Die gooi ik ff in de groep.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, ik verduidelijk het alleen even
Maar laat ik de andere vraag dan expliciet stellen: is OS X x86 (de niet-Apple-versie, dus) legaal om het hier te bespreken?
Ja, ik ben bang van niet. Illegale software enzo is een no-no ben ik bangquote:Op donderdag 9 november 2006 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt, ik verduidelijk het alleen even
Maar laat ik de andere vraag dan expliciet stellen: is OS X x86 (de niet-Apple-versie, dus) legaal om het hier te bespreken?
Moet het eerste gedeelte dan niet 'Nee, ik ben bang van niet' zijn? Ik vroeg of het legaal was het hier te besprekenquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:16 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang van wel. Illegale software enzo is een no-no ben ik bang.
Haha ja, ik typte te snel. Fix0rd.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Moet het eerste gedeelte dan niet 'Nee, ik ben bang van niet' zijn? Ik vroeg of het legaal was het hier te bespreken
Twee keer gedaanquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:58 schreef Arnold_fan het volgende:
Zip wachtwoord vergeten :( Hacken, mailbombers etc, hoort dat hier thuis?
De tweede is niet hypocriet, daarom mag ie niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wat is het verschil tussen dit:
Het grote Windows Vista topic [Deel 3]
en dit
Vista final gelekt, met crack
waarom mag het 1 wel en het ander niet?
Ach het is alsnog gelukt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Twee keer gedaan
Ik ben steeds te traag![]()
Mooi, ga ik na het eten plaatjes verzamelen en een OP maken. Hopen dat Fok ook weer sneller is dan.quote:
Het eerstequote:Op donderdag 16 november 2006 17:12 schreef crossover het volgende:
Ben ik nou zo scheel of is er geen firefox/mozilla topic meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |