Ja die!quote:Op maandag 15 mei 2006 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha, toch niet dat papiertje wat als laatste in een pakje zit?
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:06 schreef ACT-F het volgende:
[[url=http://xs200.xs.to/xs200/06201/Groenevloei.jpg]afbeelding][/url]
Mijn vloei is op nu ik de laatste speciale groene varaint van Mascotte aan het oproken benWat vinden de rokers onder ons van deze, kennelijk gemaakt van hennep, groene vloei? Het is prima te roken hoor, maar het plakt zo slecht
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:11 schreef Sapstengel het volgende:
Whaha, toch niet dat papiertje wat als laatste in een pakje zit?
Dat is 't alleen niet. Het is halfzware shag.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:12 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Zware shag is oke.
Die zit niet in mascotte hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze speciale oranje dan?
[afbeelding]
Minder afvalstoffen om in te ademen?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:20 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zou dat trouwens geen goed idee zijn? Waarom alleen van die witte vloeitjes? Ik wil rode/blauwe/groene/gele vloeitjes!
Waarom zij alle vloeitjes wit??
Hohoquote:Op maandag 15 mei 2006 16:17 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Dat is 't alleen niet. Het is halfzware shag.
Dat verandert niets aan mijn stelling.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:17 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Dat is 't alleen niet. Het is halfzware shag.
ja, witte vloei is gezond roken. Die afvalstoffen van de vloei kunnen er ook nog wel bij.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Minder afvalstoffen om in te ademen?
Niet alle vloeitjes zijn wit, ik heb al een keer bruine gehad (Blunt), gele (banaansmaak) en witte met allemaal ying-yang tekentjes erop, alleen waren deze vloeitjes allemaal ietsje langer dan de normale vloeiquote:Op maandag 15 mei 2006 16:20 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Zou dat trouwens geen goed idee zijn? Waarom alleen van die witte vloeitjes? Ik wil rode/blauwe/groene/gele vloeitjes!
Waarom zij alle vloeitjes wit??
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze speciale oranje dan?
[afbeelding]
gele bananenvloei!? waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:25 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Niet alle vloeitjes zijn wit, ik heb al een keer bruine gehad (Blunt), gele (banaansmaak) en witte met allemaal ying-yang tekentjes erop, alleen waren deze vloeitjes allemaal ietsje langer dan de normale vloei![]()
Ik bruine, met kokossmaakquote:Op maandag 15 mei 2006 16:25 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Niet alle vloeitjes zijn wit, ik heb al een keer bruine gehad (Blunt), gele (banaansmaak) en witte met allemaal ying-yang tekentjes erop, alleen waren deze vloeitjes allemaal ietsje langer dan de normale vloei![]()
Daar heb ik een keer (erg goedkope) paddo's gekochtquote:Op maandag 15 mei 2006 16:30 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
http://www.apollyon.nl/vloei%20en%20tips.html
arrgghhhh![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 16:15 schreef _Liquid_ het volgende:
Roken is voor homo's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |