vervelend hequote:Op maandag 4 september 2006 18:14 schreef RonnYBooY het volgende:
Jaah heb ik sinds de vakantie al.. om de dag ofzo, paar uur per dag..
Geeen idee hoe je eraf komt..
zoveel doe ik nietquote:Op maandag 4 september 2006 18:23 schreef MoNkToNk het volgende:
Is een veel voorkomend verschijnsel bij oververmoeidheid. Een tijdje rustig aan doen en op tijd gaan slapen is vaak de oplossing
het is alleen zo dat ik minder moe ben dan normaal en juist nu heb ik dat trillen de hele tijd. word er echt gek van.quote:Op maandag 4 september 2006 18:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Oververmoeidheid / slaaptekort... Heb er ook regelmatig last van, maar het komt ook echt alleen voor als ik erg moe ben
probeer ik ook zo veel mogelijkquote:Op maandag 4 september 2006 20:52 schreef pcbkb het volgende:
Het gaat vanzelf over, ik had het een paar weken terug ook en na een paar dagen was het weg. Gewoon ( proberen) te negeren.
ongezond eet ik niet eigenlijk (vind ik zelf, en mijn ouders ook nietquote:Op maandag 4 september 2006 22:33 schreef Thy... het volgende:
heb het ook wel eens, idd wanneer ik een tijdje te weinig slaap heb gehad of geen vitamines binnen heb gekregen, beetje gezonder leven en t is zo weer weg.
zielig hequote:
klopt gewoon een tijdje regelmatig leven , dus op tijd naar bedquote:Op maandag 4 september 2006 18:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Oververmoeidheid / slaaptekort... Heb er ook regelmatig last van, maar het komt ook echt alleen voor als ik erg moe ben
Jeetje............zeg dan liever helemaal niks. Ik wist hier niks van en heb hier ook weleens last van, daarom las ik dit topic. Verveel je je ofzo?quote:
nee heb er nog steeds last vanquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:46 schreef Speedski het volgende:
Al over ?
liever nietquote:Op woensdag 6 september 2006 18:03 schreef sannydude het volgende:
gaat vanzelf overheb ook een keer een trillend spiertje in m'n huid bij m'n duim gehad. Was ook storend, want bleef maar trillen
Maar gaat naar verloop van tijd zelf over
zo niet, dan moet je het operatief laten verwijderen
ja jaquote:
quote:Op maandag 11 september 2006 14:25 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ja jaen nu zeggen alsof je het meent
![]()
heb het nu nog steedsquote:Op zondag 10 september 2006 11:41 schreef Banzaii het volgende:
Gaat vanzelf weer weg. Beetje bijslapen en niet te veel en te dicht voor je beeldbuis hangen!!
Bij mij heeft het vaak met vermoeidheid te maken
koffie drink ik nietquote:Op maandag 11 september 2006 14:28 schreef tonks het volgende:
Drink je niet veel koffie of cola of veel suiker?
het is ook ontzettend vervelend, heb het nou al meer dan een weekquote:Op maandag 11 september 2006 16:12 schreef VinoTinto het volgende:
ik heb t best vaak... duidt denk ik op overbelasting van de oogleden, meestal dus omdat ze te lang open zijn. Alleen dan is het na een enkel spasme over, of het herhaalt zich een paar keer. Dat is op zich wel lekker, maar als je 't een dag achter elkaar hebt lijkt 't me toch behoorlijk vervelend.
continu?quote:Op maandag 11 september 2006 16:19 schreef Blackletter het volgende:
[..]
het is ook ontzettend vervelend, heb het nou al meer dan een week![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |