Bron: Nintendo Beneluxquote:Nintendo introduceert… Wii.
Als in het Engelse “we”.
Waar de werknaam “Revolution” onze richting aangaf, geeft Wii het antwoord.
Wii verbreekt de barrière tussen spelers van videogames en anderen.
Wii brengt mensen in direct contact met de games… en elkaar. Maar bovenal vraag je je waarschijnlijk af: wat betekent de naam?
Wii klinkt als het Engelse “we”, wat benadrukt dat deze console er is voor iedereen.
Wii kan gemakkelijk worden onthouden door mensen uit de hele wereld, ongeacht welke taal ze spreken. Geen misverstand. Gewoon Wii.
Wii heeft een uitgesproken spelling met “ii”, wat symbool staat voor de unieke controllers en het beeld van mensen die samen spelen.
En Wii, als naam en console, brengt de wereld van videogames iets revolutionairs, waarmee het zich onderscheidt van de massa.
Dus dat is Wii. Maar wat is Wii zonder jou?
Eigenlijk gaat het niet over jou of mij.
Het gaat om Wii en wij.
En samen kan Wii alles veranderen.
consoles en toebehoren kan je naar mij opsturenquote:Op donderdag 27 april 2006 18:38 schreef Egamer het volgende:
Ik kap met gamen als het geen 1 april grap is
Alles went.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef Xrenity het volgende:
Filmpje was wel tof
Jullie wennen er toch wel aan
Over 2 weken is iedereen omquote:Op donderdag 27 april 2006 19:24 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat niet meteen alle fanboys de naam komen verdedigen. Alleen opperhoofd Roy doet het.
Ah boehoehoequote:Op donderdag 27 april 2006 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
Wii Sagbi Ik Zweer Deze Naam Is KUT
Jazekers, en wie ben jij?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ah boehoehoe
Xbox 360 is een lekkere naam zeker
Ik was al omquote:
He's just taking the piss out of wiiquote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
pfff wat oneerbiedig voor de console die het gamen gaat veranderen....![]()
Ja, nu weet je wie de kleuters zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
pfff wat oneerbiedig voor de console die het gamen gaat veranderen....![]()
quote:Dus dat is Wii. Maar wat is Wii zonder jou?
Eigenlijk gaat het niet over jou of mij.
Het gaat om Wii en wij.
En samen kan Wii alles veranderen.
Beetje eenschquote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
I like it. Misschien als enige, maar ECHT, geweldig
Daar staat niks over de naam? Verder is de Revolution (sorry, kwam er gewoon uit, aan Wii wennen duurt nog een jaar ofzoquote:Op donderdag 27 april 2006 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denk hier eens aan mensen:
De xbox sucked!
Jup.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben ik de enige die m tof vind? Ja he
Nah bs.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:33 schreef Retuobak het volgende:Verder is de Revolution (sorry, kwam er gewoon uit, aan Wii wennen duurt nog een jaar ofzo)
Oooooohhhhquote:Op donderdag 27 april 2006 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denk hier eens aan mensen:
De xbox sucked!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |