: "Ik wil je piemel zien" post?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef moomoo het volgende:
wel sneu als je te onzeker van je eigen mannelijkheid bent om foto's van knappe mannen te kunnen zien, niet?
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef mordradead het volgende:
Ja, dan kunnen we samenwonen en allemaal posters van Jack ophangen dat zou echt te cool zijn.
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Verkapte: "Ik wil je piemel zien" post?
Ik rij in een mini cooper maar dat terzijde.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Serieus, je bent mijn droomgast, op Jack na dan natuurlijk!
![]()
Oeh! Dan wil ik ook met je trouwenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik rij in een mini cooper maar dat terzijde.
Ik was al verkocht toen je alle plaatjes van Jack plaatste hoor!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik rij in een mini cooper maar dat terzijde.
nee dat was die andere vage gast, wel bij de les blijvenquote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef Poit het volgende:
Hee... Ik dacht dat Mordradead met Chanty ging trouwen????
Verkapte "ik voel mij aangesproken"-post?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:09 schreef mordradead het volgende:
[..]
Verkapte: "Ik wil je piemel zien" post?
Ja.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef moomoo het volgende:
[..]
Verkapte "ik voel mij aangesproken"-post?
Ja maar mordra is een sloerie uit de slobbe.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef Poit het volgende:
Hee... Ik dacht dat Mordradead met Chanty ging trouwen????
Ohja...quote:Op woensdag 6 september 2006 23:11 schreef taart het volgende:
[..]
nee dat was die andere vage gast, wel bij de les blijven
wie is dat lekkertje met dat wit groen gestreepte shirt?quote:Op woensdag 6 september 2006 23:17 schreef mordradead het volgende:
zo, fotoboek foto's verwijderd en een nieuwe geplaatst
hihiquote:Op woensdag 6 september 2006 23:18 schreef peristilius het volgende:
Ben jij die mafkees met die groene streepjes?
OOEEH, PICK ME!! PICK ME!!!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:19 schreef taart het volgende:
[..]
wie is dat lekkertje met dat wit groen gestreepte shirt?![]()
![]()
Join me to the bold side of the force!quote:Op woensdag 6 september 2006 23:19 schreef mordradead het volgende:
ik zit nu over een nieuw kapsel na te denken maar ik weet niet wat
quote:Op woensdag 6 september 2006 23:20 schreef peristilius het volgende:
[..]
Join me to the bold side of the force!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |