Nee, nee en nog eens nee!quote:Op maandag 4 september 2006 17:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er moet inderdaad zuurstof bijkomen, om de ingredienten te doen plakken/lijmen.
Dus aan elkaar geplakte dopjes etc etc, zijn het gevolg van het niet goed dichtdraaien van het tubetje/flesje![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Pool het volgende:
Nee dat kan normaal gesproken niet. Het kan alleen bij dat eiland uit Alfred Jodocus Kwak, dat achteraf een grote schildpad bleek te zijn. Goede aflevering trouwens. [afbeelding]
quote:Op maandag 4 september 2006 17:05 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Naja, je kan het hem ook niet kwalijk nemen. Hij is pas 26.
Ik ben dol op dit soort topics, ik mag ze zelf ook graag openenquote:Op maandag 4 september 2006 20:15 schreef Shake het volgende:
feli TS, heel fok trapt erin.
OMG.... dit kun je niet menen!quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
OMG ik dacht dus echt dat eilandjes dreven athans niet aan de bodem vast zaten![]()
Hahahahahahaquote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
OMG ik dacht dus echt dat eilandjes dreven athans niet aan de bodem vast zaten![]()
http://www.alaska.net/~clund/e_djublonskopf/Flatearthsociety.htmquote:Op maandag 4 september 2006 18:22 schreef Tatutatu het volgende:
Maar ooit lachten ze iemand uit die beweerde dat de Aarde rond is.
Wie weet zijn wij gewoon nog niet zover ontwikkeld.
Hij heeft ook nog niet geprobeerd onder een eiland door te zwemmenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:22 schreef frenkck het volgende:
[..]
Hij is toch godver nog niet dood ofzo.
vast wel, dat deel van groenland dat alleen uit ijs bestaat..quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:08 schreef Sensation89 het volgende:
Volgens mij kan je wel onder een gedeelte van Groenland door zwemmen toch?
Ach, als je ijsbergen als eilanden ziet, kun je onder nog veel meer eilanden door zwemmen. Hell, je kunt dan onder een groot deel van de polen doorzwemmen. Dat deel dat nog niet gesmolten isquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:45 schreef Tique3 het volgende:
[..]
vast wel, dat deel van groenland dat alleen uit ijs bestaat..
Er staan mij ook enkele afleveringen van Ovide (en z'n vrienden) bij, waarbij het eiland wegdreef enzo. Bij het eiland van Ovide is het dus wel mogelijk denk ik.quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Pool het volgende:
Nee dat kan normaal gesproken niet. Het kan alleen bij dat eiland uit Alfred Jodocus Kwak, dat achteraf een grote schildpad bleek te zijn. Goede aflevering trouwens. [afbeelding]
Kijk uit malloot, een kokosnootquote:Op woensdag 6 september 2006 00:51 schreef nonzz het volgende:
[..]
Er staan mij ook enkele afleveringen van Ovide (en z'n vrienden) bij, waarbij het eiland wegdreef enzo. Bij het eiland van Ovide is het dus wel mogelijk denk ik.
quote:Op maandag 4 september 2006 16:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owja, wist je dat ze in Groot Brittanie tellen hoeveel mensen er het land binnekomen. Dit om te voorkomen dat er te veel komen en door het gewicht het eiland zinkt.
Moest ik ook aan denken!quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Pool het volgende:
Dat is wel zeker mogelijk ! Kijk maar:quote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef Razor21 het volgende:
Hier in het Gooimeer hebben we wat eilandjes zoals de Dode Hond en nog een paar.
Nu is mijn vraag zou je hier onder door kunnen zwemmen in een duikpak? Lijkt mij wel...
Maar dan moet het ook mogelijk zijn om onder Flevoland door te zwemmen gewoon bij Almere Haven kopje onder en ergens bij Lelystad er weer uit komen![]()
Kan dit?
Dat Flevoland verhaal niet al te serieus nemen![]()
Vreemd, die van mij steeg spontaan met 10 puntenquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik geloof dat ik m'n IQ met 10 punten voelde dalen toen ik de OP las...
Ik zou zeggen: maak jezelf ervaringsdeskundige, en deel je ervaringen met onsquote:Op zaterdag 9 september 2006 02:14 schreef SlimShady het volgende:
iedereen lult wel van 'gaat toch nie', maar heeft iemand het wel eens geprobeerd?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Pool het volgende:
OMG dan ben je wel enorm dom he...quote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef Razor21 het volgende:
Hier in het Gooimeer hebben we wat eilandjes zoals de Dode Hond en nog een paar.
Nu is mijn vraag zou je hier onder door kunnen zwemmen in een duikpak? Lijkt mij wel...
Maar dan moet het ook mogelijk zijn om onder Flevoland door te zwemmen gewoon bij Almere Haven kopje onder en ergens bij Lelystad er weer uit komen![]()
Kan dit?
Ik snap er niks van want Nederland ligt onder de zeespiegel!!!1einzquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
OMG dan ben je wel enorm dom he...
een eiland is gewoon een stuk land dat hoger ligt dan de zeespiegel. Dus het is gewoon een stuk van de aarde.
Klik op de link, eerste zin:quote:
Overigens hoop/bid/smeek ik de TS te bekennen dat 't een grap was (interesseerd me niet of het echt een grap is), anders ben ik echt mn vertrouwen in de mensheid kwijt...quote:Floating islands are a common natural phenomenon that are found in many parts of the world.
Ja, elk eiland drijft wat verder en gooit dan een anker uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:29 schreef Jeff89 het volgende:
alsof fucking alle eilanden een beetje ronddrijven... of liggen ze verankert?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef Jeff89 het volgende:
Niet het eiland zelf, maar de blauwe mannetjes regelen dat soort dingen...
Die zorgen ook dat de wolken niet wegvliegen.
Zijn dat dezelfde mannetjes die voetafdrukken en bandensporen op het strand weer netjes wegharken?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef Jeff89 het volgende:
Niet het eiland zelf, maar de blauwe mannetjes regelen dat soort dingen...
Die zorgen ook dat de wolken niet wegvliegen.
Dat lijkt me ook niet,Flevoland is namelijk een polder.En een polder is een stuk zee/meer dat droog gelegd is.Dus eigenlijk liggen Lelystad en Almere op de bodem van het IJsselmeer.Wat ideaal is want dan kunnen we er snel van af als we het zat zijn.quote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef Razor21 het volgende:
quote:Op maandag 4 september 2006 16:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owja, wist je dat ze in Groot Brittanie tellen hoeveel mensen er het land binnekomen. Dit om te voorkomen dat er te veel komen en door het gewicht het eiland zinkt.
quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Razor21 het volgende:
Razor21 ga eens een goed boek lezen van Jules Verne; Naar het middelpunt der aarde of Het geheimzinnige eiland ,quote:Op maandag 4 september 2006 16:12 schreef Razor21 het volgende:
Kan dit?
weet je dat zeker?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet,Flevoland is namelijk een polder.En een polder is een stuk zee/meer dat droog gelegd is.Dus eigenlijk liggen Lelystad en Almere op de bodem van het IJsselmeer.Wat ideaal is want dan kunnen we er snel van af als we het zat zijn.
Verder is een eiland niet iets wat drijft.Dat zou ook een mooi zootje worden,dan weet je nooit hoe lang je onderweg bent met de veerboot.
Aan de andere kant: Terschelling in het Caribisch gebied is natuurlijk wel te gek.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:06 schreef glasbak het volgende:
Er zit toch onder ieder eiland een duikboot die het eiland op z'n plaats houdt tijdens een storm?
En als die boot niet starten wil, mag TS deze aan gaan duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |