quote:Op maandag 4 september 2006 18:31 schreef Thieske het volgende:
KopieerMachine's zijn ook niet goedkoop!
Bovendien gaan die kutapparaten veel te snel stuk.quote:Op maandag 4 september 2006 18:31 schreef Thieske het volgende:
KopieerMachine's zijn ook niet goedkoop!
Helaas doe jij dat te weinig. De buit: een geile avatar. Opscheppen: geen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:47 schreef Reza-impreza het volgende:
Iedereen schept graag op over zijn/ haar vergaarde buit, dat is menselijk .
¤2500,- ...quote:Op maandag 4 september 2006 18:26 schreef KopieerMachine het volgende:
Yoo geile breezahs van muhh ;D ,
ik was dus vanmiddag even bij een kennis.. die had blijkbaar een nieuwe televisie(daarover later meer)
gezellig tog.. ff wat drinken, leuk !.
Niks aan de hand, wat zou er moeten zijn ik kom ff een CD ophalen.
Hij heeft me de cd, Netjes mee om gegaan. ik zeg ''Het nieuwe televisie ? mooi ding man zo'n LCD ding''
Ja hé !?!? vind je hem mooi.. weet je hoe duur die was ? hij was wel 2500 euro.
''Ja dat kost aardig wat zo'n ding ja...''
afin, ff verder gekletst maar op een gegevenmoment zat hij echt de hele tijd op te scheppen hoe duur dit of dat wel niet was.. echt irritant..
Kennen jullie ook zulke mensen ?? echt irritant![]()
Eerder dik afgezet dan pauper, een LCD tv van 82 cm van Philips HD ready zijn er al vanaf 1000 euri ofzo dus, ik weet niet wat hem is aangesmeerdquote:
Ja, maar ze hebben op hetzelfde formaat ook schermen van 3500 euro.. mag jij zeggen welke beter isquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:35 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Eerder dik afgezet dan pauper, een LCD tv van 82 cm van Philips HD ready zijn er al vanaf 1000 euri ofzo dus, ik weet niet wat hem is aangesmeerd![]()
Het is maar net wat je ervoor over hebt. ¤2500 voor een TV vind ik belachelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:42 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben op hetzelfde formaat ook schermen van 3500 euro.. mag jij zeggen welke beter is(en ja dat verschil zie je echt)
Voor kwaliteit betaal je, daar ben ik het mee eens. Maargoed, een Bang en Olufsen zal hij wel niet gekocht hebben want dan koop je meer naam als kwaliteit. De topversies van Philips enzo zijn duur en goed, maar het draait dan meer om de extra's dan het scherm (ambilight enzo)quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:42 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben op hetzelfde formaat ook schermen van 3500 euro.. mag jij zeggen welke beter is(en ja dat verschil zie je echt)
http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/05092006.jpgquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:11 schreef seto het volgende:
Ik post dit vanaf een pc ter waarde van ¤3500.
en toen had je nog net genoeg geld over om de oude buurman met parkingson een foto te laten nemen met een trust -2.9MP?quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:14 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/05092006.jpg
¤7500
Wat een klein pauperscherm, da's nog niet eens anderhalve meter breedquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:14 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/05092006.jpg
¤7500
De 'ECHTE'.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef asdqert het volgende:
2500¤? Ha!
de echte beginnen pas vanaf 11.000, sneue mensen altijd die patsen met alles van onder de 5000<
En dat terwijl je voor een zesde van de prijs een goede HD beamer hebtquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef asdqert het volgende:
2500¤? Ha!
de echte beginnen pas vanaf 11.000, sneue mensen altijd die patsen met alles van onder de 5000<
nokia n91 800 euroquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:49 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
en toen had je nog net genoeg geld over om de oude buurman met parkingson een foto te laten nemen met een trust -2.9MP?
bedankt voor het voorbeeld kijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
nokia n91 800 euro
en scherm is 55 inch, en smaak, tja verschilt maar dat moet iedereen voor zichzelf weten toch?
Dan heeft hij waarschijnlijk wel eerst onderzoek gedaan voor ie veel geld ging uitgevenquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef BunnyHunter het volgende:
okay, en dan ken ik er 1, die EN opschept hoe duur iets wel niet is, en als ik dan toch iets duurders heb.... IS DAT VAN HEM TOCH BETER WAAAAANT>>> (vroeger ging ik er nog een half uur op in maar dat had ik snel afgeleerd)
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:55 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dan heeft hij waarschijnlijk wel eerst onderzoek gedaan voor ie veel geld ging uitgeven
Veel mensen denken dat duur hetzelfde is als goed...
Jij koopt wel vaker dingen van dode mensen?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:15 schreef Nosh het volgende:
Ik heb gewoon een debiel grote en nog antiekere Philips, die ik ooit voor een tientje van een of ander dood familielid heb overgekocht. En zo hoort het.
Ja, toen ik hem overnam leefde hij/zij denk ik nog he. Of het is uberhaupt niet dood, dat kan ook. Dan laat mijn geheugen me gewoon in de steek, of gaf dat familielid alleen maar ranzige biscuitjes, ofzo. Maar een verfrommeld tien euro briefje in een crematie-urn stoppen zou inderdaad best gek zijn!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:38 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Jij koopt wel vaker dingen van dode mensen?
Ik ben er kortstondig eentje geweest.quote:Op maandag 4 september 2006 18:26 schreef KopieerMachine het volgende:
Yoo geile breezahs van muhh ;D ,
ik was dus vanmiddag even bij een kennis.. die had blijkbaar een nieuwe televisie(daarover later meer)
gezellig tog.. ff wat drinken, leuk !.
Niks aan de hand, wat zou er moeten zijn ik kom ff een CD ophalen.
Hij heeft me de cd, Netjes mee om gegaan. ik zeg ''Het nieuwe televisie ? mooi ding man zo'n LCD ding''
Ja hé !?!? vind je hem mooi.. weet je hoe duur die was ? hij was wel 2500 euro.
''Ja dat kost aardig wat zo'n ding ja...''
afin, ff verder gekletst maar op een gegevenmoment zat hij echt de hele tijd op te scheppen hoe duur dit of dat wel niet was.. echt irritant..
Kennen jullie ook zulke mensen ?? echt irritant![]()
Heb je wel meteen een handige spaarpot!quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, toen ik hem overnam leefde hij/zij denk ik nog he. Of het is uberhaupt niet dood, dat kan ook. Dan laat mijn geheugen me gewoon in de steek, of gaf dat familielid alleen maar ranzige biscuitjes, ofzo. Maar een verfrommeld tien euro briefje in een crematie-urn stoppen zou inderdaad best gek zijn!
En dan kapotslaan na jaren noest sparen, en vervolgens bedenken hoe je dit in godsnaam gaat verklaren.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Heb je wel meteen een handige spaarpot!
Als je beter had gelezen had je kunnen zien dat mijn post slechts een reactie was op die van iemand anders.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:46 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
bedankt voor het voorbeeld kijk
sommikge mensen zeggen Nokia N91, maakt wel beetje leuke fotos
maar losers zoals pascal86 zeggen Nokia N91 800 euro of eigelijk gezegt ''Nokia ¤800''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |