Precies, teveel geld, ik zou 600 rood staan bij de off chance dat ik zou verliezen. Dat riskeer ik liever niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:33 schreef Heintje het volgende:
Ik geloof eigenlijk ook niet dat de PS3 dit jaar nog hier in de winkel ligt. Maar om daar nou 600 euro op in te zetten is toch net iets te veel.
Ja hoor!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Heintje het volgende:
PlayStation 3 voor de kerst in de Verenigde Staten
Durf je die weddenschap nag steeds aan P-Style?
Op IRCquote:[22:23] <RDJ134> http://www.worthplaying.com/press/208/npc_live02.jpg
[22:23] <RDJ134> kan nooit ingame wezen
[22:23] <RDJ134> dan eet ik me controller op
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:38 schreef Egamer het volgende:
Ik kap met gamen als het geen 1 april grap is
quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:49 schreef King_of_cubes het volgende:
Laat het een Metal gear titel zijn!! Ik vlieg persoonlijk naar japan om hideo's voeten te kussen als het zo is!!
Ik had een typfout, ipv 'gamen' moest het 'gapen' zijn, daarmee ben ik gestopt.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
Uit [Nintendo Wii deel 69] Definitieve naam Revolution = Wii:
[..]
Nintendo Wii definitiefquote:Op donderdag 27 april 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
Uit [Nintendo Wii deel 69] Definitieve naam Revolution = Wii:
[..]
Ik houd je eraan!quote:<Tomasso> ik ga je Sadness, mocht hij ooit uitkomen, cadeau geven
<Tomasso> en je mag hem alleen spelen als het donker is
<Tomasso> als je alleen op je kamer zit
<Tomasso> geen licht aan
<Tomasso> ramen geblindeerd
quote:[18:31] <Kabouter> Heb je je 600 euro al opzij gelegd?
[18:31] <Tomasso> voor een ps3?
[18:32] <Tomasso> ik eet nog liever een behaarde chimpansee op
Het gaat spannend worden. (Kick)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef Thomper het volgende:
Eventjes, een kickje aan pstyle die me niet zegt te geloven dat ik er daadwerkelijk om wed
PS3 productie start niet voor mei, G71 binnenkort uit
[..]
Wel dus
Weet je nog, P-Style? Dat ik dat wel durfde? En dan vandaag die aankondiging dat het 2007 is voor Europa? Plaats je tweede pre-order maar vast, want ik heb zin in mijn PS3.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef P-Style het volgende:
Van Fok!games...
[..]
Maar Retuobak durfde niet.
Zonde, ook nog eens je consoles kwijt.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:23 schreef P-Style het volgende:
Als Sony "de boot mist" met de PS3 dan eet ik persoonlijk m'n Playstation, Playstation2 èn PSP op!
Bij verlies mag je natuurlijk niet ineens uit de weddenschap stappen hequote:Op woensdag 6 september 2006 16:07 schreef P-Style het volgende:
Gefeliciteerd Thomper!Je.. je hebt uiteindelijk toch nog gewonnen!
Maareh... vind je het ook goed als ìk een behaarde chimpansee opeet?
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:07 schreef P-Style het volgende:
Tsk, tsk, tsk. Toen na de E3 de datum op 2006 stond ben ik er ook nooit onderuit proberen te komen. Nee meneertje, fair and square.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:07 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... daar heb je een punt.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:35 schreef mordradead het volgende:
Een behaarde chimpansee kost waarschijnlijk veel meer geld dan een ps3.
slechte verliezer hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 16:49 schreef P-Style het volgende:
Ach... ik kan Thomper altijd nog een PS3 geven. In de weddenschap stond immers niet wannéér de verliezer de betreffende PS3 aan de winnaar zou moeten geven. Dus als in 2014 de PS4 (of een andere vervangende console) er is en ik m'n PS3 toch niet meer gebruik dan wil ik 'm best aan Thomper geven hoor.
Doe anders een compromis.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:49 schreef P-Style het volgende:
Ach... ik kan Thomper altijd nog een PS3 geven. In de weddenschap stond immers niet wannéér de verliezer de betreffende PS3 aan de winnaar zou moeten geven. Dus als in 2014 de PS4 (of een andere vervangende console) er is en ik m'n PS3 toch niet meer gebruik dan wil ik 'm best aan Thomper geven hoor.
quote:
Ja, ik en P-Style.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:44 schreef speknek het volgende:
Alsof iemand 600 euro op internet verwed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |