De nacht tot 04:17
00:05
Terwijl de ene groep nog steeds druk bezig is met de "kurken-stapel-competitie"
Zit de rest wat te ouwehoeren over van alles en nog wat.
00:22
Tijn, E10 en Janine hebben het maar weer eens of de al dan niet aanwezige gevoelens van E10 voor Sabrina.
Tijn geeft hem mee dat mensen die niet in het huis hebben gezeten nooit zullen begrijpen hoe het daar is, dat ie zich dat goed moet beseffen. Hij wil hem dit meegeven, maar begrijpt heel goed dat ie er niet goed van wordt zoiets ieder dag aan te horen
Janine geeft ook aan jij hebt iemand thuis, zij heeft iemand thuis. je weet niet wat de mensen thuis ervan vinden en wat de ouders zeggen.
E10 geeft ook aan dat het niks zal worden omdat ze 7 jaar ouder is en een vriend heeft, Janine vind dat de leeftiojd niets met gevoel te maken heeft.
E10 zit er wel over in wat mensen rondom Barry (en Sabrina) zullen vertelklen als hij thuiskomt over bijvoorbeeld het samen slapen. Janine zegt dat mensne gewoon gemeen zijn en er altijd een eigen draai aan geven, waardoor ie er zelf daar op moet letten. E10 als je niet met 15 man hebt opgesloten om te vechten voor het spel, dat ze dan ook niet weten wat het is.
Tijn vind dat ie dan keuzes moet gaan maken, zich voorbereiden op de consequenties. Hij moet zeggen "dikke schijt aan de rest" of haar helemaal niet meer vasthouden. E10 maakt zich geen zorgen over zijn thuissituatie, heeft het thuis al met z'n vriedin erover gehad. Tijn zegt dat er niets wordt uitgezonden wat er niet gebeurd is. E10 denkt dat mensen thuis er juist een eigen verhaal van maken, omdat een klein voorval al genoieg voer daartoe kan geven
Tijn vind dat ook al vertrouwd ie z'n partner volledig, hij het nog steeds niet prettig zou vinden dat zij de hele tijd knuffelt met een ander. janine zegt dat ze dat ook al duidelijk had willen maken aan E10. E10 zou het wel begrijpen als ze er niet blij mee zou zijn, maar vind wel dat ze hem gewoon moet vertrouwen.
00:33
Tijn wordt moe van het niks doen en vindt er geen ene flikker meer aan. Hij wil naar huis. Marcia had wel gedacht dat ze zich heel wat minder zouden vervelen als dat ze nu doen. Misschien komt het nog als ze echt een langere weekopdracht hebben, waarmee je lekker bezig bent en voor gaat, denkt ze. Ook e10 en Egbert zouden dat beter vinden als hoe het nu gaat.
Hilde, Rik etc komen ook aangelopen. Het is even rookpauze bij de competitie.
00:49
Janine duikt bovenop Milica "Tijn is volgens mij helemaal wild van Monique, leuk om te zien" Ze verteld dat ie z'n ogen er niet vanaf kan houden. Ze dacht echt even arme jongen. Milica zegt dat ze niet weet wat er aan de hand is, maar dat ie in ieder geval niet lekker in z'n vel zit, ze had hem gesproken bij het washok. Vertelt dat hij haar had gezegd dat ie zich kapot verveelde en dat ie naar huis wil. Ze gaan verder over Milica en jeroen, Milica verteld dat ze echt helemaal niets voelt bij Jeroen, dat er echt helemaal niets zit.
Janine zegt tegen Milica dat ze af moeten wachten, alcohol kan rare dingen doen. Milica en Janine hebben allebei zin om dronken te worden. Milica doet ook helemaal geen moeite om met die anderen te kletsen, zegt ze tegen janine. Janine zegt dat ze gewoon normaal doet en terug praat. Milica "ja dat doe ik ook, maar tegen mij praten ze niet". Janine zegt dat het bij Milica al aan haar houding te merken is dat ze ze niet mag. Janine heeft die houding normaal zelf ook maar heeft ze thuis gelaten. Zegt haar dat als zij het kan, Milica het zeker kan.
Ze hebben geen zin in weer een honger gevoel. Milica oppert om samen een appel te delen. Janine vraagt of ze echt oorlog wil en zegt dat zij geen zin heeft om oorlogje te spelen. Milica antwoord dat het ook maar een grapje was. Janine denkt dat Milica dat niet gezegd zou hebben, als Janine had gezegd wel een appel te pakken.
01:29
Semih neemt Tijn even apart, Semih wilt effe met hem praten en vraagt hem wat er is, het is hem dus duidelijk opgevallen dat Tijn iets dwars zit.Tijn: Ik wil naar huis, ik kan mijn energie niet kwijt, ik zit met Monique in mijn maag...Ik heb met Egbert, met jou en Micheline en haar die wil ik allemaal na dit gebeuren nog zien..maar zij heeft hem en die kinderen en ik wil hun ook in de ogen kunnen kijken.
Semih:Mensen buiten het huis kunnen niet weten hoe het is, en het klinkt egoïstisch maar wij zitten hier in huis wij zijn nu de enige die tellen. Hij zal thuis toch ook wel moeten begrijpen dat zij een knuffel en dat soort dingen nodig heeft. Tijn: Ja dat hoop ik maar... Semih: Marcia heeft vanmiddag ook zoiets gehad er zijn dingen gezegd die rot kunnen overkomen, hoop maar dat ze het thuis begrijpen maar dat moet maar.
Semih: ik denk dat jouw bedoelingen anders zijn dan de bedoelingen die E10 heeft, jij hebt er al moeite mee om er naast te liggen.. jij weet zelf of het puur vriendschap is of dat je gevoelens hebt... dat weet je zelf..en opmerkingen krijg je toch...zoals met hints zo'n zin van stoeien is hetzelfde als rollebollen.
Tijn: Ik hoor het niet fijn te vinden als zij me aanvliegt, Marcia kwam binnen toen ze bij me op bed lag ze kroop net op me en dan denk ik weer..Ik weet dat als ik met Marlies tekeer ga dat er niks is en dat ik er niks mee bedoel...maar die heeft ook niemand op zich wachten.
Semih: Zij weet toch hoe haar man is en hoe haar man reageert?.Tijn: Ja weet ik wel maar gisteren zei ze ik krijg thuis op mijn kop, maar 10 minuten later liggen we weer te stoeien. Semih: eigenlijk zou jij je daar dan niks van moeten aantrekken maar ja is moeilijk..Tijn: ja maar het is net als de kat op het spek binden.
Semih: ik zou het ook moeilijk vinden als ik Mich zo zou zijn met jou als ik thuis was...maar ik kan niet spreken voor iemand anders...en misschien als ik er uitlig straks en zij zit er nog in..maarja ik weet dan wel hoe het is.
Tijn: Zij zijn de enige 2 bij wie ik het doe,
Semih: en Marcia dan? Tijn: Marcia krijgt gewoon een kus voor het slapen gaan Semih: ik vind het lullig voor mij vriendin dat zij geen kus krijgt Tijn: ja maar dat kan ik niet ik doe meer met jou dan met haar zij is voor mij de vriendin van Semih Semih: maar ik maak me meer zorgen als je het niet doet, want dan zou ik net denken oke er is wat. Waarom kan je Mich geen zoen geven wat zit daar achter, denk je dat ik me daardoor...ik ga me juist vraagtekens er bij zetten als je dat niet doet. Het is niet zo maar toch zou ik me meer vragtekens erbij zetten als je het niet doet, ik zou liever hebben dat je wel haar een kus geeft en vriendschappelijk een knuffel geeft.
Tijn: ik ken jou beter, ik weet van je exen je kookkunsten, van jouw opvattingen over dingen.. weet dus meer van jou dan van haar... maar als zij wel vrijgezel geweest zou zijn zou zij het meisje zijn waar ik echt verliefd op zou kunnen worden.
Semih: je wilt dus jezelf beschermen voor die potentiele gevoelens of anderen beschermen. Dus mijn miesepopje krijgt geen zoen.
Vervolgens volgen nog wat verhalen van Semih over zijn belevenissen met exen en over jaloezie, over liefdestesten op internet die zijn ex gedaan heeft en waar dan de naam van een jongen tussen stond en dat gaf hem dan weer stof tot nadenken. Semih denkt dat Micheline precies weet hoever ze kan gaan en dat Monique dat zelf ook wel weet. Tijn: ja maar thuis zien ze het misschien anders, ik vind het zo moeilijk, alles hier, het irritatiegedoe om niks, we doen hier niks. Semih: is gewoon het begin, straks be je gewend aan het niks doen en dan krijg je allemaal opdrachten, dat vervelen is de part of the game. Bijt effe door die zure appel. Tijn: ik heb gewoon een shitdag. Semih: je ben ongesteld? Tijn: ik mis mijn vrienden, ben moe, ik wil snowboarden, ik zit met een hoop mensen die ik niet wil zien...Semih: dat moet je effe control alt delete Tijn: ja dat wilde ik dus doen, maar dan komt zij weer binnen en kruipt bij me op bed en dan... Egbert komt binnen...en het gesprek eindigt, enige advies wat Semih nog heeft is Go with the flow!!
01:42
In de Japanse kamer, hebben de zusjes, Marcia, Micheline en Marlies hele gesprekken gehad over boodschappen doen en wat je in welke winkel moet halen. Als Semih in zijn pyama binnenkomt babbelen ze nog effe verder en besluiten ze de nodige opdrukoefeningetjes van vandaag maar eens te doen.
Monique heeft inmiddels de kamer al verlaten en is her en der wat met Tijn aan het stoeien.
cap geleend van Muerte
01:54
De zusjes gaan naar bed en Tijn komt ze nog effe een goedenacht wensen.
Egbert, Marcel, Jeroen en Hilde zitten in de keuken nog steeds Kurkentorens te bouwen. Janine en E10 bespreken hun dag nog eens helemaal door, E10 komt tot het besluit dat het een kutdag was.
In de Japanse slaapkamer wordt er ook nog wat nagebabbeld.
02:01
Sabrina zit nog vol energie, want die heeft afgelopen nacht veel geslapen. Ze springt steeds rechtop in bed en zit steeds andere liedjes te zingen
02:03
Het slapen van de zusjes wilt nog niet echt lukken, Sabrina gooit er ineens een liedje van de Spice Girls tegenaan, Tijn vindt het wel lachen. Meteen het licht weer aan want hij wilt haar moves wel zien. Een hoop geziechel over en weer, na een paar keer goeienacht gezegd te hebben blijft Tijn toch nog maar wat hangen, vindt het veel te gezellig daar zegt hij.
Regelmatig veert Sabrina ineens op en zingt en swingt wat in bed. Ze vraagt of Tijn nog een verzoeknummer heeft, Tijn wilt wel wat horen van the Village people, en ja hoor YMCA klinkt uit volle borst, I'm every woman en nog meerdere liedjes passeren de revue..
Janine komt effe vragen of het een beetje zachter kan, ze wenst ze verder nog veel plezier en ga vooral door maar ietsje zachter..De zusjes vinden het zielig dat de arme Janine nu gestuurd wordt door de anderen.
Tijn: het zingen klonk wel heel zuiver. Sabrina: ja ik ga me opgeven voor Idols Tijn: en dan ga ik voor jou bellen. Sabrina en dan mag ik in een voetbalstadion gaan zingen word ik uitgejouwd. Tijn: ligt eraan als je een wit t-shirt aan hebt en er wordt met bier gegooid dan mag je vast wel blijven. Vervolgens komt E10 ook nog effe kijken wat er zo lollig is op de slaapkamer. Als hij weer weg is zegt Monique: ojee Saaar, nu zijn we de volgende keer exit. Tijn: je maakt je daar echt zorgen over he?
02:17
Ze gaan nog effe door met zingen ditmaal echter wel met de handrem erop, ze willen geen ruzie met de boze buurvrouw. Tijn vraagt nog wat liedjes, ze vragen hem ook wat te zingen maar Tijn kan niet zingen dus doet het niet. Tijn vraagt of Sabrina het nomineren eng vond Ze antwoordt heel stellig: Nee! Jij? Tijn: ja ik wel. Sabrina: heb je er spijt van? Tijn: nee dat niet maar toch kan je het dan wel eng vinden. Monique: wel jammer dat we niet meer geluid mogen maken. Sabrina: ja bummer dude!
02:28
De Japanse slaapkamer is in diepe rust
In de keuken praten Marcel, E10 en Jeroen over nominaties, hoeveel het er zouden zijn enz..
En bij de zusjes worden nu verhaaltjes verteld. Tijn vertelt: De broer van mijn vader, mijn peetoom dus die is getrouwd, die heeft 2 kinderen die nu ook al volop aan het puberen zijn. Vroeger ging ik daar vaak logeren hij heet Henk, ome Henk dus. Die heeft me zoveel foute dingen geleerd. Gingen we naar het park, richting roeivijver, mocht ik bootje uitkiezen, roeien enz, was allemaal keileuk, en toen vroeg tante Marieke mag ik niet zeggen vind ze niet leuk, maar tante Marieke dus. Hoe was het? Ja leuk was keileuk, ik moest de hele tijd roeien want ome Henk moest steeds een shaggie draaien, hij was toen gestopt met roken en ik verraadde hem dus. En dat neemt hij me tot nu toe nog steeds kwalijk.
02:51
Tijn: ik had vandaag een schijtdag. Monique veert op en vraagt of ze hem nog niet genoeg opgevrolijkt heeft. Tijn: jawel maar toch...heeft ook niks met jou te maken of ja toch wel..doe wel effe het licht uit want anders zie ik hoe zielig je kijkt. Licht wordt uitgeklikt en Tijn snapt nu hoe ze zo bang zijn op deze kamer.. kijkt wat om zich heen, probeert door de raampjes te kijken.
Tijn: maarre wat jij vanmiddag zei dat je op je flikker zou krijgen thuis meende je dat echt? Monique: ja. hihi. Tijn: ja ik had het ook al met Semih erover gehad, dat ik me ziorgen maak in hoeverre ik dat schuld zou zijn. Monique: ja dat vroeg ik me dus al af waar dat over ging, hij zei zeker gewoon, zijn niet jouw zorgen. Tijn: maar wat denk jij daar nu van? Monique: ja dat jij nu mijn deken pikt. Tijn: maarre wat denk jij daar nu van, wat vindt jij er van? Monique: ja ik weet het zelf ook niet. Sabrina: waar hebben jullie het over? Tijn: ja dat wij hebben zoals jij dat met E10 hebt. Sabrina: ja maar we doen toch niks verkeerd? Tijn: Vind je? Sabrina: ja we pakken elkaar toch ook niet vast op onzedelijke plaatsen? En verder ja wij zitten hier en ik weet ook niet of anderen dat snappen, we zitten hier opgesloten en anderen zullen dat niet begrijpen. Ik heb gewoon behoefte aan een knuffel enz. Ik denk ook niet dat Bar(ry) er problemen mee heeft, ik weet hoe het zit en ik heb geen zin om eventueel rekening te houden, ik doe niks verkeerd, het is gewoon hadrstikke gezellig, Bar weet precies hoe ik ben. Ik weet gewoon dat het goed zit, ik zie hier geen kwaad in maar zo ben ik al heel mijn leven. En asl dat niet zo is dan ben ik gewoon weer vrijgezel so be it! Tijn: ja jij zit er dus niet mee.
Inmiddels is Monique bij Sabrina in bed gaan liggen omdat Tijn het kussen en haar deken heeft ingepikt.
En de zusjes zijn weer bang, zien weer schimmen en Tijn is gedoemd om bij hun te blijven liggen. Hij gaat zich echter wat te snaaien pakken en warme melk maken, en als de zusjes beseffen dat ze alleen zijn kruipen ze nog maar wat dichter bij elkaar. Ze vinden het vervelend dat er zo gepraat wordt over hun gestoei met Tijn en E10. Er gebeurt toch niks enzo..we zijn toch gewoon allemaal maar vrienden. Monique: ja maar af en toe schijt ik toch wel 7 kleuren als ik denk aan Rob en dat hij me misschien wel hier over het hek wil komen trekken. Sabrina: nee joh we zijn toch gewoon vrienden wordt gewoon allemaal overtrokken.
03:09
Tijn komt de keuken binnen en het keukengesprek gaat meteen over ditjes en datjes, E10 verdwijnt de slaapkamer van de zusjes in omdat hij het wat koud begint te krijgen en dar een vest wilt pakken. De zusjes gaan samen naar de toilet.
Marcel vraagt of Hepi en hepi al slapen. E10 is wanhopig op zoek naar een aansteker. Marcel hoopt echt op een leuke weekopdracht, Jeroen ook hij heeft ondertussen al behoorlijk zin om te snaaien en wat bier te drinken. Tijn geeft aan dat hij bij BB gevraagd heeft of hij mocht bestellen voor zijn 50 ¤ en dat dan mocht delen, BB heeft gezegd dat hij beter kan wachten tot er een weekopdracht gehaald wordt. Jeroen hoopt dat als er weer vanalles in huis is na dat ze de weekopdracht gehaald hebben dat er da op vrijdag ofzo voor dat er iemand wweg moet dat ze het nog gezellig kunnen maken met zijn allen. Tijn: ja gek he dat er dadelijk iemand weg moet.
De zusjes voegen zich bij de rest in de keuken en genieten van hun warme melk.
03:29
Sabrina en E10 zijn naar bed vertrokken
Jeroen en Marcel praten nog wat over hoe ze hun haren verzorgen s'ochtends. Doorlopen hun kurkentorenbouwavond nog eens, dat ze toch wel een goeie avond gehad hebben. Jeroen vindt dat hij de poule goed doorgekomen is, maar helaas in de finale gesneuveld is door een nieuwkomer. Het is leuk om af en toe van iemand te winnen maar een tournooi winnen is toch wat machtiger.
Ze maken zich ook klaar om naar bed te gaan.
Monique en Tijn zitten nog wat met elkaar te babbelen.
Monique geeft aan dat ze best een lastige dag gehad heeft met de verjaardag van Miky en het nomineren. Opeens komt Rik voorbijgewandeld, blijkbaar kan hij niet slapen. Monique en Tijn besluiten om bij het zwembad verder te praten.
Monique: ik snap ook wel dat het allemaal anders kan overkomen, anders moeten we maar afstand nemen en elkaar je eigen weg laten gaan. Tijn: ik heb meer moeite er mee voor jou dan voor mijn eigen..Monique: ja dat snap ik ook wel. Rik komt er ook maar bij zitten, het gesprek stokt weer. "Rik zender checken" Rik gaat weer weg Tijn: kijk maar wat je wilt, ik heb ook af en toe dat ik gewoon af en toe iemand wil vast houden en effe wil knuffelen, het is ook cliche standaard gezeik over genegenheid dat is het gewoon, ik wil alleen niet dat het vertekend overkomt. Rik is terug..Hij heeft weer enorm last van jeuk Monique vraagt of er hier iets is wat hij thuis niet heeft. Rik vermoedt dat er vlooien in zijn bed zijn, in ieder geval pikt hij het bed in van de eerste die het huis gaat verlaten.
03:35
Tijn vraagt aan Rik hoe zijn dag was, ja gewoon he, ik heb wel een leuke zin geleerd:"keep your friends close but keep your enemies even closer" Tijn: van Janine zeker? Rik: ja een beetje heulen met de vijand.
Ze vertellen Rik over hun zangkunsten op de slaapkamer en het commentaar van de buren. Tijn doet voor hoe Sabrina met haar kont naar achter ging zitten en hoe ze Can't touch thuis begon te zingen al schuddend met haar kontje. Tijn: Rik ik heb zin in een peuk, morgen gaan we wel flink zuipen he, omdat we genomineerd zijn. Monique: jullie zijn niet genomineerd joh. Tijn: ja jij loopt toch ook te zeiken dat je genomineerd bent. Rik: daar mogen we het toch niet over hebben. Ik denk wel dat het morgen een heel interessante dag wordt, zoals ik het bereken, hmm. Monique: ik ga ook maar naar bed. Tijn: oke dan kan ik nog wat over jou lullen. Rik:nee hoor ik ga ook naar bed.
Monique: Ik ga jullie vaarwel zeggen!! Tijn: ja dat is het echt he vaarwel? Monique : ja denk ik wel..het is niet anders..het is gewoon stom, maarja dat hoort wel bij mij stom. Ze geven elkaar een dikke knuffel en zeggen beiden dat ze het stom vinden. Ze vertrekt naar bed.
04:01
E10 heeft dankzij Rik eindelijk een aansteker en rookt er nog eentje, snakte hij de hele avond aan naar. Tijn komt bij hem zitten en zegt dat hij het stom vindt, dat hij het zover heeft laten komen met Monique, zoals E10 dat heeft met Sabrina. Tijn: We hebben besloten dat we beter allebei onze weg kunnen gaan, als ik behoefte heb aan een knuffel moet ik haar maar niet meer opzoeken. Ik wil haar graag nog opzoeken na BB en dan wil ik Rob ook in de ogen kunnen kijken. E10: ja ik snap het, weet je... Tijn: ik had ook niet verwacht van mezelf dat ik hier zo'n behoefte zou hebben aan geknuffel. E10: ik had dat ook niet verwacht, wel dat ik zin zou heben in sex. Tijn: ik heb echt zo'n kutdag, het zat me al dwars, ik zou nooit bij haar in bed kruipen enz...maar vanmidag haden we het er over en gaf ze toch wel aan dat Rob er moeite mee zou kunnen hebben. E10: ik ben dan nog eeens een stapje verder dan jullie, jullie hebben lol met jullie drietjes en wij hebben toch weer wat meer. Tijn: maar dat hele gezeiks er om heen, waarom moet ik me klote voelen als een vrouw van 35 met kinderen me een knuffel geef, als ik bij Marlies in bed zou kruipen dan zou niemand wat zeggen maar doe ik het bij Monique dan hebben ze het er over en maak ik me weer druk, gezeiks allemaal.E10: ik heb helemaal geen gevoelens wat verliefdheid en kriebels in de buik betreft Sabrina, maar alleen hebben we die klik. Tijn: ik hoef Monique ook niet bij haar kont of borsten te pakken, maar als ik bij haar ben dan hebben we gesprek over normen en waarden enzo en dan grr dat gezeiks allemaal. E10: ik heb ook gezegd tegen Sabrina dat als ze dingen niet wil dan moet ze dat aangeven. Tijn: ik heb dat ook gezegd want dit kan niet, dit is niet goed E10: ik heb ook afgesproken om hierna wat leuks te gaan doen met Sabrina en Jenna maar dat is niet mijn taak dat moet ze met Barry doen, ik weet ook niet of barry er op zit te wachten om met mij af te spreken, ik heb ook geen zin in dat gezeiks. Tijn: we hebben dan ook afgesproken om ieder ons eigen ding te doen. E10: je moet niet alles aan de kant zetten, je moet ook lol er in houden, anders moet je het gewoon overdag doen, s'avonds komt toch anders over..Tijn: ja dat heb ik ook, zitten we met zijn drietjes op bed, begint Sabrina ineens liedjes te zingen en dan bepis me mijn eigen. E10 gaat met Rik een sigaret roken en Tijn gaat de wc op.
04:15
Tijn tegen Rik: als ik met haar praat over vanalles, dan heb ik zin om tegen haar op te gaan liggen, maar dat kan ik niet. Jij kan wel tegen alle vrouwen opliggen en in hun haren frunniken... Rik: ja met vrouwen wel ja. Tijn: ik kan dat niet doen met een getrouwde vrouw. Rik: als je dat niet kan doen moet je dat gewoon niet doen en niet over blijven doorgaan, punt. Tijn: ja maar zo makkelijk kan je dat niet stop zetten. Rik: ze is er zelf ook bij. Tijn: ja maar ze heeft aangegeven dat Rob er moeite mee kan hebben en dadelijk is dit spelletje afgelopen maar zij moet nog 40 jaar ofzo verder gaan met hem...E10: Sabrina heeft zoiets niet gezegd over Barry Tijn: aan de ene kant vind ik het absurd dat we hier over moeten nadenken we zitten hier toch voor ons eigen maar aan de andere kant heb je toch weer dit... E10: ik heb ook gevragd wat Barry hier van zou vinden en dan zegt ze hij weet hoe ik ben. Tijn: maar Monique heeft dus wel gezegd dat Rob dit niet leuk zou vinden, zelf zou ik het ook niet leuk vinden als ik mijn vriendin zo zou zien met iemand anders. E10: nee ik zou het ook niet leuk vinden. Tijn: ja maar jij doet het zelf ook pik, zij heeft ook iemand thuis zitten. E10: af en toe die knuffel heb je gewoon nodig en dat gaat niet altijd met in mijn geval mijn vader en in jouw geval met Rik, maar als ik een stap terug zet doe ik het voor haar. Tijn: en jouw vriendin dan hoe vindt die dit. E10 die weet hoe ik ben en we hebben het erover gehad, ik wist dat dit zou gebeuren en dat ik behoefte zou hebben aan genegenheid, en als ik iemand leuk zou vinden dat er ook wel wat zou kunnen gebeuren. Tijn: ik zou dat niet kunnen als ik thuis iemand heb zitten om bij andere genegenheid te zoeken, maar ik sta ook niet open om iemand te ontmoeten want ik heb thuis ook nog iets af te handelen en als ik iemand leuk zou vinden dan zou ik thuis pas sex hebben met zijn tweetjes en niet waar 3 miljoen anderen bij zijn. E10: ik heb nu 4 maanden iets met haar en ze kan alles zien wat ik hier doe, heeft internet en zo'n kastje voor tv, maar ik kan niet zien wat zij doet, dus wie weet wat ze doet zij kan ook iemand ontmoeten. Maar dat zien we wel als ik weer eruit ben, ik verwacht dat ik nu de eerste keer eruit vlieg.
bron:
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=2294