4-6-0quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:51 schreef Staanplaats het volgende:
Lekker belangrijk of die griek 4-4-2 4-3-3, speel ondertussen geloof ik gewoon liever met 6 middenvelders..
Dat is zo als je 17, 18 of 19 bent. Op Vlaars leeftijd moet je er toch echt wel beginnen te laten zien dat je aan de deur staat te rammelen om met de grote jongens mee te kunnen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:54 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Tsjah hij had nooit opgeroepen mogen worden voor NL. DIe jongen moet gewoon groeien en leren, geldt voor veel meer van die jonge gasten. Die moeten eerst goed rondkijken en leren, voordat ze met de echt grote jongens mee gaan doen.
Vlaar is onzeker in het veldquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef Staanplaats het volgende:
Niks softe talenten geknuffel. Vlaar heb gewoon nog amper wat gepresteerd, dus heb hij niks te zoeken om op internationale niveau te spelen waar het NL speelt. Simpel toch? Bewijs je eerst echt bij club.
Ook een taak van de bondscoach, die hoort gewoon spelers te selecteren die zich bewezen hebben
Gewoon heerlijk counter voetbal, a la Dynamo Kiev..quote:
Vlaar had zich redelijk bewezen in de UEFA Cup bij AZ maar was inderdaad te snel opgeroepen door Marco van Basten, echter de goede jongen nu is 21 en op die leeftijd mag je jezelf niet teveel meer beroepen op je talent-status vind ik. Foutje moet kunnen nog maar als hij echt bij de Nederlandse/Europese top wil gaan horen moet hij dit seizoen in de competitie en vooral in de UEFA Cup bewijzen dat ie voor langere tijd goed kan presteren. Als hij na dit seizoen nog steeds niet verder is dan lijkt me het zo langzamerhand duidelijk dat Ron een leuke speler voor Feyenoord of AZ is, maar waarschijnlijk geen vaste oranje-klant zal worden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:12 schreef Staanplaats het volgende:
Niks softe talenten geknuffel. Vlaar heb gewoon nog amper wat gepresteerd, dus heb hij niks te zoeken om op internationale niveau te spelen waar het NL speelt. Simpel toch? Bewijs je eerst echt bij club.
Dat zijn zo'n 13 miljoen mensen met je eens hehequote:Ook een taak van de bondscoach, die hoort gewoon spelers te selecteren die zich bewezen hebben
Counter-voetbal kan prachtig zijn als je het goed doet. Ik kon echt genieten van Arsenal 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:16 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Gewoon heerlijk counter voetbal, a la Dynamo Kiev..
Wat nou 3 spitsen, driehoekjes, en 80% balbezit!
Het begrip 'voor t nederlands elftal spelen' lijkt wel anders deze tijd.. Je meot gewoon de 11 beste spelers selecteren van nederland en daar een goed team van bouwen... en niet alleen maar jonkies zoals Van Basten doet.... je ziet dat dat fout gaat..quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:59 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Dat is zo als je 17, 18 of 19 bent. Op Vlaars leeftijd moet je er toch echt wel beginnen te laten zien dat je aan de deur staat te rammelen om met de grote jongens mee te kunnen.
Dat softe talenten-geknuffel altijd.![]()
Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van voetbal?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:50 schreef satecl het volgende:
Idd maar volgens mij zit jij op de verkeerde topic...
quote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van voetbal?
Zou een hoop verklaren.quote:Op woensdag 6 september 2006 00:00 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Hoezo, hier zitten toch de mensen met het verstand van een voetbal?
Yannis Anastasiou bedoel jequote:Op dinsdag 5 september 2006 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
tja ben benieuwd of die griek zondag iets kan uitrichten
Hij stond dus echt wel al in de OP voordat jij dit bericht plaatste.quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:02 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
[..]
Je realiseert je wel hoe oneindig infantiel het is dat jullie um moedwillig uit de OP laten he?
Kortom, hetzelfde als de rest van dit subforumquote:Op woensdag 6 september 2006 00:06 schreef PsychoDominator het volgende:
[..]
Verstand van fanatiek supporten, bier zuipen, blowen, ajacieden uitschelden en deze tevens de hersenen (willen) inslaan hebben we hier wel, maar voetbal : néh.
Dus Greene of Bahia op de bankquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:19 schreef BunnyHunter het volgende:
ok dan hebben we nu..
------------Timmer/Ekramy-------
----------------?---------------
Tiendalli-------Vlaar--------Drenthe/Leonard
-----Buijs------Lucius-------Hofs------
-------------De Guzman------------
-----Charisteas---De Ceulaer/Huysegems
waar wissel je mee?
Misschien is het beter om juist Vlaar op de bank te houden. Dan Bahia als achterste man met Greene ervoor. Lijkt me logischer dan Vlaar (die toch niet echt een mandekker is) als spitsenkiller.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:57 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dus Greene of Bahia op de bankDas logisch
Lodewijks was vorig jaar nog goed, maar gaat het dit jaar echt niet meer redden door zijn leeftijd en blessures.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik zou zeggen zoiets:
---------------------Lodewijks---------------
Tiendalli----Vlaar-------Bahia--------Leonard
-----------------Greene----------------
Buijs-----------------------------Lucius
---------------De Guzman----------------------
----Castelen/Huysegems--Charisteas-------------
Is Charisteas trouwens twee-benig? Ik zag hem maandag op de training met links en rechts schieten nml.
Duwd hijs een prof en een spits en hij is aan het trainen dus hij moet wel met 2 benen iets kunnenquote:Op woensdag 6 september 2006 11:24 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Is Charisteas trouwens twee-benig? Ik zag hem maandag op de training met links en rechts schieten nml.
Wat een gelul.quote:Op woensdag 6 september 2006 11:59 schreef DAMH het volgende:
[..]
Duwd hijs een prof en een spits en hij is aan het trainen dus hij moet wel met 2 benen iets kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |