abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41499384
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van maandag 04 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_41499985
Geweldig!!!
Big brother heeft ingegrepen. Etienne en Marcel blijken gisternacht de regels overtreden te hebben en hebben gepraat over de nominaties. Als sanctie worden Marcel en Etienne genomineerd en zijn Marlies en Semmie de nominaties kwijt. Genomineerd zijn dus: Micheline Hilde, Etienne en Marcel
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:19:44 #3
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41500243
Rik moest een brief ophalen in de DBK en de inhoud van deze brief sloeg in als een bom!
quote:
Bewoners,

Voor het bericht dat nu volgt, moeten jullie rustig gaan zitten. Want Big Brother moet twee Bewoners een van de zwaarste sancties opleggen. Vannacht om half drie vond er in de Keuken, aan de keukentafel, een gesprek plaats waarin twee geboden van Big Brother werden overtreden.

Het eerste verbod is de regel dat er voor de officiële bekendmaking van de uitslag van de Nominaties niet besproken mag worden op wie de Bewoners hebben gestemd. Het tweede verbod geldt de geheimhouding die Big Brother heeft opgelegd aan de Bewoners die Semih wilden nomineren.

Big Brother heeft zich lang moeten beraden over deze situatie en de gevolgen die dat voor de betrokken Bewoners moest hebben. Big Brother is van mening dat juist het geheim van de Dagboekkamer zo zwaar weegt dat een schending van dat geheim om een zeer enstige sanctie vraagt. Ook het praten over het nomineren voordat de uitslag bekend wordt gemaakt, acht Big Brother een schending van een van de belangrijkste regels van Big Brother.

Bij het nemen van de beslissing is Big Brother niet over een nacht ijs gegaan. Het betrokken fragment is woord voor woord meer dan een keer goed beluisterd. Daarom komt Big Brother nu pas met dit bericht en gebeurde dit niet al eerder of in de Liveshow.

De uitspraak van Big Brother luidt:
Vannacht om half drie spraken Etienne en Marcel openlijk over de nominatie en vertelden zij op wie ze gestemd hadden. Ze duidden dit aan door die Bewoner hun ‘nummer twee’ te noemen. Wat niets aan duidelijkheid te wensen overlaat. Ook bespraken zij dat ze in de Dagboekkamer hadden gehoord dat Semih niet genomineerd kon worden. Dat terwijl Big Brother nadrukkelijk had geëist dat geheim te houden.

Big Brother legt Etienne en Marcel de volgende sanctie op:
Zij staan beiden genomineerd. En zij nemen door die nominatie de plaats in van Marlies en Semih. Daarom staan nu Marcel, Etienne, Hilde en Micheline genomineerd. De nominaties van Semih en Marlies waren een gevolg van een actie van Big Brother. Omdat Big Brother die nominatie zelf oplegde heeft Big Brother ook het recht die nominatie weer ongedaan te maken.

Hetgeen bij deze is geschied.

Big Brother
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:34:21 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41500696
In de badkamer wordt heftig gediscussieerd. Marcel en Etiënne roepen om het hardst dat het één groot currupt spel.

E10: Het is godverdomme net Thailand hierzo!

Marcel dreigt de media in te schakelen. Hij wil er wel uit, maar op een eerlijke manier, niet zoals het nu gaat. Hilde roept dat ze een horecamens is en ze dus niet ver kan komen. Tegen die andere drie had ze kunnen opboksen, maar nu vindt ze het niet leuk meer.

Hilde is geëmotioneerd, Milica probeert haar rustig te houden. "mam doe nou rustig".
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:37:58 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41500812
Voor dat E10 meedeed dacht ie altijd al dat dit soort programma's corrupt zijn. En nu is hij er zeker van. Er is al lang bekend wie er wint. Dat is hij niet, z'n vader niet, Hilde niet. Maar het is allang bekend.

Marcel wil inzage in de SMSjes en dreigt wederom met de Media.

HIlde vraagt wie ze dan is komen troosten, niemand dus. Dan moet je éérst zelf die kant inlopen. E10 geeft aan dat Sabrina, Tijn en Monique hem wel getroost hebben, maar verder niemand. Het feit dat Marlies en Micheline begonnen te janken wordt ook niet goed ontvangen.

Tijn komt binnenlopen met een glas champagne en Milica vraagt om een slok. Ze besluiten het maar niet te doen omdat ze pindakaas en uien niks vinden. Het gesprek neemt een neutrale wending.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:42:52 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41500958
E10 klaagt in de slaapkamer even verder bij Monique en Sabrina. Hij blijft verongelijkt over het feit dat hij en z'n vader nu genomineerd zijn. Hij is ervan overtuigd dat ze eruit móeten van BB.

Vervolgens roept ie dat ie er niet wakker van ligt, hij doet het niet om te winnen of het geld. Sabrina: Komt goed, E10: Als we maar samen op vakantie gaan.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:44:40 #7
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41501009
Marcel vervolgens ook tegen de zusjes.

Ik fuck die hele BB, vannacht om half drie wisten ze het al. Toen we hier naartoe kwamen was het al mis. De grootste ruzie met de organisatie hier. Ik ga straks naar m'n kindjes toe. Heb geen zin om hier in te zitten, dat gemanipuleerde gedoe.

Wat een feest, wat een feest verzucht Marcel.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:46:53 #8
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41501062
Andere stream, ik hoor Tijn zeggen: Je kunt ook te ver gaan (niet duidelijk waar het over gaat verder)

Ze loopt de slaapkamer binnen. Saar, ik ben tever gegaan. Ze heeft met Rik z'n piemel geplast (?)

Ze is zo geil als een meloen, heeft een droge bek van de alcohol en het plafond beweegt. Sabrina gaat een glaasje water voor haar halen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:50:35 #9
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41501158
Weer naar de huiskamer waar Etiënne en Marcel verder klagen.

In tegenstelling tot de rest zijn zij binnen twee weken overal doorheen gesluist. Dat vonden ze al raar, dat ze twee/drie weken vantevoren pas in kunnen schrijven. Ze vinden het ook vreemd dat ze al een dag eerder moesten komen dan de rest. En terwijl iedereen onder elkaar lult worden zij wél bestraft.

*uitklokt*

[ Bericht 8% gewijzigd door flugeltje op 05-09-2006 00:55:53 ]
pi_41501179
Etienne : Ik blijf er bij dat de winnaar vantevoren al bekend is.
Marcel : Waarom heeft BB niet tijdens de uitzending gezegd dat wij genomineerd waren.
Etienne : Ik wist dat ik als eerste eruit zou liggen.
Egbert/Marcia : waarom doe je dan mee? (antwoord niet meegekregen).
Marcia : Waarom is het nu propaganda dat jullie genomineerd staan en net niet.
Marcel : Ik heb met de bus mee gedaan. Ik zat bij de laatste 30. Het was een close groepje. Sekhi heeft hem gebeld dat hij erin zat.
Marcel : Ik doe mee omdat ik dit wil meemaken.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:55:20 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_41501293
Marcel heeft een heel verhaal over de bus waaraan ie meegedaan heeft ( of bijna aan meegedaan heeft)
Marcel baalt dat ie is genomineerd.
Pittige discussie barst los.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_41501349
Etienne vindt BB een corrupt spel. Egbert zegt dat in no way de winnaar bekend is. Egbert vindt dat Etienne zijn mond moet houden, omdat hij zijn eigen glazen ingooit.
Andere stream tussen Hilde en Micheline

Hilde heeft een intiem gesprek met Micheline en voelt zich schuldig. Ze knuffelen wat en wensen mekaar succes. Hilde vindt dat ze meer op haar gevoel had moeten afgaan. Micheline zegt dat Hilde zich er bij neer moet leggen. Hilde vindt dat de kijkers haar en Micheline niet hoeven te kennen.
Hilde heeft ergens spijt van maar ik weet niet precies waarvan.

Rik wil volgzaam zijn wat betreft de regels.

Er komt een brief uit de DBK.

[ Bericht 28% gewijzigd door ThaSandman op 05-09-2006 01:04:09 ]
*The End
pi_41501682
Brief DBK : Bewoners. het is niet de gewoonte dat BB in het huis laat zien wat de bewoners met elkaar bespreken. De bewoners krijgen de tekst voorgelegd tussen Etienne en Marcel zodat de bewoners zelf kunnen oordelen. BB zegt dat ze het gesprek wel geheel uitzenden en dat de streamers de hele dag kunnen volgen zodat ze de waarheid niet kunnen verdraaien in de uitzending. Ook meldt BB dat de pers de streams volgt.

Gesprek tussen Marcel en Etienne voorgelezen door Marcia. (typ ik niet uit)

*Klokt uit*
*The End
  dinsdag 5 september 2006 @ 01:09:59 #14
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_41501728
De tekst tussen Marcel en E10 wordt letterlijk nu voorgelezen zodat er geen twijfel over mogelijk is hoe het gesprek heeft plaats gevonden.

Marcel en E10 staan een beetje beteuterd te kijken en E10 gaat meteen weer in de verdediging over dit alles.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 5 september 2006 @ 02:10:35 #15
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_41503508
Tijn, Hilde en Monique hadden een pittig gesprek over de ziekte van Hilde.
Monique is van mening dat ze gewoon er eens alles moet uitgooien over hoe ze zich voelt etc.
Tijn dacht dat Hilde iets had zoals ME maar Hilde geeft aan dat het dat niet is.
(nog een heel gesprek gaande maar krijg het niet getypt )
Na een tijd wil Monique nog wat kwijt aan Hilde en Hilde staat op en loopt weg.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 5 september 2006 @ 02:21:27 #16
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_41503828
Gaan een aantal bewoners al naar bed.. althans poging tot.
Kussen gevecht nu.
Rik duikt op Milica en probeert ff een standje.. ze ligt in een deuk.

Hilde zit nog even met Jeroen te kletsen.. over het gesprek van eerder met Tijn en Monique.
Marcel komt er ook nog even bij zitten.
Jeroen verheugt zich op morgen om met een bak koffie ff in de tuin te zitten.
Hij denkt dat morgen heel mooi weer is.
Janine is er ook bij komen zitten.

Ondertussen in de slaapkamer is het een dolle boel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_41506354
Egbert is als eerste opgestaan, wat ik begrepen heb is dat hij brood heeft gemaakt en dat dat nu in de oven staat. Hij is voor het raam van de tuin gaan zitten en drinkt een bakkie koffie.

[ Bericht 16% gewijzigd door Tamaartje op 05-09-2006 08:09:07 ]
pi_41506439
Egbert rommelt wat in de keuken en zegt "Dankjewel". "Een uur en een kwartier "

(Ik heb niet het idee dat hij weet dat het al acht uur is en daardoor toegang heeft tot de tuin....)

Hij gaat in een stoel voor de tuindeuren zitten. Hij eet een sinaasappel. Er lijkt nog steeds sneeuw in de tuin te liggen.

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41506951
/Egbert heeft vast een warme trui en een lange broek opgezocht en gaat nu douchen en tandenpoetsen. Hij is er straks helemaal klaar voor om de tuin in te gaan...
pi_41506993
Tijn loopt ook rond.
pi_41507071
tijn schenkt iets te drinken in en wandelt wat door de kamer
pi_41507159
Inmiddels is Tijn weer terug gegaan naar bed.
Hij heeft even in een stoel gezeten voor het raam om wat te drinken.
Egbert is na het douchen weer in zijn stoel gaan zitten en kijkt ook weer naar buiten.
Hij lijkt te genieten van wat hij ziet...

9.10

Big Brother laat nog even een overzichtje zien van de nog steeds met sneeuw bedekte tuin

9.13

ook worden nog eens duidelijk de openingstijden in beeld genomen

De camera's buiten, worden ook goed getest.
Ze laten steeds een overzicht zien van de gehele tuin en draaien van links naar rechts.

[ Bericht 25% gewijzigd door Tamaartje op 05-09-2006 09:16:21 ]
pi_41507516
Het is duidelijk dat het nog erg stil is in het huis.
Egbert zit nog steeds voor het raam en kijkt naar buiten.
Verder is iedereen nog in diepe slaap.
Big Brother speelt wat met de camera's en neemt wat beelden van de tuin en van de afwas.

Egbert komt inmiddels in actie en gaat met het brood aan de gang.
Hij pakt een broodplank en begint het pak met broodmix aandachtig te lezen en te kneden.
pi_41507776
Inmiddels is het brood de oven in gegaan en is ook Marlies even komen buurten bij Egbert.
Ze loopt even naar het raam om de tuin in te kijken en zegt dat het heel mooi is.
Egbert vind het ook prachtig.
Marlies vraagt aan Egbert of hij een idee heeft hoe laat het is.
Hij zegt dat hij denkt dat het 7 uur is.

Helaas Egbert.. het is al tuin-tijd geweest hoor!

Marlies is ook weer in bed gedoken, en Egbert is weer voor het raam gaan zitten met wat drinken.
pi_41508870
Milica en Egbert hebben een tijdje binnen bij het raam gezeten.
Egbert dacht dat het bijna 8 uur was, dat ze dan batterijen moesten wisselen en dat ze naar buiten mochten.
Om 10.29 komt het bericht op het scherm dat de tuin open is

De bewonders denken nu dus dat het 8 uur is

Janine is ook wakker...

Milica en Egbert lopen een rondje door de tuin.
Milica vind het toch best koud buiten.
Egbert heeft Monique wakker gemaakt, die had aangegeven dat als de tuin open was ze graag naar buiten wilde.

Monique geeft Egbert een knuffel, hij verteld haar dat het wel een beetje regent buiten maar dat het hem niets uitmaakt.
Hij heeft de broden inmiddels uit de oven gehaald, zijn jas aangedaan en loopt naar buiten.
Hij maakt de hangmat schoon met een borstel.

10.38

Ook Semih en Micheline zijn wakker, en Tijn komt ook zijn bed weer uit..
Oh nee Tijn blijft toch liggen...
Micheline en Semih kleden zich aan om ook naar buiten te gaan (denk ik)

BB heeft inmiddels op het plasmascherm aangegeven dat alle bewoners die wakker zijn meteen hun batterijen moeten wisselen.

10.41

Alle bewoners batterijen wisselen wordt omgeroepen

*klokt uit*

[ Bericht 9% gewijzigd door Tamaartje op 05-09-2006 10:42:40 ]
pi_41509341
10.49

Zo goed als alle bewoners nu buiten in de tuin.
Sommige aangekleed ,andere nog in hun slaapkloffie
Rik probeert gelijk een van de hangstoelen uit.

Veel bewoners hebben niet goed kunnen slapen na alle gebeurtenissen van deafgelopen nacht.

Sabrina had gedroomd (vertelt dit binnen tegen Milica)dat de rode telefoon afging en zij opnam ( ze kon niet verstaan wat er gezegd werd, effin heel verhaal )

Het voorbij rijdende verkeer is in de tuin heel goed te horen

11.00
Ze vinden de temperatuur buiten aangenaam
Monique d8 zelfs dat het al die tijd mooi weer was geweest ( ze moest eens weten )

Ze bespreken nog even de "sneeuwopdracht" van gisteravond (hoe iedereen reageerde op de tuin en de sneeuw)
Egbert,Marcia,Rik,Monique en Semih zitten in een groepje in de tuin te kletsen

Marlies staat in de keuken brood te maken.Maakt een praatje met Sabrina

groepje van de kampers zie ik nu ff nergens

[ Bericht 30% gewijzigd door Snoet123 op 05-09-2006 11:03:02 ]
pi_41509828
Het groepje in de tuin raakt niet uitgepraat over hoe blij ze zijn nu een tuin te hebben.
Genieten van kleine dingen, zoals het geluid van het verkeer.
Janine, Marlies en Sabrina zijn nu ook buiten.

11.10 Tijn ligt binnen op een loungebank te slapen

Marlies vertelt nu dat Hilde boos geweest was op haar (?)
dit gebeurde afgelopen nacht in de douche.
Tijn die moest gaan slapen van Hilde...
Marlies ergerde zich aan het gedrag van Hilde.
Marlies bleef vannacht wel bij Tijn in de buurt omdat die nogal gedronken had en zij was bang dat hij zou vallen. Ze vond het wel komisch allemaal

Iem ( ze verdenken Hilde en Marcel) had gisteravond een fles rode wijn achter de bank verstopt voor de rest

[ Bericht 13% gewijzigd door Snoet123 op 05-09-2006 11:19:08 ]
pi_41510195
11.20

De groep buiten heeft het nu even over de sanctie van E10 en Marcel.
Ze vinden het aan de ene kant l*llig voor hun ( M + E) hoe het gegaan is.
Aan de andere kant zijn ze ook wel geschrokken over wat die 2 besproken hebben in "het bewuste" gesprek.
Vooral die ene zin : dat hun hoopte dat het voor hun positief en voor de ander (Semih dus) negatief uit zou gaan pakken word hun kwalijk genomen.

Rik zou willen dat het iedere avond zoals gisteravond zou zijn ( allemaal lekker zat)

11.25

Ze speculeren nu over de liveshow van gisteravond.
Dat ze soms op de achtergrond het publiek hoorde en vragen zich af wie er allemaal in de studio zaten voor hun ( fam/vrienden)

*klokt uit* kan iem het overnemen aub?
pi_41510410
10.30

Er wordt gemeld door BB dat de tuin weer gesloten is
Dus iedereen gaat weer naar binnen.
Ze vinden het jammer, en het lijkt wel een kwartiertje zeggen ze.
Rik zegt dat dat niet zo is want hij heeft wel 5 sigaretten gerookt buiten.
Ze denken nu dus dat het 9 uur is.

Marlies hoopt dat BB hen later langer de tijd geeft om in de tuin te zijn.
Rik heeft het met Marlies nog over gisteravond, dat ze zo blij waren dat ze een tin hadden en dat ze zaten te gillen.
Ze lachen dat Bridget gister had gezegd dat ze warm of koud zaten, en dat ze door de klapdeuren moesten. Maar ze wisten niet dat dat mocht.
Marlies zou het aan de ene kant nog wel een keer over willen doen, zegt ze.

10.37

Hilde rookt een sigaret en drinkt wat koffie in de loungeruimte.
Tijn ligt daar nog steeds op de bak te slapen.

Marlies zegt dat haar familie niet op internet kijkt, en nu dus niet weten dat ze niet meer genomineerd is. Semih denkt ook dat zijn familie het niet weet nu.
Micheline denkt dat ze het wel allemaal weten, omdat ze niet kunnen stemmen.
Maar ze weten niet dat we nog niet kunnen stemmen...

[ Bericht 18% gewijzigd door Tamaartje op 05-09-2006 11:39:18 ]
pi_41510629
10.39

Marlies zegt "ik kan me niet voorstellen dat iemand voor mij belt, ken je dat?"
Semih denkt ook dat zijn familie niet gaat bellen en smsen.
Marlies vraagt of iemand zelf wel eens heeft gebelt. Rik zegt van wel, Marlies vraagt voor wie hij dan gestemd heeft, maar dat weet hij niet meer, wel dat hij een sms terug kreeg.

Ze zeggen dat Micheline vast wel veel "fans" heeft.
Micheline zegt dat ze haar werk heeft, en haar team...

Rik vraagt of de mensen nu dus moeten stemmen voor degene die je erin wilt houden.
Ze denken dat dit wel zo is.

Ze zeggen dat ze het wel heel vet vinden dat de nominaties zijn aangepast.
Micheline moest huilen van blijdschap zei ze, omdat ze blij voor hem (semih) was dat hij niet meer genomineerd was.
Ze zegt dat Semih helemaal niet blij was, maar Semih zegt dat hij dat wel is, maar dat het allemaal vreemd is omdat er zo met je gevoelens gespeeld wordt.
pi_41510829
Micheline verteld dat ze bang was toen ze pas met de liveuitzending de DBK uitliep met een envloppe en terug moest komen dat ze ook een sanctie zou krijgen. Maar ze was blij dat er duidelijk was dat er niet op het scherm stond dat ze nog niet weg mocht lopen.

Rik zegt nu dat gisteravond wel stom was, omdat hij steeds zei dat hij niet naar diegene waarop hij gestemd had zou lopen. Maar toen hij sigaretten ging halen en terug kwam had hij het toch wel verteld.. en daar moet hij nu nog om lachen, met Marcia.

Marlies zegt dat ze het niet wil vertellen tegen Jeroen, omdat ze gewoon geen goed onderbouwt verhaal heeft.

11.49

Egbert zegt dat hij wat wil doen. Ze hebben het over stofzuigen enz. Ze hebben gevraagd om de stofzuiger maar ze hebben hem nog niet gekregen uit het washok[?]

Ze hebben het er over dat de weekopdracht dus eigenlijk meer een "opdracht voor de week" is.. en ze hopen dat er vandaag geen opdracht komt, omdat ze dat niet aan kunnen.

11.51

Er wordt weer door BB aangegeven dat ze de batterijen moeten checken.Ze moeten opletten dat ze echt de volle batterijen moeten pakken..!
Dus iedereen gaat weer batterijen wisselen, ze snappen er niets van..
pi_41511074
Egbert gaat roken, en dan ook meteen even nadenken of hij misschien nog even 2 uurtjes naar zijn bed gaat.
Marlies is de afwas aan het doen.
2 streams zijn gericht op een slapende Tijn en de andere op Marlies.
Dan wordt er weer overgeschakeld naar Micheline, Semih en Janine.. die bij het raam voor de tuin zitten.

Ze hebben het erover hoelang ze nu al in het huis zitten.
Rik komt er ook weer bij zitten... ze praten over de sneeuw buiten..
Ze denken dat het ijs er al lag voordat de wand werd weggehaald, ze zijn benieuwd wanneer dat dan is gedaan.
Ze zeggen dat het nu nog wel moeilijker is omdat ze nu weer van alles zien en horen. Janine zegt "Ja het is zo dichtbij maar het lijkt zo ver weg"
Semih zegt,: "Ja iedereen slaapt toch onder dezelfde maan"

Rik denkt dat er nog wel iets gedaan wordt met die ronde "bak" in de tuin

12.02

De zusjes zijn in de badkamer. Sabrina staat haar tanden te poetsen en Monique kleed zich aan. Marlies komt ook de badkamer in en roept "Jaaaaa, maskertje!"

Hilde is stof aan het ruimen?

En Tijn slaapt nog steeds.

Van de andere bewoners is niets te zien of te horen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Tamaartje op 05-09-2006 12:06:53 ]
pi_41511484
Ze vragen aan Rik hoe het kan dat hij zo dronken was.
Rik verteld wat hij allemaal heeft gedronken, het was iets van bier, rose, champagne en breezer,en volgens mij ook nog wijn..

Hilde is ook bij de groep komen zitten (bij het raam)

Micheline had een beetje wijn in het bier van Rik gegooid en hij had dit opgedronken.
Ze vertellen dat Marlies gisteravond alle glazen is afgelopen en alles wat over was bij elkaar had gegooid en had opgedronken.. [ ]
Ze vinden dit wel erg ver gaan en moeten er om lachen.

Ze praten nogmaals over gisteravond over het zoeken in de tuin.
Ze zeggen dat het niet echt warm is buiten, ze denken dat het toch wel 15 graden is.
pi_41511660
Iemand [weet niet wie] die heeft een sigaret/shag gepikt van Janine..
Ze vind het echt niet kunnen, anderen moeten er van afblijven zegt ze! (wel 7x gezegd)
Ze vinden het stom dat diegene dat heeft gedaan omdat diegene het niet terug kan geven.
Janine heeft nog 1 shaggie, ze heeft nog wel shag, maar geen vloei...

Ze praten er over dat ze het vreemd vinden dat ze geen regen hebben gehoord als ze daar zaten bij die stoelen. Omdat als het hard geregend had ze dat anders wel hadden gehoord.. ze praten over de wanden en latjes enz.. ze kijken omhoog..

Rik vind dat als je honger hebt je moet eten.. dat ze niet op de anderen hoeven te wachten.
pi_41511885
Rik verteld dat hij 4x heeft overgegeven.. toastjes zalm kwamen er allemaal uit...
Hij had tegen Milica gezegd: Ik ga zo denk even kotsen, wil jij mijn zender meenemen?"
Hij zegt.. dat is echt zo droog..!

Rik zegt dat de 2 groepjes nog closer worden zo. En dat je veel meer naar je eigen groepje trekt. Ook zegt hij dat hij gisteravond veel met Monique en Sabrina heeft gelachen. Hij vind dit erg leuk omdat hij dit nog niet eerder heeft gehad met de zusjes. Sabrina schijnt nogal leuk te kunnen zingen? En ze zeggen als je je klote voelt je dan even aan haar moet vragen of ze een liedje wil zingen..

Rik zegt dat hij weer jeuk heeft, overal op zijn lichaam. Ze [Rik en Semih] hebben het er over dat ze nu veel liever daar bij het raam willen zitten dan ergens anders in het huis.

Sabrina komt er aan lopen en Semih vraagt of ze een liedje wil zingen.
Ze begint met "waterloo" en zegt.."ja sorry dit kwam even op in mijn snuit"
De jongens beginnen te lachen. Sabrina komt gezellig bij hun zitten. Ze hebben het er over hoe duur zo'n stoel zou kosten.

Micheline vraagt of het een goed idee is of ze allemaal een eitje kunnen eten...
Iedereen moet dat maar voor zichzelf doen omdat iedereen een ander ei wil.

Micheline vraagt aan Semih of hij haar kusjes wil geven[?]
Hij zegt "ja hoor tuurlijk wil ik dat, want volgende week ben je weg [even pauze] bij wijze van spreken dan.. zegt hij..

*klokt uit*

[ Bericht 15% gewijzigd door Tamaartje op 05-09-2006 12:31:49 ]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 5 september 2006 @ 14:06:50 #36
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_41514641
Jeroen vertelde dat hij thuis woonde nog en dat hij heel goed met z'n familie kon omgaan , hij heeft nooit lange relaties gehad. Hij was het altijd weer snel zat ! Zijn langste relatie duurde 8 maanden ...
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 5 september 2006 @ 15:32:25 #37
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41517151
Janine moet een envelop gaan halen in de DBK

in het kort komt het er op neer dat :
alle sneeuw moet worden geruimd , ook van de bomen, dat kan met water weggespoten worden
muren en ramen moeten ook sneeuwvrij worden gemaakt met water niet met sop
ook spinnewebben etc. moeten verwijderd worden
omdat iedereen gebruik wil maken van de tuin MOETEN ze alle 15 meehelpen
want vele handen maken licht werk
ze moeten klaar gaan staan met emmers en sop en wachten op een teken van BB om aan de slag te gaan
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_41521563
Er wordt door sommige bewoners hard en door sommige minder hard gewerkt,
Marlies en milica en janine besluiten om een pauze te houden met koffie, thee en wat lekkers
Ze maken thee, constateren dat er geen koffie meer is, Janine constateert dat er haast geen suiker meer is en gooit nog even snel 4 scheppen in haar eigen kopje, want ja, na zo'n dag als gisteren heb je veel zoet nodig
ze vinden een stukje brood en snijden dat aan stukjes en doen er pindakaas op, pakken wat fruit en gaan ermee naar buiten. Hier blijkt dat het brood het ontbijt van Egbert was, die hier redelijk pissed op reageert. Volgens dochter moet hij niet zo zeuren en straks maar een aardappeltje meer eten. Egbert blijft nog even boos. Er wordt nog wat gekakeld over het gebrek aan vloetjes. Marcia wordt ondervraagd over haar restant vloetjes, want zij schijnt nog wat te hebben. Marcia houdt zich redelijk op de vlakte en zegt dat ze vanavond wel even zal tellen. Janine klaagt nogmaals een aantal keer over het feit dat er een peuk van haar verdwenen is en stelt voor om eventueel te draaien met papiertjes die om haar medicijnen zitten.
Men werkt nu weer door hard, en door sommigen minder hard
pi_41521810
Janine en Etienne, zijn op zoek naar vloeitjes, want die van hun zijn op.
Janine lijkt het een goed idee om theezakjes te gebruiken.

Bijna alle bewoners zitten in de tuin.
Sabrina en Rik zijn op dit moment actief aan het schoonmaken en de rest lurkt aan de koffie/thee.
Er worden wat spullen in de tuin verzet, de tuin is al aardig sneeuwvrij. Erg netjes ziet het er nog niet uit..

pi_41522021
iedereen is binnen en buiten aan het poetsen, stofzuigen, schoonspuiten.
Janine klaagt dat haar PRAGTAGUh gympen nu vies zijn. Marcel heeft maar een paar schoenen bij zich, die zijn ook vies nu.
>>Icons niet groter dan 100KB<<
pi_41522719
Hilde en Etienne roken een sigaretje.
Etienne laat aan Hilde weten dat hij vind dat iedereen nu wel even een beetje weer naar elkaar toe groeit. Hilde zegt gelijk: "neeeeeheee, echt niet"
Etienne zegt om Hilde tevreden te houden: "ja, maar ik heb (?) wel even flink uitgescholden"
Hilde: "oh ja, wie dan?"
"Nee, is niks", zegt Etienne dan weer en ineens laat hij weten dat hij best wel spijt heeft van wat hij gisteren had gezegd en hoe hij gisteren tekeer ging, het had volgens hem wel minder gemogen.
Op een gegeven moment zegt hij zelfs hardop in zijn microfoon: "het spijt me Big Brother, van gister". Het is heel duidelijk voor hem dat hij er nu alles aan moet doen om straks niet weggestemd te worden.

Het gesprek gaat nog even door. Etienne tegen Hilde: "Heb jij dat ook wel eens, dat gevoel dat er iemand voor je loopt, maar dat ben ik dan zelf?" ( )
Hilde: "Nou.. nee! haha. Dat heb ik nou niet nee"
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:32:42 #42
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_41522771
<snip>
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_41522965

Rik en Semih zijn nog druk bezig met sponsjes de bladeren van hun laag spuitsneeuw te ontdoen in een al aardig groene tuin, terwijl veel anderen zitten te relaxen. Op de achtergrond ligt Egbert in de hangstoel.
pi_41523193
Rik en Semih zijn gezellig de boompjes sneeuwvrij aan het maken en ondertussen een beetje slap aan het lulllen.

Semih werpt zijn blik op 'het ronde ding' in de tuin en zegt tegen Rik dat hij denkt dat ze daar nog een opdracht in gaan doen. Volgens Rik zal het wel een jaccuzi worden.
De tuin is nu volgens mij zo goed als klaar, Rik gaat nog even letterlijk elk blaadje bij langs om het met zijn vingers goed sneeuwvrij te maken.

pi_41523530
Semih en Micheline hebben zich even teruggetrokken en liggen lepeltje lepeltje op het bed.
Micheline zegt: "ik weet niet zo goed wat ik moet doen"
Semih zegt wat terug maar is onverstaanbaar door zijn microfoon.
Micheline: "over zes dagen weten we het"
Semih zegt weer iets.
Micheline: "jezelf opofferen? doe nou niet zo stom"
en ze mompelen nog wat en gaan daarna weer stil verder dommelen.
  dinsdag 5 september 2006 @ 19:00:12 #46
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41523551
Terwijl de meeste mensen buiten zijn, liggen Semih en Micheline in bed. Semih laat zijn hand vrijmoedig onder het shirtje van Micheline glijden.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41523667
"sta je weer in je eentje voor 15 man te koken", zegt Monique, die tegenover Tijn in de keuken zit.
Tijn is druk bezig met al zijn pannetjes.
Monique gaat zo de tafel dekken zegt ze, maar heeft nu nog even geen zin.

Marcia schuift ook aan.
Janine komt ook effe langswippen maar is ook heel snel weer weg.
verder gebeurt er niet veel en wordt er niet veel interessants gezegd.
pi_41525943
tijn is bij monique op de slaapkamer. ze fluisteren.. (ik kan ze niet verstaan) tijn loopt weg, nadat hij nog een zoentje heeft gegeven.

stream3.
sabrina, monique en jeroen staan in de keuken te koken
het gaat over shag.
ettienne: je moet een verslaving niet gaan belonen.

ze zetten de microfoontjes goed.
janine en semih en michiline komen er ook bij.

marcia: de zeepsop is bijna op.
jeroen vraagt waarop ze zoveel zeepsop gebruikt.
marcia: omdat de borden zo vies zijn.

het is een beetje zinloos gekeuvel in de keuken. ze zijn aan het afwassen
sabrina heeft zin in dubbel zoute drop. en kindersurprise vindt ze ook erg lekker.

er is geen suiker meer.

monique ligt nog alleen in de slaapkamer.
Babe In Totale Control of Herself
pi_41527374
monique is in bad gestapt, welke tijn voor haar heeft gevuld. sabrine en michiline komen erbij zitten. (niet in het bad) ze hebben het over de nomindaties. Michiline denkt dat zij altijd genomineerd zou worden, want nu hebben ook al 5! mensen op mij gestemd. maar misschien stemmen ze ook op semih, denkt ze.

ze wil nog niet naar huis, sabrina en moniquw zijn overtuigd dat mich niet weg hoeft.

sinaasappel in de vriezer is erg lekker, volgens monique.
iedereen is erg moe.

stream van woonkamer hilde, etienne, marcel, janine, milica, jeroen:

gaat ook over de nominaties. Marcel en etienne denken dat ze niet positief neer worden gezet in de uitzendingen.
er gaat meloen rond.

hier zijn ze ook moe.
hilde: ff kijken of de dames al uit bad zijn. sabrine en monique blijven nog wel ff in bad.
hilde: ze hebben weer iemand, die voor ze loopt (tijn haalt voor de dames eten enzo).
ze proberen te analizeren hoe populair ze zijn.

hilde denkt dat het middernacht is, iedereen gaat er tegen in, nee joh, nog lang niet!
pi_41527628
rik, marlies, marcia, semih en rik hebben het over kotsen.
marlies vertelt dat een vriendin wel eens van een pilletje heeft moeten kotsen.

tijn verteld dat hij het echt vies vind als een vrouw gaat zuipen, en kotsen en daar weer doorzuipen, met de stukken nog in haar haar.

rik: na ene jointje (hasje en wiet en wat alles nog meer) en heel veel eten (garnalen etc), is hij vreselijk over de badkamer vloer over zijn nek gegaan bij een vriendin (ilona) van hem. ze was vrij pissig.

semih had de avond voor dat mich bij hem kwam samenwonen gezopen, en had alles ondergekotst, en mich stond de volgende dag met haar moeder en mamma binnen te kijken naar semih zijn kots.. toen voelde hij zich nog kutter dan door alleen zijn kater.

zo nog een aantal kotsverhalen.

*stopt
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:27:04 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41531199
Het is rustig in het huis. De meeste bewoners liggen al te slapen. Hilde rommelt wat in de badkamer.

Marcel, Etiënne en Jeroen spelen nog een spelletje. Hierbij wordt erg weinig gesproken.
  dinsdag 5 september 2006 @ 22:45:46 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41532084
In de slaapkamer praten Marcia, Micheline, Semih, Egbert en Tijn nog wat na over de gebeurtenissen van gisteren.

Marcel met z'n 'mediaconnecties' wordt weer eens belachelijk gemaakt. Vrijwel alle aanwezigen in de kamer zouden op hem stemmen als er morgen nieuwe stemrondes zouden zijn. Tijn begint zich te irriteren aan het feit dat Hilde doet alsof de wereld om haar draait. "Goeiemorgen Tijn" zegt Semih.

Ze zijn er over eens dat als E10 of Marcel eruit gaat het gedonder weer van voor af aan begint. "zie je nou wel" gaan ze dan zeggen.

E10 heeft gisteren gezegd dat Rik zou gaan winnen. Dat dat vantevoren bepaald was. Tijn roept: Ik hoop het, dan krijg ik de helft, ga ik naar cambodja om voetbalschoenen uit te delen. En vervolgens: Hij is gewoon jaloers dat Sabrina wel bij Rik aan z'n lul zat en niet bij hem.

Egbert herhaalt nog maar eens dat het een 'wonderlijke avond' was gisteren. Tijn mist een warm lichaam. "Ik denk dat ik maar bij jou in bed kom liggen Eg"
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:00:42 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41532775
In de slaapkamer gaat het over Etiënne

Egbert :"Ja die stoere verhalen, dat hij al met 25 meisjes is geweest."
Tijn :"Hoeveel zouden daarvan boven de 16 zijn."
Semih :"En hoeveel zouden géén familie zijn."
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:23:11 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41533736
Op de slaapkamer is het inmiddels rustig. De bewoners slapen. Aan de keukentafel wordt in stilte nog een spelletje gespeeld en Egbert rookt in de lounge z'n zoveelste laatste sigaret van de dag.
pi_41535137
Streamers ( en v-o-l ) bedankt voor de verslagen!

Verder in [BB6] Streamverslagen van woensdag 06 september 2006
  woensdag 6 september 2006 @ 00:00:57 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41535159
dank allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: