quote:Op maandag 4 september 2006 16:13 schreef -Lillith- het volgende:
tvp
*checkt profiel*quote:Op maandag 4 september 2006 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
hmm wijf klinkt zo ... zo arrogant
dus ja denk dan of een voruw of een homo
zo klonk het beter maar we weten al dat het een vrouw is (de profile button is er niks voor niks)
Duidelijk boekentaal!quote:Op maandag 4 september 2006 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
" Ik zal je! Waar is de rest van jullie! Ik zal jullie leren! Het teambuildingsweekend een beetje verp..." scandeerde Jean-Paul terwijl hij naar binnen liep, totdat hij zag dat iedereen van ons in zijn bed lag. Verbaasd keek hij om zich heen. "Maar... Jullie..." - "Ja, wat! Wat is er nou man?"
ja net zoals jij ook de enige bent die jouw knap vindquote:Op maandag 4 september 2006 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ik de enige die het niet grappig vind?
Kanker he waarom loopt iedereen zo te zeuren dat het nep is. Maakt het niet minder leuk, dus flikker gewoon op met je gezeur de hele tijd, typ het maar op je wordpad op je PC zodat wij er geen last van hebben.quote:Op maandag 4 september 2006 17:47 schreef chiren het volgende:
Je gaat mij niet wijs maken dat je dit allemaal meemaakt, dit heb je opzeker allemaal uit een boek! Iedere keer een stukje erbij pasten voor de spanning
[..]
Duidelijk boekentaal!
Niemand op FOK!, dus ook jij niet, gaat hele verhalen, gezichtsuitdrukkingen en quotes van iedereen onthouden en ze zo weten op te schrijven dat het net lijkt of je een boek leest.
Tuurlijk, joh.quote:Op maandag 4 september 2006 17:47 schreef chiren het volgende:
Niemand op FOK!, dus ook jij niet, gaat hele verhalen, gezichtsuitdrukkingen en quotes van iedereen onthouden en ze zo weten op te schrijven dat het net lijkt of je een boek leest.
yeahyeah de zoveelste die het zegtquote:Op maandag 4 september 2006 18:19 schreef Jackal_Omega het volgende:
Het is niet meer echt geloofwaardig, maar daarom niet minder leuk..
hoi einsteinquote:Op maandag 4 september 2006 20:44 schreef TornadoDK het volgende:
volgens mij post hij alleen maar onder werktijd
ik dacht ik vermeld het even voor de minder slimmen onder onsquote:
geen idee, maar als het klaar is, wil ik het in een PDF filequote:Op maandag 4 september 2006 21:18 schreef T3rr0r het volgende:
Geweldig, vraag me alleen wel af hoe lang dit verhaal nog doorgaat
Die wil ik ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
geen idee, maar als het klaar is, wil ik het in een PDF file
Niemand? Hoe komen boeken dan tot stand?quote:Op maandag 4 september 2006 17:47 schreef chiren het volgende:
Daar wil ik dan ook een exemplaar van,quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 07:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:45 schreef M.I.B. het volgende:
Damn wat een lange tvp is dit geworden.
't is pas kwart over 10quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:11 schreef Blind_Guardian het volgende:
En toen was VD weer een week nergens te bekennen?
quote:
Ik hoop 'tquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:29 schreef sop het volgende:
Nu moeT Vogeltjesdans toch wel oP zijn werk zijn....
Ah, juistquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:29 schreef sop het volgende:
[..]
[afbeelding]
Xebber die met zijn ouders mee op vakantie moet, maar zijn PC niet wil thuislaten.
Nu moet Vogeltjesdans toch wel op zijn werk zijn....
Misschien komt er een update over de lunchpauze vandaagquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
't is pas kwart over 10
denk dat VD nog niet is begonnen
Ga werken joh.quote:Op dinsdag 5 september 2006 13:18 schreef angel008 het volgende:
komop met die update man ik verveeeel me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |