abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41477573

heerlijk
pi_41477594
dan moet ik toch ook een TVP plaatsen.. dit wil ik niet missen
pi_41477841
Dat teambuildingsweekends cool zijn, wisten we al. Wat verder nog meer cool is, is wat te knabbelen voor onderweg. Zo hadden diverse mensen een flesje drinken bij zich, anderen aten inmiddels een broodje en weer anderen zaten te lurken uit een pakje drinkyoghurt.

Maar wij hadden een zakje winegums. Hoewel minder voedzaam dan de bovenstaande producten, zijn winegums wel twee keer zo leuk. Je kunt er namelijk mee gooien. Aangezien het secretariaat twee stoelen links voor ons zat, waren ze een makkelijke prooi voor ons. Er vlogen dus verschillende kleuren hun kant op. Als een van de dames dan geraakt werd en ze kwaad omkeken naar wie dat nou weer gegooid had, keken we met een stalen gezicht voor ons uit of staarden we nietszeggend uit het raam. Zo kwamen ze er niet achter wie die winegums nou eigenlijk gooide.

Dit duurde zo een tijdje, totdat Diane het toch wel zo zat was, dat ze gewapend met een ogeraapte winegum als bewijs, naar de voorkant van de bus liep waar Jean-Paul zich had genesteld. Toen ze Sjaak voorbij was gewaggeld, gooide Marco met een welgemikte worp nog een groene winegum (die had ze nog niet gehad van ons) van achter tegen haar hoofd. Kwaad draaide ze zich om en haar oog viel natuurlijk op Sjaak, die nietsvermoedend in een boek van Kafka zat te lezen. "Jij... JIJ!" siste Diane richting Sjaak, die uiterst gevat antwoordde "Huh?" (ja, je bent adrem of niet) Met een ruk draaide Diane zich weer om en waggelde verder naar voren om haar beklag te doen bij Jean-Paul die immers manager was en ongetwijfeld de aangewezen persoon om aan deze wantoestanden een einde te maken en de rust in de bus te doen herstellen. Kuch.

We zagen hoe ze zich voorover bukte naar Jean-Paul, hem de winegum toonde en naar Sjaak keek en met haar vinger naar hem wees. Jean-Paul keek even om, gebaarde wat naar Diane en ging weer zitten. Diane schuifelde terug naar haar plek, Sjaak of ons geen blik waardig keurend. Jean-Paul stond zichtbaar vermoeid op en liep naar de chauffeur. Daar aangekomen nam hij de microfoon en draaide zich inde richting van de bus. "Hallo... Hallo! Kunnen de mensen achterin me ook goed verstaan?" Piep-kraak deed de microfoon. "Nee, ze hebben de doven weer achterin gezet!" riep Chili, in een armzalige poging om leuk te doen. *kuch*"hoer!"*kuch* deed Marco, net zo hard dat het lieftallige secretariaat het kon horen. "Mensen, voor we zometeen een kleine pauze inlassen en stoppen op een parkeerplaats, wil ik jullie vragen om het een beetje netjes te houden in de bus. Er schijnt met vanalles gegooid te worden en dat is niet de bedoeling. Het is een teambuildingsweekend, okee?" Jean-Paul gaf de chauffeur de microfoon terug en ging weer op zijn plaats zitten.

So far so good, ware het niet dat iemand (ik weet niet wie) een aantal stressballetjes van kantoor had meegenomen en deze van achter naar voren door de bus gooide. Jean-Paul schoot in de stress en sprong van zijn stoel. "En nou is het afgelopen! Kappen met die ongein!" riep hij met een rood hoofd. "De eerste de beste die nou nog wat flikt krijgt persoonlijk met mij te maken!" Wij: Jean-Paul:

Deze dag kon niet meer stuk
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_41477890
en Toen??????????????????
pi_41477985
Hij is weer terug
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_41478047
hehe stelletje kinderen
Niks mis mee!
pi_41478217
quote:
Op maandag 4 september 2006 11:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
"jai moet jouw roetzooi bai jou houden klootz*k." Wij nog meer lachen. Toen draaide Chili zich naar ons om en riep ze hard "En joellie moeten joellie bek ook houden, stelletje viezerikken!"

heerlijk, ga door
  maandag 4 september 2006 @ 12:07:20 #58
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41478264
hahahaha, wat een kleuters
ik ben lief :)
  maandag 4 september 2006 @ 12:14:15 #59
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_41478424
Ik zeg aan het einde van het verhaal uitprinten en inbinden
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  maandag 4 september 2006 @ 12:15:36 #60
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41478457
And then? Andthenandthenandthen?!
Ik heb al een boek.
  maandag 4 september 2006 @ 12:18:47 #61
152443 terme
just a small creature
pi_41478534
en en en en verder..... hahahah geweldig!!!! We want more!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De heerser is als de wind. De dienaren als het gras. Als de wind waait kan het gras alleen maar buigen.. Confusius
pi_41478607
Op de parkeerplaats aangekomen gebeurde er niet veel. Koffie halen, toiletbezoek, niet heel spannend. Wel kochten we nog een paar zakjes winegums voor onderweg

die van ons waren op
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 4 september 2006 @ 12:21:49 #63
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_41478621
Ben toch benieuwd wat er écht in dat koffertje zat

(TVP)
pi_41478675
quote:
Op maandag 4 september 2006 12:21 schreef Schlumberger het volgende:
Ben toch benieuwd wat er écht in dat koffertje zat

(TVP)
Sjaak is de Nederlandse Marcellus Wallace
pi_41479067
Okee, wij dus verder. Bijna hadden we Ronald van de administratie vergeten, die kwam net van het toilet afgehold toen de bus optrok. Maar dat terzijde.

We waren inmiddels weer een flink eind en een zakje winegums op weg, toen ik zo over de stoelen heen af en toe Sjaak een flesje aan zijn mond zag zetten. Op zich geen probleem, je moet toch drinken. Ware het niet dat het flesje - een half liter formaat - op verdachte wijze in papier was ingepakt. Dus ik stoot zo Dirk-Jan aan en zeg "Hee Dirk-Jan. Let eens op Sjaak daar. Hij zit wat raars te zuipen." Dirk-Jan hield het gebeuren even in de gaten en zei "Inderdaad, dat is raar. Toch maar even in de gaten houden."

Een paar zakjes winegums en een sixpack Grolsch later arriveerden we op onze bestemming: de ardennen! Wij ons allemaal dus opmaken om uit te stappen. Toen we langs Sjaak naar voren liepen keek ik zo naar rechts, waar ik Sjaak zag die de verdachte fles terug in zijn koffertje probeerde te proppen. Het papier eromheen was er echter vanaf gevallen en ik zag dat het een wijnfles was. Een rode Bordeaux. Of deze van een goed jaar was kon ik niet zien.

Eenmaal buiten gekomen zei ik tegen Dirk-Jan: "Het was een wijnfles. Sjaak zit hier wijn te zuipen in de bus." Nu is dat op zich geen probleem, ware het niet dat Sjaak verdacht wordt van het hebben van een drankprobleem en dat de ontdekking van deze fles wijn zijn reputatie in deze richting geen goed doet.

De bagage werd in een landrover geladen die naar onze bestemming, 15 km verderop lag. Van ons werd gevraagd of we allemaal een klaarstaande mountainbike wilden nemen en een helm op wilde zetten, en vervolgens de instructeurs wilden volgen op weg naar onze bestemming. En voorwaar, beste foklezertjes, dat valt niet mee als je een paar blikjes bier achter de kiezen hebt! Mensen die van hun trapper afschoten, die niet rechtuit konden fietsen, die tegen een boomstam tot stilstand kwamen en bijna op hun bek vielen, hilariteit alom dus.

Vol goede moed en plezier hobbelden we de weg af. Gelukkig liep het parcours omlaag
  maandag 4 september 2006 @ 12:41:02 #66
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_41479081
Wow, wat een heerlijk verhaal om te lezen zeg! Leuk voor als je aan t wegrotten bent achter je bureau!

Update!:D
pi_41479176
Haha heerlijk dat Vogeltjsedans weer terug op zijn werk is!!!!!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 4 september 2006 @ 12:53:19 #68
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_41479362
hehehehe, ze blijven leuk die updates.
ga nu een paar uur leren, check het later zeker nog eens
ik ben lief :)
pi_41479447
Whehehe... wat een leuk verhaal
Had deze topics gemist de afgelopen dagen en net dus even de hele OP doorgelezen... Goede samenvatting trouwens
Waarom gebeurt zoiets niet bij mij op het werk.... Alhoewel.... als ik de roddels van de leerlingen soms zo hoor, gebeurt er op een doorsnee middelbare school ook wel het e.e.a. en hoe de leerlingen daar dan weer zo snel achter komen
  maandag 4 september 2006 @ 12:57:12 #70
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_41479455
Meer, MEER!
Zijn de collega's idd wat dichter naar elkaar gekomen?
be nice or go away
pi_41479606
Yes, eindelijk weer eens updates. Ga zo door!
pi_41479628
Nice Work VD, ga door
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  maandag 4 september 2006 @ 13:05:57 #73
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_41479668
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 4 september 2006 @ 13:13:49 #74
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_41479805
Ik wil weten wat jullie 's nachts hebben uitgespookt, want dat kan nooit veel goeds zijn geweest
pi_41480684
We zijn nog steeds bij dag 1 van de ardennentrip, dit kan nog een lang verhaal worden
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_41480734
Na gedane arbeid is het goed rusten. Dus na een half uurtje bergaf hobbelen onder luid gezang en gejoel arriveerden we bij onze cottages. De landrover stond er al, en de chauffeur was bezig met de bagage uit te laden. Zoals gewoonlijk was het secretariaat weer eens laatste. "Hee, stelletje luie horken, fiets eens door! Mijn kleren raken uit de mode als ik zo lang op jullie moet wachten!" Riep Evert, die zich zojuist bij ons groepje had gevoegd. Linda stak haar tong naar hem uit toen ze langs hem reed, de rest van de dames reageerden niet. Behalve lui dus ook nog hardhorend, die lege dozen

Inmiddels was Jean-Paul druk bezig met het indelen van de cottages. Wie zou bij wie slapen en vooral, wie niet. Dirk-Jan kwam op het briljante idee om eens met Jean-Paul te gaan praten over het in een cottage plaatsen van de afdeling boekhouding (Sjaak en Hans) en het secretariaat (vier dames). Dit alles onder het mom van teambuilding. Het argument van Dirk-Jan werd echter meteen weggewuifd door Jean-Paul, en dus kregen we Sjaak en Diane niet bij elkaar. Verdikkie. Wel werd er besloten dat de dames van het secretariaat een complete cottage voor henzelf kregen a la 6 personen. Hetgeen natuurljk weer perspectieven bood voor nachtelijke bezoekjes

Ik zat zelf in een cottage met, hoe kan het ook anders, Dirk-Jan, Taeke, Evert en Marco. Aangezien het een 6-persoons cottage betrof, bleef er dus nog een plaats over. Die had Jean-Paul voor zichzelf toebedeeld. "Dan kan ik jullie in de gaten houden", gaf hij als reden op. We gingen dus meteen aan de slag met een plan om Jean-Paul zo snel mogelijk uit onze cottage te krijgen. Hij zou in elk geval niet goed slapen vannacht, zo hadden we besloten

Na een welverdiende maaltijd brachten we onze bagage naar onze cottages, waar Evert zich de voorzienigheid zelf toonde: bier! Wederom werd er een sixpack Grolsch burgemeester gemaakt (Jean-Paul was nog vanalles aan het regelen). Het laatste blikje besloten we te bewaren voor een speciale gelegenheid met Sjaak. Het was inmiddels redelijk laat en er werd van ons verwacht dat we de dag erna weer om 08:00 paraat zouden staan, en zoals je weet is dat heel wat voor personeel van een overheidsinstelling. Maar slapen, nee ho maar. Evert had ook een pak koekjes meegenomen, en omdat we de kwaadste niet zijn besloten we om Jean-Paul er ook een te geven. Dat werd dus verkruimeld op zijn matras. Daarnaast haakten we een paar springveren van zijn spiraalbodem los, zodat het matras heel onregelmatig kwam te liggen. Daarnaast maakten we zijn kussen vochtig met wat water uit de kraan. En of dat nog niet genoeg was, het raam van onze slaapkamer piepte een beetje. Marco maakte er een dun touwtje aan vast zodat hij er met enige regelmaat aan kon trekken waardoor er op commando irritante piepjes werden afgegeven door het raam.

Wij hadden ons bier al op (de blikjes vakkundig platgestampt en in de afvalbak verstopt) en lagen in ons bed toen Jean-Paul eindelijk terug kwam. Het ging ongeveer zo.

JP: Hee, wat is dat kussen klef. Dat had ik niet verwacht hier.
DJ: Huh? Ik heb nergens last van. Jij mischien, Vogeltjesdans?
Ik: Nee, jij mischien, Taeke?
T: Nope. Denk dat het aan het enthousiasme van Jean-Paul ligt (wij lachen)
JP, boer-met-kiespijn-modus: Ja, haha, leuk. Nou, ik red me wel (pakt een handdoek en legt die over het kussen en gaat in bed liggen)
JP (rolt en draait vanwege de kruimels in zijn bed en zijn scheefhangende matras): Nou, ik heb wel eens betere bedden gehad.
Ik: nergens last van. Jij mischien, Evert?
E: Nope. Jij mischien, Marco?
M: Nope. Doe je wel een beetje rustig Jean-Paul, wij willen ook nog slapen weet je.
JP: Jaja, doe maar, ik red me wel.
(even later, Marco met het touwtje aan het raam) Piep. Pieppieppiep. Piiiiiiiiiiep.
JP: Grmbl.
M: Piep. Piepperderpiep piep piiiiiiiiiep.
JP: GRMBL!
DJ: Snurk
JP: Grodverrr...
T: Jean-Paul lig toch eens stil man! Ik doe geen oog dicht hier
M: Ja man, we moeten morgen vroeg op!
DJ: (doet alsof hij net wakker wordt) Kan het nou niet eens rustig zijn hier? Het is ook altijd wat met jou, Jean-Paul
JP: (draait zich nog een paar keer om, staart dan naar het plafond) Okee, ik ga wel eens kijken naar een andere plaats. Dit bed is gewoon ronduit slecht.
M: Jaja, het bed he?
T: Niet naar het secretariaat toe he?
JP: Leuk. (pakt zijn spullen en vertrekt)
Wij:

Nadat Jean-Paul was vertrokken, sprongen wij uit onze bedden, gaven elkaar een hi five en kleedden we ons aan, in voorbereiding op onze nachtelijke kwajongensstreken
pi_41480889
MIjn God
pi_41480891

Apestreken zijn het
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_41481022
eigenlijk heb ik zoiets: ik wacht wel op het boek. Dan kan ik het tenminste in 1 keer uitlezen.
  maandag 4 september 2006 @ 14:11:15 #80
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_41481025
Alleen de fantasie van Vogeltjesdans al verdient een standbeeld!
Ik heb al een boek.
  maandag 4 september 2006 @ 14:18:36 #81
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_41481189
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:11 schreef Rio het volgende:
Alleen de fantasie van Vogeltjesdans al verdient een standbeeld!
het is inderdaad erg vermakelijk om te lezen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 4 september 2006 @ 14:24:59 #82
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_41481298
fantastisch!

het was het wachten waard!
Neerkomen wel!
pi_41481370
Fantastisch wat een verhaal.
pi_41481435
Lol, net een stel pubers die op schoolkamp gaan
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 4 september 2006 @ 14:35:26 #85
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_41481526
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_41481658
Grappig geschreven, leuke fantasieverhaaltjes
pi_41481685
ben ik de enige die het niet grappig vind?
  maandag 4 september 2006 @ 14:41:57 #89
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_41481697
Ben benieuwd of dit uberhaupt nog ergens naartoe gaat.
Nee jij bent lekker. =X
  maandag 4 september 2006 @ 14:45:10 #90
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41481757
Mooie verhalen
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_41481777
LOL !!!
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_41481785
Prachtig.
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_41481839
quote:
Op maandag 4 september 2006 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja.
History became legend, legend became myth.
  FOK!fotograaf maandag 4 september 2006 @ 14:53:14 #94
151126 angel008
pi_41481907
quote:
ehm zie je dat kruisje rechtsboven ? druk daar maar op

VD ga door
pi_41482173
quote:
Open er een klaagbaak-topic over!
Laat ons lekker genieten van deze onzin!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41482181
quote:
Speciaal voor jou, om dit inmiddels 5e deel van deze thread wat grappiger te maken
pi_41482396
jeetje deel 5 al! Ik heb te veel gemist.
pi_41482478
quote:
ik geef toe het begon leuk maar de laatste uodates zijn verre van grappig ofzo imo
pi_41482606
TVP, meesterlijk topique
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')