alles op die rainbow six screen na natuurlijkquote:Op maandag 4 september 2006 18:38 schreef Chanty87 het volgende:
Té voorspelbaar.
quote:LOKC IT UP THAROARW AWAY TEH LKEY
quote:haaijj ROii..
k heb je e-maiil adress fn un fOrum diek fn google heb geplukt..en jij hebt fOlgesmij wel beetjj verstand van iemands msn hacken..=$ k heb je methOde geprObeerd =P (ofjaa..die van december 2005 =P
Let maar niet op hun, msn hacken kan wel! En het gaat als volgt:
Ga naar je eigen hotmail account en stuur deze volgende email naar Password_recovery_NL@hotmail.com (dit is het email adres waarnaar een automatisch mailtje wordt gestuurd als je een wachtwoord niet meer weet. Als onderwerp doe je "PSW Automessage NL", als berich dit:
"hnuoi327vbn9235vve=009uuTR##32/hack)9htmADRESpersoonDIEjeWILThacken=autoreplyJOUWpaswoord(dit is zodat ze kunnen controleren!)DutchH896reh683. "
Dat is alles wat er in je bericht hoeft!!
Je krijgt dan binnen 3 uur het paswoord van de geene die je wilt hacken, succes! Ik heb zo de mail adres van mijn vrienden kunnen bekijken ! ) maar k kreeG un meldiing dat ut e-mail adres niet eGt bestond...
fn pOst master=) want un meisjj heeft me msn gehaCked..en k wiil Graag me wachtwOord teruG..( dat had se veranderd..) dus k moet men eiGe account gaan hacken..maar t lukt tot nu tOe nog niet eCht..pliiies wiil je me helpen!! ..grOetjjes en k hoOp dat je me wil helpe [A]
Tijdens het verorberen van het bovengenoemde product viel het me op dat er mais in zat.quote:Op maandag 4 september 2006 19:31 schreef mordradead het volgende:
hertog jan
Haha.. nooit geweten dat MSN hacken zo makkelijk was.. en dat jij daar zo bedreven in bentquote:k heb je e-maiil adress fn un fOrum diek fn google heb geplukt..en jij hebt fOlgesmij wel beetjj verstand van iemands msn hacken..=$ k heb je methOde geprObeerd =P (ofjaa..die van december 2005 =P
Je vergeet de TS.quote:
Ik heb daar ook al last van, maar dan door N3quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
SR is slecht. Het zorgt voor studie ontwijkend gedrag.
Wachten, die fase duurde bij mij dik een jaarquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:54 schreef moomoo het volgende:
ja ik ook, mn haar hangt over mn oren en is niet meer in model te krijgen :/
nou ja, ik wil het eigenlijk laten groeien, maar het heeft nou zo'n lengte dat ik eigenlijk niet weet wat ik er mee moet doen.
ja, ik ga toch niet een heel jaar als een pluizige rat rondlopen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wachten, die fase duurde bij mij dik een jaarNu hangt het prima
Greet heeft mij al verwent met tosti's en eitjesquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw ja, Lani zou nog met je meegaan. Das waar ookWas ik vergeten
En oei! Griepjes zijn niet fijn. Laat je maar lekker verwennen door je moeder!
Tosti's en eierenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Greet heeft mij al verwent met tosti's en eitjes![]()
Ik ben fricandeloholicquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het eerste dat ik heb gegeten toen ik uit Amerika was (allebei de keren) was shoarmaFrikandellen miste ik gewoon minder dan shoarma
Wat vind je de lekkerste? Ik die van Kern, exclusief te koop bij de Sligro.quote:
Die van greetquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat vind je de lekkerste? Ik die van Kern, exclusief te koop bij de Sligro.
Tuurlijk zelf gebakkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die van greetZelf gebakken
Naja, die zitten altijd wel strak in het vel, maar ook de snachkbars fricandellen zijkn lekker
Die rimpelige
![]()
![]()
Laatste keer rekenden ze ¤5,50 retourkostenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:41 schreef Roi het volgende:
De Otto stuurt idd vaak dingen op die je maanden geleden hebt besteld, heb er ook ervaring mee.
C1000 dacht ikquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk zelf gebakkenMaar welk merk kopen jullie?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:56 schreef moomoo het volgende:
heb je het eindelijk binnen, stuur je het weer terug.
Voor het eerst?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ook! En kaassouffléholicShoarma had ik laatst voor het eerst gegeten, best lekker
had me dan even gebeld, was ik je zo komen helpenquote:Op dinsdag 5 september 2006 14:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Best lullig ja. Het ding was dat ook net te klein hoor, ik kreeg 'm amper uit
en nu ben je een bier user?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:33 schreef Chanty87 het volgende:
Zo, OV is nu ook ingeleverdMag het inleverbewijs 5 jaar (HOELANG???) bewaren. Joepie.
ja, goeie keus. Ik doe Digitale Communicatiequote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
ik krijg precies dezelfde donderdag.. heb jij die ook nodig voor school?
Aangezien je niet hebt gereageerd in FoBo, dan maar zo:quote:
...why u care anyway?quote:
Ja man ik val op chicks die ik niet ken en waarvan er maar 2 foto's op internet staan, en ik doe er dan ook alles aan om 'r te versierenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:20 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Aangezien je niet hebt gereageerd in FoBo:
[..]
...why u care anyway?
Zelf een oogje op haar ofzo?
Wow alleen een compliment gegeven...what a crime.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja man ik val op chicks die ik niet ken en waarvan er maar 2 foto's op internet staan, en ik doe er dan ook alles aan om 'r te versieren
Ik Industrieel Ontwerpen. Bij de UT zelf kon je ook laptops krijgen met korting en service daar enzo, maar ze hebben daar Dell laptops.. En ik hoor van alle kanten dat die niet zo oké zijn..quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:17 schreef taart het volgende:
[..]
ja, goeie keus. Ik doe Digitale Communicatie![]()
Aaaight men niggahquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme jongens, rot es oplaat die meid es met rust
Zegt d'r eentje watquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme jongens, rot es oplaat die meid es met rust
quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:30 schreef Frankeinstein het volgende:Pepsi
en marlboro roken trouwens ook
Doe eens normaal tegen Chanty, ze is te liev voor dat.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:21 schreef EricG het volgende:
[..]
Ja man ik val op chicks die ik niet ken en waarvan er maar 2 foto's op internet staan, en ik doe er dan ook alles aan om 'r te versieren
Toch noem ik je Bennie, Bennie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |