Hopelijk zal het op zo'n manier gaan. Steve heeft daar echt iets moois opgebouwd en dat moet zeker voortgezet worden.quote:Op maandag 4 september 2006 17:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Terry zal er wel mee doorgaan, samen met die goede vriend van ze. En als de kinderen oud genoeg zijn nemen die de boel gewoon over. De dochter is nú al helemaal weg van gevaarlijke beesten en zou zelfs een eigen programma op Animal Planet krijgen. Ik denk dat het wel goed gaat komen wat dat betreft.
Ja dat er maar veel krokodillen nutteloos gevangen mogen worden.quote:Op maandag 4 september 2006 18:17 schreef danielluh het volgende:
hoop dat zijn levenswerk voortgezet zal worden om dieren te helpen, waar ook ter wereld
Ja, kut beesten. Die deugen niet.quote:Op maandag 4 september 2006 18:52 schreef merry77 het volgende:
dit is het juiste plaatje van de Bull ray:
Helaas andersom hadden die beesten dat niet door.
Ik geloof dat hij de meeste keren krokodillen ving om ze elders weer uit te zetten. Ze vormden een bedreiging voor 'de mens' en moesten elders een thuis zien te vinden. Als Steve ze niet weg zou brengen zouden ze afgemaakt worden. Ook heb ik hem eens een krokodil zien 'redden' die verstrikt zat in een of ander ding en vast en zeker dood zou gaan zonder inmenging. Ik vind het knap dat hij zich daar zo voor heeft ingezet.quote:Op maandag 4 september 2006 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat er maar veel krokodillen nutteloos gevangen mogen worden.
Anders lees je je even in in z'n werk.quote:Op maandag 4 september 2006 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 september 2006 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
We zijn gelukkig van die irri GSM-reclame af.
En van vele mooie programma's op discoveryquote:Op maandag 4 september 2006 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
We zijn gelukkig van die irri GSM-reclame af.
weet iemand waar dit op slaat, of wat de bron is?quote:On 5 September 2006 WA Police arrested Mark Weaver in relation to Steve Irwin's death and he has since been charged with wilful murder.
Kan aan mij liggen, maar ik zie het niet (meer) staan.quote:Op maandag 4 september 2006 19:42 schreef NgInE het volgende:
humn!? dit stond op de wiki over steve ( http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_irwin ) :
weet iemand waar dit op slaat, of wat de bron is?
ah, helemaal gelijk...zeker een slechte grap van iemandquote:Op maandag 4 september 2006 19:47 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik zie het niet (meer) staan.
Heel mooi gezegdquote:Op maandag 4 september 2006 13:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Zijn vrouw en kinderen kunnen trots op hem zijn, hij heeft heel wat nagelaten, een dierentuin die geweldig loopt en veel aan bescherming e.d. doet, er zijn stukken land aangekocht zodat habitats beschermt blijven, de bescherming van dieren heeft hij op een hoger niveau gebracht.
Hij heeft geleefd met hart en ziel, vol van passie op de weg die hij wilde gaan, hij heeft meer bereikt en meer gezien dan hij ooit durfde te dromen toen hij aan dit pad begon.
Dus nee, niet tegen het belang van zijn vrouw en kinderen, ik kan me niet voorstellen dat zijn vrouw het anders had gewild....
Ach als hij een kantoorbaan had gehad was hij misschien wel 90 geworden, maar de waarde van dit korte leven is zoveel groter, laat mij maar grootse dingen doen en jong sterven dan veilig en saai oud worden!
Lul niet zo slap, nerdjequote:Op maandag 4 september 2006 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |