vervelend hequote:Op maandag 4 september 2006 18:14 schreef RonnYBooY het volgende:
Jaah heb ik sinds de vakantie al.. om de dag ofzo, paar uur per dag..
Geeen idee hoe je eraf komt..
zoveel doe ik nietquote:Op maandag 4 september 2006 18:23 schreef MoNkToNk het volgende:
Is een veel voorkomend verschijnsel bij oververmoeidheid. Een tijdje rustig aan doen en op tijd gaan slapen is vaak de oplossing
het is alleen zo dat ik minder moe ben dan normaal en juist nu heb ik dat trillen de hele tijd. word er echt gek van.quote:Op maandag 4 september 2006 18:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Oververmoeidheid / slaaptekort... Heb er ook regelmatig last van, maar het komt ook echt alleen voor als ik erg moe ben
probeer ik ook zo veel mogelijkquote:Op maandag 4 september 2006 20:52 schreef pcbkb het volgende:
Het gaat vanzelf over, ik had het een paar weken terug ook en na een paar dagen was het weg. Gewoon ( proberen) te negeren.
ongezond eet ik niet eigenlijk (vind ik zelf, en mijn ouders ook nietquote:Op maandag 4 september 2006 22:33 schreef Thy... het volgende:
heb het ook wel eens, idd wanneer ik een tijdje te weinig slaap heb gehad of geen vitamines binnen heb gekregen, beetje gezonder leven en t is zo weer weg.
zielig hequote:
klopt gewoon een tijdje regelmatig leven , dus op tijd naar bedquote:Op maandag 4 september 2006 18:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Oververmoeidheid / slaaptekort... Heb er ook regelmatig last van, maar het komt ook echt alleen voor als ik erg moe ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |