Ieh das minderquote:Op maandag 11 september 2006 11:15 schreef Belana het volgende:
ik moet morgen alweer naar het CB voor Ezra's eerste prikjes...ik hoop dat ie er geen last van heeft... ben ook benieuwd wat ie nu weegt en hoe lang hij is!
Sterker nog: dinsdag woog ie dus 3680 en zaterdag 3980. Dat is 300 gram in 5 dagen!quote:Op zondag 10 september 2006 09:22 schreef LadyS het volgende:
Sugar! Wat goed zeg! Bijna 200 gram in een week
ABC dophilus is een meteen werkend middel, maar het geeft wel de darmen een boost waardoor je kindje als het ware sneller over de krampjes heen groeit. Het werkt meestal binnen een paar dagen.quote:Op maandag 11 september 2006 17:35 schreef cattie het volgende:
Wat fijn dat Anna goed is aangekomen! Wij hebben cinababy van vsm geprobeerd, maar dat lijkt niet echt te helpen. Ik zal morgen eens de ABC Dophilus halen, is dat gewoon bij de drogist te koop?
is niet bemoeierig, als er iemand inmiddels ervaringsdeskundige is ben jij het welquote:Op maandag 11 september 2006 19:13 schreef _evenstar_ het volgende:
Owlet, misschien bemoeiallerig zo bedoel ik het niet, maar las in het BV topic dat ronja waarschijnlijk op melk proucten reageerd, ik zou dit sowieso met een arts overleggen, want je mag niet zomaar voedingsmiddelen etc schrappen. Dus wellicht bij je huisarts/CB aankaarten.
Wowquote:Op maandag 11 september 2006 12:19 schreef Sugar het volgende:
[..]
Sterker nog: dinsdag woog ie dus 3680 en zaterdag 3980. Dat is 300 gram in 5 dagen!![]()
En echt dezelfde weegschaal. Misschien lijfje vol poep denk ik ook.![]()
quote:Op maandag 11 september 2006 19:31 schreef owlet het volgende:
[..]
is niet bemoeierig, als er iemand inmiddels ervaringsdeskundige is ben jij het wel![]()
Ik ben hier over in overleg met een lactatiekundige en het CB. Overigens is het in gevallen zoals bij ons lang zo "gevaarlijk" niet om te schrappen als bij een kindje dat kunstvoeding of al bijvoeding krijgt. Het gaat puur om de producten die ik eet waar Ronja op reageert, ik moet dus vooral om mijn eigen tekorten denken, niet zo zeer om die van Ronja omdat moedermelk ten koste van de moeder gemaakt wordt en het kind (los van de zeer extreme gevallen) wel alles voldoende binnen krijgt.
Als ze over een half jaar zelfstandig gaat eten wordt het een ander verhaal, maar gelukkig heb ik een zeer "allergie-minded" CB.
Hopelijk zijn de krampjes van vandaag niet gerelateerd aan mijn voedingspatroon, maar mijn eigen geschiedenis, die van mijn vriend en die van mijn familieleden kennende is de kans wel erg groot dat ze in ieder geval gevoelig is, misschien zelfs allergisch.
Daar ga ik morgen over lezen. Nu weer aan het voeden.quote:Op maandag 11 september 2006 17:30 schreef owlet het volgende:
Yppy, hier lijkt de ABC Dophilus ook een positieve invloed te hebben (al is dat natuurlijk lastig om te zien aangezien het gebruik daarvan samen valt met het weglaten van melkproducten en het inbakeren).
Wat bedoel je met "in een rondje houden"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |