abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41411165
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van vrijdag 01 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_41411487
Nog steeds Andre Hazes in de badkamer. Het is koud zonder jou. Hilariteit alom. Ze kennen het niet zo goed.
De mannen zijn nu het bad uit en staan te douchen. Ze geven nu een soort showtje met de douchekoppen als microfoon. Milica krijgt een serenade, Toen ik je zag van Hero. Ze kennen alleen maar één zin .
Marcia is nu ook in de badkamer haar make up aan 't verwijderen.
Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
pi_41411833
Zusje 1 huilt bij Etienne,
Zusje 2 lacht met Tijn
En dat alles in het stapel bed...
pi_41412073
Etienne en Sabrina in de slaapkamer. Ze liggen samen op bed. Sabrina is aan het huilen. Ze wil niet vertellen waarom, zegt dat ze dat wel vaker heeft.
Etienne zegt dat hij er ook last van had met dat verhaal over het kindje enzo.
Het licht was zomaar aangegaan. Dat vonden ze vreemd.
Etienne zegt dat hij niet wist dat ze in de slaapkamer was, dat hij alleen een ander shirt wilde pakken. Hij zegt dat S. zich niet zo veel zorgen moet maken. Maar ze zegt dat ze haar af en toe zo mist (haar dochtertje?). Etienne zegt dat ze heel trots op haar is.
Hij heeft geen zin om naar de woonkamer te gaan omdat er dan weer discussies zijn en hij heeft geen zin om daar dan weer bij te zitten. Af en toe vind hij het grappig maar soms ook niet. Het gaat nu over de 2 groepen die er zijn. Er liggen er nu 2 te stoeien op het onderste bed. Etienne en Sabrina liggen nog steeds heel knus saampjes.

Rik, Marlies, Micheline en Semih zitten in de woonkamer. Rik geeft aan dat hij even "uit zijn kut gaat kletteren". De rest gaat hun pyamas aandoen. Cam op lege woonkamer.

Druk in de badkamer. Milica en Janine zitten in het bad, Marlies doet haar haar en Micheline zit haar tanden te poetsen. Ze hebben het over lang haar. Volgens mij zit Janine naakt in het bad, omdat ze ook naakt onder de douche gaat.

Jeroen, Marcel en Egbert in de keuken. Het gaat over het verloren sleuteltje van Egbert. Hij zegt dat hij er niet bij kan maar dat niemand anders er ook bij kan. Ze denken dat zijn geld nu niet uit de kluis kan worden gehaald dus uit de prijzenpot is. Dus dat als Egbert wint hij geen geld heeft.
pi_41412422
Ze vonden vandaag een nutteloos dagje. Je bent natuurlijk ook beperkt tot deze ruimte, beetje krap alemaal. Volgens mij zijn ze aan de keukentafel een spelletje aan het doen. Het gaat erover dat hij "stevig" staat en ze dat niet hadden verwacht toen ze begonnen.

Egbert gaat een sigaretje roken. Dit doet hij in zijn eentje in de woonkamer.

Slaapkamer : Tijn wilde Monique een kopstoot geven maar dat lukte niet. Hij komt straks wel terug en geeft de zussen een zoen. Etienne ligt nog steeds bij Sabrina. Ze gaan slapen.
Ze mogen geen string aan want ze hebben kinderen en zijn heel oud? Etienne vind Monique in zijn ogen bejaard. Sabrina wil als ze 35 is iemand van 18 of 19, maar dat komt door de tuinman van Desperate Housewives. Tegen die tijd kan ze dus daten met een van de vriendjes van de zoon Monique. Sabrina denkt iets, maar ze weet het al niet meer. Etienne vind ze een blond stel kippen door elkaar. Monique durft de rest geen welterusten meer te zeggen. Etienne vind van zichzelf dat hij best een aardige jongen is. Ze doen nu hints in bed. Ze willen rollebolen. Hij kan dat niet met alle rimpels maar Monique vind dat hij haar best wel even kan bevredigen. Sabrina heeft een doorschijnende slip aan dus ligt letterlijk in haar blote kut vind ze zelf. Het gaat nu over de grootte van haar kut wat een gesprekken!.
Monique heeft gestoeid met Tijn en vond dat hij iets te hardhandig deed bij haar polsen en dat het nu helemaal dik is.
pi_41412477
Sabrina: "Mijn kut hangt naast mn broekje"
pi_41412645
Gezoen in de slaapkamer tussen Mich en Semih
"Dat heb je lang niet gedaan, zoenen"

Semih heeft het over zijn ex en zomervakantie en Mich wil het bed uit..
Mag niet van Semih en ze gaan weer zoenen..

Nu zie je wat gefriemel en hoor je zoengeluiden (en gegiebel)
pi_41412780
Sabrina en Monique quotes..

Ik lig hier met een naakte Etienne in mn bed
Is het extra room of extra room…
Ik vind het altijd zo tintelen op mijn tong…
Ik ben net zo allergisch voor kiwi als voor sperma…
Ik denk dat barrie veel kiwi eet….
Maar dat ik weer een kleinere toef krijg, dat is wel erg.
dat pisgaatje komt niet uit je tutgaatje

[ Bericht 6% gewijzigd door Henk_de_Vries op 02-09-2006 01:05:36 ]
pi_41412859
BBmelding: Alle bewoners batterijen wisselen..
pi_41413720
guur van frituurvet verspreid zich door het huis.
Meeste bewoners gaan weer uit bed.
pi_41414235
Semih geeft aan dat er sexfoto's van hem bestaan.
zie blog op bigbrother.fok.nl voor verhaal in het kort
pi_41415288
Eggie draait zn 98ste van vandaag...
you only realise what you've got, once it's gone...
100% fan van de zussies
Lost : The new season premieres on Wednesday, October 4 @ 9/8c. :)
pi_41415325
Semih en Micheline zijn aan het praten met Egbert en Marcia en ik ving in het gesprek ineens op dat Semih zei dat hij het over de joker met Marlies had en dat toen hij aan haar vroeg waarom ze het zo op safe speelde, dat ze hem dan met een blik aankijkt van "je hebt me door hè".
Dus ze hebben nu zoiets van "zal ze genomineerd zijn?"
pi_41415458
Tijn snapt ineens wat E10 beweegt om bij de zusjes te willlen zijn.
Het mindfuck spelletje zegt ie, het geen buitenlucht maar vooral het niet zien of horen van je eigen mensen maakt dat je bij hen wilt zijn.
Zij zijn een soort rose omgeving.
(dit vertelt ie aan Egbert die een sjekkie zit te roken, en gaapt en lacht)

In de tussentijd is Tijn bezig met wc rollen om een schaakspel bij elkaar te scharrelen.
Egbert voorziet hem van tips.

Tijn: weet je dat ik zin heb om met die Semih en Mich af te spreken na BB. Hoe ze wonen enzo.
Egbert vind dat ook, met een aantal lijkt het leuk om iets af te spreken.

Tijn is druk bezig een paard te knutselen van alufolie en wc rollen. Kom op Bitch zegt ie.

De schaakstukken tot nu toe :
pi_41415524
Dit is leuk zegt Tijn.
Egbert vind het ook leuk.
Tijn zingt iets over koffie en broodjes
En vouwt zijn koningin voor het schaakspel...

'De koniggin moet stevig zijn, want daarmee wordt veel gehannest'
Het moet een farao bitch zijn zegt Tijn.
Hij vouwt etc etc.

Egbert vind het paard geweldig.

Tijn zegt dat ze meer kroon moet hebben, die teef .....
Egbert slaat het gade, vind dat ie teveel loopt te klooien... maar vooruit hij rookt nog 1 sigaretje en dan gaan we pitten...
Tijn vouwt en modelleert en doet en schept een schaakspel, de koniggin heeft wat flaporen maar volgens Egbert heeft het hoedje meer nodig, meer bolling.
Het kan beter roept Tijn meer.

Egbert kirt, hoest en rookt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Blues op 02-09-2006 03:22:16 ]
pi_41415592
Omdat het wc rolletje waar de koniggin van gemaakt, nat is, is ze kleiner dan de rest, en daar baalt Tijn stevig van zegt ie.
De pionnen doe ik door de helft zegt ie.
Ze bekijken even het resultaat :

Tijn vind het KUT dat ie Egbert niks mag geven van zijn lekkere dingen.
Nee, geeft niks zegt Egbert, maar die ene breezer is wel lekker.

Egbert vind het leuker worden hier, Tijn wil een tuin hebben. Gewoon ff frisse lucht, er wordt hier wat afgerookt hoor zegt ie, vergeet die climat control niet.

[ Bericht 16% gewijzigd door Blues op 02-09-2006 03:39:21 ]
pi_41415618
We moeten nog een paard en 2 torens.. zegt Eggie
Ja zegt tijn
Dan heb je een kant klaar zegt Egbert.
Ja zegt Tijn.

Dit is echt wel sjiek.. zegt tijn.. jazeker.. de hypotheker
Jaaaaaaa dit is perfect zegt Egbert.
Groetjes Kassandra :)
pi_41415648
Tijn trekt de koelkast open.
Das wel bout dat ik jou niks mag geven,

Geeft niks zegt Egbert, je hoeft je niet te verontschuldigen.
Tijn gooit de ijskast dicht.

Pas op voor de breezer zegt Egbert, die zit tussen het deurtje..
Og shit ja zegt Tijn.

Die is wel lekker die pineapple zegt Egbert.. beter als die rooie breezer.
Groetjes Kassandra :)
pi_41415689
We gaan duiken jongen zegt Egbert

Maar eerst zit ie enorm diep na te denken met dit gebaar :
pi_41415721
iedereen slaapt
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_41415727

Etienne ligt lekker bij Sabrina te slapen.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41417075
Alles is rustig in het huis:

Stream 1 op Rik
Stream 2 op Marcia
Stream 3 op Semih en Micheline
Stream 4 op Sabrina, Etienne en Monique.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:13:49 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41417618
Etienne is wakker en zit eenzaam en verlaten aan de bar in de keuken met zijn pakje shag.
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:17:02 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41417667
De haan kraait, de bewoners worden wakker, Ma Tokkie blijft nog ff liggen.
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 10:28:32 #25
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41417790
Hilde kruipt onder haar dikke dekbed vandaan en klaagt direct over *koude spieren* terwijl ze over haar vetkussentjes aait
Rikje blijft lief liggen en hoort niets van het gezeur (maar daar zal Hilde wel snel verandering in brengen )
De anderhalve meter riem die vast zit aan de zender van Hilde lijkt nog maar net om haar middeltje te passen, ze grabbelde onderwijl nog even aan haar borsten en ging vervolgens naar d'r kast om haar wulpse vormen te verhullen in een dikke zwarte trui die ze gewoon over haar fris ruikende slaapT-Shirtje aantrekt. Ze verlaat de slaapkamer nu definitief, ze begint meteen te delegeren in de keuken en laat op dwingende toon weten welke taak voor wie is. De aanweigen (Etienne en blondie) kijken haar heel even aan. Hilde wil uiteraard wel even de afgelopen nacht/avond evalueren en exact weten met wie blondie en Etienne hebben geslapen. intussen rookt ze haar eerste shaggie en begint met haar hetze jegens Tijn. Ze zevert wat over het *gebleer* van Tijn en elke keer als ze een wenselijk antwoord krijgt van blondie en Etienne dan grijnst ze tevreden.
pi_41417803
Sabrina is brood aan het bakken. Etienne zit erbij.... Hij had het warm vannacht toen hij bij Sabrina in bed lag. Hij wilde zijn broek uittrekken. "Maar ja, dat kon niet want ik had er niets onder aan."
Sabrina : "Oh, dan is het maar goed dat ik een broek had aangedaan, want dat vond ik te."

Etienne vertelt nog uitgebreid over hoe Sabrina lief tegen hem aan lag. Hilde is er bij komen zitten om een shagje te roken.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_41418108
Marlies vertelt over de scheiding van haar ouders. Haar vader is weggegaan. Haar moeder was volledig in shock.

Veel vrienden en kennissen zijn ook nog in shock en ongeloof.

Ze waren net in Frankrijk op vakantie en toen kwam haar vader naar haar toe, Haar moeder lag huilend op de grond. Jullie vader gaat bij ons weg. De vader heeft de fiets gepakt, en ging weg.

Tot op de dag van vandaag gelooft ze het nog niet echt.

De tante van Marlies is naar Frankrijk gekomen om de moeder en zussen naar huis te brengen.
Toen ze thuis kwamen waren alle spullen al weg van haar vader.

De vader is weggegaan omdat hij meer vrijheid wilde.

Marlies was 15 jaar toen het gebeurde. Het moeilijkste was dat ze nooit ruzies hebben gehoord. Dat was de grootste shock, de hele wereld stortte in.

De kinderen hebben er een behoorlijke klap van gehad. Marlies is een tijd heel rebels geweest.
pi_41418257
Hilde vertelt dat Milica een vaderfiguur zoekt. Milica heeft volgens haar altijd een obsessie voor haar vader gehad. Milica heeft daar ook therapie voor gehad. Soms gilde ze de hele buurt bij elkaar als haar vader weer wegging.

Milica ging op haar elfde al met een jongen van 16. Ze wilde altijd een vaderfiguur.

Etienne, Hilde, Marlies en Sabrina vertellen elkaar wat de invloed van zo'n gebeurtenis op kinderen is. De weekendregeling wordt ook besproken. Dat degene waar de kinderen in het weekend heengaan, vrij losser is met de regels. Hilde geeft aan dat de scheiding bij Milica maar blijft hangen. Dat ze daar ook zwaar depressief over is het geweest.

Etienne geeft aan dat zijn broer het er ook erg moeilijk mee heeft. "Een kind gaat de strijd voelen tussen de ouders." Er loopt nog een procedure tussen Marcel en zijn ex. Zijn broertje kan zijn gevoelens niet uiten. Etienne wel, zij het met moeite zegt hij zelf.

TV : Het zwembad en de lounge zijn weer open.
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 11:01:51 #29
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41418302
Janine is al een paar minuten bezig om zich aan te kleden, ze wacht elke keer tot ze merkt dat er beweging in de camera zit en zodra ze het gevoel heeft dat deze zich volledig op haar richt beweegt ze weer even .
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 11:06:14 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41418368
Etiennen vertelde over *vroeger* :

* Want vroeger, dan kwam ik een bar binnen en liep ik langs de bar even tegen iemand aan en keek ik daarna direct om en dan riep ik *wat mot je nou?* en dan mepte ik meteen.

Hij kreeg *vroeger* ook telefoontjes van mensen met *we schieten je doohoood enzoooo*

Inmiddels weet hij als 50jarige wel beter..
pi_41418373
Etienne geeft aan dat hij voor zijn vader een steunpunt was. Hij heeft veel geregeld bij de scheiding. Hij heeft daardoor meer een band gekregen met zijn vader. Zij zijn echt maatjes. Als Etienne ruzie heeft gehad, dan vertelt hij dat.

Etienne was vroeger opstandig. Hij liep express tegen mensen aan, en wilde dan ruzie zoeken. Hij geeft aan dat hij nu veranderd is. Toen hij ruzie zocht was hij 15,16.

Zijn moeder raakte in paniek als hij weer ruzie gemaakt had. Etienne heeft in die periode ook telefoontjes gehad dat ze wisten waar hij woonde, en dat ze hem zouden komen doodschieten...

Sabrina was gisteren weer aan het "jankeballen" gister in bed. De foto's van haar dochterje doen haar gewoon zeer.
pi_41418440
Monique is erbij gekomen. Sabrina vertelt over de eerste dagen in het BB-huis. Dat er helemaal niets is, valt haar het meest tegen. Geen blik, geen brieven van het thuisfront.

Hilde voelt zelf ook soms schuldgevoel over het feit dat haar dochter alleen is.
Ook de ouders van "Saartje" hebben gezegd dat ze geen schuldgevoel moet hebben.
pi_41418560
Etienne geeft aan dat, toen zijn vader een nieuwe relatie kreeg, er veel veranderde.

Marlies moest helemaal niets van de vriendin van haar vader hebben.

Marlies wilde de eerste twee jaar geen contact met hem.

De vader van Marlies is na de scheiding direct naar zijn nieuwe vriendin gegaan. Ze ziet hem niet zoveel. De dochter van zijn vader is nog jong. Hij heeft dus 4 dochters. Marlies heeft haar geaccepteerd. Ze is acht.

Eerst hoopte ze dat de vader en de vriendin niet gelukkig zouden worden. Nu heeft ze er meer vrede mee.

Hilde geeft aan dat haar ex veel vriendinnen heeft gehad, waar Bibi (haar dochter) soms erg slecht mee overweg kon. Bibi gaat meeliegen met haar vader, hoewel ze daar veel moeite mee heeft. De ex van Hilde is 50 en zijn nieuwe vriendin is 29.

Sabrina: "Nou zie je Etienne, het kan makkelijk"
pi_41418653
Hilde klaagt erover dat op een zeker moment vannacht de airco heel hard werd gezet. De geur van de frituur was wel weg, maar ze is verkleumd.

Ze heeft erg slecht geslapen vannacht. Ook omdat haar medebewoners erg laat gingen slapen. Sabrina zit onder de blauwe plekken. Ze noemt zichzelf een dalmatiër. Dat komt door het stoeien van gisteren.
pi_41419218
Milica tegen Etienne: "Heb je met haar in 1 bed geslapen? " "Ja, maar het was niet echt fijn. Ze lag op mijn arm en dat deed pijn" (Milica zegt een hele tijd daarna niets)

De kleren van Milica stinken naar de frituur klaagt ze. Ze praat met Janine bij het zwembad. Ze praten verder over de afgelopen nacht. Dat ze niet kon slapen vanwege de stank.

Hilde komt erbij en geeft aan dat ze bijna gehuild heeft over Bibi. Janine wist niet dat de ouders van Marlies uit elkaar waren.

Hilde vertelt het verhaal over de scheiding van de ouders van Marlies nu aan Janine en Milica.

De ex van Sabrina is ook direct bij een ander ingetrokken zegt Hilde.

Hilde geeft nog aan dat ze tijdens haar scheiding maar 39 kg woog.

Hilde" BB weet niet wat er allemaal speelt." "Als ze het maar volhoudt." (Ze praat nu over de situatie van Bibi die bij haar ex woont)

Milica : "Als moeder zijnde ga je natuurlijk ook denken; doe ik hier wel goed aan?".

Hilde maakt zich zorgen dat Bibi zich slecht kan uiten.
Hilde denkt niet dat haar ex Hilde gaat zwart maken nu ze er nu niet is. Het zou wel kunnen dat de nieuwe vriendin dat gaat doen. Milica is wel bang dat het wellicht in de rechtzaak naar voren zou kunnen komen.
pi_41419429
pi_41420552
Janine en Etienne zitten te praten over Tijn. Janine vindt dat hij alleen maar etteren wil.
Janine gaat niet altijd eerlijk zijn omdat Tijn dat ook niet is.
Ze vindt dat Marlies "zogenaamd eerlijk " doet. Ze ziet het aan de ogen, daar zit niet veel goeds in. En haar gevoel heeft haar nog nooit in de steek gelaten.

Etienne : "Er zijn nu twee groepen" Als je je star opstelt, ben je er binnen de kortste keren uit. "Ze kunnen dat niet tegen me zeggen, dat ik me niet openstel voor anderen"

Janine : Als ze vandaag aan die kast komen dan ga ik er wel wat van zeggen. Ik ga niet op pindakaas zitten met die zware medicijnen van me.

Janine vindt dat Semih grappen maakt tegen hen allemaal, maar als er een grap maakt over ons, dan moeten we dimmen.

Etienne: "Ja precies, en dan denk ik; wat doe jij dan in het verhaal?"
pi_41421176
Janine en Etienne praten samen aan het zwembad.

Janine vindt dat Semih vanuit zijn cultuur Micheline als onderdanig behandelt. "Dat zit me tot hierrrr".
Etienne geeft haar volledig gelijk. Hij vindt dat hij hatelijk is tegen haar op een onaangename manier.

Ze praten nu over jongeren in een discotheek. Janine mijdt daarom sommige tenten. Ze gaat altijd met de taxi uit. Omdat ze bang is in elkaar geslagen te worden. En ook omdat haar kleren, "echt kleren zijn om mee uit te gaan, en daar loop je niet mee over straat"

Ze kan er ook niet tegen dat mensen zich helemaal klem zuipen. Daar gebeuren ook de meeste ongelukken van.

Ze praten tegen elkaar maar niet met elkaar. Etienne praat zijn eigen verhaaltje en Janine het hare. Ik stop.
pi_41424850
De zusjes zitten samen met Semih bij het zwembad.
Sabrina verlult zich over haar ex en heeft het over dat hij iets deed wat eigenlijk niet mag (ik verstond niet precies waarover) en Monique kijkt haar even streng aan en toen had Sabrina het ook door en keek even geschrokken in de camera, maar ze vervolgt met dat hij dan wel eens thuiskwam en dan hij dan zegt "ik weet van niks" en beide zusjes zeggen dat ze dan liever zo weinig mogelijk willen weten, wat diegene gedaan heeft.

Het verhaal gaat verder over Discotheken en de uitsmijters. Sabrina heeft bij een discotheek gewerkt. Ze praten over de agressiviteit van de uitsmijters en 1 van de zusjes zegt dat er wel wat tegen gedaan wordt door de betreffende kroeg/discotheek als een uitsmijter te agressief is geweest.
Semih: "Maar ze komen wel weer dezelfde avond vrij en bij de discotheek zeggen ze dan "die lange?" "nee, die heeft hier vandaag niet gewerkt" en "die met die krullen? nee die staat niet op het rooster", dat gebeurt wel veel."

Tijn mengt zich nu bij het gesprek

[edit] Egbert en Marcia ook
pi_41425189
Jeroen, Milica, Marcel en Hilde zitten in de keuken en hebben het over het bestellen van scheermesjes.
Marcel: "Zij hebben sigaretten, dus bestellen wij scheermesjes"

Het gaat nu over Hilde haar gewicht. Marcel vraagt hoe lang het geleden is dat ze nog de kleren van Milica pastte.
Hilde zei dacht ik 6 jaar geleden (weet het niet precies) en volgens Milica is dat 7 jaar geleden.
Hilde wil ertegenin gaan, maar houdt zich in en kijkt een beetje schaapachtig naar de grond.
(Milica was zeven jaar geleden 16)

Nog een heldere opmerking van Milica: "Toen was ik ook nog heel erg slank!"
Marcel: "Toen was je nog een kind man, waar heb je het over!"
Milica weet hier verder niets op te zeggen. Even later vertrekken ze uit de keuken.

[ Bericht 0% gewijzigd door natedanielz op 02-09-2006 16:26:55 ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 16:07:48 #41
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41425205
Er begon net een felle discussie over buitenlanders tussen Marcel, Janine en Etienne. Janine vind de vele culturen NL prima. Volgens Etienne houden ze zich niet aan de normen en waarden in NL. Hij wil een puntensysteem invoeren. Zodra je een paar keer in de fout gaat, terug schoppen naar 'eigen' land.

Dan gaat het BB blijkbaar te ver, want ze zappen weg.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41425235
Over buitenlanders.

Etienne wordt fel tegen Janine.

"Er is toch allang bewezen dat ze zich niet houden aan onze normen en waarden"

"Dan moeten ze maar met een soort puntensysteem gaan werken, net als met een rijbewijs."
Jeroen : "Je kunt toch niet zo maar iemand terug naar Turkije sturen, omdat ie hier over de streep gaat"

Streams worden weggedraaid.
  Moderator zaterdag 2 september 2006 @ 16:24:05 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_41425626
Semih: grappig, dat Turken en Marokkanen altijd op één hoop worden gegooid.
Marlies: hoe kom je daar ineens bij?
Semih: ik hoor ze daar discussieren over allochtonen.
Marlies: Ja... daarom ben ik daar ook weggegaan.

Marcia: Waarom moet dat verschil toch altijd worden benadrukt?
Semih: Welk verschil?
Marcia: Ja, precies. Dat bedoel ik eigenlijk.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_41425630
Bij de zwembad-groep is ook Micheline aangesloten en Monique lag weg te dommelen.
Semih laat haar schrikken "whaaaaa!" en Monique heeft een vuurrood hoofd van de schrik.
Semih geeft haar een kus op haar wang tegen de schrik.

In het zwembad vormen zich kringen... Marlies komt binnen gesjokt.
Iemand doet voor de grap heel hard "sshhhhh!"

de zwembad-groep is iets uitgedunt.
Het gaat nu over tijdloos muziek, 1 van de drie meiden Micheline, Monique en Marlies, zingt "ayo, captain Jack etc."
Nee zegt Tijn, dat is geen tijdloos muziek", het verhaal gaat nog even door.

Tijn, vlak voor hij Semih alleen laat met nu 4 meiden: "Ik verveel me in dit pokkehuis!" *stamp
pi_41426079
Twee camera's zijn op het zwembad gericht. Semih, Sabrina, Marlies, Monique, Micheline Marcia en Egbert zijn de aanwezigen.
Op de andere camera's is geen geluid en het beeld op een leeg keuken gericht.
Op de achtergrond laait de discussie enorm hoog op. hun verhaal is nog bijna duidelijker te horen dan het verhaal van het zwembad.
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 19:58:49 #46
128220 Peter6000
pi_41431311
16.03 In de keuken gaat het gesprek over buitenlanders, gaat er afentoe fel aan toe. Janine is van mening dat het in Nederland juist erg goed is met al die verschillende culturen. E10 reageert daarop behoorlijk fel en zegt dat het toch allang bewezen is dat de buitenlanders zich niet aan de Nederlandse normen en waarden houden, is van mening dat er maar met een puntensysteem gewerkt moet gaan worden. Als ze een paar keer over de schreef gaan, moeten ze maar terug geschopt worden naar 'eigen' land. Jeroen vind dat je niet iemand zomaar terug kan sturen omdat ie in Nederland over de schreef gaat.
(streams zappen weg)

Semih heeft dit bij het zwembad aangehoord blijkbaar, want vraagt zich ineens af waarom Turken en Marrokanen toch altijd over 1 kam geschoren worden.

16.55 Rik hoort bij het zwembad ook de discussie in de keuken aan. Hij wordt er nogal moe van, hij zegt nu weer dat ie wederom "Vol is Vol" daar hoort, 2 man blijft dit stug volhouden volgens hem en hij hoort Tijn er allemaal dingen uitknallen.

(stream 3+4 nog steeds op lege keuken en zonder geluid. Op de zwembad stream is op de achtergron echter goed te horen dat er verhitte discussie splaatsvinden bij de andere groep.)

17.35 Tijn vertelt tegen Micheline dat de discussie over buitenlanders gaat en dat sommige mensen nogal ongeloofwaardig worden, doordat ze zichzelf telkens tegenspreken.

Tijn zegt dat mensen die iedere zondag naar de kerk gaan en de feestdagen echt vieren, omdat ze echt gaan voor het Christendom, daar heeft ie respect voor. \maar niet voor mensen die het hele jaar er niks mee van doen hebben en dan bijvoorbeeld met kerst wijn gaan zitten drinken en een hosti gaan halen.

Tijn zegt dat ie het zo leuk vind om overal -der achter te zetten. Lekkerderder, leukerder etc, "ik praat als een mongool"

18.07 Marcia vind dat ie desnoods maar een sanctie op moet lopen, maar dat ie gewoon voor z'n sleutel moet gaan. Janine lijkt dat geen goed plan "dat zouden we hem echt in dank afnemen". Marci denkt dat ie dan een persoonlijke sanvtie krijgt, anderen denken van niet.
Lachend erachteraan, volgend jaar wordt het prijzengeld met 30.000 verhoogd, omdat een bewoner van dit jaar z'n sleutel te goed had verstopt.

Egbert is benieuwd of Jacqueline elke dag kijkt, ze vliegt niet meer omdat t niet goed zit met d'r spieren, dus ze kan wel kijken. Het is best hard werken. Marcia (vragend).. Ow???? Ze werkt nu aan d egrond zegt ie. En Abbekerk gaat ie verder "Goh, wat zullen ze een lol hebben, en giftig zijn op bepaalde mensen". Marcia vraagt zich af of ze nog wel kijken, omdat de spanning er misschien wel af is. Egbert kan zich dat niet voorstellen, en denkt dat het lachen is. Marcia vraagt zich af of er veel gestemd is. Egbert denkt dat je het met alleen Abbekerk niet redt, maar Abbekerk en Den Helder hebben echt wel gebeld.
Marcia "misschien ook wel andere goddelijke vrouwen, die je iedere dag op televisie willen zien" Egbert zegt nogmaals dat je het inderdaad niet alleen van Abbekerk kan hebben.

18.20 Egbert vertelt dat ie best een zwart/wit kijk op bepaalde dingen heeft, maar geniet van discussies waarin mensen hem op andere gedachten kunnen brengen. Omdat die dan standpunten aanbrengen die ie nog nooit bedacht had. Semih denkt ook dat het met ervaring van mensen te maken heeft en dat het niet meevalt om mensen op andere gedachten te brengen.
Semih denkt dat veel mensen er niet voor kiezen om zo kortzichtig te denken, E10 haalt ie als voorbeeld aan zal vast een reden hebben om zo te denken. Hilde vind het wel mooi om aan te horen zo'n, totdat het hoog oploopt, dan gaat ze maar wat anders doen.
Semih komt uit een plaats waar heel weinig mensen van turkse komaf woonden, toen hij in de stad kwam wonen was dat percentage ineens heel anders. mensen zien je altijd als een minderheid en dat heeft zo z'n voordelen, maar ook z'n nadelen. Hefet wel vriendinnetjes gehad waarvan de ouders liever niet hadden dat ze met een Turk gingen. In de stad was het meer een grote mengelmoes.
Semih spreekt liever over 'vermoedelijk Noord Afrikanen' en zegt dat je er dan nog naast kan zitten, je ziet het verschil niet tussen Marrokanen, Algerijnen, Tunesiers etc. volgens hem.

19.05 Hilde gaat Marcel 5 vragen stellen, hij moet liegen, anders moet ie 5 rondjes door het huis rennen.
De eerste 4 vragen gaan vlotjes. Hilde is de tel zogenaamd kwijt en vraagt bij welke vraag ze nu is. en Jeroen zegt nu4, waarop Marcel instemmend knikt. Dit is de waarheid en moet rondjes rennen

E10 is het volgende slachtoffer en zegt dat ie echt niet gaat rennen, hij heeft net gedoucht. Hilde zegt dat ie dan maar goed moet blijven liegen. Na 5 vragen inclusief de list met de vraag bij welke vraag ze is, heeft E10 het nog steeds volgehouden, tge blijven liegen. "Ik ben een ster in liegen" zegt hij en wil nog wel een keer.

Marcel moet rennen van Hilde, hij is het er niet geheel mee eens dat hij de waarheid sprak, omdat Jeroen zei dat ze bij 4 waren. Maar hij doet Hilde een plezier en rent alsnog 5 rondjes.

bron
pi_41431646
Egbert moet naar de DBK komen.

Hij heeft een envelop bij zich
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 20:11:27 #48
128220 Peter6000
pi_41431718
edit: deze post klopte blijkbaar niet, en kan verwijderd worden.

[ Bericht 92% gewijzigd door Peter6000 op 02-09-2006 21:22:19 ]
pi_41431829
TV : Opschieten nu.

Egbert leest de envelop voor:

Morgen vindt de eerste nominatieronde plaats.

Voordat je nomineert mag je over de nominaties praten

Nadat genomineerd is, is het verboden om te melden op wie gestemd is.

Nada BB de uitslag bekend heeft gemaakt, is praten over de nominaties weer vrij

Praten over het geld bij een eventuele exit is verboden. Je sleutel moet je wel altijd bij je hebben.

Juliie kunnen je koffers inleveren helemaal leeg in het voorraadkamer.
pi_41432583
semih sprak milica niet aan op haar fruit gebruik, maar milicia zei dat iedereen uit moest kijken met het fruit anders is het zo op, tijn had net fruit op en voelde zich aangesproken zoals altijd wat een zeikerd, toen zei semih er wat op,
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:39:43 #51
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41436843
Egbert en Tijn hebben een goed gesprek in de slaapkamer. Ze hebben het over nomineren en wie er ver gaan komen. Tijn denkt dat Rik er langer in zal zitten dan hijzelf. Hij heeft er ook moeite mee om te nomineren om andere redenen dan iemand 'niet mogen'. Als er dus alleen nog maar leuke mensen over zijn gaat ie misschien wel op alfabet nomineren.

Egbert geeft aan dat hij in een later stadium zéker tactisch zal gaan nomineren.

Egbert verteld dat er op dit moment niemand in het huis zit die zal twijfelen over zijn/haar nominatie. Tijn zegt dat dit is omdat je die mensen nu ook niet moet.

Micheline komt binnen: Hé waarom lig je al de hele tijd op bed?
Tijn: Ik lag van jou te dromen, was net met m'n tanden met je BH tegen toen Egbert me wakker kwam maken.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:43:18 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41436982
Tijn 'klaagt' erover dat er ineens allemaal vrouwen binnen komen op de kamer.

"lig ik hier een hele tijd eenzaam en alleen, komt die ouwe zak hier zitten er ineens allemaal lekkere wijven binnen"
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:52:51 #53
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41437370
Iemand (Janine) heeft een knobbel onder d'r oksel. Dit keer is het geen ingegroeide haar. Tijn: "je wordt toch niet doodziek van een ingegroeide haar? Dat is effe pulken en dan ist weg"

Marcia wil op Milica stemmen, maar dat is een zinloze stem omdat niemand anders op haar stemt. Ze stemt dus maar op iemand anders, Milica komt toch nooit op de bank. Egbert wil dat degene op wie hij stemt ook op de bank komt, Marcia heeft hetzelfde. Ze passen hun stemgedrag er dus ook op aan.

Ze bespreken wie op wie zou gaan stemmen.

Marlies verwacht een aantal stemmen en Tijn ook.

Semih komt ook binnen en stelt voor bij een eventuele vrijwillige exit gewoon met z'n allen te gaan: "we gaan naar de gouden kooi, mazzel"

Rik komt binnen en vraagt meteen wie er allemaal wie gaan nomineren.

Egbert => Hilde
Marcia => Etiënne
Tijn => Jeroen
Micheline => Jeroen
Marlies => Jeroen
Rik => Etiënne
Semih => Etiënne

Marcia twijfelt eigenlijk nog wel tussen Etiënne en Milica. Maar omdat ze niet weet of iemand daarmee op de bank komt twijfelt ze.

Hilde en Milica zullen op Semih stemmen zegt Micheline.
  zaterdag 2 september 2006 @ 22:57:09 #54
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41437518
Net wel een leuk stukje op de streams... 22.45

Tijn; Marcia; Egbert; Marlies en Micheline zitten in de slaapkamer te praten over het nomineren.

Semih komt binnnen...

Semih: "zoo wat gezellig hier"
Egbert: "Ja...we hebben je meissie ff geleend'
Semih: "Geeft niet als je er maar voor betaald"
Micheline: "Oooohhhh"
Semih: "Hee....wat doe jij hier" (quasi verontwaardigd tegen Tijn)
Iemand:: "haha dat Egbert hier zit is niet erg maar dat Tijn hier ligt wel"
Semih: "Ach...Egbert...die krijgt hem toch niet meer omhoog"

zaterdag 2 september 2006 @ 22:58:20 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41437562
Marcia denkt dat Hilde en Milica juist op Marlies stemmen. Tijn zegt dat Marcia moet stemmen op wie ze wil, loos of niet. Als Milica haar het hoogste zit moet ze daar op stemmen.

Egbert komt tot de conclusie dat van de drie op de bank er uiteindelijk maar ééntje uit zal gaan. Tijn heeft daar "schijt aan". Rik is heel duidelijk er zitten in deze groep een aantal rotte appels en die moeten er zo snel mogelijk uit. Ik blijf net zolang op de eerste stemmen tot die eruit is en dan pak ik de andere aan. Ik wil alleen met leuke mensen overblijven.

Micheline geeft aan dat de meisjes (de zusjes?) niet op Etiënne en Marcel zullen stemmen. Micheline denkt dat ze op Janine zullen stemmen. Rik gaat ervan uit dat ze allebei op dezelfde persoon stemmen. Egbert zegt dat ze niet op hem zullen stemen. Hij weet niet waarom, puur gevoelsmatig.

Marcia wilde uit tactische overwegingen op Etiënne stemmen, maar die gaat er toch niet uit. Gevoelsmatig wil ze op Milica stemmen.Ze irriteert zich de godsganse dag de blubber aan Milica, die wil ze écht weg hebben. Ze weet dat de zussen zich ook aan haar irriteren dus haar stem op Milica is wellicht niet loos.
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:03:13 #56
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41437730
Rik gelooft niet dat er niemand op hem gaat stemmen. Egbert verwacht dat er een aantal geen stemmen krijgt. Tijn, Rik, Marcia.

Rik verwacht dat de 'drie heertjes' (Etiënne, Marcel en Jeroen) op Tijn of Marlies gaan stemmen. Egbert denkt dat Semih in de gevarenzone zit. Rik zegt dat je ervan uit moet gaan dat er allemaal groepjes van drie zijn. Janine gaat volgens de verwachtingen aansluiten bij Hilde en Milica. Egbert is aan het vissen geweest bij Marcel, maar heeft niets losgekregen. Etiënne heeft wel tegen Rik gezegd dat ze niet op hem zullen stemmen.

Ze verbazen zichzelf over het feit dat er waarschijnlijk niemand op Janine gaat stemmen. Een week geleden zou iedereen nog op haar gestemd hebben.
Rik vind Janine niet vals of oneerlijk. Milica daarintegen weer wél.

De zusjes horen écht nergens bij. Micheline is naar Monique gegaan en heeft haar gevraagd of ze hadden besproken op wie zij en Sabrina gaan stemmen. Monique zei dat ze het nog niet wisten. Ze heeft niet doorgevraagd.
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:09:33 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41437983
Rik verwacht dat Hilde, Milica en Janine op één stemmen en Jeroen, Marcel en Etiënne op eentje. Volgens Egbert gaan ze stemmen tellen. het spel wordt dus nú al behoorlijk tactisch gespeeld.

Micheline is ervan overtuigd dat als er vandaag gestemd zou worden dat Janine op haar zou stemmen. Ze heeft een aantal blikken gehad waar ze bij dood had kunnen vallen. Semih wil het eigenlijk niet zeggen, maar................

Ze vragen niet verder, Semih heeft gemerkt dat zijn batterijen er verkeerd inzitten, verder wil hij er niets over zeggen. Het is niet leuk om te weten. Micheline vraagt wie die batterijen er verkeerd heeft ingedaan. Semih had z'n batterijen verkeerd in z'n zender zitten en niemand heeft hem erop gewezen. Dat geeft al een beetje aan dat mensen hem dus niet vaak te zien/horen hebben gekregen. Hij is blijkbaar niet interessant genoeg. Hij hoopt wel dat hij kan blijvn, hij is nog lang niet klaar hier. Je weet niet hoe je naar buiten wordt neergezet.

Rik ligt er niet wakker van als hij op de bank zit: Dan koop ik gewoon onze Tijn z'n joker en dan naai ik er nóg iemand aan. ( )

Maar als hij op de bank zit kun je er niets van zeggen. Rik: Mensen die fan zijn van André Hazes vinden mij natuurlijk helemaal niks.
pi_41438100
In de slaapkamer is ook een gesprek over de nominaties.
heel duidelijk en open.

Ze gaan op 2 of 3 verschillende mensen stemmen

Marcia gaat (samen met de zusjes denkt ze) op maricia stemmen.
De broers op Jeroen of Marcel, is nog niet helemaal duidelijk.

Ze hebben het er over dat op deze manier er 5 op de bank komen en dat er dan 3 die ze niet zo leuk vinden en 2 van hun groepje en dus hebben ze meer kans.

Ze verwachten veel stemmen op Semir, micheline en Marlies
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:13:21 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41438119
Rik denkt dat degene die met een joker op de bank gezet wordt de 'underdog' is. Dus als marlies op de bank zit en de joker inzet zal degene die in haar plaats op de bank komt er nog niet uit gaan. Die persoon is dan toch al zielig, dus die mag sowieso blijven.

*klokt uit*
pi_41438230
Nu hebben ze het over de joker. Dat het eigenlijk kut is.
Dat het mischien makkelijker is om het nu te gebruiken dan later want dan moet je misschien iemand die je loeuk vind op de bank zetten.

Jeroen gaat er vanuit volgens marcia dat de individuen een grotere kans hebben om stemmen te krijgen

Rik, dan zou als tijn er uit is dat ik ook 2 stemmen krijg.

Laten we nu afspreken dat we er morgen over ophouden, anders zijn we de lul.

Daar zijn ze het mee eens. Marlies, we weten het nu gewoon, verder blijft het gewoon speculeren.

Egbert denkt dat ze allemaal op semir gaan stemmen. dat het een van hun drieen is.
(marlies, micheline en semir)
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:19:34 #61
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41438351
23.03 Gesprek bij de kampers... (Hilde;Milicia;Marcel;Etienne en Jeroen)

Ook hier speculaties alom..

Hilde zegt dat er ook op de zusjes gelet moet worden omdat zij overal precies tussenin vallen.
Etienne bevestigd dat.
Jeroen beaamt dat ook wel maar vind dat ze met name irritant zijn vanwege dat stomme gegiechel ...datzelfde gegiechel is voor hem echter geen reden genoeg om nu op hun te willen stemmen.
Marcel zegt dat hij denkt dat het allemaal weinig uitmaakt omdat uiteindelijk Big-Brother bepaalt hoe jij als bewoner word neergezet naar het publiek toe.
Ook zegt Jeroen gaandeweg dit filosoferen over de nominaties en passant nog ff dat Tijn zich wel heel erg probeert te profileren als de "good guy" ....de anderen reageren gematigd instemmend.
pi_41438537
rik: hoe maricia tegen jou deed op de bank, ze is een vriendin van mij, maar dat viel me heel erg tegen.

Rik meent dat als een van hun groep iets zegt als ze aan de tafel zitten dat de andere groep heel vervelend reageert

Rik, ik had haar wel van de tafel af kunnen rukken.

Jeroen bleek heel vervelend gedaan te hebben over een opmerking die Hilde maakte over vriendinnen. was hatelijk bedoelt naar micheline

" Milicia zat in de buurt bij Michellene en de zusjes en zei toen iets van lekker he vriendinnen.
En keek toen expres de tweeling aan en Michellene met opzet niet zo van jij bent mijn vriendin niet.

De andere groep vind het vervelend dat ze dan eerder willen eten, en hebben tegen elkaar gezegd dat ze apart willen eten.
maar dat zeggen ze niet tegen ons zegt Micheline.

Marleis, wij proberen constant met zijn allen.... (normaal te doen)
de anderen roepen nu allemaal ikke niet meer, ike niet meer.,

de andere groep zeurt over het eten dat deze groep altijd het eten bepaalt en niet overleggen.
allerlei ergernissen.

Micheline heeft het over iemand die pissed of was, die luste geen makreel.
toen wilde die persoon een blik knakworst open maken.. micheline, ik vond dat zo raar, 10 knakworsten voor 1 vrouw?

en nu wilde hilde perse geen rijst want dat lust ze niet,
rik ik lust ook geen rijst maar ik zeik niet

Marcia vind het raar dat (marlies? ) wel met hilde en spelletje kan spelen, da ze dat kan!

Ok ze gaan opstappen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:27:56 #63
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41438679
23.24

Milica heeft een behoorlijke schurft aan Micheline en Semih en kan gevoelsmatig daardoor ook niet normaal met hun omgaan...ze klaagt nog wat door over Semih's gedrag eerder op de avond maar word door Hilde op haar plaats gezet...Hilde verteld verder dat zij Semih vandaag ook nog heeft aangesproken over het "fruit incident" nadat hij er weer over was begonnen. Milicia wist dit niet en kijkt haar moeder vol verbazing aan.

Marcel en met name Jeroen willen Tijn ook nog even voor het egatieve voetlicht halen; maar vinden geen gehoor bij Milicia en Hilde...sterker nog Milicia zegt dat zij Tijn eigenlijk wel leuk en oprecht vind daar hij altijd degene is die uiteindelijk dingen recht voor zijn raap zegt en zich niet verschuilt in het groepje waar hij deel van uitmaakt. Jeroen sputtert nog wat tegen dat het dan ook nog wel gaat om de manier waarop zoiets naar buiten word gebracht maar ook hij vind geen gehoor.
pi_41438720
Ik klok weer uit
  zaterdag 2 september 2006 @ 23:32:15 #65
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41438847
Egbert komt nu binnen bij "groep Hilde" en het gesprek neemt een neutralere wending... (lees "boring" )
pi_41439933
Streamers bedankt voor jullie verslagen!

Verder in [BB6] Streamverslagen van zondag 03 september 2006
  zondag 3 september 2006 @ 00:02:33 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41440020
dankoewel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: