quote:
Jaja, de zoveelste die mijn domme bericht quote.quote:
quote:Op maandag 4 september 2006 13:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik denk het niet. Maar na het zien van dat filmpje met die krokodil wist ik het even niet meer.![]()
quote:
quote:Australia Zoo
Media statement – 4 September 2006
Steve Irwin
At 11am today, the 4th September 2006, Steve Irwin was fatally wounded by a stingray barb to his heart whilst filming a sequence on Batt Reef off Port Douglas for his daughter’s new TV series.
Emergency services were called from Cairns Rescue Base and met Croc One, Steve’s rescue vessel at Low Isle on the Great Barrier Reef.
The Croc One crew performed constant CPR during the thirty minute dash to Low Isle, but the medical staff pronounced Steve dead at approx. 12 noon.
His producer and closest friend, John Stainton said on Croc One today,
“The world has lost a great wildlife icon, a passionate conservationist and one of the proudest Dads on the planet. He died doing what he loves best and left this world in a happy and peaceful state of mind. Crocs Rule!”
Ik denk niet dat hij dieren gebruikte om stoer of lollig mee te doen, ik denk dat hij af en toe wat overenthousiast was, maar dat hij het wel meende, hij is juist bekend geworden omdat hij zo enthousiast was en passie voor zijn werk/hobby had, niet andersom.quote:Op maandag 4 september 2006 10:53 schreef Soul79 het volgende:
Ben ik nou de enige die zijn omgang met dieren tamelijk respectloos vond? Dieren waren voor hem middelen om stoer of lollig mee te doen om zo zijn programma's vol te krijgen. Ze moesten doen wat hij wilde en wilden ze dat niet, dan dwong hij ze er wel toe door er achter aan te duiken en ze hop aan hun staart heen en weer te zwiepen enzovoorts. Ik denk dat de meeste dieren niet zo rouwig zullen zijn om zijn dood![]()
Het boeit me verder allemaal niet veel ofzo, maar ik denk dat zijn gedrag in ons Nederlandse Martin Gaus-klimaat niet zou worden geaccepteerd los van het feit dat wij hier niet zulke dieren hebben.
Hij niet.quote:Op maandag 4 september 2006 11:00 schreef Kogando het volgende:
Ik hoop dat ze kattenvoer van die kutvis gemaakt hebben..
\quote:Op maandag 4 september 2006 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol ik denk niet dat hij happy was toen hij van deze wereld ging
.. Leave your kids behindquote:Op maandag 4 september 2006 14:19 schreef radeon9800pro het volgende:
Live Fast Die young
Ik denk dat ie best als bejaarde had willen doodgaanquote:Op maandag 4 september 2006 14:17 schreef angelfist het volgende:
[..]
\
Ik denk dat hij zich (bijna) geen betere anier had kunnen wensen om te sterven.
Wat doe je dan in dit topicquote:Op maandag 4 september 2006 14:44 schreef Soul79 het volgende:
[..]
![]()
Idd, de verering hier van deze 'held' begint me nu al de keel uit te hangen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |