Wederom dank aan V-O-L
, hier was weer niets ingevoerd
.00:08
Monique komt ook nog effe de keuken in, E10 biedt aan om een warme melk voor haar te maken en gaat meteen aan de slag. Ze vindt het wel leuk dat ze gezongen hebben voor Mikey, ze weet zelf nog goed hoe ze het vond om 15 te worden. Hilde: is ook wel een mooie dag om jarig te zijn zaterdag. Monique: we zijn toch zondag maar wordt vast een leuke dag voor hem. Ze ruiken omstebeurt eens aan de champagnekruk, hij ruikt goed!! Hilde: we mogen er niet aan likken hoor!!
E10 gaat aan tafel zitten en hilde maakt zich al meteen druk over dat hij absoluut de tafel niet mag aanraken, je vader staat voor met 5-4 dus hij maakt nu kans om de finale te winnen met 6-4.
00:12
De fles champagne is leeg, Marlies en Monique hebben het erover dat ze best zuinig aan doen met hun verdiende beloning. Marlies: ja de breezertjes staan er ook nog. Monique: ja ik zou alles meteen opdrinken. Marlies:ja maar Tijn heeft Rik en Rik wilt alles een beetje verdelen. Monique: was niks voor mij en Sabrien, wij hadden alles meteen op. Marlies: zitten ze daar lekker in het bad met een glas champagne en een aardbei erin, genieten joh. Marlies wens iedereen : slaap lekker en gaat er vandoor.
00:14
E10 heeft het over zijn nacht met Sabrina, hij kon geen kant op draaien, was veel te warm, wilde op e4en bepaald moment in zijn eigen bed gaan liggen maar kreeg de kans niet want dan ging Sabrina weer op zijn arm liggen en hij had geen gevoel meer in zijn arm. Af en toe kwam Sabrina met haar kont naar achter en dan...
.
00:16
Semih en Micheline dansen wat op de slaapkamer.
Semih gaat morgen iets bestellen voor spieren en gewrichten, zegt hij tegen Micheline. Tijn vroeg of hij dat ook mag gebruiken als het nodig mocht zijn.
00:20
De torentjesbouwenfinale tussen Jeroen en Marcel is nog steeds bezig, het is moneteel 6-5 voor Marcel en volgens Marcel wordt de strijd steeds grimmiger. Hilde en E10 zitten vol spanning te kijken, en leveren af en toe het nodige commentaar.
Marcel heeft gewonnen met 7-5!!
Hilde gaat naar bed, en de mannen vragen zich af wat wijsheid is, nog effe in de lounge gaan zitten, blikgooien of een badje nemen. Blikgooie valt af door het lawaai, daar zitten hebben ze geen trek in, dus gaan de mannen een badje nemen.
00:29
Egbert, E10 en Monique zitten wel in de lounge. Marcel komt nog effe een kijken nemen en vertelt dat Tijn en Rik Sabrina willen gaan ontvoeren om haar ook te feliciteren met de verjaardag van haar neefje. E10: ja maar ze slaapt toch? Ja zegt Egbert die moet ook gefeliciteerd worden, slapen kan altijd nog. Rik en Tijn komen luidruchtig bij ze zitten, al zwierend met zijn kamerjas zegt Rik dat hij Miss Saigon is, onderytussen is Tijn op zoek naar nootjes... Rik heeft ook geen last meer van jeuk. Egbert: komt door de champagne. Rik: ik drink in het vervolg als ik op stap ga alleen nog maar champagne. Tijn draait ook eens flink rond met zijn kamerjas en roept Batman!! Egbert rookt er ook nog maar eentje dan.
00:30
E10 is ondertussen Rik zijn danspansjes aan het uitproberen, zegt Tijn: Rik kijk eens wat Adolf aan het doen is. Rik: meer draaien met je kont.
00:40
Rik en Tin vertellen hoe ze sabrina zijn gaan wakker maken om te feliciteren. Rik: zat ze daar zo duf met zo''n doekje voor haar ogen te vragen is er een feestje, is er een feestje...Tijn: ja ze zat daar als een puppie van 5 weken die de tepel kwijt is, ik zei nog doe die oogkleppen af je denkt wel dat ik Tijn ben maar eigenlijk ben ik Egbert.
00:42
Tijn: wat ik wel effe wil zeggen, ik vind E10 steeds leuker worden, we doen net alsof hij er niet bij is, in het begin had ik zoiets van die heeft nog geen haar op zijn piemel. Monique: hij heeft ook geen haar op zijn piemel. Tijn: ja echt, hij wordt steeds leuker... E10 zit met een bedenkelijk gezicht erbij.
00:54
Ze vertellen wat grappige verhalen over vroeger, ook Monique heeft een heel verhaal die ze met een vriendinnetje beleefd heeft. Tijn: oke nu wil ik wel naam en achternaam van dat vriendinnetje. Rik gaat verder met verhalen die ze beleefd hebben bij oma België.
Tijn vond het irritant vroeger dat als zij moeder reed en hij naast haar zat, dat als ze dat remde ze haar hand voor hem hield om hem tegen te houden, maar nu doet hij dat zelf ook, zelfs toen hij nog bij de politie was en hij in een stoere gepantserde auto zat, gek dat je zoiets overneemt.
Vroeger was Rik altijd het broertje van Tijn Roovers, ik ben nu de heteroversie van hem. Nu loopt hij vrolijk overal rond en ik loop in de schaduw overal mee. Ook op de gayparade, zat ik daar en Gerard Joling zat gewoon aan de bar bij me, ik weet ook wel dat Gerard Joling geen Elvis Presley is ofzo maar toch...
00:57
Ze hebben het over dat er niemand is (in het huis) die er problemen mee heeft dat Rik homo is, en Rik begint over vorig jaar BB, dat er iemand was die homo moest spelen en dat daar best felle reacties opkwamen...Egbert: ja klopt.. Tijn: ja tuurlijk dat heb jij weer gezien. Alle bewoners batterijen wisselen.
01:25
In de slaapkamer hebben Semih, Micheline en Marcia het over de discussie van vanmiddag over dat rascisme, Semih legt het verschil uit tussen turken en marokanen. Ze hebben het erover dat ze best geschrokken zijn van bepaalde reacties van mensen. Marcia zat af en toe echt met verbazing te luisteren zei ze. Blijkbaar kan BB dit soort gesprekken niet waarderen en schakelt over naar de badkamer waar Jeroen en Marcel liggen te babbelen over nomineren, en over het feit dat ze zelf nog niet zo slecht zijn aangezien ze niet superslecht over mensen praten en dus ook niet echt roddelen.
Nadat ze flink hebben liggen weken gaan ze gezellig met zijn tweetjes douchen.
01:38
E10 werd wakker met een kutgevoel dat ie bij Sabrina in bed had geslapen. Tijn "en terecht, en terecht" Rik en al hebben ze wel gelijk het gaat hun toch gene ene moer aan en vind dat ie er schijt aan moet hebben. Egbert vind dat ie het zelf ook teveel aanwakkert, omdat als ie zelf niets zegt niemand had geweten. Hij werd zelf door E10 erbij betrokken. E10 vind dat iedereen hem in een hoekje probeert te duwen en bepaalde mensen kijken hem zo raar aan.
Rik zegt hem nogmaals dat ie daar gewoon schijt aan moet hebben, dat ie daar geen excuss voor heeft te geven. Achteraf gelul is altijd makkelijk, hij vind het ook jammer dat anderen hem in een hoek drijven.
Rik haalt de vol=vol discussie nog maar eens aan, dat iedereen z'n eigen mening mag hebben en dat ie het sneu voor E10 vond dat ie dan dichtklapt, terwijl Tijn een koning is om dat te verwoorden.
E10 zegt dat ie zich er niet kut om voelt voor zichzelf, maar om Sabrina. Rik denkt dat Sabrina dan wel gezegd zou hebben dat ie daar niet mag slapen. Ja precies, ja precies... een veel gehoorde zin van E10 op het moment.
01:44
In de keuken staan Janine en Milica samen warme melk te maken, ze smoezen wat over mensen negeren. Janine zegt een paar keer dat ze er heel eerlijk in is (over wie ze het hebben heb ik helaas niet verstaan door het kloppen van de melk)
Janine heeft wel trek in een stukje kaas, Milica vindt dat ze het dan gewoon moet pakken of anders Milica haar stukje fruit wel mag hebben.
Ze doen wat hagelslag in de warme melk en hebben nu een "fantastische" warme chocomelk, dit wordt gevierd met een dansje.
Tijn komt in de keuken nog effe tegen janine vertellen dat ze waarschijnlijk in haar normale leven zich alles wel kan permitteren, ze beaamt dit en hij regeert erop: ja maar als je jezelf hier na 3 dagen al zo erg tegenkomt en dat na een week weer helemaal kan rechtbreien (hij zei "handelen") daar heb ik echt respect voor!! Janine: dank je echt waar.
01:58
Het wordt weer drukker in de keuken, Hilde, Jeroen, Marcel en Marlies komen bij de chocolademelkdrinkende dames zitten, vol trots vertelt Janine hoe ze de chocomelk gemaakt heeft en laat de mannen proeven, de mannen vinden het ook heerlijk en willen zelf ook wel wat chocomelk hebben.
Even later zitten ze gezellig aan tafel met hun chocomelkjes
02:08
Tijn heeft moeite om niet tegen Monique aan te kruipen, zoals toen ie gisteren daar aan het voeteneind stond. Terwijl ie dan E10 wel lekker bij Sabrina ziet liggen.Tijn kan het niet zo goed hebben dat ze met 4 man E10 affikken terwijl ze er niets van weten, E10 irriteert zich eraan dat ze er haar bij betrekken en dat mensen als ze nadenken best had kunnen beseffen, dat er tussen hen nooit iets zou gebeuren.
Tijn geeft aan dat er ook meespeelt dat ze met 15 man opgesloten zitten. E10 maakt het niet uit hoe de mensen daar over hem denken. Maar ze wil niet dat ze thuis komt en dat ze dan tehoren krijgt dat ze zich asociaal gedragen heeft.
02:16
Het keukengroepje babbelt wat over eten, blijkbaar begint het hongergevoel vandaag wat meer op te spelen. Er wordt besproken wat ze nog allemaal hebben. Vervolgens hebben ze het nog maar eens over een eventuele volgende weekopdracht, misschien toch beter een fietsopdracht dat kan je als groep doen, nu met de kluizen was het maar een mislukking, niet weten hoe ze precies moesten draaien etc. Marlies geeft ook aan dat er totaal geen communicatie is geweest tussen haar en Jeroen, ze namen alles maar klakkeloos van elkaar aan en daadoor ging het dus niet . Marcel: ja zo ging het ook mis met E10 en mij, hij zei dat hij de antwoorden wel wist en ik nam dat maar aan. Marlies: we hebben ook veel te lang gedaan over die eerste som. Marcel: ja en de tijd speelt ook parten, die werkt echt op je zenuwen. Flinke lap tekst ook voor dat je moest beginnen, ik heb het wel snel gelezen maar toch had ik nog niet in de gaten wat de bedoeling was, en toen begon die tijd maar te tikken...
02:19
Ze vinden het moeilijk om van de luxeartikelen af te blijven van Rik en Tijn, ze vergeten de halve tijd dat ze er niet aan mogen komen, Hilde zag een sifaret van Rik liggen in de asbak en had zoiets van ik neem een trekje ervan, gelukkig kwam ze net op tijd erachter dat het niet mocht. Marlies zag gisteren heerlijk gewassen druiven liggen en heeft zich echt moeten inhouden om er van af te blijven. Hilde geeft aan dat dit ook een soort van beproeving voor hun is. Marlies: Ik moet er niet aan denken om op pindakaas en uien te leven. Ze denken dat het ongeveer 3 uur is, kan half 3 zijn maar ook kwart voor in ieder geval in de buurt van 3 uur.
02:26
Marlies en Hilde gaan weer naar bed en het gesprek tussen Marcel, Jeroen en Milica gaat over nomineren, Milica vraagt of ze denken dat zij genomineerd wordt. De mannen denken van wel. Rik komt ze effe welterusten wensen dus het gesprek houdt effe op. E10 komt er ook effe bij zitten.
Jeroen vraagt aan Janine of ze effe met hem komt knuffelen, Janine wilt dit wel en zegt ondertussen dat het echt een keer fout gaat tussen Tijn en Monique, die blijkbaar weer liggen te stoeien. Milica zegt tegen janine: zij denken ook dat ik genomineerd wordt, maar door de rumoer her en der krijgt ze er geen reactie op. Janine en milica besluiten naar bed te gaan.
02:27
Semih wil een koekje gaan pikken van Tijn en Rik, de rest houdt hem tegen. Semih zegt dat ie dan gewoon wacht tot iedereen slaapt. Egbert vindt het allemaal geweldig. Marlies wil wakker gemaakt worden en wil wel mee doen met Semih
Egbert zegt tegen Monique dat ze heemaal rood ziet. Monique vertelt dat die dikke weer op d'r heeft gelegen. Tijn : "Dan denken ze allemaal dat het E10 was"
Beetje vreemd..... Maar wel lekker
.
02:33
Milica, Janine en Hilde praten in bed nog maar wat na, Milica geeft aan dat de manen (Jeroen en Marcel) denken dat ze genomineerd wordt, dit zit haar blijkbaar toch wel dwars, ze wilt absoluut niet als eerste het huis uit gestemd worden, want dan ben je als eerste door de bewoners en door het nederlandse volk eruit gestemd. Hilde zegt dat ze zich er niet zoveel van aan moet trekken, er wordt zoveel geluld in het huis.
Hilde vraagt zich af hoe Janine zoveel spullen in haar koffer heeft gekregen, ja Janine heeft gewoon de beste kofferinpakmoeder ter wereld, en plots komt Rik binnen, vertelt de dames dat hij nog een setje heeft liggen die hij nog niet aangehad heeft en dit dus morgen aantrekt. Beschuldigt Hilde er lachend van dat ze de krultang van Janine gesloopt heeft. Waarop janine meteen antwoordt: nee joh is niet waar. In ieder geval wilt Rik morgen eens met BB babbelen, hij wilt een nieuwe krultang vragen voor Janine, en nog wat dingetjes..Hilde vraagt dan meteen of hij ook verf voor haar haren wilt vragen.
Marlies denkt dat het ongeveer 5 uur is nu, de rest denkt ook wel dat het superlaat is.
02:45
In de keuken: Monique, Tijn, E10, Jeroen en Marcel staan wat te vertellen. Ze vragen of Mike een jongen van 15 is maar meer 17 is of dat hij 15 is en dan meer 12. Ja zegt ze als je het overdreven bekijkt is hij meer 12. Vervolgens gaat het over de stoerpartijen, Monique heeft blijkbaar wel wat blauwe plekjes. Tijn: ja maar als iemand bijna mijn pols breekt dan zeg ik genade als ze dan nog harder mijn pols proberen te breken zeg ik weer genade maar zij vertikt het gewoon. En het eten wordt weer besproken, er zijn nog 7 speklapjes en Tijn zegt ook nog maar eens hoe vzeeer hij er een hekel aan heeft hij dat hij vanalles heeft en het niet mag delen. E10: en ik heb een hekel aan mensen die niet delen. E10: nee joh het is jullie gegund, jullie hebben het verdiend. Tijn: het betekent gewoon dat we de volgende keer maar wat minder hard ons best moeten doen. E10: nee hoor, jullie hebben het verdiend.
02:48
Monique: stel dat die telefoon gaat moeten we dan eerst met zijn alleen gaan kletsen hoe of wat. Tijn: ja kan wel, maar de eerste die erbij is en dat ding aftikt die mag als hij wilt dat ding hebben, ondanks wat de rest ervan vindt.
02:59
Monique in de badkamer tegen Tijn al fluisterend want ze durft het niet goed te vertellen: ik was hier daarstraks aan het douchen en het ging over borsten, Janine vond mijn borsten heel erg mooi. Janine zelf wilt ook wel borsten hebben, en toen zei Sabrina ja maar Monique heeft daar echt geluk mee gehad en alles is mooi genezen. Maar er is nog iemand in het huis die haar borsten heeft laten doen, ja en niet iedereen wil daar over praten en dan voel ik me echt kut, dat het daar over gaat. Tijn: maar waarom moet jij je kut voelen dan? Monique: ja gewoon, ik praat er wel makkelijk over maar anderen niet en dan voel ik me zo lullig. Ik kan ook heel onzeker over mijn uiterlijk zijn maar aan haar merk ik het heel erg...Maarja goed gewoon l.....maar moeilijk is het wel. Er werd dus flink geroddeld over iemand in die badkamer maar over wie heb ik niet kunnen verstaan.
03:08
In de slaapkamer is Tijn bij Monique op bed gekropen en is haar voeten aan het masseren. Ze vindt dat hij goed bezig is.
Hij vraagt nog maar eens wanneer dat borstengesprek geweest is, en dat hij best snapt dat ze zich lullig voelt. Monique haat het echt dat het zo gaat. Het is best moeilijk in het huis, hij betrapt zich zelf er ook steeds vaker op dat hij ligt te roddelen over andere mensen. Tijn: heb je die mensen ook gezegd dat je het daar niet over wilde hebben? Monique: kreeg ik niet echt de kans voor en als mensen het me vragen dan ga ik het niet uit de weg. (Ze fluisteren erg dus is best moeilijk te verstaan.) In ieder geval voelt Moniwue zich rot over het geroddel en ondanks dat ze er zelf niet aan meegedaan heeft voelt ze zich ook kut dat ze niks heeft gedaan om voor haar (?) op te komen.
03:15
Tijn schrikt ervan dat hij zo goed met Monique overweg kan en dat ondanks dat ze getrouwd is en 2 kinderen heeft gewoon zo tegen haar op kan liggen en zelfs in slaap kan vallen. Tijn: Ik had ook tegen E10 gezegd toen ik gisterenavond hier zo bij je stond dat ik echt moeite had om geen knuffel bij je te halen, vond ik echt verschrikkelijk. Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen, het klinkt allemaal zo cliché, maar je hebt alleen maar elkaar, je zit gewoon 24 uur met elkaar opgescheept. Monique fluistert, slaat haar handen voor haar gezicht en giechelt iets terug... Fucking hell zegt Tijn dat heb je toch wel door?
03:23
Tijn en Monique hebben een gesprek over muurtjes optrekken om jezelf, is misschien wel de makkelijkste manier maar beiden zijn ze niet zo. Ze zijn beiden te open om een spelletje te spelen, gewoon zichzelf zijn is het beste.
03:29
Tijn en Monique spreken hun bewondering uit over Janine. Dat ze ondanks haar zware antibiotica, het eten wat ze niet lust en het feit dat ze buiten alles best makkelijk kan krijgen hier haar mannetje toch zo goed weet te staan.
Ze hebben het over de schoonmoeder van Monique...E10 komt binnen en vraagt wat ze aan het doen zijn, beiden laten zien dat ze de handen boven de dekens hebben. E10: maar wat jullie met jullie voeten doen zie ik niet. Die liggen gewoon onder de dekens zegt Tijn. E10 gaat weer weg en ze gaan weer verder met hun gesprek over haar schoonmoeder, dat die nu wel zal balen als ze haar zo ziet (verder zeer moeilijk te verstaan)
03:35
Tijn vindt hun kamertje wel knus, alhoewel hij in deze kamer wel meer het gevoel heeft dat hij bekeken wordt, hij vraagt zich ook af of ze hier goed kunnen slapen het is behoorlijk warm en koud slapen is toch beter. Monique zegt dat ze thuis eerst op haar linkerzijde gaat liggen en dan wat nadenkt, vervolgens op haar rechterkant draait en dan in slaap valt, hier wilt dat niet echt lukken. Tijn vraagt haar aan welke kant ze normaal slaapt. Monique: ik denk aan deze kant. Tijn: nee niet hier maar thuis. Monique: ja ik denk deze kant maar weet het niet zeker. Tijn: als je thuis aan het voeteneind je bed aan het opmaken bent slaap jij dan rechts of links. Monique twijfelt nog steeds maar denkt wel dat ze rechts slaapt.
03:40
Tijn vindt het schitterend dat E10 kwam kijken wat ze aan het doen waren. Monique vindt hem (E10)wel lief dat hij zich zo'n zorgen maakt steeds. Ze inden het in ieder geval wel grappig dat de rest zich nu afvraagt wat zij aan het doen zijn in bed. Tijn vindt het prachtig dat E10 praat alsof hij president geweest is maar ondertussen pas net zijn rijbewijs heeft. Tijn zegt dat hij naar bed gaat, waarop Monique iets terugfluistert, en Tijn antwordt: ja net als sabrina maar jij hebt een oudere kop. Tijn meldt Monique nog effe dat als hij dadelijk haar kamer afgaat dat hij zijn lul rechthangt, zodat ze wat gaan denken. Nee niet doen zegt Monique. Tijn: jawel dat is grappig.
03:46
Tijn vraagt aan Monique wie zij gaat nomineren, ze zegt dat ze het echt niet weet. Ze is daar niet zo mee bezig zegt ze. Ze vraagt aan tijn wie hij denkt met wie ze wat minder heeft. Tijn: ik denk Marcia, Milica en Hilde. Kom op zeg nou wie...kom op lul er niet over heen...zeg met wie jij het minste hebt....Monique: dat weet je toch wel? Tijn: die wat ik zei? Monique: deels.
Tijn: ik verveel me eigen de tering, maar jij wilt slapen he, ik ben nog niet moe. Monique: ik ook niet maar wil toch slapen voor Marcel en E10 komen. Tijn: maar ga je nu Hilde nomineren? Maar vooralsnog laat ze niks los. Tijn zegt dat hij met Rik wel overlegt op wie ze gaan stemmen, en dat hij denkt dat Marcel, Jeroen en E10 dat ook gaan doen. En van Hilde en Milica verwacht hij ook niks anders. Tijn: heb je dan met niemand problemen in het huis? Monique: vandaag heb ik wel wat met iemand gehad. Tijn: ik heb mensen met wie ik wat minder heb, en er zijn mensen aan wie ik me enorm irriteer, ja en dan heb ik ook nog die joker...Ik zat ook als eerste in de DBK met dat eten, ik won met touwtjespringen, de kluis open en ik heb een joker dat zijn dus 4 dingen waar ze hier ook gaan denken hey ho!
03:54
Tijn: jij en Sabrina gaan echt ver komen, je hoeft maar in bad te zitten en dan heb je ze allemaal in je zak. Monique: nee joh zijn allemaal jonge meiden die stemmen. Tijn: ja die stemmen voor de romance tussen jou en mij.
04:04
Tijn zegt dat hij zonder Rik niet het huis in was gegaan, of alleszins al eerder was opgestapt maar nu doet hij dit samen met zijn broertje en heeft hij zoiets van ik laat me het huis niet uithufteren door van die malloten.
De kluisopdracht bespreken ze nog maar eens, hij vraagt hoever ze gekomen zijn met de sommetjes. Monique: ja tot aan het einde. Tijn lacht ook nog maar eens over de brief van de jokers, Rik 100 euro, ja dan kan je mij een spuitje geven, Tijn 29.200. Monique: heeft Semih daar nog wat over gezegd? Tijn: ja het zat hem wel dwars, het zat hem ook dwars dat Micheline zo hoog geboden had, we hebben het er kort en bondig over gehad.
04:11
Monique vertelt hoe het er aan toe ging met het bieden voor de joker in de DBK, ze begon met 2200 euro, ja zei BB toen met een sinterklaasstem:Je hebt 30000 hoor!! (ze krijgt namelijk een sinterklaasgevoel bij de stem van BB) Ze twijfelde toen of ze 30000 zou bieden maar dat vod ze aso. Oke ze ging wat hoger, en BB zei je hebt wel veel vertrouwen in je medebewoners. Vervolgens mocht ze haar laatste bod uitbrengen mar ze durfde toch niet veel hoger. Tijn vertelt nu zijn gesprek met BB kwa bieden, hij begon op 7500 ofzo en BB gaf aan dat dat niks was en dat hij achteraf ook met de joker kon handelen, toen dacht hij oke mijn broertje blijft er toch langer in dus bood ik 29.200. BB vond het een prachtig bod en toen Tijn de DBK verliet voelde hij zich toch wel klote.
Tijn zegt dat hij weer weg gaat uit de slaapkamer omdat ze nu toch wel genoeg over hem en haar zullen denken in de keuken. Monique: ach laat je mij alleen in het donker... Tijn geeft haar een kusje op haar wang en gaat er vandoor.
04:19
Tijn komt in de keuken bij Marcel, Jeroen en E10. E10 vraagt waarom hij zo'n grijns heeft en Jeroen wilt meteen weten of er nog een gezellige sfeer hing daar. Tijn zegt alleen maar dat Sabrina lag te slapen en ze gefluistert hebben en allerlei verhalen over vroeger verteld hebben. En dat ze nu op haar linkerzijde ligt om dadelijk op haar rechterzijde te gaan en dan in slaap te vallen. Owh zegt E10 wij hebben soms hier ook gefluistert doe je automatisch als iedereen slaapt. Vervolgens leggen de anderen uit hoe zij op hun zij gaan liggen en gaan slapen. Tijn zegt tegen E10: ik heb jou in ieder geval verlost van dat gezeik voor 1 avond. E10 dat is dan wel weer waar, maar ik heb er bij geslapen. Tijn: ja maar die van mij is getrouwd. Waar lullen we eigenlijk over?
Tijn: weet je wat het is we krijgen hier straks ruzie om een stukje appel of een stukje kaas ofzo, maar we hebben alleen maar elkaar hier, dus als je iets lolligs mee maakt hier met iemand, dan vertel je dat weer tegen iemand en dan ben je dus eigenlijk aan het roddelen, iets anders heb je hier niet. Jeroen zegt dat zij ook zoiets al zeiden toen ze in bad zaten.
Ze (Marcel, Jeroen en E10) proberen hem uit te horen over wie hij gaat nomineren, hij laat zich echter niet vangen en geeft gewoon aan dat er 3 mensen zijn met wie hij het iets minder kan vinden en daar zal hij dan wel iemand uit gaan kiezen.
04:25
Tijn: ik denk dat ik wel genomineerd wordt, ik heb tenslotte die joker, Monique niet denk ik. Jeroen: jij denkt Monique niet omdat jij haar leuk vindt? Tijn: nee ik denk dat gewoon. E10: Rik wordt ook niet genomineerd denk ik. Tijn: nee Rik misschien ook niet, Semih zeker weten wel, die is net zoals ik, die gooit ook gewoon alles eruit wat hij wilt zeggen heeft ook geen blad voor zijn mond. Vervolgens hebben ze het erover of er nu ook al tactisch genomineerd wordt of op gevoel.